Contagion may alarm doctors but marketers thrive on it. Some concepts are so compelling you have to share them. But what makes an idea so infectious you can't keep it to yourself? And how can brands produce these kinds of ideas intentionally rather than by chance?
Contagious, the globally renowned intelligence resource for the marketing industry, is dedicated to identifying and interrogating the world's most exceptional creative trends. And in The Contagious Commandments, Paul Kemp-Robertson and Chris Barth condense this valuable research into ten strategic takeaways for your own marketing revolution.
Taking inspiration from disruptive campaigns from the likes of Patagonia, Nike, Safaricom, BrewDog, LEGO, Kenco, and dozens more, The Contagious Commandments explores how companies fuse creativity, technology and behavioural psychology to achieve truly original marketing ideas that have a positive impact on society and profits - and how your brand can too.
LEKARZE O CHRZEŚCIJAŃSKIEJ DRODZE UZDROWIENIA
Współczesna medycyna ma skłonność do zaniedbywania duchowego aspektu choroby. Znani niemieccy lekarze oraz duszpasterz Christoph Häselbarth, w oparciu o swoją wieloletnią praktykę i liczne doświadczenia, pokazują wyraźnie, że u źródeł choroby niejednokrotnie leży otwarcie się na złe wpływy w sferze duchowej. Drogę do uzdrowienia otwiera zaś usunięcie zła lub grzechu i modlitwa o uwolnienie.
Jak możemy zostać uzdrowieni to praktyczny poradnik zawierający wykaz szczególnie niebezpiecznych zniewoleń i dolegliwości. Znajdziemy tu możliwe przyczyny duchowe chorób oraz listę schorzeń i porad, które pomogą nam się przed nimi uchronić.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?