Na podstawie własnego doświadczenia i bogatej literatury, autorka - wieloletni psycholog szkolny, nauczyciel-konsultant i terapeuta uświadamia Państwu:- Co każdy nauczyciel, a zwłaszcza nauczyciel-wychowawca, powinien wiedzieć o sobie, swoich uczniach i wzajemnym oddziaływaniu na siebie, aby umieć poradzić sobie z trudnymi zachowaniami uczniów i trudnymi sytuacjami w klasie- Podaje konkretne przykłady często spotykanych, trudnych zachowań uczniów i rozmaitych zachowań-reakcji nauczycieli- Podaje sugestie skutecznych rozwiązań konfliktów.
Skuteczne narzędzie porozumienia i współpracy z uczniami
Autorka - wieloletni psycholog szkolny, nauczyciel-konsultant i terapeuta podpowiada:
- jak wychowawca może sobie ułatwić porozumienie z klasą i zapewnić konsekwentne przestrzeganie ustalonych zasad
- jak na początku roku szkolnego zawrzeć umowę z uczniami, aby wyjaśnić wzajemne oczekiwania, system konsekwencji i nagród
- jak się przygotować do opracowania z uczniami dobrej umowy
- z jakich elementów powinna składać się dobra umowa
- jak korzystać z umowy w ciągu roku szkolnego, aby panować nad klasą.
W ostatnim rozdziale autorka podaje gotowe scenariusze lekcji prowadzących do spisania dobrej umowy z klasą.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?