KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Strategia dywersyfikacji: wzrost poprzez zróżn.

Strategia dywersyfikacji: wzrost poprzez zróżn.

wzrost poprzez zróżnicowanie

  • Autor: Kenny Graham
  • ISBN: 978-83-928916-5-9
  • EAN: 9788392891659
  • Oprawa: Twarda
  • Wydawca: Explanator
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 224
  • Rok wydania: 2009
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 32,91
     zł
    Cena detaliczna:  49,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,91
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Autor wyjątkowo wnikliwie przedstawia przykłady firm i korporacji, które odniosły spektakularny sukces rynkowy dzięki dywersyfikacji (General Electric, Wesfarmers, Bidvest oraz ITC). Omawia podstawy struktury korporacyjnej oraz roli, cech i wzajemnych relacji Prezesa i Dyrektora Finansowego, bardzo ciekawie przedstawia kwestie doboru menadżerów. Wszystkie powyższe elementy tworzą grupę komplementarnych cech wskazujących, na co należy zwrócić uwagę przy opracowywaniu efektywnej strategii dywersyfikacji dla firmy.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj