Naukowcy natrafili na ślady obcej cywilizacji. Rozpoczęte przez nich tajne wykopaliska nie przyniosły żadnych rezultatów przez 28 tygodni. Dopiero w 29. tygodniu wydarzyło się coś nieprzewidzianego. Ekipa badaczy zaginęła. Jedyna rzecz, która po niej została to ten dziennik. Jego trzecia część... Zanurz się w niezwykłej przygodzie. Zmierz się z zagadkami i układankami. Pisz rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę.
Przenieście się w czasie do epoki kamienia. Podejmijcie wyzwanie i spróbujcie okiełznać ogień wulkanicznej lawy. Zapanujcie nad żywiołem, by rozniecić płomień.
Zbierajcie cenne zasoby: ryby, krzemienie, grzyby i mamuty, by rekrutować nieustraszonych jaskiniowców, zdobywać trofea i poszerzać tereny łowieckie. Pamiętajcie, by nie igrać z ogniem – niekontrolowany może siać zniszczenie. Niech Wasze plemiona rosną w siłę!
Rozgrywka:
Wybierz terytorium dla swojego plemienia.
Rozpalaj ogień, korzystając z lawy.
Zbieraj cenne zasoby.
Zawartośc pudełka:
4 płytki startowe, 4 chatki, 8 wodzów plemienia, 48 płytek domino, plansza jaskini, 22 żetony jaskiniowców, 4 żetony totemu, 49 znaczników zasobów, 10 żetonów ognia, instrukcja
2-4 graczy
Wiek: 8+
W lustrzanym odbiciu to gra detektywistyczna przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Danielle Dove została porwana! Na szczęście kobiecie udało się zostawić wam kilka wskazówek. Podążajcie za nimi i działajcie szybko, by uratować Danielle! Przeprowadźcie śledztwo, zwracając baczną uwagę na wszelkie możliwe ślady: wycinki z gazet, zdjęcia i zeznania świadków. Dyskutujcie o swoich teoriach i odkryjcie, kto stoi za porwaniem kobiety. Czy potraficie połączyć zebrane dowody i rozwikłać tajemnicę zanim będzie za późno? Zawartość: 55 duzych kart z tropami 7 kolorowych klipsów Liczba graczy 1-6 Wiek 12+
Pewnego dnia rodzina lisków postanowiła wybrać się na piknik. Do takiej wyprawy warto się dobrze przygotować! Niezbędny będzie kocyk, zabawki oraz przekąski, żeby nie bawić się z pustym brzuszkiem. Lisia mama poprosiła swoje dzieci o spakowanie wszystkiego, co będzie im potrzebne. Trzeba to jednak zrobić jak najszybciej, bo przygoda zaczyna się już za chwilę! Liski to szybka gra karciana, która rozwija refleks i spostrzegawczość. Gra zawiera 5 dodatkowych wariantów, stworzonych by zarówno uczyć, jak i bawić. Wiek graczy: 4+ Liczba graczy: 2-5 Czas rozgrywki: 15 minut
Uważajcie! Giganci szarżują z niebosiężnych gór! Są głośni i rozbestwieni! Oni też chcą uszczknąć coś dla siebie z królestw w budowie... i to waszym kosztem!
Kingdomino: Era Gigantów to dodatek / rozszerzenie do gier Kingdomino i Queendomino. Wprowadza dodatkowe elementy urozmaicające rozgrywkę - drewniane figurki Gigantów, które w połączeniu z nowymi płytakmi terenu dodadzą do gry zupełnie nową mechanikę oraz płytki z zadaniami, które sprawią, że rozgrywka będzie jeszcze ciekawsza. W pudełku znajduje się również efektowna, magnetyczna wieża, która posłuży do sprawnego dobierania płytek oraz zestaw elementó dla 5-tego gracza.
Nowe rozwiązania zwiększają możliwości taktyczne, czyniąc rozgrywkę jeszcze bardziej fascynującą!
Wprowadza nowe elementy do gry czyniąc ją ciekawszą i bardziej rozbudowaną Pozwala na wprowadzenie do gry 5-tego gracza
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Atak na Londyn to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Jesteście grupą odkrywców, którzy już od dawna szukali legendarnego złotego miasta w sercu dżungli – bez powodzenia. Podczas powrotnego lotu rozbija się wasz samolot, a wy gubicie się w niezbadanym obszarze lasu, gdzie niebezpieczeństwo czai się na każdym kroku. To może być wasz koniec… lub ostatnia szansa na rozwikłanie tajemnicy Eldorado! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. Wiek graczy: 12+ Liczba graczy: 1-6
Mieszkańcy małej wyspy Shukanet, na których spadła straszna klątwa, proszą cię o pomoc. Czy zdołasz uwolnić ich od przekleństwa?Rozwiązuj zagadkiOdnajduj przedmiotyWybieraj właściwie ścieżkiTutaj bohaterem jesteś Ty!
Łowcy kryształów to strategiczna gra planszowa przeznaczona dla od 2 do 4 graczy, którzy prześcigać się będą w wydobywaniu drogocennych kryształów Hexis.
Wciel się w rolę górniczego magnata, rekrutuj najemników, wykorzystuj ich umiejętności i zbieraj unikalne artefakty. Nigdy jednak nie pozwól uśpić swojej czujności – konkurencja tylko czeka na okazję, by przekupić Twoich najbardziej zaufanych ludzi i sprzątnąć Ci skarby sprzed nosa!
Elementy gry:
78 kart najemników
6 kart Dowodzenia
12 kart Artefaktów
60 żetonów Kryształów
6 totemów Frakcji
1 plansza do gry
1 znacznik Zawalenia Kopalni
1 instrukcja
Wiek graczy: 12+
Liczba graczy: 2–4 graczy
Długość rozgrywki: 40-50 minut
Nieustraszona Lusia powraca i znów zaprasza Cię do swojego komiksowego świata. Tym razem spróbujecie wspólnie rozwikłać tajemnicę zniknięcia Aresa. W nocnej wędrówce po nowych, nieznanych miejscach będzie towarzyszył Wam Maczo. Nie możemy obiecać, że jego udział w śledztwie okaże się pomocy, ale bez wątpienia mały szpic dostarczy Ci mnóstwo śmiechu i dobrej zabawy. Lusia, jak zawsze pełna energii do działania, liczy na twoje wsparcie. Otwórz komiks i zostań bohaterem psiej przygody!
Czworo przeciw ciemności to wyjątkowy generator przygód dla bohaterów łaknących spotkań z dziesiątkami potworów. Unikalny system pozwala na tworzenie nowych podziemi, a samotny gracz może się poczuć, jakby towarzyszyła mu cała drużyna.
Marzysz, by dostać się do szkoły dla małych rycerzy? Sara i Natan pomogą Ci tego dokonać. Oni również bardzo chcą zostać rycerzami i są gotowi sprostać każdemu wyzwaniu, żeby osiągnąć cel. Otwórz komiks i razem z nimi wyrusz na spotkanie z przygodą! Kraina, w której żyją jest pełna niespodzianek i niebezpieczeństw, ale nie musisz się obawiać, kolorowe symbole i registry poprowadzą Cię przez komiksowe kadry. Na swojej drodzy napotkasz wiele postaci i ciekawych stworzeń, a Profesor Bzik powierzy Ci odpowiedzialne misje. Zabawie i zagadkom nie będzie końca! Tu każdy wybór należy do Ciebie, bo bohaterem tej przygody, jesteś Ty!
Mały bohater znów wyrusza w podróż po komiksowych kadrach. Tym razem czeka na niego szczególnie trudne wyzwanie – musi ocalić wyspę Tubatuba przed gniewem straszliwego smoka lawy. Czy zechcesz towarzyszyć mu podczas tej niesamowitej wyprawy? Odkryj zakamarki bajkowego świata Mo: przemierz dżunglę, zanurkuj w morzu, popłyń pirogą, odwiedź smoczą świątynię i udaj się wprost do wnętrza wulkanu, by uspokoić ognistego smoka lawy. Niektóre wyzwania mogą wydać Ci się trudne, na szczęście w plecaku Mo znajdziesz dużo przydatnych przedmiotów. W każdym kadrze czekają na Ciebie nowe zagadki i postaci, z którymi możesz się zaprzyjaźnić. W świecie Mo nie ma czasu na nudę, a każda przygoda jest wyjątkowa, bo to Ty decydujesz, którą ścieżką podążysz.
Poznaj Hokusa i Pokus – dwójkę przyjaciół, którzy razem uczą się w Szkole Bajkonologii. Przed nimi dwie niesamowite, a zarazem niebezpieczne misje. Wyrusz z Hokusem do Krainy Chmur, by odnaleźć i ocalić zaginioną Dorotkę. A może wolisz polecieć za zaczarowanym dywanie prosto do Krainy Tysiąca i Jednej Nocy, by razem z Pokus rozwiązać zagadkę dziwacznych grzybów? Na szczęście, mały czytelniku, nie musisz z niczego rezygnować, bo obie te przygody czekają na Ciebie w kolorowych kadrach naszego komiksu! Wybierz bajkona i w drogę!
Jest rok 2048. Roboty przejęły władzę nad światem. Ludzie, którym udało się przeżyć, próbują się ukryć. Masz na imię Karl i zostałeś wysłany na specjalną misję. Masz opuścić bunkier, by odnaleźć lek na śmiertelną chorobę, która wywołała epidemię wśród Twojej społeczności. Podczas misji musisz mądrze zarządzać zapasami, unikać obrażeń w czasie walk, pozyskiwać ekwipunek, szukać lekarstw i roślin. Czy uda Ci się pozostać niezauważonym dla patrolujących okolicę dronów? Czy przeżyjesz i wypełnisz swoją misję? Podejmuj mądre decyzje. Los całej społeczności jest w Twoich rękach, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
Czy masz w sobie dość odwagi, by stawić czoła niebezpieczeństwom czyhającym w lasach, wodach i podziemnych lochach przełęczy Trollowego Kła? Czy zmierzysz się z okrutnym nekromantą, Zharradanem Marrem, i pokrzyżujesz jego plany przejęcia władzy nad całą Allansią? Twoja droga najeżona będzie pułapkami. Napotkasz na niej wielu wrogów, którzy, podobnie jak Ty, nie znają litości. Spójrz na świat Fighting Fantasy innymi ślepiami. Zapanuj nad swoimi instynktami, aby poznać i wypełnić swoje przeznaczenie.
Dzielny kociak Mo znów wyrusza na pełną przygód wyprawę. Zbliżają się urodziny jego mamusi i chciałby dać jej wyjątkowy prezent – bukiet smoczych kwiatów. Rosną one w wysokich górach, a dostępu do nich strzeże lodowy smok. Na szczęście, mały czytelniku, Mo będzie mógł liczyć na Twoją pomoc! Bo to Ty jesteś bohaterem!
Do samodzielnej lektury od 6. roku życia i do wspólnej zabawy z rodzicem dla młodszych!
Oferta wyprzedażowa: prezentowane egzemplarze są z uszkodzeniami mogą to być porysowane lub troszkę uszkodzone okładki, zagięcia, zżółknięciami, zbite narożniki itp.
Nikt do końca nie wierzył w jego istnienie. Marynarze nie chcieli nawet wymawiać tej nazwy. Legendarny dziennik pokładowy z wyprawy morskiej z 1907 roku owiany był tajemnicą…aż do dziś. Rozrzucone po całym świecie zaginione strony zostały odnalezione i połączone w całość. Potwory z głębin, mroczne sny i koszmary, wiadomości z innych wymiarów. Nadszedł czas, aby odkryć, jaki sekret skrywa ten owiany mroczną sławą dziennik… Dziennik. Wyprawa 1907 to interaktywna gra książkowa. Krok po kroku czytelnik zagłębia się szczegóły tajemniczej podróży, rozwiązując jednocześnie kolejne zagadki i łamigłówki. Niecodzienne połączenie gry z książką sprawia, że trudno oderwać się od tej niesamowitej historii, która rzuca wyzwanie, wciąga i trzyma w napięciu aż do finałowej zagadki.
Co sprawia, że komiksy paragrafowe są tak wciągające? To, że nigdy nie wiadomo dokąd doprowadzi Was labirynt łamigłówek. Zakończenie nie jest z góry ustalone i wszystko zależy od Waszych wyborów. Gotowi na kolejne śledztwo owiane mgiełką mistycyzmu? W Londynie doszło do zagadkowych zbrodni, których nie można wyjaśnić w racjonalny sposób. Czy rzeczywiście stoją za nimi nadprzyrodzone moce? A może to sprawka mistyków i oszustów? Wytęż swoje szare komórki, by rozwikłać tę mroczną zagadkę. Rozwiązuj łamigłówki, przesłuchuj świadków, przeszukuj miejsca zbrodni. To Ty decydujesz, w którego detektywa się wcielisz, to od Ciebie będzie zależał przebieg śledztwa. Lupa w dłoń i do dzieła!
Mroczne moce opanowują Arkendale. Tylko Ty możesz powstrzymać Żniwiarza Cieni i przywrócić pokój w królestwie.Zanurz się w epickiej opowieści, w której każdy wybór należy do Ciebie.Komu zaufasz? Z kim będziesz walczył? Którą ścieżką podążysz?W tej pięknie ilustrowanej książce paragrafowej obrazki skrywają zagadki do rozwiązania, a za każdym rogiem czyha niebezpieczeństwo. Podejmij wyzwanie i nie pozwól by świat pochłonął mrok.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?