Książki o aktywności fizycznej i hobby - sport, podróże i turystyka, gry i łamigłówki. W tym dziale znajdziecie Państwo książki związane z szeroko pojetą aktywnością fizyczną, bieganiem,pływaniem, nurkowaniem , graniem. Ciekawa lektura zarówno dla starszych jak i młodszych. Chcąc rozwijać swoje hobby, nabyć ciekawą grę dla siebie i swojej rodziny zapraszamy po najciekawsze i najbardziej popularne książki z zakresu aktywności fizycznej do naszego sklepu internetowego dobreksiazki.pl
Książkę wypełniają 24 krzyżówki. Wszystkie wyrazy do wpisania zostały zilustrowane oraz podpisane, co ułatwia uzupełnianie diagramów dzieciom uczącym się czytać. Nowe wyrazy - rozwiązania krzyżówek - zostały objaśnione i mogą wzbogacić słownictwo dziecka. Krzyżówki obrazkowe to interesująca zabawa i bezstresowa nauka jednocześnie.
Książkę wypełniają 24 krzyżówki. Wszystkie wyrazy do wpisania zostały zilustrowane oraz podpisane, co ułatwia uzupełnianie diagramów dzieciom uczącym się czytać. Nowe wyrazy - rozwiązania krzyżówek - zostały objaśnione i mogą wzbogacić słownictwo dziecka. Krzyżówki obrazkowe to interesująca zabawa i bezstresowa nauka jednocześnie.
Nowy tom przezabawnych opowieści o najbardziej typowym kocie internetu i bohaterze bestsellera: "Typowy kot. Czyli jak wytrzymać z ludźmi".Nie ma to jak być kotem. Nie trzeba niczego musieć.Nie wszystkim się tak w życiu poszczęściło, żeby się urodzić kotem. Tacy ludzie na przykład. Ci to dopiero mieli pecha! I teraz cały czas muszą "coś zmieniać".Beata na przykład ciągle zmienia kolor sierści na głowie. Zmienia pory karmienia, zwłaszcza w miesiącu "dieta". Zmienia ubranie na noc. Przedziwne. Ale to wszystko nic w porównaniu z deklaracją, że zmieni swoje życie. Jakby zupełnie nie pomyślała, że zmiana może być także na gorsze. Bo kotem przecież nie zostanie! To doprawdy dość smutne.Będę musiał jej jakoś pomóc. W końcu to mój człowiek, a o ludzi też czasami warto się zatroszczyć. Bo kto o nią zadba? Przecież nie Pies. Ani tym bardziej ten drugi geniusz, Adrian.
Superauta to pojazdy, których na co dzień nie spotkasz na ulicy. W tej książce zaprezentowaliśmy 30 z nich. Zobaczysz tu sportowe modele imponujące osiągami, ociekające luksusem limuzyny, potężne SUV-y, nowoczesne hybrydy czy zachwycające futurystycznym wyglądem samochody elektryczne. Poza wspaniałymi zdjęciami znajdziesz tu liczne ciekawostki i dane techniczne poszczególnych aut. Tych najszybszych, najdroższych, najpiękniejszych, po prostu super!
Poznaj Arrakis na nowo i pokoloruj ulubione sceny i postaci niezrównanej i nieprzemijającej klasycznej powieści Franka Herberta.W tej przepięknej, misternie przygotowanej kolorowance znajdziesz czterdzieści cztery oryginalne ilustracje Tomislava Tomicia, wśród nich studia postaci, miejsc i uchwyconych w kadrze akcji, wszystkie inspirowane Diuną, legendarną powieścią uwielbianą przez miliony czytelników na całym świecie.
Los bawił się nim okrutnie. Stworzył go Polakiem i obdarzył seksualnością, która nie ułatwiała życia. W dzieciństwie, które przypadło na najokrutniejszą z wojen, zabrał mu ojca i okaleczył dłoń pozbawiając kluczowego palca tak potrzebnego wspinaczowi. Janusz Kurczab - wspinacz, instruktor i trener alpinizmu, narciarz, wybitny szermierz (olimpijczyk i 17-krotny mistrz Polski w szpadzie). Autor nowych dróg w Tatrach i Alpach, odkrywca, zdobywca, najwybitniejszy – obok Zawady – kierownik narodowych ekspedycji w góry najwyższe. Dziennikarz, redaktor naczelny „Taternika”, pisma ze stuletnią tradycją, autor górskich książek reportażowych i monografii. Odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski, nagrodzony Super Kolosem za całokształt działań górskich oraz innymi prestiżowymi nagrodami. A jednak coś sprawiło, że Janusz Kurczab nie jest wymieniany jednym tchem ze wspinaczami złotej ery polskiego himalaizmu, jak Jerzy Kukuczka, Wanda Rutkiewicz, Krzysztof Wielicki, Andrzej Heinrich, Leszek Cichy, Wojciech Kurtyka czy ciut młodszy Artur Hajzer. Wszyscy oni byli jego kolegami, z wieloma się wspinał, kilku uczył wspinaczki. Dlaczego najwybitniejszy obok Andrzeja Zawady lider narodowych wypraw w góry najwyższe nie jest nawet w połowie tak popularny jak kierownik przełomowej zimowej wyprawy na Everest? Odpowiedzi na te pytania szukają autorzy książki Wojciech Fusek i Jerzy Porębski, duet doskonale znany miłośnikom górskiej literatury, odpowiedzialny za takie publikacje jak „Lekarze w górach”, „Polskie Himalaje”, czy „GOPR. Na każde wezwanie”.
Zeszyt bystrzaka to seria książek edukacyjnych dla dzieci, w których nauka łączy się z dobrą zabawą. Każda strona to inne zadanie do wykonania! Rozwiązując je, mali kibice odnajdą informacje dotyczące zasad gry w piłkę nożną, ról i zadań poszczególnych zawodników, funkcji sędziego i trenera, ulubionych przez dzieci piłkarzy polskiej reprezentacji i światowego futbolu, najpopularniejszych klubów i stadionów w Polsce i za granicą.
Retro Gamer celebruje dziedzictwo największej gwiazdy Nintendo, od Super Mario Bros, aż po zachwycającą Super Mario Odyssey
OBSZERNE ARTYKUŁY:
Zupełnie nowe teksty, w tym historia Paper Mario oraz
New Super Mario Bros
WYWIADY Z TWÓRCAMI:
O serii rozmawiamy z kluczowymi deweloperami, w tym z Shigeru Miyamoto, twórcą Mario
KLASYCZNE SPIN-OFFY:
Odkrywamy wiele gier i gatunków, w których Mario się pojawia, gdy nie skacze po platformach
Spis treści
Okładka 1
Zapraszamy 3
Copyright 5
Spis treści 6
Najlepsze momenty Super Mario 8
Klasyczne momenty: Super Mario Bros 30
Super Mario Bros: The Lost Levels 33
Mr. VideoGame: Kompletna historia Mario 34
Super Mario Bros 2 44
Jak powstawała: Mario Kart 46
Jak powstawała: Super Mario Kart 52
Klasyczne gry: Super Mario Land 56
Mario is missing! 58
Kompletny przewodnik po Super Mario Bros 3 60
Dr Mario 66
Jak powstawała: Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars 68
Utracona trylogia 72
Super Mario World 74
Mario’s Picross 80
Super Mario 64: trójwymiarowy przełom 82
Super Mario Land 2: 6 Golden Coins 92
Mario: Mistrz spin-offów 94
Super Mario 3D Land 104
Historia Paper Mario 106
Przyszły klasyk: Super Mario Galaxy 112
Jak powstawała: Super Mario Sunshine 114
Yoshi’s Island: Super Mario Advance 3 124
Historia New Super Mario Bros 126
Przyszły klasyk: Mario & Luigi: Superstar Saga 132
Super Mario Galaxy 2 134
Super Mario Odyssey 136
Super Mario 3D World 143
Budowanie autonomicznych robotów przy użyciu elastycznego kontrolera Raspberry Pi Pico i języka Python
Dziedzina robotyki się rozwija i jest to idealny moment, aby nauczyć się samodzielnego budowania robotów do różnych celów. Książka ta pomoże wykonać pierwsze kroki na drodze do planowania, budowania i programowania robotów z wykorzystaniem Raspberry Pi Pico, kontrolera z bogatymi możliwościami I/O. Po krótkim omówieniu Pico przejdziemy do projektowania robota, a następnie jego budowy. Później dodamy proste czujniki i wyjścia rozszerzające funkcje robota, aby utrwalić umiejętności projektowe i uczyć się programowania w CircuitPython. Poznamy też współdziałanie z elektroniką, standardowe algorytmy robotyki oraz zasady budowy robotów. W dalszym ciągu nauczymy się dołączać bardziej złożone czujniki i zachowania robota o rosnącym poziomie złożoności, uzyskując praktyczne doświadczenie. Poznamy zadziwiające funkcje Raspberry Pi Pico i dodamy takie możliwości, jak unikanie ścian, wykrywanie ruchu i orientacji kompasowej. Połączymy to z komunikacją Bluetooth, aby móc widzieć dane czujników i zdalnie sterować robotem za pomocą smartfonu. Na koniec zaprogramujemy robota, aby odnajdywał swoje położenie na arenie.
