Strategia dywersyfikacji: wzrost poprzez zróżn.
wzrost poprzez zróżnicowanie
-
Autor: Kenny Graham
- ISBN: 978-83-928916-5-9
- EAN: 9788392891659
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Explanator
- Format: 16.0x24.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 224
- Rok wydania: 2009
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
32,91złCena detaliczna: 49,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,91 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Autor wyjątkowo wnikliwie przedstawia przykłady firm i korporacji, które odniosły spektakularny sukces rynkowy dzięki dywersyfikacji (General Electric, Wesfarmers, Bidvest oraz ITC). Omawia podstawy struktury korporacyjnej oraz roli, cech i wzajemnych relacji Prezesa i Dyrektora Finansowego, bardzo ciekawie przedstawia kwestie doboru menadżerów. Wszystkie powyższe elementy tworzą grupę komplementarnych cech wskazujących, na co należy zwrócić uwagę przy opracowywaniu efektywnej strategii dywersyfikacji dla firmy.