Przenieście się w czasie do epoki kamienia. Podejmijcie wyzwanie i spróbujcie okiełznać ogień wulkanicznej lawy. Zapanujcie nad żywiołem, by rozniecić płomień.
Zbierajcie cenne zasoby: ryby, krzemienie, grzyby i mamuty, by rekrutować nieustraszonych jaskiniowców, zdobywać trofea i poszerzać tereny łowieckie. Pamiętajcie, by nie igrać z ogniem – niekontrolowany może siać zniszczenie. Niech Wasze plemiona rosną w siłę!
Rozgrywka:
Wybierz terytorium dla swojego plemienia.
Rozpalaj ogień, korzystając z lawy.
Zbieraj cenne zasoby.
Zawartośc pudełka:
4 płytki startowe, 4 chatki, 8 wodzów plemienia, 48 płytek domino, plansza jaskini, 22 żetony jaskiniowców, 4 żetony totemu, 49 znaczników zasobów, 10 żetonów ognia, instrukcja
2-4 graczy
Wiek: 8+
Jesteś władcą rozległych ziem i poszukujesz nowych terytoriów, o które mógłbyś poszerzyć swe królestwo. Musisz eksplorować kolejne pola pszenicy, jeziora, góry i miasta, aby twe mądre oko dojrzało wśród nich te najbardziej wartościowe.
Bacz jednak na innych monarchów, którzy równiez mają chrapkę na nowe ziemie...
Queendomino to rozbudowana wersja światowego bestsellera – Kingdomino.
Jest jednak zupełnie niezależną grą, która oferuje znacznie większy zakres możliwości strategicznych. Dzięki nowym elementom oraz rozwiązaniom gra spodoba się zarówno posiadaczom kultowego pierwowzoru, jak i osobom, które tego tytułu jeszcze nie znają. Można ją również połączyć z Kingdomino i cieszyć się grą nawet w 6 osób!
Piękne, kolorowe grafiki Proste, intuicyjne zasady oraz krótki czas rozgrywki Kontynuacja światowego hitu Kingdomino
Uważajcie! Giganci szarżują z niebosiężnych gór! Są głośni i rozbestwieni! Oni też chcą uszczknąć coś dla siebie z królestw w budowie... i to waszym kosztem!
Kingdomino: Era Gigantów to dodatek / rozszerzenie do gier Kingdomino i Queendomino. Wprowadza dodatkowe elementy urozmaicające rozgrywkę - drewniane figurki Gigantów, które w połączeniu z nowymi płytakmi terenu dodadzą do gry zupełnie nową mechanikę oraz płytki z zadaniami, które sprawią, że rozgrywka będzie jeszcze ciekawsza. W pudełku znajduje się również efektowna, magnetyczna wieża, która posłuży do sprawnego dobierania płytek oraz zestaw elementó dla 5-tego gracza.
Nowe rozwiązania zwiększają możliwości taktyczne, czyniąc rozgrywkę jeszcze bardziej fascynującą!
Wprowadza nowe elementy do gry czyniąc ją ciekawszą i bardziej rozbudowaną Pozwala na wprowadzenie do gry 5-tego gracza
W Kanagawie każdy z graczy wcieli się w artystę – i to nie byle jakiego, a ucznia samego mistrza Hokusaia. W czasie rozgrywki wszyscy uczniowie będą rywalizować o miano najlepszego malarza. Rok 1840. Prefektura Kanagawa nad Zatoką Tokijską. Mistrz Hokusai decyduje się otworzyć szkołę dla artystów, by wykształcić swoich następców. Jesteś jednym z nich – musisz udowodnić, że to właśnie ciebie powinno się nazywać godnym kontynuatorem ścieżki „starego, szalonego malarza”. Wybierz temat swoich obrazów i ruszaj tworzyć wiekopomne dzieła! Chwyć pędzel w dłoń, podążaj za naukami swojego nauczyciela, maluj, rozwijaj swoją technikę i studio – pokaż wszystkim, kto najlepiej operuje pędzlem! Wybierz swoją specjalizację (Drzewa, Zwierzęta, Postacie lub Budynki) i śledź uważnie zmiany pór roku – tylko dzięki temu uda ci się stworzyć najbardziej harmonijny obraz. To będzie dzieło twojego życia! Zagraj w najładniejszą grę planszową! W kolejnych turach gracz dobierają karty i decydują, w jaki sposób je wykorzystać. Każda karta ma dwie funkcje – może służyć do rozbudowania panoramy, ale także do nauki kunsztu malarskiego, dzięki czemu w następnych rundach będziesz mógł użyć bardziej zaawansowanych kart. Dbaj o to, by nie zabrakło ci pędzli! Za wyjątkowe osiągnięcia artystyczne gracze otrzymują dyplomy – pomagają one w rozgrywce i dają dodatkowe punkty zwycięstwa. Gra kończy się, gdy jeden z uczestników ułoży obraz z 11 kart lub kiedy wyczerpie się talia. Wtedy wszyscy gracze kończą swoje i tury podlicza się punkty. A w Kanagawie można je dostać za najróżniejsze osiągnięcia – musisz więc starannie dobrać taktykę i uważnie śledzić ruchy pozostałych uczestników. Kanagawa zachwyca urzekającym klimatem XIX-wiecznej Japonii. Przepiękna, dopracowana w najdrobniejszym szczególe gra wciągnie cię do urokliwego świata dalekowschodnich mistrzów pędzla. Zawartość: 1 plansza Szkoły 4 kafelki Początkowe 72 karty Lekcji (po 18 kart w 4 rodzajach różniących się kolorem rewersu) 1 pionek Wielkiego Mistrza 1 pionek Pomocnika 19 kafelków Dyplomów 15 Pędzli 3 żetony Burzy 1 instrukcja Wiek graczy: 10+ Ilość graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 45 minut
Jest to prosta i szybka gra, która doskonale wypełni ""małe"" ilości wolnego czasu. Każdy z nas zarządza swoim małym królestwem. Naszym zadaniem jest tworzenie jego krajobrazu. Do dyspozycji mamy lasy, mokradła, pustynie, niziny i jeszcze więcej! Sęk w tym, że nasze królestwo nie może być ani za duże, ani za małe. Do tego, na określonych terenach trzeba umieszczać strategiczne budowle. Jedynie tereny z budowlami będą przynosiły nam punkty!Szperając po sieci, znalazłem zdjęcia prototypu i ewidentnie wygląda to na grę kafelkową, z płytkami o różnych krainach - jak w dominie. Zapowiada się przyjemny rodzinny tytuł. Nie wiem jeszcze, czy Games Factory Publishing wystartuje z kampanią, czy wprowadzi grę tradycyjnie do sprzedaży, podobnie jak ""Festiwal lampionów"".https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=5tOBLkufIII
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?