Zdobywane umiejętności:
• Łączenie Raspberry Pi Pico z silnikami w celu poruszania części
• Trójwymiarowe projektowanie w Free CAD
• Budowanie prostego robota i rozbudowa go dla bardziej złożonych projektów
• Łączenie Raspberry Pi Pico z czujnikami i Bluetooth BLE
• Wizualizacje danych robota za pomocą Matplotlib
• Poznanie algorytmów robotyki dla inteligentnego zachowania
Witajcie! Zapraszamy do świata Pokmonów. Od 25 lat seria ta dostarcza rozrywki rzeszom aspirujących trenerów. Rozpoczęta jako zaledwie pomysł Satoshi Tajiriego, który czerpał inspiracje z dziecięcych doświadczeń z chwytaniem owadów, przerodziła się w duet gier na Game Boya, które podbiły serca Japończyków. A następnie kieszonkowe potwory postanowiły szturmem podbić resztę świata. Ewoluując w stronę gier wideo, zabawek, kart kolekcjonerskich, mangi, anime i jeszcze więcej, Pokmon błyskawicznie przekształcił się w olbrzyma multimediów. Super skuteczna strategia utrzymywania popularności dzięki regularnemu dołączaniu nowych potworów, gier i regionów do zbadania zapewniła mu pozycję najbardziej udanej franczyzy medialnej na świecie. Dziś niemal niemożliwe byłoby znalezienie kogoś, kto nie rozpoznaje Pikachu, Asha Ketchuma czy ikonicznego logo Pok Ball. W tym specjalnym świątecznym wydaniu zabierzemy cię w podróż po świecie Pokmonów, od pierwszej generacji aż do ósmej. W naszej wyprawie dowiemy się, co nowego niosła do serii każda era, zbadamy każde kolejne rozszerzenie Pokdex i zagłębimy się w opowieści związane z grami, seriami telewizyjnymi i nie tylko. Niezależnie od tego, czy jesteś Profesorem Pokmonów, czy aspirującym trenerem stawiającym pierwsze kroki na Indigo Plateau, jesteśmy przekonani, że spodoba ci się ta przejażdżka. Twoja własna legenda Pokmonów za chwilę się rozwinie. Świat marzeń i przygód z Pokmon czeka. Ruszajmy! IKONICZNE POTWORY ZBADAJ CAŁY POKDEX, ZACZYNAJĄC OD BULBASAURA, NA CALYREKSIE KOŃCZĄC EKSPLORACJA KAŻDEJ ERY PODRÓŻ PRZEZ HISTORIĘ CAŁEJ SERII, OD KANTO AŻ PO GALAR KARTY KOLEKCJONERSKIE ZAGŁĘB SIĘ W HISTORIĘ STRATEGICZNEJ I JAKŻE SATYSFAKCJONUJĄCEJ GRY KARCIANEJ WEWNĄTRZ ANIME ZANURZ SIĘ GŁĘBOKO W NIEZAPOMNIANĄ SERIĘ TELEWIZYJNĄ I KULTOWE FILMY
Odkryj potęgę Tradycyjnej Medycyny Chińskiej dzięki praktyce Qi Gong palców i dłoni! To klucz do alternatywnego uzdrawiania i połączenie medycyny naturalnej, relaksacyjnego masażu, energii chi oraz ćwiczeń oddechowych. Poprzez skupienie na meridianach, Qi Gong zestaw ćwiczeń zapewnia terapie holistyczne, manualne i naturalne, wspomagane przez techniki uzdrawiające oraz zdolność samouzdrawiania. Bez względu na tempo życia czy ograniczenia zdrowotne zaprezentowane ćwiczenia to prosty oraz dostępny sposób na ból i uzdrowienie. Wzmacniają ciało i umysł, przywracając harmonię poprzez kluczowe punkty akupunkturowe. Proste i przyjemne ćwiczenia Qi Gong dla palców i dłoni.
