"Zabawne koale" to kolorowanka stworzona z myślą o dzieciach, które uwielbiają kreatywną zabawę i zwierzęta! Na 16 stronach znajdziesz zabawne ilustracje koali, gotowe do pokolorowania i przekształcenia w wyjątkowe dzieła sztuki. W zestawie dołączone są również naklejki, które dodatkowo uatrakcyjnią zabawę.
"Zabawne flamingi" to kolorowanka, która łączy zabawę z kreatywnym wyzwaniem! 16 stron pełnych uśmiechniętych flamingów czeka na pokolorowanie. Dodatkowo w zestawie znajdują naklejki, które uczynią zabawę jeszcze ciekawszą. Świetna propozycja dla dzieci w każdym wieku, rozwijająca wyobraźnię i umiejętności plastyczne.
W AMBERKU nowa niepowtarzalna książka twórców kultowego fenomenu wydawniczego "Żyrafy nie umieją tańczyć", sprzedanego w ponad 10 milionach egzemplarzy w 36 językach. "Cierpliwości, Hipciu. Dasz radę!" to kolejna przepięknie ilustrowana i rymowana, inspirująca książka, umacniająca wiarę w siebie i zachęcająca do cierpliwości i wytrwałości. Wytrwałości, która odwdzięcza się wspaniałymi, często niespodziewanymi nagrodami.
Mały Hipcio, jego starsza siostra Hopcia i Babunia Hipunia uwielbiają kąpać się w jeziorze. Ale pewnego dnia Babunia czuje się zbyt zmęczona, by przejść daleką drogę. Wtedy wnuki wpadają na pomysł, że przyniosą jezioro do Babuni. Ale Hipciowi nigdy nie udaje się donieść wody i chlapu, chlap - maluch zawsze przychodzi z pustym wiaderkiem
Jak Babunia Hipunia pocieszy zmartwionego Hipcia?
Jak doda mu otuchy, by uwierzył, że nawet jeśli JESZCZE nie potrafi czegoś zrobić, to żadne jego staranie nie pójdzie na marne?
"Cierpliwości, Hipciu. Dasz radę!" stanie się kolejną współczesną klasyką picturebooków, tak jak wszystkie książki obu wybitnych twórców. "Żyrafy nie umieją tańczyć", "Bądź dzielny, pingwinku!", "Słonik, który polubił być sobą", "Niedźwiadku mały, jesteś wspaniały!" pomagają dzieciom nabrać poczucia własnej wartości, walczyć z uprzedzeniami i stereotypami myślenia. Uczą spełniać marzenia, przełamywać lęk przed nieznanym. Pokazują, że każdy jest ważny, tylko musi po prostu być sobą, a wtedy inni go zaakceptują. Klasyczne, piękne rymy - wspaniałe do czytania na głos; olśniewające kolorami i radością ilustracje; główny bohater zawsze mający jakieś trudności do przezwyciężenia i zawsze podnoszące na duchu przesłanie - to cechy charakterystyczne jedynych w swoim rodzaju, rozpoznawalnych na pierwszy rzut oka książek Gilesa Andreae i Guya Parkera-Reesa.
"Stefcia" to seria dedykowana dzieciom w wieku przedszkolnym i trochę młodszym. W każdej części przedstawione są łatwe do rozpoznania sytuacje z codzienności maluchów i ich rodziców. Dzieci śledzą przygody sympatycznej bohaterki i odkrywają, jak radzić sobie z wyzwaniami typowymi dla tego wieku. "Daleko jeszcze?", "Bolą mnie nogi", "Nie idę dalej". Znasz to? Twoje dziecko też marudzi? Stefcia okropnie narzeka w czasie spaceru, nie chce iść, jest naburmuszona. Aż do chwili, gdy Przekonaj się, jak w prosty sposób można poradzić sobie z dziecięcym marudzeniem. Ciepła i przyjazna seria o Stefci, przygotowana we współpracy z doświadczoną psycholożką, przyciąga uwagę i wspiera dziecko w codziennym rozwoju: prosty język krótkie teksty elementy aktywizujące zabawa i humor czytelne, wesołe ilustracje szczegóły na obrazkach. Na końcu każdej książki rodzice znajdą inspiracje i wskazówki wspierające ich w wychowawczej przygodzie. W serii: Stefcie się złości Stefcia wybiera buty Stefcia zaprasza koleżanką Stefcia chce do mamy Stefcia nie chce spać
Spróbuj swoich sił jako detektyw/detektywka. Czeka na ciebie 40 zagadek logicznych w stylu Murdle. Potrzebne ci bystry umysł, determinacja i ołówek. Dołącz do drużyny młodych detektywów: Jake, Olivii, Juliusa i futrzastego Bustera McPazura. Pomóż im rozwikłać zagadki, wskaż winowajców i poprowadź tę niesamowitą ekipę ku finałowej sprawie. Wskazówki, kody i diagramy dedukcyjne zapewnią godziny wciągającej rozrywki.
