KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Explanator

Okładka książki Dylematy szefów zespołów handlowych - Audiobook
audiobook

39,90 zł 26,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Magazyn Szef Sprzedaży i portal DrSprzedaz.pl prezentują: Dylematy szefów zespołów handlowych - skuteczna sprzedaż w pytaniach i odpowiedziach. Zarządzasz zespołem handlowym? Ilu z Twoich podwładnych wie jak skutecznie sprzedawać? Stać Cię na utratę klientów spowodowaną lekceważącym podejściem Twoich przedstawicieli? W Twoim zespole tkwi potencjał ale potrzebna jest motywacja? Czujesz potrzebę fachowego wsparcia aby dokonać zmian? Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco przynajmmniej na jedno z powyższych pytań to nasza Audioteka jest kierowana właśnie do Ciebie! Dobrze wiesz, że bez efektywnego zespołu nie ma skutecznej sprzedaży, a co za tym idzie nie ma szans na zrealizowanie napiętych planów sprzedażowych. Podpowiemy Ci jak wyciągnąć z Twoich pracowników to, co w nich najlepsze, jak reagować na działania handlowców niezgodne z Twoimi założeniami, jak zbudować efektywny, zintegrowany zespół na miarę Twoich potrzeb. Czas to pieniądz! "Efektywne wykorzystanie czasu to jeden z sekretów najskuteczniejszych handlowców. Dlatego, jeżeli spędzasz czas na podróżach do klientów, ten audiobook na pewno przypadnie Ci do gustu. Esencja najlepszych porad ekspertów sprzedaży, którzy dzielą się praktycznymi rozwiązaniami zwiększającymi Twoje wyniki. Plus, dwie porady specjalnie ode mnie, a wszystko to, by pomóc Ci napędzać sprzedaż w każdej wolnej chwili!" [Izabela Krejca-Pawski] Audioteka to 80 minut skutecznych porad dla zarządzających zespołami handlowymi oraz dla wszystkich, którzy na co dzień zajmują się sprzedażą. Prezentujemy praktyczne case study z życia działów handlowych. Te zagadnienia dotyczą również Ciebie, dlatego nie rozwiązuj problemów na oślep. Oszczędź sobie czasu, korzystając z doświadczeń innych, a jego nadmiar przełóż na prezentację wartości swoich produktów! Zawartość audiobooka: Jak zarządzać handlowcem, który sam był kiedyś menedżerem? Jak zarządzać sprzedawcami-kolegami? Jak obniżyć prowizje? Jak zwiększyć liczbę sfinalizowanych transakcji? O co pytać kandydatów szukając gwiazd sprzedaży? To tylko niektóre z zagadnień, na które mamy gotowe odpowiedzi. Wzbudziliśmy Twoją ciekawość? Zatem, zamów już teraz!
Okładka książki Gandhi. Lider

54,90 zł 37,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

ALAN AXELROD jest autorem ponad sześćdziesięciu popularnych książek biznesowych i historycznych. Przekopał życiorysy Królowej Elżbiety I, generała George’a S. Pattona i Winstona Churchilla w poszukiwaniu praktycznych mądrości, które dzisiejsi liderzy biznesu mogą wykorzystać. Pracując nad Gandhim, Axelrod znalazł jak do tej pory najbardziej sprzeczny z intuicją obiekt badań– i na wiele sposobów najbogatszy zarazem.Alan Axelrod przekopał życiorysy Królowej Elżbiety I, generała George’a S. Pattona i Winstona Churchilla w poszukiwaniu praktycznych mądrości, które dzisiejsi liderzy biznesu mogą wykorzystać. Pracując nad Gandhim, Axelrod znalazł jak do tej pory najbardziej sprzeczny z intuicją obiekt badań– i na wiele sposobów najbogatszy zarazem. Axelrod w charakterystycznym dla siebie gawędziarskim, lecz wnikliwym stylu rozbija strategie przywódcze Gandhiego na 14 kluczowych aspektów i sto lekcji, każda zilustrowana cytatami z Gandhiego i typowymi sytuacjami z jego czasów. Słowa i dokonania Gandhiego przedstawiono w sposób, dzięki któremu ich ponadczasowa mądrość rozbłyskuje po dziś dzień, stanowiąc źródło natchnienia dla wyzwań biznesu, dzisiaj – i jutro. Okoliczności życia i zmagań Gandhiego sprawiają, że jego przykład staje się wyjątkowo istotny dla wielokulturowego środowiska biznesowego dwudziestego pierwszego wieku – arena, na której panuje zaciekła konkurencja, a idee zrównoważonego rozwoju i odnowy zasobów nabrały świeżego znaczenia oraz w której poszanowanie godności globalnej siły roboczej jest bardziej niezbędne niż kiedykolwiek dotychczas. Rywalizacja sama w sobie przeszła zmianę, wywołana potrzebą i załamaniem na giełdzie – i nagle odkryto, że etyczna współpraca to nie tylko ścieżka do mądrości, ale i bogactwa.
Okładka książki Wino - kurs wiedzy

99,50 zł 60,66 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Największy bestseller poświęcony tematyce wina. Zawiera opisy i rekomendacje ponad tysiąca win z osiemdziesięciu regionów całego świata. Gdybym miał tę książkę do dyspozycji w początkach mojej edukacji winiarskiej, wielu rzeczy nauczyłbym się zapewne i wcześniej, i lepiej. Dziś też odnajduję w niej rzeczy, o których nie wiedziałem lub na które nie zwracałem wcześniej uwagi. Andrzej Daszkiewicz, magazyn Wino
Okładka książki Strategia dywersyfikacji: wzrost poprzez zróżn.

49,90 zł 32,91 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Autor wyjątkowo wnikliwie przedstawia przykłady firm i korporacji, które odniosły spektakularny sukces rynkowy dzięki dywersyfikacji (General Electric, Wesfarmers, Bidvest oraz ITC). Omawia podstawy struktury korporacyjnej oraz roli, cech i wzajemnych relacji Prezesa i Dyrektora Finansowego, bardzo ciekawie przedstawia kwestie doboru menadżerów. Wszystkie powyższe elementy tworzą grupę komplementarnych cech wskazujących, na co należy zwrócić uwagę przy opracowywaniu efektywnej strategii dywersyfikacji dla firmy.
Okładka książki Zacznij sprzedawać, albo odejdź. 7 cech liderów sp

34,90 zł 21,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W dzisiejszym świecie sprzedaży nie ma już miejsca dla zwykłych sprzedawców, ale wciąż jest wiele miejsca dla liderów. Konkurencja nie śpi, więc albo Ty będziesz najlepszy albo ktoś inny zajmie Twoje miejsce. W książce autorstwa Rona Karra, przedstawiony zostaje powtarzalny proces, opierający się na założeniu, że wielcy sprzedawcy kierują swoimi relacjami z klientami w ten sam sposób, w który wielcy przywódcy sprzedają idee. Opierając się na dekadach badań w firmach różnych rozmiarów, Karr ujawnia co robią prawdziwi przywódcy i pokazuje, co może zrobić każdy z nas, aby wprowadzić w życie te same ważne zasady. Oferuje on szczegółowe studium siedmiu cech wszystkich liderów.
Okładka książki Zysk nie jest ważny, jest najważniejszy!

34,90 zł 22,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Gdy właściciele małych i średnich przedsiębiorstw po raz pierwszy słyszą porady George?a Cloutiera, często uznają go za szaleńca. Jego kontrowersyjne zasady prowadzenia działalności, których nie uczą w Harvard Business School ? to m.in.: - NAJLEPSZY BIZNES RODZINNY MA JEDNEGO CZŁONKA. - WEEKENDY SPĘDZA SIĘ PRACUJĄC, A NIE GRAJĄC W GOLFA CZY IMPREZUJĄC. - NIGDY NIE PŁAĆ DOSTAWCOM ZGODNIE Z TERMINEM. - DEMONSTRUJ NA KAŻDYM KROKU, ŻE JESTEŚ OGARNIĘTY MANIĄ KONTROLI. - PRZESTAŃ ZAPRZECZAĆ: TO TWOJA WINA, JEŚLI FIRMA PODUPADA W CZASIE RECESJI. Cloutier, założyciel i prezes zarządu American Management Services, stał się ?czołowym rzecznikiem drobnej przedsiębiorczości? (Reuters). Już od ponad trzydziestu lat oferuje właścicielom przedsiębiorstw pomoc przy podejmowaniu trudnych decyzji, którymi najeżona jest droga do dochodowości ich biznesów. On i jego firma współpracowali z ponad sześcioma tysiącami przedsiębiorstw, jedne z nich ratując od niemal pewnego upadku, innym natomiast zapewniając niemożliwy z pozoru rozwój, i pomogli im uzyskać dochody. Cloutier jest absolwentem Harvard College i Harvard Business School, jednak porady zawarte w niniejszej książce nie pochodzą stamtąd. W przeciwieństwie do swoich kolegów ze studiów, którzy w większości trafili prosto na Wall Street, Cloutier już o drugiej nad ranem pracował w dokach, licząc główki sałaty dla dostawców żywności, aby upewnić się, że wszystko jest zgodne z listem przewozowym. Spędził również wiele długich nocnych godzin w zajazdach dla tirów, strzegąc kasy przed złodziejaszkami. Cloutier i jego współpracownicy z American Management Services, jako osobiste pitbule prezesów zarządów, którzy ich zatrudniają, wykorzystają wszystkie możliwe sposoby, aby skierować firmy ich klientów z powrotem na tory długoterminowej dochodowości. Zysk nie jest ważny, jest najważniejszy jest bardzo opóźnionym sygnałem ostrzegawczym dla milionów właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Niniejsza książka bez owijania w bawełnę wali prawdę w oczy zarówno przedsiębiorcom początkującym, jak i tym o już ustalonej pozycji. Praktyczne porady Cloutiera mogą być czasami trudne do zaakceptowania, ale odnoszą skutek.
Okładka książki Winston Churchill. Lider

59,90 zł 39,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Winston Churchill miał rzadką umiejętność uczenia się na własnych błędach i przekuwania ich w sukces. A najrzadszą ze wszystkich cech była jego zdolność inspirowania innych ludzi, między innymi poprzez określanie swoich celów słowami, które nie tylko przekonywały umysł, ale również poruszały serce. Bystry w ocenie ryzyka, nie tracący zimnej krwi w kryzysowych sytuacjach, Churchill był liderem najwyższej rangi. Jednak czy osoba zarządzająca przedsiębiorstwem, obojętnie - dużym, czy małym, może wyciągnąć lekcję z przykładu Winstona Churchilla? Alan Axelrod, popularny autor książek biznesowych, przekonująco dowodzi, że lider pozostaje liderem, czymkolwiek by nie zarządzał. Z suchych faktów historycznych Axelrod wydobywa dwadzieścia pięć aspektów Churchillowskiego stylu zarządzania, dzięki któremu wyróżniał się jako przywódca, strateg, taktyk, orator, menadżer i wiele więcej. Każdy, kto ma ambicje przywódcze, wiele wyniesie z tych lekcji.
Okładka książki Drucker na każdy dzień

69,90 zł 45,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Uhonorowany i szanowany wizjoner zarządzania, Peter F. Drucker staje się przewodnikiem i towarzyszem, który każdego dnia dzieli się swoja dogłębną wiedza i mądrością. W codziennym zgiełku i napięciach ""Drucker na każdy dzień"" inspiruje i radzi jak sprostać wyzwaniom. Ze swym klarownym przesłaniem, wizją i człowieczeństwem Drucker wypływa na szerokie wody tematów zarządzania czasem, innowacji, outsourcingu i innych, zapewniając użyteczne spojrzenie na każdy z nich każdego dnia roku. Tych 366 myśli zaczerpnięto z wcześniejszych prac autora. Zaprezentowano je w układzie kalendarium, co sprawia, że lekturę rozpocząć można w dowolnym miejscu, racząc się refleksjami Autora we własnym tempie. U dołu każdej strony czytelnik znajdzie ""Zadanie na dziś"", które inspiruje i przesądza o praktycznym charakterze myśli Druckera w warunkach współczesnego przedsiębiorstwa i ich użyteczności w życiu menedżera. To tak, jakby najmądrzejszy i najbardziej zorientowany na działanie konsultant zarządzania na świecie był przy Tobie cały, nieustannie podsuwając perły swoich ponadczasowych rad. ""Drucker na każdy dzień"" jest niezwykłym zbiorem rad przeznaczonych dla każdego, kto zmagać się musi z dylematami i problemami zarządzania przedsiębiorstwem niezależnie od jego wielkości.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj