Jak być dwudziestolatkiem"" to zbiór stu rozdziałów, z których każdy opisuje fragment codziennego życia. Tekst Przemka Chojeckiego uzupełniają ilustracje Kasi Suro. Książka jest lekkim literacik poradnikiem, który porusza problemy częste w trzeciej dekadzie życia: presja rówieśników, niepewność przyszłości, wybory życiowe, kariera, edukacja, styl życia, podróże.
Wydanie czwarte, zmienione - zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami! Wskazówki dla nauczycieli dotyczące organizowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Ta książka to wsparcie dla nauczycieli zawierająca niezbędne wytyczne związane z przepisami oświatowymi, usystematyzowaną wiedzę merytoryczną oraz praktyczne wskazówki i gotowe projekty, które ułatwią stawienie czoła nowym wyzwaniom i obowiązkom. W jaki sposób ta publikacja pomoże nauczycielom? przybliży pojęcie i metody diagnozy funkcjonalnej; uporządkuje wiedzę z zakresu prawidłowości i rozwoju dziecka w poszczególnych sferach; rozwinie umiejętności konstruowania prób diagnostycznych do oceny rozwoju dziecka; omówi ogólne zasady dotyczące organizowania działań wspierających rozwój dziecka; przedstawi zagadnienia dotyczące planowania terapii i doboru odpowiednich ćwiczeń; pokaże, jak można organizować działania wspierające w sposób praktyczny, krok po kroku. Książka zawiera gotowe arkusze diagnostyczne! ...czyli praktyczną pomoc przy indywidualnym traktowaniu każdego dziecka i postrzeganiu go w szerszym kontekście uwarunkowań biologicznych i środowiskowych.To bogaty zbiór doświadczenia zdobytego przez autorki w trakcie wieloletniej praktyki psychologicznej w pracy z dziećmi przedszkolnymi i nauczycielami, oparty dodatkowo o fachową literaturę z zakresu psychologii i pedagogiki. W aneksie oraz na płycie CD dołączonej do książki zamieszczamy gotowe arkusze diagnostyczne z podziałem na sfery dla poszczególnych etapów wiekowych. Nauczyciel może z nich skorzystać, wykorzystując tylko interesujące go zakresy, np. wybrać zadania do oceny wyłącznie jednej lub dwóch, czy trzech sfer. Może też wybierać zadania dla dzieci młodszych lub starszych - odpowiednio do potrzeb i stawianych sobie pytań diagnostycznych. Zachęcamy do indywidualnego traktowania każdego dziecka i uwrażliwiamy na konieczność postrzegania go w szerszym kontekście uwarunkowań biologicznych i środowiskowych.
Monografia zawiera analizę działalności polskich stowarzyszeń młodzieżowych prowadzonej w czasie ostatnich dwóch stuleci. Przedstawia także społeczno-prawne warunki tworzenia i funkcjonowania tych organizacji oraz zajmowaną przez nie pozycję wewnątrz polskiej grupy etnicznej. Uwzględniona została także aktualna sytuacja młodego pokolenia Polaków w Austrii, w szczególności młodzieży akademickiej i szkolnej.
Amerykańska mama przeprowadza się wraz z rodziną do Berlina i ze zdumieniem odkrywa, że niemieccy rodzice wychowują swoje dzieci zupełnie inaczej niż ona! Na czym polegają te różnice między dwoma krajami? Autorka opowiada nie tylko o własnych doświadczeniach, ale i rozmawia z wieloma rodzicami i ekspertami z obu krajów.
To fascynująca opowieść nie tylko o współczesności, ale i o tym, jak niemieckie społeczeństwo poradziło sobie z powojenną traumą, skupiając się na wychowywaniu dzieci odważnych, samodzielnych, a jednocześnie samodzielnych i otwartych na świat.
Książka ukazuje relacje pomiędzy kulturą dominującą szkoły a kulturą oporu tworzoną przez aktywnie działające podmioty (uczniów, nauczycieli, rodziców) i stanowiącą integralny element codzienności szkoły. Przedstawia fenomen tak zwanego drugiego życia szkoły, w którym dochodzi do legitymizacji i walki o obowiązujące znaczenia i symbole.Autorka podkreśla, że szkoła jest nie tylko instytucją przekazującą wiedzę o obowiązujących normach, regułach i wartościach, lecz także przestrzenią umożliwiającą zaangażowanym podmiotom przekraczanie ograniczeń narzuconych przez kulturę dominującą.W książce zostały omówione takie zagadnienia jak:- cechy szkolnych kultur oporu,- uczestnictwo w grach szkolnych jako przejaw dominacji lub podporządkowania,- specyfika oporu uczniów, nauczycieli i rodziców wobec hegemonii szkoły,- przestrzenie występowania oporu w szkole,- potencjał wyzwolenia ulokowany w kulturach oporu.
Wyjątkowa, bezpośrednia i jedyna na rynku tak jak jej autorka książka o związkach, także seksualnych!Dowiesz się z niej, co robić, aby w Twoim związku było satysfakcjonująco, szczęśliwie i podniecająco, oraz jak być spełnioną kobietą i pełnowartościowym mężczyzną.Mężczyzna będzie mógł zrozumieć:czym dla kobiety jest kawa,kiedy nie oznacza nie, a kiedy tak oznacza tak,czego kobieta pragnie i jak to okazuje.Kobieta dowie się:co magicznego jest dla niego w seksie,jak powiedzieć, żeby być usłyszaną,czego oczekuje od niej partner.
Urodzeni po 1995 roku. Dorastali z telefonem komórkowym, mieli konto na Instagramie, zanim poszli do liceum, nie pamiętają czasów sprzed internetu. Różnią się od każdego poprzedniego pokolenia. Mowa tu o jednej czwartej Amerykanów. To iGen (skrót od „iGeneracji”) – pokolenie internetu. Właśnie nadeszło. W tej fascynującej, pełnej życia książce dr Jean Twenge maluje odkrywczy portret nowego pokolenia, które dojrzewa wolniej i wyrasta na bardziej znerwicowane – ale również bardziej tolerancyjne i bezpieczne – od poprzednich pokoleń. Jego przedstawiciele trzymają się z dala od pokus dla dorosłych, takich jak alkohol czy seks, ale też unikają odpowiedzialności wiążącej się z dorosłością – nie śpieszy im się z nauką jazdy, wyprowadzką z domu ani z osiągnięciem finansowej samodzielności. Są otwarci i postępowi, a przy tym rozważni jak żadne wcześniejsze pokolenie młodych ludzi. Cechy i trendy charakteryzujące to pokolenie mogą wydawać się zdumiewające lub nawet sprzeczne z intuicją, ale jeśli chcemy z powodzeniem nawiązywać z nim kontakty – czy to jako rodzice, pedagodzy, w pracy, czy też w relacjach handlowych – musimy zrozumieć, kim są jego przedstawiciele i dlaczego zachowują się w taki a nie inny sposób. Obecne podziały pokoleniowe są głębsze i szersze niż kiedykolwiek w historii. Właśnie dlatego rodzice, pedagodzy i pracodawcy pilnie potrzebują zrozumieć dzisiejsze pokolenie nastolatków i młodych dorosłych, dopiero co wchodzące na rynek pracy. Podczas gdy ta nowa grupa młodych ludzi wkracza w dorosłość, wszyscy musimy spróbować ich zrozumieć. Ponieważ kierunek, w jakim pójdą, wyznacza kierunek naszego kraju – i całego świata. Dr Jean M. Twenge Profesor psychologii na Uniwersytecie Stanowym w San Diego, jest autorką ponad 120 publikacji naukowych i dwóch książek, które napisała w oparciu o własne badania – Generation Me oraz The Narcissism Epidemic, a także poradnika The Impatient Woman’s Guide to Getting Pregnant. Artykuły na temat jej badań pojawiały się w takich gazetach, jak „Time”, „The Atlantic”, „Newsweek”, „The New York Times”, „USA TODAY” i „The Washington Post”. Występowała również w programach telewizyjnych „Today”, „Good Morning America”, „Fox and Friends” oraz w radiostacji NPR. Mieszka w San Diego wraz z mężem i trzema córkami – przedstawicielkami iGenu. „Wszyscy pragniemy się dowiedzieć, jaki wpływ ma na nastolatków intensywne korzystanie z mediów społecznościowych. Dzięki wnikliwej analizie Jean Twenge teraz już to wiemy: sprawia, że są samotni, niespokojni i delikatni – szczególnie dziewczyny. Musisz przeczytać tę fascynującą książkę, żeby zrozumieć, jak bardzo iGen różni się od milenialsów, których dopiero co zaczynałeś rozgryzać...”. - Jonathan Haidt, NYU-Stern School of Business, autor Prawego umysłu „Jeśli chcesz zrozumieć, jak wychowywać, uczyć, rekrutować, zatrudniać osoby urodzone w latach 1995-2012, a także jak im coś sprzedać albo jak walczyć o ich głosy, koniecznie przeczytaj tę książkę. iGen zmieni twój sposób myślenia o następnym pokoleniu młodych ludzi”. - Julianna Miner, prof. ds. zdrowia publicznego, George Mason University „Pełna wartościowych spostrzeżeń – nieoceniona z punktu widzenia rodziców, pedagogów i liderów. Odkrycia Jean Twenge przykuwają uwagę, jej pomysły są fascynujące, a rozwiązania bezcenne”. - Michele Borba, dr pedagogiki, psycholog edukacyjna i autorka książek
Wbrew pozorom nie ma nic magicznego w znalezieniu swojej drugiej połówki. Ludzie są samotni i cierpią, gdyż popełniają błędy. Niekiedy boją się samotności, a niekiedy boją się odnalezienia swojej wielkiej miłości. Te obawy i lęki często są nieuświadomione i mają swoje odzwierciedlenie w błędnych decyzjach. W wielu rodzinach czy nawet społecznościach dochodzą do tego bardzo konkretne wymagania wobec związku i zakładanej rodziny. To wszystko sprawia, że wielu ludzi błądzi, nawiązuje i utrzymuje raniące relacje albo wiąże się na lata z niewłaściwymi osobami. Tymczasem nauka wie bardzo dużo o tym, jak zrealizować marzenia o wielkiej miłości i szczęśliwym związku.
Ta książka została napisana z myślą o tych, którzy szukają partnera na całe życie i chcą go szukać mądrze. Zawarte w niej wskazówki oparto na nauce o sposobie funkcjonowania mózgu i relacjach międzyludzkich. Dowiesz się z niej, jak przygotować się na miłość, jak znaleźć właściwego partnera, zakochać się w nim z wzajemnością, a także w jaki sposób zbudować z nim wartościowy związek oparty na całkowitym zaangażowaniu. Znajdziesz tu również wiele bezcennych porad, dzięki którym ocenisz, czy pozostajesz w związku z właściwą osobą. Dzięki książce zrozumiesz różnice w postrzeganiu związku przez kobiety i mężczyzn, a także zyskasz wiedzę, w jaki sposób zatrzymać przy sobie idealnego partnera i zbudować z nim stabilne, trwałe, satysfakcjonujące małżeństwo.
Dzięki tej książce dowiesz się:
jak zwiększyć swoje szanse na znalezienie prawdziwej miłości
dlaczego trzeba pokochać samego siebie, aby naprawdę pokochać kogoś innego
skąd się wzięła odwieczna wojna płci
jak zrywać szybko i bezboleśnie nieudane związki
co zrobić, by zwiększyć zaangażowanie drugiej strony w związek
Zasługujesz na to, by żyć szczęśliwie u boku ukochanej osoby!
Historia tej książki rozpoczęła się wtedy, kiedy zaprzyjaźnione ze mną przedszkolaki zaczęły pytać swoich rodziców: „Skąd ja się wzięłam na tym świecie?”. Zauważyłam, że niektórzy dorośli wpadali wtedy w jakąś dziwną i niezrozumiałą panikę. I właśnie dlatego postanowiłam napisać książkę o tym, skąd się biorą dzieci – najzwyklejszą jak się da!
Książka składa się z zasłyszanych i prawdziwych rozmów ze znajomymi 8-, 9- i 10-latkami, bez żadnej cenzury!
Zapraszam do lektury.
Alicja Długołęcka – autorka książek dla dorosłych, edukatorka psychoseksualna, doktor nauk humanistycznych.
Książka dla rodziców, lekarzy, pielęgniarek, specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju, nauczycieli. Pomaga zrozumieć różnice między dziećmi i procesem ich rozwoju. Uczy, jak je wychowywać zwłaszcza te, które stanowią największe wyzwanie dla konwencjonalnego podejścia do opieki i nauczania.Doktor Boyle wyodrębnia grupę dzieci ""orchidei"" odstających od bardziej typowo rozwijających się rówieśników, czyli ""mleczy"". Dzieci orchidee są niezwykle zdolne i delikatne, potrzebują jednak szczególnej troski, żeby w pełni rozwinąć swoje możliwości. ""Mlecze"" są bardziej odporne i lepiej radzą sobie z problemami, ale często okazują się zwyczajne, przeciętne.Imponująca i ważna książka zbór teorii i wyników badań; mówi o głębokich prenatalnych i perinatalnych czynnikach, które wpływają na późniejszy rozwój dziecka.
Czemu mam inną figurę niż moje koleżanki?Czy podczas okresu mogę iść na basen?Czy z trądzikiem da się wygrać?Dlaczego bywam wściekła bez powodu?I przede wszystkim: czy to, co się ze mną dzieje, jest normalne???Dojrzewanie nie musi być trudne! Zauważyłaś, że twoje ciało się zmienia? To naturalne w tej chwili przynajmniej 300 milionów dziewczyn na świecie przez to przechodzi. Nie jesteś sama, a okres dojrzewania nie musi być stresujący. Zwłaszcza jeśli masz wszystkie potrzebne informacje i wiesz, czego się spodziewać.Ciało śmiało! to zaufany poradnik, w którym znajdziesz:dokładny opis kolejnych etapów dojrzewania chociaż nie wszystko da się zaplanować, dobrze wiedzieć, co cię czeka!informacje o zmianach, jakie zachodzą w twoim ciele i w twojej głowie oraz jak na nie reagowaćpraktyczne rady od tego, jak dbać o paznokcie, przez dobór wygodnego stanika, aż po metody radzenia sobie z emocjami.Każda dziewczyna jest inna, ale wszystkie przeżywamy te same wielkie zmiany.Dowiedz się, jak na nie reagować, i dojrzewaj śmiało!
Szokująca historia czternastoletniej Polki sprzedanej do domu publicznego w Wielkiej Brytanii
Bez domu, bez rodziców, w obcym kraju. Nie miała dokąd pójść, nie miała dokąd uciec przed przemocą…
Adrianna nie zna angielskiego, nie ma żadnych rzeczy osobistych, sama zgłosiła się do opieki społecznej. Co się działo z nią wcześniej – nie wiadomo. Wiadomo tylko, że jest Polką i ma czternaście lat. I że przez jakiś czas zostanie u Casey.
Casey Watson prowadzi dom zastępczy dla dzieci z największymi problemami psychologicznymi i wychowawczymi. Ratuje dzieci, z którymi nikt już nie mógł sobie poradzić, narażając spokój, zdrowie i życie swoje i swojej rodziny.
Adrianna zachowuje się inaczej, niż dzieci, którymi Casey opiekowała się wcześniej. Jest cicha, grzeczna. I przerażona…
Casey niepokoi coś jeszcze. Dziewczyna wygląda na chorą. Kiedy jednak Casey wzywa lekarza, Adrianna reaguje histerią. Nie pozwala się zbadać. I wciąż nie mówi nic o swojej przeszłości.
Co spotkało to dziecko? Dlaczego tak przeraża ją czyjś dotyk? Czego tak bardzo się boi?
Miną tygodnie, zanim Casey pozna szokującą odpowiedź. I postanowi walczyć o dziewczynkę, która tyle razy musiała uciekać przed molestowaniem i przemocą, że nie ma już dokąd uciec. Lecz wtedy Adrianna znika…
Nie mówisz o wzdęciach, zwłaszcza jeśli doskwierają Ci w towarzystwie? Jan Rein łamie to tabu. W sposób otwarty i pełen humoru, opisuje własne nieprzyjemne doświadczenia z gwałtownymi wzdęciami i wyjawia, jak pozbył się rozdętego żołądka. Wyjaśnia skomplikowane procesy zachodzące w ludzkich jelitach i dostarcza niezliczonych wskazówek dotyczących optymalizacji trawienia. Wszystkie podane przez niego informacje są bardzo łatwe do wdrożenia i praktyczne, a co najważniejsze, działają. Dlatego każdy może łatwo pozbyć się wzdęć i samodzielnie uzdrowić cały przewód pokarmowy. Wzdęcia? Gazy? To już przeszłość!
Autor w ramach podjętego tematu – a potwierdza to struktura oraz treść opracowania – wybrał religijność, moralność oraz aksjologię jako obszary swoich dociekań naukowych [...]. Uderzającą cechą opracowania jest jego komplementarność, jednorodność i logiczny układ, co uznać trzeba za dużą zaletę. [...] Przyjęte założenia teoretyczne i metodologiczne zostały gruntownie osadzone w adekwatnej do omawianego zagadnienia litera-turze przedmiotu. Szczególną wagę z poznawczego punktu widzenia ma-ją zbiorcze tabele ukazujące pomiar religijno-moralnych oraz aksjologicznych postaw polskiej młodzieży szkół średnich w roku 2017. To wszystko sprawia, że opracowanie pod względem analitycznym oraz informacyjnym ma charakter wyraźnie naukowo-badawczy, a zebrane wyniki badań – charakter dokumentacyjno-informacyjny. Autor, wykorzystując ten bogaty materiał empiryczny w sposób profesjonalny, ukazuje dynamikę przeobrażeń w sferze religijno-moralnej, śledzi jej zakres i formułuje liczne wnioski.
Fragment recenzji wydawniczej ks. prof. zw. dr. hab. Sławomira H. Zaręby
Czytelnik omawianego dzieła będzie mógł znaleźć odpowiedź na liczne pytania, które związane są z religią, moralnością i systemem wartości młodego pokolenia Polaków w drugiej dekadzie XXI wieku, a także antycypować kondycję społeczeństwa polskiego w omówionych wymiarach. Materiał zaprezentowany przez Janusza Mariańskiego jest mocno ugruntowany w bogatym materiale empirycznym „własnym”, jak również „wspomagającym”, nadto jego eksplikacja jest obudowana najnowszymi teoriami socjologicznymi, co w połączeniu z wielkim doświadczeniem i wiedzą Autora gwarantuje, że Czytelnik otrzymuje produkt najwyższej jakości.
Fragment recenzji wydawniczej dr. hab. Mariusza Zemło, prof. UwB
Trajektoria rodziców dzieci chorujących na rzadkie schorzenia genetyczne objawia się przede wszystkim w trudnościach w otrzymaniu szybkiej i pełnej diagnozy genetycznej, braku informacji na temat choroby, a także braku kompleksowej opieki medycznej nad dzieckiem. Najbliżsi dzieci chorych mają również problemy w otrzymaniu wsparcia społecznego od osób, grup i instytucji, które winny takie wsparcie oferować (lekarzy, psychologów, placówek edukacyjnych, Kościoła itd.).Przedmiotem moich zainteresowań badawczych jest nie tyle cały obszar powiązany znaczeniowo i problematycznie z kategorią sytuacji życiowej rodziców, ile przede wszystkim doświadczenie choroby własnego dziecka u badanych, proces przyjęcia bądź odrzucenia trajektorii biograficznej oraz doświadczenie otrzymywanego wsparcia. W prezentowanej książce przedstawiam zróżnicowane trajektorie życia rodziców dzieci z rzadką chorobą, ich sposoby radzenia sobie. Ukazuję także formy wsparcia rodzinie. Zwieńczeniem pracy jest przedstawienie postulatów dotyczących psychologiczno-pedagogicznego wsparcia udzielanego rodzicom dzieci z rzadkimi chorobami genetycznymi.
Wybór źródeł do dziejów ZHP i ZHR w latach 2017–2018 jest kontynuacją opublikowanej w Oficynie Wydawniczej „Impuls” w latach 2014–2017 serii wydawniczej zawierającej materiały źródłowe do dziejów organizacji harcerskich w Polsce od chwili powstania stowarzyszeń do czasów współczesnych – Związku Harcerstwa Polskiego i Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej. W skład serii wchodzi również monografia z 2016 roku Dziedzictwo, którego nie można odrzucić. Próba interpretacji wybranych źródeł z lat 1918–2015 do dziejów Związku Harcerstwa Polskiego, będąca próbą interpretacji materiałów dotyczących ZHP. W 2018 roku w serii ukaże się również Harcerska lista (nie)obecności. Analiza polskiej bibliografii harcerstwa za lata 1989–2017.
Pracuję także nad kolejną monografią, w której staram się porównać i zinterpretować źródła ZHP i ZHR opublikowane w latach 1989–2018. Niniejsza książka powstała w toku prac nad tą monografią. Zamieściłam w niej materiały z lat 2017–2018 w trzech następujących częściach.
Pierwsza część zebranych dokumentów dotyczy Związku Harcerstwa Polskiego i składa się z: informacji o XXXIX Zjeździe Nadzwyczajnym ZHP, uchwał tego Zjazdu w sprawie zmian w Statucie ZHP, jednolitego tekstu Statutu ZHP, refleksji pozjazdowych przewodniczącego ZHP. Osobno zamieściłam dokumenty dotyczące zmian tekstu Prawa Harcerskiego dokonanych podczas XXXIX Nadzwyczajnego Zjazdu. W kolejnych rozdziałach znajdują się informacje o XL Zjeździe ZHP oraz jego uchwały.
Część druga publikacji zawiera dokumenty Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej i materiały z XVI Zjazdu ZHR: komunikaty zjazdowe, listy i podziękowania dla delegatów, listy przewodniczącego ZHR, uchwały XVI Zjazdu ZHR (w sprawie zmian w Statucie ZHR, w sprawie określenia początku i końca dwuletniej kadencji władz naczelnych, władz okręgów oraz zarządów obwodów ZHR; uchwały programowe). W trzeciej części umieściłam materiały dotyczące ogłoszonego w 2018 roku Roku Harcerstwa: sprawozdanie senackiej Komisji Ustawodawczej o projekcie, uchwałę Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, informacje ze stron internetowych ZHP i ZHR na ten temat, notkę prasową, tekst Jerzego Chrabąszcza Pro memoria. Moje myślenie o prawdzie w Roku Harcerstwa 2018.
Na końcu publikacji zamieściłam bibliografię, spis źródeł, chronologiczny wykaz zjazdów ZHP i ZHR od chwili powstania organizacji, chronologiczny wykaz statutów ZHP i ZHR, a dla ułatwienia Czytelnikowi poszukiwań spisy treści wcześniej wydanych tomów serii zawierających wybory źródeł.
W naszej książce znajdziecie pomysły na pyszne i niebanalne kanapki, tosty, wrapy, muffinki i inne przekąski. Wszystkie przepisy zawierają opis wykonania krok po kroku. W środku jest arkusz kolorowych naklejek, którymi nagradzamy wykonanie potrawy.
Dzieci uwielbiają gotować – pod warunkiem, że nie są krytykowane. Niech dekorują, wycinają i lepią. Bawiąc się gotowaniem, odkryją, jak komponować zdrowe posiłki, rozwiną swoje poczucie smaku i nabiorą apetytu. Nie martwcie się, że trochę nabrudzą w kuchni. Wybierzcie coś z proponowanych smakołyków i do dzieła!
W naszej książce znajdziecie pomysły nie tylko na prawdziwą pizzę, ale też na pyszne tarty z kolorowymi warzywami, małe paszteciki czy pyszną fritattę. Wszystkie przepisy zawierają opis wykonania krok po kroku.W środku jest arkusz kolorowych naklejek, którymi nagradzamy wykonanie potrawy. Dzieci uwielbiają gotować pod warunkiem, że nie są krytykowane. Niech dekorują, wycinają i lepią. Bawiąc się gotowaniem, odkryją, jak komponować zdrowe posiłki, rozwiną swoje poczucie smaku i nabiorą apetytu. Nie martwcie się, że trochę nabrudzą w kuchni. Wybierzcie coś z proponowanych smakołyków i do dzieła!
W naszej książce znajdziecie pomysły na pyszne naleśniki z owocami, z czekoladą i z serkiem, słodziutkie racuchy lub kolorowe placuszki z cukinii. Wszystkie przepisy zawierają opis wykonania krok po kroku. W środku jest arkusz kolorowych naklejek, którymi nagradzamy wykonanie potrawy.
Dzieci uwielbiają gotować – pod warunkiem, że nie są krytykowane. Niech dekorują, wycinają i lepią. Bawiąc się gotowaniem, odkryją, jak komponować zdrowe posiłki, rozwiną swoje poczucie smaku i nabiorą apetytu. Nie martwcie się, że trochę nabrudzą w kuchni. Wybierzcie coś z proponowanych smakołyków i do dzieła!
W naszej książce znajdziecie pomysły na pyszne deserki owocowe, zabawne ciasteczka, domowe pralinki i lody. Wszystkie przepisy zawierają opis wykonania krok po kroku. W środku jest arkusz kolorowych naklejek, którymi nagradzamy wykonanie potrawy.
Dzieci uwielbiają gotować – pod warunkiem, że nie są krytykowane. Niech dekorują, wycinają i lepią. Bawiąc się gotowaniem, odkryją, jak komponować zdrowe posiłki, rozwiną swoje poczucie smaku i nabiorą apetytu. Nie martwcie się, że trochę nabrudzą w kuchni. Wybierzcie coś z proponowanych smakołyków i do dzieła!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?