E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
- ISBN: 9788375565454
- EAN: 9788375565454
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 180
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
24,43złCena detaliczna: 34,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,43 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej wsieci, anastępnie jej prowadzeniem. Omówiono wniej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa wInternecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie zobowiązującym ustawodawstwem iobowiązującymi normami.Wksiążce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:♦ Co kryje się pod pojęciem marketing ijaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną ainternetową?♦ Co to jest marketing internetowy?♦ Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?♦ Jak zoptymalizować swój biznes wInternecie winterakcji zużytkownikami iwyszukiwarkami?♦ Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji zpotencjalnym klientem?♦ Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową wsieci?