KATEGORIE [rozwiń]
Opakowanie Części mowy

40,17 zł 26,11 zł


Rzeczowniki, zaimki, przysłówki... Znakomite opanowanie zagadnień gramatycznych może być prawdziwym wyzwaniem. Jeżeli chcesz zostać mistrzem części mowy, ta gra jest dla Ciebie! Zasiądź bez wahania do treningu i weź udział w wyścigu, w którym trzeba wykazać się znajomością zasad gramatyki, refleksem, spostrzegawczością oraz zdolnością szybkiego czytania. Podczas gry Twoim zadaniem będzie znajdowanie, notowanie i wskazywanie słów, które są rozwiązaniem zadań z kart. Zawartość pudełka: plansza do gry, kostka do gry, pionki- 4 szt, karty z poleceniami- 55 szt, notes, instrukcja.
Okładka książki Litera do litery. Gra edukacyjna

44,90 zł 29,11 zł


Zabawy wspomagające naukę czytania Gra edukacyjna „Litera do litery” (4-8 lat) to klasyczna układanka obrazkowo-literowa, dzięki której dzieci uczą się czytania, przechodząc od etapu poznania liter do układania z nich wyrazów i czytania. Zabawa z kolorowymi żetonami angażuje zmysły wzroku, słuchu oraz dotyku, dzięki czemu dziecko efektywniej radzi sobie z nowym wyzwaniem, jakim jest nauka czytania. Rozwój słownictwa oraz wyobraźni językowej Nauka czytania przez zabawę świetnie wspiera rozwój dziecka. Dodatkową pomocą w osiągnięciu tej umiejętności jest stopniowanie trudności wyrazów – od łatwiejszych do tych składających się z większej liczby liter – oraz podział na kolory, który sygnalizuje dziecku, że właśnie przeszło do kolejnego, trudniejszego poziomu. Małe, ale samodzielne kroki najlepiej zachęcą do nauki czytania. Anna Jankowska, pedagog, autorka blogów Tylko dla mam oraz Aktywne czytanie Gra „Litera do litery” zawiera bogaty materiał wyrazowy, który podzielono od łatwiejszych 3-literowych wyrazów do dłuższych 5-literowych, uwzględniających również trudniejsze głoski języka polskiego. W najprostszym wariancie zabawy dziecko nazywa ilustracje, przyporządkowuje usłyszanym głoskom litery, a następnie tworzy z nich wyraz. W trudniejszej wersji komponuje wyrazy bez ilustracji, ale może skorzystać z podpowiedzi, jaką jest kolor tła. Zaawansowani gracze mogą bawić się wszystkimi żetonami i układać wyrazy, które podpowiada im wyobraźnia. W zestawie znajduje się 36 niebieskich żetonów do układania wyrazów 3-literowych, 48 żółtych żetonów do układania wyrazów 4-literowych, 60 zielonych żetonów do układania wyrazów 5-literowych oraz instrukcja. Barwne, kontrastowe ilustracje Magdaleny Popovics ułatwiają zapamiętywanie liter oraz naukę czytania, a zabawa układanką pozwala utrwalić kierunek czytania od lewej strony do prawej. Żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój nauka czytania, rozwój mowy, koncentracja, motoryka mała Ilustratorka: Magdalena Popovics – graficzka, ilustratorka, projektanka książek, gier i ubranek dla dzieci. W serii również Gra edukacyjna. Sylaba do sylaby Czytam i układam słowa Czytam i układam sylaby
Okładka książki Sylaba do sylaby. Gra edukacyjna

44,90 zł 29,11 zł


Zabawy wspomagające naukę czytania Gra edukacyjna „Sylaba do sylaby” (4-8 lat) to klasyczna układanka obrazkowo-sylabowa, dzięki której dzieci uczą się czytania, przechodząc od etapu rozpoznania sylab do łączenia ich w wyrazy. Zabawa z kolorowymi żetonami angażuje zmysły wzroku, słuchu oraz dotyku, dzięki czemu dziecko efektywniej radzi sobie z nowym wyzwaniem, jakim jest nauka czytania. Rozwój słownictwa oraz wyobraźni językowej Metoda sylabowa ułatwia naukę czytania, ponieważ dziecko najpierw rozpoznaje cząstki wyrazu (sylaby), a dopiero potem łączy je z pozostałymi elementami, ostatecznie składając je w wyraz. To trochę jak z budowaniem domu z kilku większych elementów zamiast kilkudziesięciu drobnych – jest łatwiej. Do zabaw sylabami można zachęcać dzieci już w wieku przedszkolnym. Z taką grą nauka czytania przychodzi o wiele łatwiej. Anna Jankowska, pedagog, autorka blogów Tylko dla mam oraz Aktywne czytanie Gra „Sylaba do sylaby” zawiera bogaty materiał wyrazowy, który podzielono od łatwiejszych 3-sylabowych wyrazów do trudniejszych 5-sylabowych, które zawierają również trudniejsze głoski języka polskiego. To zestaw idealny dla dzieci, które znają już litery i chcą przejść do kolejnego etapu nauki czytania. W najprostszym wariancie zabawy dziecko nazywa ilustracje, dzieli wyraz na sylaby, a następnie układa z nich wyraz. Warto rozpocząć zabawę, wybierając wyrazy rozpoczynające się sylabą otwartą, typu: ry-ba, lo-dy. W trudniejszej wersji dziecko komponuje wyrazy bez ilustracji, ale może skorzystać z podpowiedzi, jaką jest kolor tła. Zaawansowani gracze mogą bawić się wszystkimi żetonami i układać wyrazy, które podpowiada im wyobraźnia. W zestawie znajdują się 32 niebieskie żetony do układania wyrazów 2-sylabowych, 48 pomarańczowych żetonów do układania wyrazów 3-sylabowych, 64 czerwone żetony do układania wyrazów 4-sylabowych oraz instrukcja z 4 wariantami gry. Barwne, kontrastowe ilustracje Magdaleny Popovics ułatwiają naukę czytania, a zabawa układanką pozwala utrwalić kierunek czytania od lewej strony do prawej. Żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój: nauki czytania, mowy, koncentracji, motoryki małej Ilustratorka: Magdalena Popovics – graficzka, ilustratorka, projektanka książek, gier i ubranek dla dzieci. W serii również Litera do litery Czytam i układam słowa Czytam i układam sylaby
Okładka książki Kapitan Nauka. Świat. Gra edukacyjna

64,90 zł


Gra edukacyjna „Świat” (6-99 lat) to nie lada gratka dla miłośników podróży, w czasie której ścigają się oni o zwycięstwo i odwiedzają najciekawsze miejsca na Ziemi, odkrywają skarby natury oraz architektoniczne perełki, a przy tym ćwiczą spostrzegawczość oraz refleks. Kto wymyślił nazwę Grenlandia? Symbolem którego państwa jest ptak kiwi? Kiedy na sawannie pada deszcz? – na te i wiele innych pytań można poznać odpowiedzi w czasie rozgrywki. Fascynująca podróż dookoła świata Gra „Świat” to klasyczny wyścig, w którym wygrywa ten, kto pierwszy dotrze do mety. Ruch graczy przyspieszają trzy rzeczy: udzielenie odpowiedzi na jedno z 90 pytań związanych z różnymi miejscami na Ziemi i ich mieszkańcami, wykonanie działania opisanego na karcie ruchu oraz wypatrzenie na planszy zwierzęcia, rośliny lub innego obiektu przedstawionego na karcie. Niezwykła wyprawa dookoła świata stwarza okazję, by rozwiązać wciągające zagadki oraz sprawdzić swój refleks i spostrzegawczość. Atrakcyjne ilustracje ułatwiają dziecku przyswajanie wiedzy oraz są znakomitym sposobem na poznanie charakterystycznych dla danego kraju miejsc, budowli, pomników czy cudów natury. Plansza została wykonana z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój spostrzegawczość, poznawanie świata, przyroda, geografia Autor: dr Hubert Wierciński – antropolog, etnolog, pasjonat archeologii, podróży i wspinaczek górskich. Ilustratorka: Anastasiia Moshina – ilustratorka książek dla dzieci i czasopism. Urodzona w Petersburgu, mieszka i tworzy na Cyprze. W serii również Gra edukacyjna Polska Gra edukacyjna Zwierzaki świata
Opakowanie Rzeczowniki - gra edukacyjna

37,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Nadszeł czas na utrwalenie sobie rzeczowników: ruszaj do wyścigu, w którym trzeba wykazać się refleksem, spostrzgawczością i zdolnością szybkiego czytania. Podcas gdy Twoim zadaniem będzie znajdowanie, notowanie i wskazywanie słów, które są rozwiązaniem zadania z karty. Czy dasz radę? Na pewno tak! Zatem ołówki w dłoń i siadajmy do gry! Zawartość pudełka: plansza do gry, kostka do gry, 4 pionki , 55 kart z poleceniami, notes, instrukcja. Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-4
Okładka książki Gra - Inspektor Pytanko ALEX

76,17 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

,,Inspektor""- w tej grze każdy z graczy przemienia się w przesłuchującego inspektora Pytanko i przesłuchiwanego świadka, zwycięzcą zostaje ten, kto najtrafniej dostosuje pytania dotyczące wyglądu. W grze może uczestniczyć od 2 do 3 graczy. Każdy z nich ma plastikową ramkę z portretami podejrzanych na ruchomych klapkach. za każdym razem losuje za pomocą ""bączka"" rodzaj pytania jakie może zadać. zestaw zawiera 3 szt ramek z portretami, klepsydrę, notes oraz długopis do zapisywania wyników. Gra dla 2-3 graczy w wieku powyżej 5 lat.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj