Grzegorz Borkowski – absolwent pedagogiki specjalnej z zakresu tyflopedagogiki i oligofrenopedagogiki Uniwersytetu Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz Studiów Podyplomowych z Wychowania Fizycznego i Sportu Osób Upośledzonych Umysłowo Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, a także Teorii integracji sensorycznej w diagnozie i terapii dzieci z dysfunkcjami rozwojowymi w Wyższej Szkole Społeczno-Ekonomicznej w Warszawie. Doświadczenia zawodowe zdobywał w różnych organizacjach pozarządowych pracujących na rzecz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie. Zdobyte kwalifikacje wykorzystuje w pracy w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 i Centrum Terapii Autyzmu Alpha w Lublinie. Autor publikacji związanych z problematyką wspomagania dzieci z zaburzeniami sprzężonymi m.in.: „Praca z dzieckiem agresywnym”, „Edukacja i Dialog” 03/2008 (196); „Postawy Rodzicielskie Wobec Dzieci z Mózgowym Porażeniem Dziecięcym”, „Edukacja i Dialog” 11/2008 (202); „«Ku Dorosłości» (program nauczania dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym na II etapie edukacyjnym)”, „Rewalidacja” 2 (30)/2011.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?