KATEGORIE [rozwiń]

Gibson William

Okładka książki Trylogia mostu

59,00 zł 46,98 zł


Kultowa trylogia Gibsona, zapoczątkowana „Światło Wirtualne”. Pierwsze wydanie zbiorcze. Światło wirtualne Początek XXI wieku. Na miejscu zniszczonej przez trzęsienie ziemi Kalifornii powstają dwa siostrzane stany NoCal i SoCal. W wyniku katastrofy zostaje uszkodzony most Golden Gate - symbol San Francisco - który staje się domem dla outsiderów, takich jak Chevette Washington. Pod wpływem impulsu, Chevette na jednym z hotelowych przyjęć kradnie okulary. Wkrótce przekonuje się, że ten z pozoru zwyczajny przedmiot to zaawansowany technologicznie gadżet umożliwiający dostęp do tajnych informacji. Kiedy zostają znalezione zwłoki poprzedniego właściciela okularów, dziewczyna znajduje się w poważnym niebezpieczeństwie. Rozpoczyna się poszukiwanie sprawcy, w które zaangażowane są niebagatelne siły. Idoru Jest wiek XXI, Tokio po straszliwym kataklizmie sejsmicznym. Chia McKenzie, wydelegowana przez oddział fanów z Seattle przybywa ze specjalną misją do Tokio, gdzie kluby muzyczne giną równie szybko, jak się pojawiają. Chia ma zdobyć informacje na temat domniemanego ślubu młodzieżowego idola Reza z nieistniejącą w rzeczywistym świecie Idoru, królową wirtualnych światów. Gibson skupił się na opisywaniu zależności pomiędzy człowiekiem, światem i informacją. Przedstawia czytelnikowi pokolenie wirtualnych paparazzich szpiegujących gwiazdy mediów poprzez komputerowe sieci; każe otrzeć się nam o zdarzenia udowadniające, że informacje można sfałszować i ukryć, lecz nadal są one odzwierciedleniem rzeczywistości. Wszystkie Jutra Punkt węzłowy historii świata, mający wydarzyć się w najbliższym czasie, prawdopodobnie został zlokalizowany w San Francisco. W słynnej mgle San Francisco, w tym niezwykłym momencie historii, dzieją się dziwne rzeczy. Wszystko wydaje się możliwe… Jest pewne, że życie ludzi na Ziemi zmieni się na zawsze. Nadejście punktu węzłowego intuicyjnie wyczuwa Colin Laney, na co dzień mieszkający w jednym z kartonów w Tokio, ale informacje dotyczące zmian zna też niejaki Harwood, który w nadchodzącym nowym porządku świata chce zajść jak najwyżej, nie zważając na konsekwencje swoich czynów. O co toczy się gra? Jaka jest jej stawka?
Okładka książki Maszyna różnicowa

39,99 zł 31,85 zł


Rok 1855: Napędzana energią parowych maszyn cybernetycznych rewolucja przemysłowa rozwija się niepowstrzymanie. Charles Babbage doskonali swoją maszynę analityczną, era komputerów rozpoczyna się sto lat wcześniej niż w naszym świecie. Troje niezwykłych bohaterów podejmuje wyścig na spotkanie z historią - i z przyszłością: Sybik Gerrard - kobieta upadła, kochanka polityka, córka luddystycznego agitatora;Edward Mallory, zwany ,,Lewiatanem"" - eksplorator i paleontolog; Laurence Oliphant - dyplomata, mistyk, szpieg. Ich przygoda zaczyna się od znalezienia pudełka perforowanych kart do maszyny, których pochodzenia i przeznaczenia nie potrafią wyjaśnić. A komuś zależy na tych kartach tak bardzo, że jest gotów dla nich zabijać...Stanowiąca połączenie kryminału z thrillerem historycznym Maszyna różnicowa to współczesne arcydzieło dwóch spośród najwybitniejszych współczesnych autorów science fiction. Oto olśniewający i niepowtarzalny twór wyobraźni Gibsona i Sterlinga, powieść prowokacyjna, nieodparta i wizjonerska, która stworzyła podwaliny gatunku nazywanego dzisiaj ,,steampunkiem"".
Okładka książki Burning Chrome

