Książka ""Tylko dla chłopców"" to brulion z zabawami, w którym dziecko znajdzie kultowe gry i zabawy, do których zaprosić może każdego: rodzica, brata czy kolegę. Wewnątrz chłopcy znajdą mnóstwo pomysłów na zabawę w domu, na podwórku czy w czasie długiej podróży. Proste opisy pozwalają poznać zasady każdej gry, a po kolorowych szablonach można mazać do woli. Ta książka to wspaniały sposób na nudę!
Książka ""Tylko dla dziewczynek"" to brulion z zabawami, w którym dziecko znajdzie kultowe gry i zabawy, do których zaprosić może każdego: rodzica, siostrę czy koleżankę. Wewnątrz dziewczęta znajdą mnóstwo pomysłów na zabawę w domu, na podwórku czy w czasie długiej podróży. Proste opisy pozwalają poznać zasady każdej gry, a po kolorowych szablonach można mazać do woli. Ta książka to wspaniały sposób na nudę!
Kapitan Nauka zaprasza na trening piłki nożnej! Podczas zabawy z kartami i książką przedszkolaki wcielą się między innymi w postać trenera, kibica czy piłkarza. Zaprojektują szalik, namalują linie na murawie, poprowadzą piłkarską rozgrzewkę, przeanalizują mecz i nie tylko! Przed nimi 100 zadań, dopasowanych do umiejętności każdego małego fana piłki nożnej.
Kolorowe karty obrazkowe i książka wprowadzająca w piłkarski świat to doskonały prezent dla dziecka w wieku przedszkolnym.
Przy okazji rozwiązywania fascynujących zadań typu: dopasuj, policz, skreśl, porównaj, zaznacz, dzieci rozwijają różnorodne umiejętności, takie jak:
• rozpoznawanie kierunków,
• liczenie, porównywanie,
• spostrzegawczość,
• małą motorykę,
• myślenie logiczne.
Ciekawe zadania przedstawione w książce i na 30 dwustronnych, zmywalnych kartach przybliżą dziecku piłkarski świat, wzbogacą słownictwo i pobudzą wyobraźnię. Ćwiczenia są świetnym sposobem na trening koncentracji i spostrzegawczości oraz wspólne spędzanie czasu z dzieckiem i budowanie z nim więzi, także podczas meczu piłki nożnej.
W serii:
100 zabaw z bocianem Stefanem (3-4 lata)
100 zabaw z mewą Ewą (3-4 lata)
100 zabaw z królikiem Kazikiem (4-5 lat)
100 zabaw z robotem Eliotem (4-5 lat)
100 zabaw z lisem Fisem (5-6 lat)
100 zabaw z koparką Barbarką (5-6 lat)
365 dni kreatywnej zabawy to zbiór wspaniałych pomysłów na rodzinne gry i zabawy, które ożywią wyobraźnię maluchów i pomogą twórczo spożytkować dziecięcą aktywność.
Proste zabawy, które potrafią zainspirować zmęczonego rodzica jak i dziecko pragnące wiecznie nowych doświadczeń. Książka zawiera również porady jak połączyć rolę rodzica z obowiązkami domowymi i pracą.
Magiczny quiz. Dotknij i sprawdź
Magiczny quiz to świetna zabawa i sposób sprawdzenia wiedzy dziecka! Aby wskazać odpowiedź, należy przyłożyć palec lub delikatnie potrzeć pokryty farbą termiczną kwadracik – pod wpływem ciepła pojawi się znaczek poprawnej lub błędnej odpowiedzi. W książce zamieszczonych jest 76 pytań obrazkowych wraz z odpowiedziami. Quiz to pomysł na udany prezent i interesującą naukę.
Magiczny quiz. Dotknij i sprawdź
Magiczny quiz to świetna zabawa i sposób sprawdzenia wiedzy dziecka! Aby wskazać odpowiedź, należy przyłożyć palec lub delikatnie potrzeć pokryty farbą termiczną kwadracik – pod wpływem ciepła pojawi się znaczek poprawnej lub błędnej odpowiedzi. W książce zamieszczonych jest 76 pytań obrazkowych wraz z odpowiedziami. Quiz to pomysł na udany prezent i interesującą naukę.
