KATEGORIE [rozwiń]
Okładka książki Gra Smoki

59,99 zł 37,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Odwiedź krainy pełne smoków!SMOKI to trzecia gra z serii, która przenosi was do świata ze snów. Gra ma inne zasady niż poprzednie z tej serii: SEN i KRUKI.Tworzycie swoje sny i odwiedzacie krainy smoków przybierających różne formy. W niektórych krainach spotkacie również kruki - możecie korzystać z ich specjalnych umiejętności. Pozwolą wam one zmieniać swoje sny oraz sny rywali! Wygra osoba, która w swoim śnie odwiedzi najpiękniejsze krainy i zdobędzie 3 żetony smoka.
Okładka książki Zagrajmy, mamo. Krówka w kuchni

59,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Gra z drewnianą łyżką kucharską! Gracze pomagają krówce przyrządzić posiłek. Jedna z osób będzie wystukiwać łyżką sylaby składników potrzebnych do gotowania. Pozostali gracze starają się jak najszybciej odnaleźć płytkę z wystukiwanymi składnikami. Osoba, która znajdzie ją jako pierwsza, zdobywa punkt. Gra toczy się do momentu, gdy jeden z graczy zdobędzie 5 punktów. Gra rozwija u dzieci umiejętność sylabizowania! Proste zasady gry! • Losujesz kartę. Na każdej karcie znajdują się 3 przysmaki. • Bierzesz łyżkę kucharską i wystukujesz nią sylaby przysmaków z karty. • Pozostali gracze muszą jak najszybciej złapać płytkę z wystukiwanymi przysmakami!
Okładka książki Gejsze

44,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Minimum zasad, maksimum strategii! Ta gra cię zaskoczy! Masz do wykonania tylko 4 działania. Od kolejności, w jakiej je wykonasz, zależy twój sukces! Celem gry jest zdobycie przychylności gejsz. Każda gejsza oczekuje innego podarunku. Jedna pasjonuje się muzyką, inna zbiera wachlarze, a kolejna zgłębia mądre księgi. Przychylność gejszy zdobędzie ten gracz, który podaruje jej właściwe prezenty. Proste zasady gry! • Każdy gracz posiada 4 znaczniki przedstawiające 4 działania możliwe do wykonania podczas gry. Gracz sam decyduje, w jakiej kolejności je wykona, ale musi pamiętać, że każde działanie może wykonać tylko raz! • W trakcie gry gracze wręczają gejszom odpowiednie podarunki. • Na koniec gry sprawdzamy, którym spośród siedmiu gejsz gracze podarowali prezenty. Przychylność gejszy zdobywa ten, kto podarował jej więcej prezentów. Wygra gracz, który zdobędzie przychylność czterech gejsz. Zdobyte nagrody: 2017 r. – NAJLEPSZA GRA 2-OSOBOWA (nominacja Golden Geek, USA)
Okładka książki Fabryka robotów

39,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

SPOSTRZEGAWCZOŚĆ I REFLEKS! W fabryce praca wre. Na taśmie produkcyjnej pojawiają się różnokolorowe roboty. Zadaniem graczy jest jak najszybsze odnalezienie robota, na którego właśnie przyszło zamówienie. Aby wygrać, musisz być szybszy od pozostałych graczy! Bądź jednak ostrożny, bo w fabryce czasami nie ma zamawianego robota. W takiej sytuacji należy jak najszybciej nacisnąć przycisk STOP i zatrzymać taśmę produkcyjną. Zwycięzcą zostanie najszybszy i najbardziej spostrzegawczy gracz. Proste zasady gry! • Odkrywasz kartę zamówienia, na przykład z czerwonym robotem na jednym kole. • Wszyscy gracze równocześnie i jak najszybciej starają się złapać w fabryce zamawianego robota. Najszybszy gracz zdobędzie 1 punkt. • Jeśli w fabryce nie ma zamawianego robota, jak najszybciej należy nacisnąć przycisk STOP! Najwolniejszy gracz straci 1 punkt! • Wygra najszybszy i najbardziej spostrzegawczy gracz.
Okładka książki Gra na emocjach

39,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

GRA NA EMOCJACH JESZCZE NIGDY NIE BYŁA TAKA ZABAWNA! Zadajesz pytanie zaczynające się od JAK SIĘ CZUJĘ, GDY…, a pozostali gracze wykładają po jednej karcie – takiej, która według nich najlepiej pasuje do odpowiedzi na twoje pytanie. Wybierasz tę, którą uważasz za najlepiej oddającą twoje emocje. Gracz, który ją wyłożył, zdobywa punkt! Zwycięzcą zostaje osoba, która zdobędzie 3 punkty. Proste zasady gry! • Zadajesz pytanie, np. Jak się czuję, gdy spóźniam się na pierwszą randkę? • Pozostali gracze wybierają po jednej karcie (kładą je rysunkiem do dołu, abyś nie wiedział, kto co wybrał). • Spośród wyłożonych kart wybierasz rysunek, który najlepiej pasuje do odpowiedzi na twoje pytanie. • Gracz, który wyłożył wybrany przez ciebie rysunek, zdobywa 1 punkt. • W następnej rundzie kolejny gracz zadaje wymyślone przez siebie pytanie. • Gra się kończy, gdy któryś gracz zdobędzie 3 punkty. Zdobyte nagrody: NAJLEPSZA GRA ROKU (Literajugeos, Hiszpania, 2014) BESTSELLER (Festiwal Gier Madryt, Hiszpania, 2014) BESTSELLER (Festiwal Gier Barcelona, Hiszpania, 2014) BESTSELLER (Festiwal Gier Barcelona, Hiszpania, 2013)
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj