Nate ma dziesięć lat. Przed początkiem nowego roku szkolnego wraz z rodzicami przeprowadza się do miasteczka Colson. Zaprzyjaźnia się tam z trójką rówieśników Trevorem, Gołębiem i Summer i wstępuje do ich klubu poszukiwaczy przygód. W tym samym czasie przy głównej ulicy zostaje otwarty Słodki Ząbek, nowy sklep ze niezwykłymi słodyczami. Jego właścicielka, pani White, urocza staruszka, chętnie wynagradza dzieci cukierkami w zamian za drobne przysługi. Cukierki okazują się magiczne: pozwalają unosić się w powietrzu, zmieniać wygląd, porażać prądem, przechodzić przez lustra albo wmawiać ludziom dowolne bzdury. Kłopot w tym, że zlecenia pani White stają się coraz bardziej podejrzane. Tymczasem w miasteczku pojawia się stary lodziarz, pan Stott. Słodkości z jego sklepu także mają niezwykłą moc. Dlaczego ci tajemniczy cukiernicy tak nagle pojawili się w Colson? Jakiego skarbu poszukują? Kim jest mężczyzna w płaszczu i fedorze, który śledzi naszych bohaterów? I przede wszystkim: komu można zaufać, a kto ma bardzo niecne zamiary?
Tom specjalny popularnej serii, do której autorów zalicza się bestsellerowy pisarz fantasy Brandon Mull!Upadłe Wielkie Bestie niegdyś najbardziej potężne stworzenia Erdasu, które zdradziły inne Wielkie Bestie i których knowania kosztowały życie tysięcy istot odradzają się jako zwierzoduchy wyjątkowych dzieci. Grozi im jednak wielkie niebezpieczeństwo. Tajemniczy myśliwy próbuje odebrać im życia i bezlitośnie walczy z każdym, kto staje w ich obronie.Poznajcie pięć opowieści o legendarnych Wielkich Bestiach oraz o młodych bohaterach, którzy nie cofną się przed niczym, aby je ocalić.
Oferta wyprzedażwa, egzemplarze mogą być uszkodzone: zagięte rogi, podniszczona okładka, uszkodzony narożnik itp.
Interaktywna księga Baśnioboru dla wszystkich fanów sagi! -Narysuj smoka -Rozwiąż zagadki -Przejdź labirynt -Zagraj w grę -Zrób własny megafon -Znajdź ukryte wiadomości od Brandona Mulla A przede wszystkim użyj własnej wyobraźni, wypełniaj, rysuj, koduj i chroń przed obcymi!
Seth Sorenson został pozbawiony wszelkich wspomnień. Nie wie, kim jest i komu może zaufać. Zmanipulowany doprowadza do zniszczenia tego, co przysiągł chronić. Przed jego siostrą Kendrą niełatwe zadanie – szukając brata, toczy walkę z ciemnymi mocami. Czy zgodnie z życzeniem smoczego króla Celebranta nastąpi nowa, wieczna era smoków? Czy Seth i Kendra zdołają się odnaleźć i wspólnie pokonać mroczne siły? To nie będzie trudne. Wasza teleportacja do świata magii uda się natychmiast. Wiecie dlaczego? Ponieważ macie najwspanialszą wyobraźnię, jaką znam. Podobną ma On, Brandon, który czeka na Was za plecami Smoczej Straży. To właśnie tam, na styku światów, rozegra się interesująca historia, której ważną częścią staniesz się Ty. Odwagi! Pamiętaj, byś nie musiał poświęcić własnej tożsamości. Tak jak Seth. Polubisz go na pewno. Bo to on pierwszy odnalazł odpowiedź na pytanie: Dlaczego ktoś, kto niesie światło, zaczyna szukać cienia? Katarzyna Stoparczyk
Wydanie specjalne bestsellerowej serii Spirit Animals. Jednym z autorów jest Brandon Mull, popularny autor fantastyki dla dzieci. Historia skupia się wokół czterech Wielkich Bestii – lamparcicy Urazy, pandy Jhi, wilka Briggana, sokolicy Essix – które w imię obrony świata Erdas poświęciły wszystko, co mogły. Czytelnicy poznają fantastyczne opowieści o sile przyjaźni i odwagi oraz dowiedzą się dlaczego warto zachować wierność swoim wartościom i ideałom. Lektura obowiązkowa każdego fana Spirit Animals oraz wyobraźni Brandona Mulla.
Brandon Mull powraca z kolejną oszałamiającą przygodą!
Kontynuacja bestsellerowego cyklu "Basniobór"!
Kendra i Seth Sorensonowie nie mogą zaznać spokoju. Celebrant, Król Smoków, planuje odwet i zemstę. Wadzą mu smocze azyle, które nie są już przez niego postrzegane jako bezpieczne przystanie, a jako ograniczające wolność więzienia. Pora się wydostać i przejąć kontrolę nad światem!
Czy rodzeństwu Sorensonów uda się stawić czoła nowemu niebezpieczeństwu? Jakich mocy będą musieli użyć, jaką siłą się wykazać i z czyjej pomocy skorzystać, by przeciwstawić się złym siłom? Jaką rolę w tej historii odegra Czarkamień?
(...) rozpocznie się otwarta wojna, która będzie trwała aż do czasu wyłonienia zwycięzcy. Nie miejcie złudzeń. Smoki zatriumfują.
Brandon Mull powraca z kolejną oszałamiającą przygodą!
Kontynuacja bestsellerowego cyklu "Baśniobór"!
Kendra i Seth Sorensonowie nie mogą zaznać spokoju. Celebrant, Król Smoków, planuje odwet i zemstę. Wadzą mu smocze azyle, które nie są już przez niego postrzegane jako bezpieczne przystanie, a jako ograniczające wolność więzienia.
Pora się wydostać i przejąć kontrolę nad światem! Czy rodzeństwu Sorensonów uda się stawić czoła nowemu niebezpieczeństwu? Jakich mocy będą musieli użyć, jaką siłą się wykazać i z czyjej pomocy skorzystać, by przeciwstawić się złym siłom? Jaką rolę w tej historii odegra Czarkamień?
(...) rozpocznie się otwarta wojna, która będzie trwała aż do czasu wyłonienia zwycięzcy. Nie miejcie złudzeń. Smoki zatriumfują.
Przyszedł czas na finałową rozgrywkę! „Skoczkowie w czasie” to ostatni tom przygód Cole’a i jego przyjaciół w niezwykłym i niebezpiecznym świecie Obrzeży. Po wielu groźnych zdarzeniach, spotkaniu Błędnego Rycerza, walkach z robotami w Zeropolis i wizycie w nawiedzonym królestwie Necronum, wreszcie istnieje szansa na odnalezienie drogi powrotnej do domu. Tym razem bohaterowie zostaną wystawieni na wielką próbę, od której zależy ich dalsze życie… lub śmierć. Czy jesteście gotowi na wielki finał?
„Pięć królestw” to kolejna po bestsellerowym „Baśnioborze” i „Pozaświatowcach” pełna akcji seria książek dla młodzieży autorstwa Brandona Mulla. Bohaterem serii jest nastoletni Cole Randolph, który w Helloween wybrał się z przyjaciółmi do nawiedzonego domu. Zamiast dobrej zabawy z dreszczykiem, chłopiec wraz z przyjaciółmi wpadł w niezłe tarapaty. Nastolatkowie trafili do dziwnej krainy zwanej Obrzeża Sambrii, gdzie jawa miesza się ze snem a magia z tym, co rzeczywiste. Na domiar złego, w wyniku nieszczęśliwego wypadku, młodzież zostaje rozdzielona. Przyjaciele Cole’a trafiają w bardzo nieprzyjemne miejsce, a wiedziony wyrzutami sumienia chłopak zrobi wszystko, by wydostać znajomych z kłopotów, w które za jego sprawą wpadli.
„Skoczkowie w czasie” to piąty tom serii „Pięć królestw”, na którą składają się też tomy: „Lupieżcy Niebios”, „Błędny rycerz”, „Strażnicy Kryształów” oraz „Tkacze śmierci”.
In the world of Erdas, there's a story of four noble animals who sacrificed everything to protect their homes from the ambitions of a mad king.
Briggan the Wolf, Uraza the Leopard, Jhi the Panda, and Essix the Falcon. Long before they were spirit animals, the four were still legends--Great Beasts, the most powerful beings to roam the wilds of Erdas.
Aided by a brave resistance of humans and animals, they gave their lives to protect the world from a threat more dangerous than any it had seen before: their own kind. Wise and cunning, gentle and ruthless, these are tales of the true heroes and villains in the war that started it all.
Baśniobór powraca!
Bohaterowie bestsellerowej serii Brandona Mulla, Kendra i Seth Sorensonowie, znów będą musieli stawić czoła wyzwaniom i zagrożeniom, by nie dopuścić do panoszenia się zła na świecie. A zagrożenie nadchodzi – jak zawsze z najmniej spodziewanej strony.
Smoki, którym coraz bardziej nie w smak mieszkanie w azylach, chciałyby odzyskać wolność. Czy im się to uda? Czy nowa era smoków stanie się rzeczywistością? Jaką rolę odegra Smocza Straż?
Dołącz do świata Baśnioboru i przekonaj się, jak tym razem poradzi sobie z przeciwnościami rodzeństwo Sorensonów.
Wszystkie tomy Baśnioboru ukazały się nakładem Wydawnictwa W.A.B.; wersje do słuchania nagrała Biblioteka Akustyczna.
Interaktywna księga Baśnioboru dla wszystkich fanów sagi!
-Narysuj smoka
-Rozwiąż zagadki
-Przejdź labirynt
-Zagraj w grę
-Zrób własny megafon
-Znajdź ukryte wiadomości od Brandona Mulla
A przede wszystkim użyj własnej wyobraźni, wypełniaj, rysuj, koduj i chroń przed obcymi!
Długo oczekiwana kontynuacja bestsellerowego Baśnioboru.Po pokonaniu demonów następuje pozorny pokój. Tymczasem król smoków ma dość zamknięcia w azylu, podburza do walki swoich poddanych i chce przejąć władzę nad światem. Najpierw jednak musi zdobyć władzę we własnym więzieniu, w czym konsekwentnie będzie próbować mu przeszkodzić Kendra i Seth.Czy smokom uda się przejąć władzę nad światem?
NOWA NIEZWYKŁA SERIA FANTASY! LEKTURA OBOWIĄZKOWA DLA FANÓW OPOWIEŚCI Z NARNII I WŁADCY PIERŚCIENI Czworo jedenastolatków, mieszkających na różnych kontynentach Erdas, przechodzi rytuał Nektaru Ninani pod okiem tajemniczych nieznajomych w zielonych płaszczach. W błyskach światła wyłaniają się cztery niezwykłe bestie: wilk, lamparcica, panda i sokolica. W jednej chwili los młodych bohaterów i całego świata zmienia się na zawsze… Abeke, Meilin, Conor i Rollan ze swoimi magicznymi zwierzętami muszą się udać na niebezpieczną wyprawę, żeby ocalić Erdas. Ich celem jest powstrzymanie mrocznej potęgi z przeszłości, która odzyskuje dawną siłę i zaczyna pustoszyć cały świat. Najpierw jednak każdy z bohaterów musi odkryć wyjątkową więź łączącą go ze zwierzoduchem, nauczyć się z nim współpracować i czerpać od niego moc, jak inni Naznaczeni. Czyta Andrzej hausner
Piąta część przygód Kendry i Setha!Dzięki Zzyzxowi, więzieniu demonów, w którym zamknięto niezliczone hordy najpotężniejszych istot ciemności, świat od tysiącleci był bezpieczny. Teraz jednak Sfinks, przywódca Stowarzyszenia Gwiazdy Wieczornej, jest o krok od zebrania wszystkich pięciu kluczy-artefaktów. Jeśli więzienie zostanie otwarte, cała ziemia pogrąży się w chaosie. Kendra, Seth oraz Rycerze Świtu podejmują ostatnią, desperacką próbę pokrzyżowania planów wroga. Tym razem muszą podróżować po całym świecie, by uprzedzić Sfinksa, zdobyć brakujące artefakty i uratować kilkoro Wiecznych, których śmierć to warunek oswobodzenia demonów. Jeśli im się nie powiedzie, pozostanie już tylko rozpaczliwa konfrontacja z uwolnionymi bestiami na Bezbrzeżnej Wyspie. Jakich sprzymierzeńców znajdą Rycerze Świtu w decydującej walce o losy świataCzyta: Janusz Zadura
Stowarzyszenie Gwiazdy Wieczornej nie ustaje w poszukiwaniu talizmanów. Kendra, pragnąca ze wszystkich sił powstrzymać Stowarzyszenie, dowiaduje się, gdzie jest klucz do skarbca, w którym ukryto jeden z nich. Aby go zdobyć, Rycerze Świtu muszą narazić się na śmiertelne niebezpieczeństwo - przekroczyć próg smoczej świątyni. Misja się nie powiedzie, jeśli nikt nie zdobędzie się na kradzież świętego przedmiotu, zazdrośnie strzeżonego przez centaury. Chwileczkę, ale czy ktoś widział Setha?
Czyta: Janusz Zadura
Kolejny, wyczekiwany tom popularnej serii autora bestsellerowego Baśnioboru. Cole Randolph wciąż nie może uwierzyć w to, jak bardzo jego życie stanęło na głowie. Uwięziony w dziwnym świecie daleko od domu, odnalazł swego przyjaciela Daltona i przetrwał wizytę w dwóch pierwszych królestwach Obrzeży, ale nic nie przygotowało go na magnetyczne szosy Zeropolis i roboty, które polują na zbiegów.Rząd Zeropolis, kierowany przez Abrama Trencha jedynego wielkiego formistę, który pozostał lojalny złemu najwyższemu królowi wykorzystuje zaawansowaną technologię, by kontrolować swych obywateli. Na szczęście tamtejszy ruch oporu wspierają Strażnicy Kryształów grupa młodych buntowników dysponujących niezwykłym uzbrojeniem.Cole i Dalton, uciekając przed tajną policją najwyższego króla, chcą znaleźć resztę zaginionych przyjaciół i pomóc Mirze w odnalezieniu siostry, Konstancji. Ale gdy wrogowie bezlitośnie rozmontowują ruch oporu, Cole ma coraz mniej czasu na obnażenie tajemnic zeropolitańskiego rządu i odkrycie, kto pomógł najwyższemu królowi wykraść moce córkom.
Drugi tom cyklu! Nad Baśnioborem zbierają się czarne chmury. Bractwo Gwiazdy Wieczornej zrobi wszystko, by znaleźć pewien niezwykły przedmiot ukryty w ciemnej kniei i uwolnić potężną czarną magię, drzemiącą od wieków... Kendra i Seth, którzy już raz uratowali rezerwat, teraz muszą się zmierzyć z najstraszliwszą tajemnicą Baśnioboru. Jakikolwiek fałszywy ruch może zdradzić kryjówkę satyrów i nimf, ale przede wszystkim sprowadzić niebezpieczeństwo na całą ludzkość. Co czai się w mrocznych zakątkach rezerwatu? Jak rozumieć enigmatyczne wskazówki Sfinksa? Czas ucieka, Gwiazda Wieczorna nie zasypia, a za bramą Baśnioboru na Setha i Kendrę czeka kolejna przygoda ich życia.
Pozycja obowiązkowa dla fanów Baśnioboru!Bogato ilustrowany przewodnik po świecie Baśnioboru. Przepiękne ilustracje, opisy czarodziejskich istot i sposobów postępowania z nimi.
Cole Randolph wcale nie chciał trafić na Obrzeża, ale kiedy w Halloween porwano jego przyjaciół, musiał ich ratować. W podróży towarzyszą mu nowi znajomi: Mira, Drgawa i Jace, a każde z nich ma do zrealizowania własną ważną misję. Ruszają tropem siostry Miry, której może grozić niebezpieczeństwo, aż w końcu spotykają człowieka znanego w całym Elloweer pod mianem Błędnego Rycerza. Czy okaże się on ich śmiertelnym wrogiem, czy sprzymierzeńcem? I czy Cole’owi uda się przechytrzyć najwyższego króla, który nie cofnie się przed niczym, żeby odzyskać to, co stracił?
Pierwsze miejsce na liście książkowych bestsellerów dla dzieci 'The New York Timesa"! Przez wiele wieków czarodziejskie istoty ukrywały się w tajemnym miejscu zwanym Baśnioborem, który jest dziś jedną z ostatnich przystani prawdziwej magii. Czarodziejską? Oczywiście. Ekscytującą? Jasne. Bezpieczną? Cóż, właściwie wręcz przeciwnie. Kendra i jej brat Seth nie mają pojęcia, że ich dziadek jest obecnym opiekunem Baśnioboru. W otoczonym murami lesie pradawne reguły wprowadzają porządek między chciwymi trollami, złośliwymi satyrami, kłótliwymi wiedźmami, psotnymi chochlikami i zazdrosnymi wróżkami. Gdy jednak zasady te zostają złamane, ujawniają się potężne moce zła, a Kendra i jej brat muszą zmierzyć się z największym w swym życiu wyzwaniem, by uratować rodzinę, Baśniobór, a może i cały świat...
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?