Magiczny quiz. Dotknij i sprawdź
Magiczny quiz to świetna zabawa i sposób sprawdzenia wiedzy dziecka! Aby wskazać odpowiedź, należy przyłożyć palec lub delikatnie potrzeć pokryty farbą termiczną kwadracik – pod wpływem ciepła pojawi się znaczek poprawnej lub błędnej odpowiedzi. W książce zamieszczonych jest 76 pytań obrazkowych wraz z odpowiedziami. Quiz to pomysł na udany prezent i interesującą naukę.
Magiczny quiz to świetna zabawa i sposób sprawdzenia wiedzy dziecka! Aby wskazać odpowiedź, należy przyłożyć palec lub delikatnie potrzeć pokryty farbą termiczną kwadracik – pod wpływem ciepła pojawi się znaczek poprawnej lub błędnej odpowiedzi. W książce zamieszczonych jest 76 pytań obrazkowych wraz z odpowiedziami. Quiz to pomysł na udany prezent i interesującą naukę.
Magiczny quiz. Dotknij i sprawdź
Magiczny quiz to świetna zabawa i sposób sprawdzenia wiedzy dziecka! Aby wskazać odpowiedź, należy przyłożyć palec lub delikatnie potrzeć pokryty farbą termiczną kwadracik – pod wpływem ciepła pojawi się znaczek poprawnej lub błędnej odpowiedzi. W książce zamieszczonych jest 76 pytań obrazkowych wraz z odpowiedziami. Quiz to pomysł na udany prezent i interesującą naukę.
Książka zawiera kilkadziesiąt gier i zabaw ruchowych umożliwiających dziecku aktywne i ciekawe spędzenie wolnego czasu, zarówno na spacerze czy wycieczce, jak i w domu, gdy niepogoda lub inne okoliczności uniemożliwiają wyjście do parku czy wyjazd do lasu lub nad rzekę. Przy każdej zabawie umieszczona jest informacja, jaki aspekt funkcjonowania dziecka rozwija.
Najlepszym sposobem poznania otaczającego nas świata jest jego doświadczanie. Nic tak nie uczy, jak bezpośrednia obserwacja zjawisk. Wiele z nich można samemu wywołać, przeprowadzając eksperymenty. Wraz z nimi rozwija się nasz zmysł poznawczy. Stawiamy coraz to trudniejsze i śmielsze pytania, na które próbujemy znaleźć różne rozwiązania, a przy tym właściwą metodę do ich dochodzenia. Pokazując dziecku różne zjawiska, uczymy je i rozbudzamy w nim ciekawość świata. Książka prezentuje proste w wykonaniu eksperymenty naukowe, a także wyjaśnienia uzyskanych rezultatów.
Książka zawiera kilkadziesiąt gier i zabaw ruchowych umożliwiających dziecku miło spędzić wspólny czas, zarówno w domu, jak i poza nim. Ich zaletą jest to, że pomagają w ćwiczeniu koncentracji, wyciszają, uczą konsekwencji i cierpliwości. Pomagają poznawać emocje, nie tylko własne, ale także innych uczestników zabaw, a także je kontrolować.
"„Blaze i megamaszyny. Dodaj gazu!” to nowa książka, dzięki której poznacie Blaze'a i jego kierowcę, 8-letniego AJ'a. Blaze to najjaśniejsza gwiazda Zderzakowa. Mistrz toru wyścigowego i bohater ulic, do którego wszyscy zwracają się o pomoc, bo żadna inna maszyna nie poradzi sobie z kłopotami tak jak on! Blaze wie bowiem wszystko o technice, inżynierii i matematyce.W książce na czytelnika czeka wiele zabaw, łamigłówek i ponad 50 naklejek!"
Kto wymyślił grę w koszykówkę? Jak się gra w dziada lub w świnię? Czy szczypiorniak ma coś wspólnego ze szczypiorkiem? W jakim kraju są organizowane zawody dla dorosłych w zbijaka? Co łączy palanta z baseballem? W co grali Twoi rodzice, a w jakie nowoczesne gry będą bawić się dzieci w przyszłości? Wszystkiego dowiesz się z tej książki. Oprócz mnóstwa ciekawostek i zdjęć znajdziesz w niej informacje, które są nie tylko interesujące, ale również mogą przydać się w życiu.
Poznaj niesamowity świat Paddingtona w tej wspaniałej książce z naklejkami! Dzięki ulubionym postaciom i fantastycznym scenom filmowym czeka cię mnóstwo zabawy. W książeczce labirynty, zagadki, krzyżówki i gra planszowa. Ponad 150 naklejek uprzyjemni zabawę.
Do wycięcia pocztówki, maska oraz zawieszka na klamkę.
Zgaduj, rysuj, ścieraj i baw się.
100 rozwijających zabaw.
Książka + 30 kart.
Liczenie w zakresie 10
Dzielenie wyrazów na głoski i sylaby
Klasyfikacja przedmiotów
Rozwój spostrzegawczości i myślenia logicznego
Przygotowanie do nauki pisania.
Flamaster suchościeralny w zestawie.
Droga do przedszkola może być wspaniałą przygodą!
Dzielne maluchy codziennie pokonują ja z rodzicami. Ciekawe czy zapamiętują, jakie ciekawe elementy krajobrazu można spotkać po drodze. Tyle się dzieje dookoła, a przecież nie można się spóźnić. Którędy dzisiaj pójdziemy do przedszkola, mamo?
Proste zasady i trzy warianty rozgrywki.
Zawartość:
8 kafelków planszy
20 kafelków obiektów
25 okrągłych żetonów
kolorowa kostka
4 pionki
instrukcja.
Liczba graczy 1-4
Wiek 3+
Rodzina to prawdziwy skarb. Wśród bliskich czujesz się bezpiecznie. Rodzice i dziadkowie otaczają cię opieką, a z rodzeństwem i kuzynami można się doskonale bawić.
Czy wiesz, że babcia to mama twojej mamy? Zbuduj drzewo wesołej rodziny, a po obiedzie przyjdzie czas na rodzinny festyn.
Proste zasady i trzy warianty rozgrywki.
Zawartość:
2 dwustronne plansze
50 żetonów członków rodziny
kolorowa kostka
4 pionki
instrukcja.
Liczba graczy 1-4
Wiek 3+
Witajcie w fascynującym świecie szachów!
Szachy to królewska gra, która dostarcza rozrywki, rozwija wyobraźnię, uczy logicznego myślenia i przewidywania, trenuje pamięć, spostrzegawczość i cierpliwość.
Książka, poprzez pełną przygód opowieść o mieszkańcach Szachogrodu, w atrakcyjny sposób objaśnia zasady poruszania się bierek po szachownicy oraz przedstawia podstawowe elementy taktyczne.
Koniecznie zajrzyjcie do Szachogrodu!
"Książka podoba mi się zarówno od strony artystycznej, jak i szkoleniowej. Świetne połączenie baśni z nauką gry w szachy".
Patryk Łagowski, mistrz międzynarodowy, właściciel i szkoleniowiec firmy Tower Chess
"Nie od dziś wiadomo, że nic nie przemawia bardziej do wyobraźni dziecka niż świat bajek.
W Państwa rękach znajduje się pięknie napisana baśń o królestwie szachów, zawierająca oprócz treści edukacyjnych wspaniałą oprawę plastyczną. Serdecznie polecam!"
Andrzej Modzelan, mistrz FIDE, pedagog, trener i wychowawca wielu młodych gorzowskich szachistów
"Świetna książka. Ech, gdyby tak powstała pięćdziesiąt lat temu, za mojego dzieciństwa, i dziadek mógł ją dołączyć do szachów, które kupił mi na Gwiazdkę…"
Witold Horwath, pisarz, scenarzysta filmowy
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?