Jak to działa? Dziecko krok po kroku rysuje podstawowe kształty, a następnie dodaje detale. Ta metoda jest łatwiejsza niż skupianie się od razu na całości, daje szybszy efekt i więcej radości. Twoje dziecko może łatwo "wyczarować" między innymi uroczego liska, bajkowego jednorożca, groźnego dinozaura, fajne autko, rakietę lecącą w kosmos i wiele innych rysunków. Dzięki tej książce dziecko: - utrwali rozpoznawanie kształtów i kolorów - udoskonali zdolności manualne - poćwiczy precyzję i skupienie - rozwinie wyobraźnię przestrzenną - stworzy ponad 100 obrazków.
Anna Jankowska - "mama" Aktywnego Czytania, cudownej społeczności rodziców rozumiejących, jak ważne jest wspólne czytanie z dziećmi - przygotowała własną książkę do nauki liczb. Chcesz mieć w domu małego bystrzaka? "Lubię liczby" pomoże dziecku poznać wspaniały świat, który obserwujemy przez matematyczną soczewkę. Dzięki znajomości liczb maluch odkryje, ile rzeczy można policzyć. A jak już zacznie, to nie przestanie! Liczcie zabawki, ćwiczcie spostrzegawczość w pięknie zilustrowanych oraz bogatych w szczegóły wyszukiwankach i aktywnie oglądajcie każdą stronę. Książka wspomaga koncentrację i rozwija ciekawość świata. To co, poznajemy cyfry i liczymy? W serii: Aktywne Czytanie. Lubie litery! Książka do nauki alfabetu
Koloruj według kodu i baw się z Bazgrakami w świecie dinozaurów!Bazgraki to przyjazne stworki, które towarzyszą małemu odkrywcy podczas zabawy. Kolorowanie ilustracji według wskazanego kodu pozwala rozwijać umiejętności takie jak spostrzegawczość czy koncentracja. Z tą kolorowanką nie można się nudzić!W środku znajdują się kolorowanki z różnymi rodzajami kodu: kolorystycznym, po numerkach i po kształtach.Książeczka zawiera naklejki do zabawy - dziecko może ozdabiać strony, a także bawić się nimi w inny, dowolny sposób.Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności np: nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
Koloruj według kodu i baw się z Bazgrakami w świecie uroczych zwierzątek!Bazgraki to przyjazne stworki, które towarzyszą małemu odkrywcy podczas zabawy. Kolorowanie ilustracji według wskazanego kodu pozwala rozwijać umiejętności takie jak spostrzegawczość czy koncentracja. Z tą kolorowanką nie można się nudzić!W środku znajdują się kolorowanki z różnymi rodzajami kodu: kolorystycznym, po numerkach i po kształtach.Książeczka zawiera naklejki do zabawy - dziecko może ozdabiać strony, a także bawić się nimi w inny, dowolny sposób.Kapitan Nauka to marka, która wspiera rozwój i edukację dziecka przez kreatywną zabawę.Nasze produkty dostosowane są do potrzeb maluchów, przedszkolaków oraz uczniów i rozwijają kluczowe umiejętności np: nauki mowy, czytania, liczenia czy mnożenia. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne. Nad zawartością merytoryczną czuwają eksperci: nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i terapeuci.
W tej niezwykłej książce archeolożka i antropolog zdradzają tajniki swojej pracy. Już wkrótce się dowiesz, czy starożytne kości śmierdzą, jaki mają kolor i jak się je odkopuje. Odkryjesz też, że szkielety (tak, również twój!) skrywają wiele tajemnic. Badając je, naukowcy potrafią ustalić, gdzie i kiedy żyliśmy, na co chorowaliśmy, czy odżywialiśmy się zdrowo i w jakich okolicznościach zmarliśmy.
Pamiętaj, kości nigdy nie kłamią… I nigdy nie zapominają!
Marta Guzowska jest archeolożką i pisarką. Całkiem prawdopodobne, że mieliście w ręku jej książki dla dzieci: Archeologię albo serie Detektywi z Tajemniczej 5 i Detektywi z Tajemniczej 5 kontra duchy. Ludzkie kości ogromnie ją fascynują. Uwielbia sobie wyobrażać, jak wygląda jej własny szkielet, a zwłaszcza czaszka, którą uważa za najciekawszą część człowieka. Bardzo chętnie ogląda też swoje zdjęcia rentgenowskie.
Na wykopaliskach wielokrotnie znajdowała szkielety, ale zawsze wzywała wtedy na pomoc antropologa, takiego jak profesor Wiesław Więckowski. Nauczyła się także przed wydobyciem z ziemi starannie oczyszczać każdą kostkę pędzelkiem, rysować i fotografować, a później, już po wydobyciu, cierpliwie układać na stole we właściwej kolejności.
Kiedy Marta nie wie czegoś o kościach, dzwoni do Wieśka, z którym przyjaźni się od dwudziestu pięciu lat.
Wiesław Więckowski jest profesorem od ludzkich szkieletów. Na co dzień uczy studentów Uniwersytetu Warszawskiego, jak zmusić kości do mówienia. Na swoich zajęciach opowiada również o ewolucji człowieka, czyli o tym, w jaki sposób przyszedł na świat Homo sapiens.
Jego wielką pasją jest archeologia śmierci (co brzmi trochę makabrycznie, ale chodzi po prostu o badanie grobów i zachowanych w nich szczątków). Profesor Więckowski nie ogranicza się jednak do wykładania. W Izraelu pracuje na cmentarzu, na którym pochowani zostali rzymscy legioniści. W Peru bada kości ze stanowiska Castillo de Huarmey, które możecie znać z książki Archeologia. Mumie, złoto i stare skorupy.
W związku ze swoją pracą mówi nie tylko po polsku i angielsku, lecz także po hiszpańsku i hebrajsku, a do tego ma do czynienia z… mumiami, choć okropnie tego nie lubi. Lubi za to Indianę Jonesa, chociaż wie, że tak nie należy prowadzić wykopalisk!
Joanna Czaplewska jest ilustratorką i projektantką graficzną, a także absolwentką Wydziału Grafiki gdańskiej Akademii Sztuk Pięknych. Obecnie pracuje tam jako asystentka. Wraz z Katją Widelską zilustrowała książkę Elżbiety Pałasz Trzy, dwa, raz, Günter Grass, która otrzymała wyróżnienie graficzne w konkursie Książka Roku Polskiej Sekcji IBBY.
Mieszka w Gdyni, o pięć minut drogi od morza, a jej najczęstszy widok z okna to przelatujące z krzykiem mewy. Jest matką czterech skrzydłokwiatów i trzydziestu pięciu innych roślin doniczkowych, a także niestrudzoną zbieraczką książek, głównie tych z obrazkami.
W dzieciństwie prowadziła intensywne prace archeologiczne w pobliskim lesie, w którym zakopywała i odkopywała różne skarby. Jako mała dziewczynka wybiła sobie obojczyk, skacząc po kanapie, i prawie złamała nos na lodowisku. Ona również przepada za Indianą Jonesem.
"Na piaszczystym dnie Morza Karaibskiego odnaleziono legendarny piracki statek ze skarbami. Timmi, Lilli i Marvin zostają dopuszczeni do prac wydobywczych i wkrótce wchodzą na ścieżkę prowadzącą do dobrze strzeżonego pradawnego sekretu. Jednocześnie zmagają się z przeciwnikiem, który bez skrupułów stara się udaremnić ich działania. Rozwiąż zagadki dzięki podpowiedziom zawartym w opowiadaniach oraz na każdej z ilustracji. Dlaczego warto podarować tę książkę dziecku: bohaterowie, z którymi młody czytelnik znajdzie wspólny język; ciekawe, wciągające historie; mnóstwo zagadek do rozwiązania."
Piąty tom przygodowo-fantastycznej opowieści dla młodych czytelników. Grzesiek i jego starsza siostra wpadają w magiczne kłopoty. Aby naprawić błąd, który nieopatrznie oboje popełnili, muszą odbyć podróż w przeszłość, bo Grześ wie, że tylko gargulec Fidiasz zdoła im pomóc. Kamienny strażnik portalu prowadzi ich w bardzo niebezpieczne miejsce, ponieważ jedynie tam jest możliwe odczynienie złego zaklęcia. Czy bohaterowie wyjdą cało z krainy potworów, którymi włada mroczna czarownica?Głównymi autorami serii są często działający w tandemie dwaj twórcy, francuski scenarzysta Denis-Pierre Filippi i włoski rysownik Silvio Camboni, znani polskiemu czytelnikowi ze wspólnych dzieł: cyklu "Niezwykła podróż" oraz albumów "Miki i zaginiony ocean" oraz "Miki i kraina Pradawnych". Camboni ilustruje "Gargulce" od drugiego tomu (tom pierwszy narysował francuski grafik o pseudonimie J. tienne).
Dziesiąta część przygód Czerwonej Maski i jej drużyny.Lisa wie, że nie może przyjaźnić się z Sandrą - to zbyt niebezpieczne. Dziewczyna jest córką Wolfganga, najgorszego złoczyńcy w historii Rosenhill! Ale kiedy Sandra prosi Czerwoną Maskę o pomoc, Lisa nie może odmówić..."Ta seria robi więcej dobrego niż cały system edukacji". - Przemek Staroń, psycholog, kulturoznawca i ambasador serii"Podręcznik dla superbohaterów" to seria, która podbiła serca czytelników w kilkunastu krajach.
Autorka: Stacia Deutsch Tłumaczenie: Katarzyna Kmieć-Krzewniak Witaj wśród przyjaciółek z Lakeside! Chcesz przeżyć niesamowitą przygodę? Dołącz do Hannah, Sofii, Lisy oraz Sarah - czterech przyjaciółek, które założyły wyjątkowy HORSE CLUB i kochają konie bardziej niż cokolwiek na świecie! Przed tobą ekscytująca wyprawa do lasu Peppertree. Jakie tajemnice skrywa? Jakie legendy o koniach poznają tym razem dziewczyny? Odkryj, jak przyjaciółki wykorzystują swoje umiejętności tropienia, zastawiają pułapki i biorą udział w przejażdżkach pełnych przygód i sekretów.
Blue zaginęła! Może ty wiesz, gdzie jest?Pomóż Ninie i jej rodzinie odnaleźć zaginioną kotkę. Rozglądaj się uważnie i nie pomiń żadnej ilustracji. Wszędzie mogą znajdować się jakieś wskazówki. Gdy je odnajdziesz, podążaj bacznie za nimi. Tylko z twoją pomocą Blue może wrócić do domu!Przygotuj się na niezwykłą przygodę! Wytęż wzrok i mocno się skup - tutaj liczy się spostrzegawczość. Wyszukuj kolejne szczegóły i rozwiązuj zadania!
Przed tobą pełna niespodzianek wyprawa do fascynującej krainy LEGO(R) Minecraft(R)! Poznaj pracowitego i żądnego przygód Płatnerza, którego pasją jest wytwarzanie broni i pancerzy. Zbuduj jego minifigurkę wraz z akcesoriami, rozwiąż zagadki, pokonaj labirynty, przeczytaj zabawne komiksy i odkryj wiele niesamowitych zdarzeń z życia dzielnego kowala.
Wkrocz do świata LEGO(R) Minecraft(R)! Dołącz do Steve'a w jego niebezpiecznej wyprawie po netherytowy miecz! Rozwiązuj zadania, pokonuj labirynty, uzupełniaj scenki naklejkami i pomóż bohaterowi odszukać przedmioty niezbędne w jego misji. Złóż dołączoną do książki minifigurkę Steve'a i odkrywaj fascynujące zakątki krainy LEGO Minecraft.
Czy ptaki mają kciuki?Kto lepi garnki na drzewie?Czy myszojeleń jest jeleniem?W tej książce znajdziecie 130 przedziwnych, zakręconych pytań związanych ze zwierzętami. A gdy już przeczytacie odpowiedzi, możecie przepytywać dorosłych i kolegów. Ciekawe, czy ktoś z nich wie, które zwierzę gryzie lód?
Dotąd życie wiedźmy Warty nie było skomplikowane - znajomi, kawiarnia, czasami magiczna potyczka. Rutynę przerywa jej jednak coś wielkiego. Pod osłoną nocy na cichych, zabytkowych ulicach Lwowa rozgrywa się niebezpieczna gra pomiędzy dwiema wrogimi grupami magów - jasnymi i ciemnymi. Stawką jest życie, kluczem czarodziejska krew, a nagrodą - spełnienie dowolnego życzenia i władza na kolejne sto lat. Uczestnicy nie są w pełni świadomi, co tak naprawdę się za tym kryje i z jakim niebezpieczeństwem będą musieli się zmierzyć. Gra rozpocznie się już po zmierzchu. Odważysz się dołączyć?Warta w Grze to powieść przesiąknięta tajemnicami nieznanej części Lwowa, przeplatana cienką pajęczyną magii, doprawiona ironią i pełna mistyki, która grubą nicią splata przeszłość z teraźniejszością.
Poznaj Freddiego Flyera, wielkiego fana samolotów. Freddie ma swój własny zdalnie sterowany samolot, którym przemierza przestrzeń nad miastem. Kocha też pociągi i helikoptery i łodzie ale jego pasją są samoloty. Dołącz do dzielnego pilota, by razem z nim odkrywać niesamowite pojazdy w mieście. Pokonaj labirynty, wykonaj zadania rozwiąż łamigłówki i złóż własną minifigurkę Freddiego.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?