Naukowcy natrafili na ślady obcej cywilizacji. Rozpoczęte przez nich tajne wykopaliska nie przyniosły żadnych rezultatów przez 28 tygodni. Dopiero w 29. tygodniu wydarzyło się coś nieprzewidzianego. Ekipa badaczy zaginęła. Jedyna rzecz, która po niej została to ten dziennik. Jego trzecia część... Zanurz się w niezwykłej przygodzie. Zmierz się z zagadkami i układankami. Pisz rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę.
Jesteś agentem CY.P.H.E.R., tajnej międzynarodowej agencji zajmującej się „nierozwiązywalnymi” sprawami opartymi na wyjątkowym kodzie. Podczas gdy pozostali agencji znikają jeden po drugim, a tajemniczy wróg się zbliża – masz coraz mniej czasu, aby zapobiec katastrofie.
Minął 28 tydzień tajnych prac wykopaliskowych, które miały przybliżyć ludzkość do poznania sekretu obcej cywilizacji.W 29 tygodniu stało się jednak coś niezwykłego! Zniknął cały zespół, pozostawiając po sobie jedynie dziennik. Twoim zadaniem będzie rozwikłanie tej tajemnicy. Rozwiązuj zagadki i łamigłówki, aby zdobyć kolejne klucze i móc kontynuować rozgrywkę.Dziennik 29 to interaktywna książka, która jest równocześnie grą pełną niespodzianek. Czy odważysz się podjąć wyzwanie?Zanurz się w niezwykłej przygodzie. Zmierz się z łamigłówkami i układankami. Do rozwiązania zagadek potrzebne jest niekonwencjonalne podejście. Pisz, rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę. Dziennik 29 to 144 strony doskonałej zabawy z 63 wciągającymi wyzwaniami.Innowacyjny pomysłNiesamowity klimatWciągająca fabuła pełna zagadek
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?