49,00 zł 39,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

A collection of masterful short fiction from the Hugo, Nebula and Philip K. Dick Award-winning author of NEUROMANCER. Best-known for his seminal sf novel Neuromancer, William Gibson is also a master of short fiction. Tautly-written and suspenseful, Burning Chrome collects 10 of his best short stories with a preface from Bruce Sterling, co-Cyberpunk and editor of the seminal anthology Mirrorshades. These brilliant, high-resolution stories show Gibson's characters and intensely-realized worlds at his absolute best.
Okładka książki Peryferal

55,00 zł 37,04 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Flynne Fisher żyje w pierwszej przyszłości, tak bliskiej, że tu i tam jest już naszą teraźniejszością. Jak prawie wszyscy nie ma pracy, chyba że bogaty gracz wynajmie ją na zastępstwo w rozgrywanej on-line symulacji wojennej. Jej brat, Burton, eksmarine ze skromną rentą za neurologiczne rany odniesione w nienazwanej wojnie, dorabia jako wirtualny ochroniarz tajemniczej sieciowej przygodówki. Dziwnej, bardzo dziwnej.Druga przyszłość, za siedemdziesiąt lat, jest dla Willa Nethertona dobra. Jest dobra dla wszystkich bogaczy, a poza bogaczami na Ziemi nie został prawie nikt.Dwie przyszłości dzieli kataklizm, którego nikt nie rozpoznał, aż było za późno. Łączy chiński serwer, którym informacja może podróżować w czasie. I morderstwo pięknej celebrytki lubiącej nieodpowiednie towarzystwo.W grze? Wirtualne? A może jednak nie?
Okładka książki Mona Lisa Overdrive

49,00 zł 39,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

The ghost was her father's parting gift, presented by a black-clad secretary in a departure lounge at Narita. Mona is a young girl with a murky past and an uncertain future whose life is turned upside down when her pimp sells her to a plastic surgeon in New York and overnight she's turned into someone else. Angie Mitchell is a famous Hollywood Sense/Net star with a special talent. And despite the efforts of studio bosses to keep her in ignorance, Angie's started remembering things. Soon she'll discover who she really is . . . and why she doesn't need a deck in order to enter cyberspace. From inside the matrix, plots are set in motion and human beings are being played like pieces on a board. And behind the intrigue lurks the shadowy Yazuka, the powerful Japanese underworld, whose leaders ruthlessly manipulate people and events to suit their own purposes. Or so they think . . .
Okładka książki Count Zero

49,00 zł 39,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

They set a Slamhound on Turner’s trail in New Delhi, slotted it to his pheromones and the colour of his hair. When the Maas Biolabs and Hosaka zaibatsus fight it out for world domination, computer cowboys like Turner and Count Zero are just foot soldiers in the great game: useful but ultimately expendable. When Turner wakes up in Mexico – in a new body with a beautiful woman beside him – his corporate masters let him recuperate for a while, then reactivate his memory for a mission even more dangerous than the one that nearly killed him: the head designer from Maas Biolabs says he wants to defect to Hosaka, and it’s Turner’s job to deliver him safely. Count Zero is a rustbelt data-hustler totally unprepared for what comes his way when the designer’s defection triggers war in cyberspace. With voodoo gods in the Net and angels in the software, he can only hope that the megacorps and the super-rich have their virtual hands too full to notice the amateur hacker with the black market kit trying desperately to stay alive . . .
Okładka książki Agency

51,00 zł 41,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Agency
Okładka książki The Difference Engine

49,00 zł 39,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

The computer age has arrived a century ahead of time with Charles Babbage’s perfection of his Analytical Engine. The Industrial Revolution, supercharged by the development of steam-driven cybernetic Engines, is in full and drastic swing. Great Britain, with her calculating-cannons, steam dreadnoughts, machine-guns and information technology, prepares to better the world’s lot …
Okładka książki Peryferal

39,00 zł 28,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Flynne Fisher żyje w pierwszej przyszłości, tak bliskiej, że tu i tam jest już naszą teraźniejszością. Jak prawie wszyscy nie ma pracy, chyba że bogaty gracz wynajmie ją na zastępstwo w rozgrywanej on-line symulacji wojennej. Jej brat, Burton, eksmarine ze skromną rentą za neurologiczne rany odniesione w nienazwanej wojnie, dorabia jako wirtualny ochroniarz tajemniczej sieciowej przygodówki. Dziwnej, bardzo dziwnej.Druga przyszłość, za siedemdziesiąt lat, jest dla Willa Nethertona dobra. Jest dobra dla wszystkich bogaczy, a poza bogaczami na Ziemi nie został prawie nikt.Dwie przyszłości dzieli kataklizm, którego nikt nie rozpoznał, aż było za późno. Łączy chiński serwer, którym informacja może podróżować w czasie. I morderstwo pięknej celebrytki lubiącej nieodpowiednie towarzystwo.W grze? Wirtualne? A może jednak nie?Wielki Londyn i mała Ameryka. Terroryzm, broń i gry, i jeszcze więcej broni. `Peryferal` to cudowny odjazd w przyszłość.The Guardian
Okładka książki Trylogia Ciągu: Neuromancer, Graf Zero, Mona Liza

59,00 zł 39,72 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Kultowa trylogia Gibsona, zapoczątkowana ,,Neuromancerem"", za którego autor otrzymał najważniejsze nagrody światowej fantastyki: nagrodę im. Philipa K. Dicka, Hugo i Nebulę. Pierwsze wydanie zbiorcze.Neuromancer Case, jeden z najlepszych ""kowbojów cyberprzestrzeni"" poruszających się w wirtualnym wszechświecie, popełnił błąd, za który został srogo ukarany. Za nielojalność wobec zleceniodawców płaci uszkodzeniem systemu nerwowego, co uniemożliwia mu dalszą pracę i skazuje na uwięzienie we własnym ciele. W poszukiwaniu lekarstwa wyrusza do Japońskiej Chiby, gdzie zdobywa fundusze, by w nielegalnych klinikach odzyskać zdolność podłączania swego umysłu do komputera.Graf Zero Turner, niezależny cyberwiedźmin, specjalizuje się w podkradaniu ludzi wielkim korporacjom. Odtworzony na nowo po wybuchu, rusza w ślad za wynalazcą nowego typu biochipów, ale firma nie zamierza go oddać konkurencji żywego. Bobby, pod pseudonimem Graf Zero, chce zostać hakerem, kowbojem cyberprzestrzeni. Jego pierwszym zadaniem ma być włamanie do słabo strzeżonej bazy danych z filmami porno. Jednak w czasie włamania prawie ginie, a posiadanym przez niego programem zaczynają się interesować potężni ludzie...Mona Liza Turbo Mona to dziewczyna o mętnej przeszłości, która dzięki swemu podobieństwu do Angie Mitchell, największej gwiazdy światowej sieci video, zostaje wplątana w plan porwania gwiazdy. Spiskiem kieruje widmowa jaźń, która ma swoje plany wobec Mony, Angie i całej ludzkości. W sprawę wplątani są także szefowie Yakuzy, japońskiego podziemia przestępczego...
Okładka książki Graf zero

27,90 zł 15,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Turner, niezależny cyberwiedźmin, specjalizuje się w podkradaniu ludzi wielkim korporacjom. Odtworzony po wybuchu, rusza w ślad za wynalazcą nowego typu biochipów, ale firma nie zamierza go oddać konkurencji. Bobby, pod pseudonimem Graf Zero, chce zostać hakerem,"kowbojem cyberprzestrzeni". Jego pierwszym zadaniem ma być włamanie do słabo strzeżonej bazy danych z filmami porno. Jednak w czasie włamania prawie ginie, a posiadanym przez niego programem zaczynają się interesować potężni ludzie...
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj