KATEGORIE [rozwiń]

Erick Pol

Okładka książki Zasady gry

37,99 zł 21,21 zł


Nie daj się wciągnąć Ben i Arnike biorą udział w projekcie MayaVR, gdzie za pomocą zaawansowanej technologii zanurzają się w specjalnie utworzonej rzeczywistości. W tym wirtualnym świecie kreują swoją własną historię, budują relacje i angażują w niego swoje emocje. Gdy nieoczekiwanie dowiadują się, że projekt ma zostać zamknięty, a wirtualne tożsamości zlikwidowane, podejmują desperacką walkę o przetrwanie. Zrobią wszystko, by stworzone w MayaVR bliskie im istoty wciąż istniały, mimo że do końca nie zdają sobie sprawy z przyczyny: czy walczą tylko o zachowanie ulubionej formy rozrywki, czy swojego życia? Już wkrótce Ben i Arnike przekonają się, że granica między prawdziwym światem a tym wirtualnym jest niezwykle cienka. Na tyle cienka, że trudno ocenić, kiedy się ją przekroczyło.
Okładka książki Immersja - uszkodzone

44,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Oferta wyprzedażowa, książka może być delikatnie uszkodzona: zagięte strony, rogi okładki, porysowane okładki, uderzenia na rantach itp. Czy ludzki umysł jest w stanie bezbłędnie odróżnić rzeczywistość od fikcji? Niedaleka przyszłość, czas sztucznych inteligencji. Ben, pracownik instytutu badawczego, bierze udział w eksperymencie naukowym, dzięki któremu jego umysł wkroczy w świat Fajstos, 1627 lat p.n.e. System AIAM, do którego zostały wprowadzone dane archeologiczne, tworzy świat, jaki istniał wiele lat temu na Krecie. Dla Bena ma to być niczym udział w doskonałej grze komputerowej, w której będzie mógł badać przeszłość wszystkimi zmysłami, a zdarzenia będą się toczyć w interakcji wirtualnego świata z nim jako uczestnikiem gry. Tymczasem do gry wkraczają kolejni uczestnicy: wybitna sportsmenka Arnike, zaproszona przez instytut, wysłannik wojska John, agentka Kiri Nakai oraz wirtualni turyści, wśród których jest Luigi Badson, jeden z najbardziej wpływowych ludzi na świecie, wcześniej hierarcha, później likwidator majątku kościelnego. Idylliczny, wydawałoby się, świat rozsypuje się jak domek z kart, gdy wybucha wulkan na wyspie Thera (obecnie Santoryn). Dotychczasowe zasady, którymi kierowała się społeczność, zaczynają tracić swą moc, a do głosu dochodzą przemoc oraz strach…
Okładka książki Immersja

44,99 zł 25,18 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Czy ludzki umysł jest w stanie bezbłędnie odróżnić rzeczywistość od fikcji? Niedaleka przyszłość, czas sztucznych inteligencji. Ben, pracownik instytutu badawczego, bierze udział w eksperymencie naukowym, dzięki któremu jego umysł wkroczy w świat Fajstos, 1627 lat p.n.e. System AIAM, do którego zostały wprowadzone dane archeologiczne, tworzy świat, jaki istniał wiele lat temu na Krecie. Dla Bena ma to być niczym udział w doskonałej grze komputerowej, w której będzie mógł badać przeszłość wszystkimi zmysłami, a zdarzenia będą się toczyć w interakcji wirtualnego świata z nim jako uczestnikiem gry. Tymczasem do gry wkraczają kolejni uczestnicy: wybitna sportsmenka Arnike, zaproszona przez instytut, wysłannik wojska John, agentka Kiri Nakai oraz wirtualni turyści, wśród których jest Luigi Badson, jeden z najbardziej wpływowych ludzi na świecie, wcześniej hierarcha, później likwidator majątku kościelnego. Idylliczny, wydawałoby się, świat rozsypuje się jak domek z kart, gdy wybucha wulkan na wyspie Thera (obecnie Santoryn). Dotychczasowe zasady, którymi kierowała się społeczność, zaczynają tracić swą moc, a do głosu dochodzą przemoc oraz strach…
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj