„Zimowe kolorowanie z bałwankiem” Poznaj bałwanka, który uwielbia święta! Koloruj jego przygody, dodaj mu najpiękniejszy szalik i spraw, że zima stanie się jeszcze bardziej bajkowa. Kredki w dłoń — czas zaczarować świat!
Niezwykła opowieść o międzygatunkowej przyjaźni, świecie widzianym z perspektywy zwierząt i przede wszystkim o WOLNOŚCI.
Johannes to szybki jak błyskawica pies, Czujne Oko. Mieszka w parku, obserwuje otoczenie i składa raporty trzem Bizonom, które strzegą równowagi między tym, co ludzkie a przyrodą.
Niestety w świecie zdominowanym przez człowieka czyha na nich wiele zagrożeń. Każde z nich po kolei zostanie wystawione na próbę, zwłaszcza Johannes. Czy, gdy już pozna swoje pochodzenie, pozostanie wierny swej naturze? Czy uda mu się ochronić kruchą Równowagę i przyjaciół? I czy, gdy przyjdzie moment próby, będzie miał odwagę wybrać prawdziwą wolność?
Ilustrator, Shawn Harris, umieścił Johannesa na klasycznych obrazach krajobrazowych, biegnącego przez park, rokoszującego się wolnością i ostatkiem dzikości.
Szkoła z Balleriną Cappucciną to sama radość! Razem z ukochaną baletnicą odkryjesz, jak fajne mogą być lekcje, przerwy i sportowe emocje. Koloruj, naklejaj i baw się na 16 stronach pełnych przygód. Wystarczą kredki i trochę wyobraźni!
Ruszajcie w tropikalną wyprawę po dżungli razem z Balleriną Cappucciną i jej przyjaciółmi! Czeka na Was mnóstwo pięknych ilustracji na 16 stronach kolorowanki, którą można ozdabiać naklejkami dołączonymi w prezencie.
Przygotujcie się na wyścig z Tralalero Tralalą i jego przyjaciółmi! Ta wesoła kolorowanka to aż 16 stron pełnych zabawy, które dziecko może ozdobić swoimi ulubionymi kolorami i wyjątkowymi naklejkami. Gotowi? Kredki w dłoń - czas na kolorową przygodę!
Tung Tung Tung Sahur zaprasza na niezapomnianą zabawę w lunaparku! Każda strona tej kolorowanki to okazja do wyrażenia swojej wyobraźni - wystarczą kredki, flamastry i oczywiście... naklejki! 16 stron radości i kreatywności - dołącz do wesołej paczki!
Zwyczaje Myszki Minnie to puzzle składające się z 200 elementów z bohaterami bajki Myszka Minnie. Po ułożeniu powstanie obrazek o wymiarach 480x340 mm.
Wysoką jakość, nasycenie kolorów i bezpieczeństwo układania zapewnia kalandrowany papier odbijający światło i wykorzystanie materiałów ekologicznych.
Dla dzieci w wieku od 7 lat
Blask magii przyjaźni to puzzle z serii Glitter, składające się ze 100 elementów. Układanka została pokryta delikatnym, złotym brokatem, który sprawia, że zarówno opakowanie, jak i poszczególne elementy pięknie się mienią! Po ułożeniu puzzli powstanie obrazek o wymiarach 410x278 mm, który zachwyci wszystkich małych fanów bajek o Księżniczkach.
Układanka, przeznaczone są dla dzieci powyżej 5. roku życia
Trzecia część serii o Atramentowym Świecie. Atramentowy Świat powoli umiera. Ale nadzieja wciąż się tli. Trzecia część bestsellerowej serii Cornelii Funke przenosi czytelników jeszcze głębiej w mroczne i nieprzewidywalne zakamarki opowieści, która zaczęła żyć własnym życiem. Mortimer wciąż walczy o szczęśliwe zakończenie, ale każda decyzja niesie za sobą coraz większe konsekwencje. Gdy trafia do Podziemi, by stawić czoło samej Śmierci, zawiera układ, którego cena może okazać się zbyt wysoka — nie tylko dla niego, ale i dla jego córki, Meggie. W tym czasie do świata żywych powraca Smolipaluch. Potężniejszy niż kiedykolwiek wcześniej, z ogniem w sercu i władzą, która może ocalić lub zniszczyć wszystko, co napotka na swojej drodze. Czy opowieść da się jeszcze uratować? A jeśli tak, to za jaką cenę?
Kontynuacja bestsellerowej trylogii osadzonej w Atramentowym Świecie. Pięć lat po wydarzeniach opisanych wAtramentowej śmierciMo, Meggie, Elinor, Fenoglio, Smolipaluch i reszta żyją w Ombrze, w której od wielu lat panuje pokój. Jednak Orfeusz, który stracił całe bogactwo, a także moc Czarodziejskiego Języka, osiadł w Grunico i niezmiennie usiłuje zemścić się na Smolipaluchu. Z pomocą Balbulusa podstępem doprowadza do tego, że wszyscy po kolei znikają z Atramentowego Świata i zostają uwięzieni w Szarej Książce. Smolipaluch zamierza złamać zaklęcie i wziąć odwet na Orfeuszu, jednak w drodze do Grunico zostaje pojmany i doprowadzony przed swego prześladowcę. Ostatecznie Smolipalucha ratują towarzysze podróży i wspólnie odkrywają tajemnicę Szarej Książki oraz tego, jak uwolnić uwięzione na jej kartach postaci. Wciągająca opowieść, w której przyjaźń i miłość walczą z czarną magią i siłami zła. „Piękny apel o pokój, miłość i przyjaźń, o szacunek dla każdej żywej istoty i rzeczy, a przede wszystkim oda do sztuki w czasach wojny i przemocy, niszczenia natury i znanych nam pewników” / Irène Bluche, rbbKultur
Uroczo ponura opowieść o nieumarłym lisie, którego samotny żywot zostaje wywrócony do góry nogami, gdy dowiaduje się, że jego posada przewodnika dusz jest zagrożona. Bazyl mieszka w Martwym Lesie. Jest przewodnikiem dla zwierzęcych dusz w zaświatach. Kiedy u progu jego drzwi staje borsuczyca o imieniu Coniemiara, wszystko się zmienia. Pomimo wysiłków lis nie umie wyprowadzić jej z Lasu i wskazać drogi. Razem wyruszają więc na wyprawę w poszukiwaniu Hesterkur - wieszczki, która może im pomóc. Ale czy to, co Hesterkur wyjawi, okaże się tym, co chciał wiedzieć Bazyl?
Trenuj pisownię trudnych wyrazów!Rozwiąż łamigłówki i zostań mistrzem polskiej pisowni!Ćwicz pisanie trudnych wyrazów i nie daj się ortograficznym pułapkom! Dowiedz się, jak wykorzystywać bogactwo języka polskiego w praktyce. Rozwiązuj krzyżówki i rebusy, doprowadź rycerza do wyjścia z labiryntu i złam niejeden kod. Dzięki temu zeszytowi dyktanda staną się łatwe i przyjemne!W środku znajdziesz:zadania z ciekawą fabułą i przyjazny język poleceń,różnorodne ćwiczenia: łamigłówki, wyszukiwanki, rebusy i krzyżówki,techniki pomagające zrozumieć zasady polskiej pisowni,kolorowe ilustracje,prawie 100 naklejek.EDUseria to wyjątkowa seria materiałów edukacyjnych - gier karcianych oraz zeszytów ćwiczeń - kierowana do dzieci w wieku 7-11 lat, która pomoże im powtarzać i utrwalać wiedzę zdobywaną na lekcjach (np. polskiego, matematyki czy przyrody) oraz rozwijać indywidualne zainteresowania.Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności, m.in. pisanie, czytanie, liczenie czy mnożenie. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Opanuj mnożenie do 100 bez trudu! Rozwiąż łamigłówki i zostań mistrzem mnożenia! Ćwicz tabliczkę mnożenia do 100 – od prostych działań do trudniejszych obliczeń. Odkryj zasadę mnożenia i jego przemienności dzięki różnorodnym łamigłówkom. Koniec z wkuwaniem tabliczki mnożenia na pamięć! W środku znajdziesz: zadania z ciekawą fabułą i przyjazny język poleceń, różnorodne ćwiczenia: łamigłówki, wyszukiwanki, kodowanki, techniki pomagające zrozumieć zasady mnożenia, kolorowe ilustracje i prawie 100 naklejek. EDUseria to wyjątkowa seria materiałów edukacyjnych – gier karcianych oraz zeszytów ćwiczeń – kierowana do dzieci w wieku 7-11 lat, która pomoże im powtarzać i utrwalać wiedzę zdobywaną na lekcjach (np. polskiego, matematyki czy przyrody) oraz rozwijać indywidualne zainteresowania. Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę. Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m.in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Poznaj i zapamiętaj zasady polskiej pisowni!Rozwiąż łamigłówki i zostań mistrzem ortografii!Poznaj zasady polskiej pisowni jak własną kieszeń! Ćwicz i nie daj się zaskoczyć żadnemu wyjątkowi! Rozwiązuj rebusy, zamień się w detektywa i odgaduj wyrazy albo wpisz właściwe hasło do krzyżówki. Nauka ortografii nie musi być nudna!W środku znajdziesz:zadania z ciekawą fabułą i przyjazny język poleceń,różnorodne ćwiczenia: łamigłówki, wyszukiwanki, rebusy i krzyżówki,techniki pomagające zrozumieć zasady polskiej ortografii,kolorowe ilustracje i prawie 100 naklejek.EDUseria to wyjątkowa seria materiałów edukacyjnych - gier karcianych oraz zeszytów ćwiczeń - kierowana do dzieci w wieku 7-11 lat, która pomoże im powtarzać i utrwalać wiedzę zdobywaną na lekcjach (np. polskiego, matematyki czy przyrody) oraz rozwijać indywidualne zainteresowania.Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności, m.in. pisanie, czytanie, liczenie czy mnożenie. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Ćwicz działania matematyczne bez nudy! Rozwiąż łamigłówki i zostań mistrzem mnożenia i dzielenia! Przekonaj się, że mnożenie i dzielenie do 100 to świetna zabawa! Sprawdź, jaki wynik wskazuje waga, zagraj w matematyczne kółko i krzyżyk oraz znajdź drogę do rakiety w kosmosie. Mnóstwo sposobów na naukę bez nudy! W środku znajdziesz: zadania z ciekawą fabułą i przyjazny język poleceń, różnorodne ćwiczenia: łamigłówki, wyszukiwanki, kodowanki, techniki pomagające zrozumieć zasady mnożenia i dzielenia, kolorowe ilustracje i prawie 100 naklejek.
EDUseria to wyjątkowa seria materiałów edukacyjnych – gier karcianych oraz zeszytów ćwiczeń – kierowana do dzieci w wieku 7–11 lat, która pomoże im powtarzać i utrwalać wiedzę zdobywaną na lekcjach (np. polskiego, matematyki czy przyrody) oraz rozwijać indywidualne zainteresowania. Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę. Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności m.in. nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Jeż w salonie fryzjerskim? Niedźwiedź z Bieszczad tęskniący za morzem? A do tego ciekawska garbata żyrafa?W towarzystwie zabawnych postaci, które z każdej sytuacji potrafią wyciągnąć lekcję, przekonacie się, że nie ma rzeczy niemożliwych. Rozgrywające się w świecie natury historie dostarczą wielu uśmiechów i zaskoczeń, a każdy odkryje dzięki nim coś nowego - o sobie i innych."Smyki czytają wierszyki" to zbiór utworów, które przywołują wspomnienia i zachęcają do tworzenia nowych podczas wspólnego czytania. Dorośli wyruszą w podróż do przeszłości wypełnionej klasyką polskiej poezji dziecięcej, a maluchy dadzą się porwać wyobraźni. Czas wrócić do chwil, gdy rytm i rym wiodły przez niesamowite przygody.Agata Ciurla (ur. 1987) - lekarz dentysta, na co dzień zajmuje się ortodoncją. Dba o uśmiechy małych i dużych pacjentów nie tylko zawodowo, ale także prywatnie, tworząc rymowane historie, które bawią i uczą. Gdy w 2024 roku została mamą, dziecięca radość stała się jej inspiracją do pisania opowieści.
Nowa księga przygód autorstwa George'a McDonalda to fascynująca opowieść o odwadze, uczciwości i sile prawdziwego dobra.Gdy młody górnik Curdie spotyka tajemniczą prababkę królewny Ireny, nie przeczuwa, że ten moment odmieni jego życie. Wysłany na niebezpieczną misję, Curdie otrzymuje od kobiety pomoc: niezwykłą towarzyszkę i cudowny dar, dzięki któremu będzie miał możliwość dokonywania właściwych wyborów.W Burzogrodzie, stolicy państwa, Curdie staje wobec pałacowych intryg, zdrady i choroby, która toczy całe królestwo. W świecie pełnym przeciwności, kiedy nawet przyjaciele okazują się wrogami, Curdie i królewna Irenka muszą znaleźć sposób na uratowanie króla i ocalenie królestwa.Jest to opowieść o dojrzewaniu do prawdziwego bohaterstwa, które nie polega na fizycznej sile, lecz na wytrwałości i gotowości do walki po stronie dobra, nawet gdy zło wydaje się silniejsze. To historia, która długo zostaje w pamięci - pełna refleksji nad tym, co czyni nas ludźmi i jak łatwo zatracić człowieczeństwo.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?