Kolejny bezcenny poradnik Christophera Harta dla rysowników anime. Tym razem autor zdradza nieoczywiste triki, które wyjątkowo ułatwiają rysowanie oszałamiających postaci i scen. Dzięki zawartym w książce wskazówkom zyskasz kontrolę nad każdym, nawet z pozoru problematycznym szczegółem twojego rysunku, takim jak dłonie czy stopy, nauczysz się zaznaczać subtelne różnice w ekspresji ciała i tworzyć dynamiczne pozy w samym centrum akcji. Dla początkujących ta książka jest świetnym wprowadzeniem do rysowania scen anime, a dla bardziej zaawansowanych źródłem inspiracji, pozwalającym rozwinąć dotychczasowe umiejętności i kreatywnie wyrażać siebie. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Projekty zebrane w tej książce zainspirują dziecięcą wyobraźnię swoją tematyką: zabawki, zwierzęta, ozdoby domu i ogrodu, kwiaty, magiczne pudełka czy pomysłowe upominki. Projekty są bardzo różnorodne od strony technik ich realizacji, poczynając od sztuki składania papieru, poprzez malowanie, wycinanie, kolaże, szycie, odlewanie, rzeźbę, nawlekanie, a nawet posługiwanie się prostymi narzędziami. Książka uczy równocześnie dzieci jak wykorzystywać do pracy twórczej różnego rodzaju materiały: karton, papier, masę solną, tkaniny, drewno, plastik, płótno, kamienie, perły, wstążki, a także różne przedmioty z odzysku: butelki, opakowania, wieszaki czy używaną odzież. Wykonanie efektownych projektów stanie się łatwe i przyjemne dzięki precyzyjnej i wyczerpującej prezentacji etapów ich realizacji, opatrzonej zdjęciami i rysunkami. Końcowy produkt jest zawsze przedstawiony na osobnym zdjęciu. Przystępne dla dzieci od 6 roku życia Warsztaty plastyczne dla dzieci staną się doskonałym narzędziem w nauczaniu plastyki w szkole podstawowej.
Wszystko, co nas otacza, a czego nie stworzyła natura, jest zaprojektowane.Dizajn buduje nasz świat.Dobry ułatwia codzienne życie, poprawia jego komfort, zły frustruje, negatywnie wpływa na nas, na nasze otoczenie i relacje z innymi.Przedmioty budują naszą tożsamość, ucieleśniają nasze wspomnienia, oczekiwania i ambicje, tworzą środowisko, w którym żyjemy.Dowiedz się:jak to się stało, że jedyny egzemplarz krzesła Pająk projektu Edmunda Homy przez kilkadziesiąt lat stał zapomniany w podtrójmiejskim domu byłego stolarza z fabryki;który król posiadał w swojej kolekcji 35 798 sztuk wyrobów z porcelany, twierdząc, że cierpi na "chorobę porcelanową";dlaczego Eileen Gray, pierwsza dama dizajnu, umarła w zapomnieniu.Poznaj cenionych na całym świecie polskich projektantów i tych, którzy właśnie ruszają na podbój zagranicznych rynków. Zachwyć się przedmiotami codziennego użytku - zarówno tymi produkowanymi przemysłowo, jak i unikatami z małych manufaktur.Wazon OKO, fotel RM58, krzesło Pająk, figurki ćmielowskie,ceramika z Wytwórni Wyrobów Ceramicznych "Steatyt", lampa TRN -to tylko kilka przykładów rzeczy, za którymi stoją niezwykłe historie.Zobacz, co się dzieje, gdy świat nieposkromionej wyobraźni spotyka rzeczywistość.
"Rysowanie dla każdego" to przyjazny poradnik rysowania przeznaczony dla początkujących. Barrington Barber uważa, że każdy, niezależnie od poziomu swoich doświadczeń, może nauczyć się dobrze rysować. Zaczyna zatem od podstawowych informacji na temat rysowania prostych kresek, potem uczy, jak można łączyć ze sobą linie oraz jak uzyskuje się właściwy ton i proporcje.
Zaleca też uważnie obserwować otoczenie, by tworzyć przekonujące i realistyczne rysunki.
Książka ta powstała z myślą o zupełnych nowicjuszach oraz o tych, którzy chcą odświeżyć swoje umiejętności. Zobaczycie, jak wiele radości daje rysowanie! Działy omawiają: kreski i materiały, rysunek linearny, rysunek walorowy, znaczenie obserwacji, proporcje i perspektywę, kompozycję, przydatne ćwiczenia i projekty.
Kontynuując serię zapoczątkowaną przez Animorphię i Imagimorphię przedstawiamy trzecią, niezwykłą książkę do kolorowania pod tytułem Mythomorphia, autorstwa niezrównanego Kerby Rosanesa. Znajdziecie w niej przepiękne sceny stworzeń mitologicznych i bajkowych narysowane charakterystyczną kreską autora, gdzie w fantastyczny, baśniowy sposób wizerunki przedmiotów, roślin i zwierzątek spajają się i łączą w skomplikowane kompozycje. Hydra, feniks, syreny, złośliwe gobliny, potężne smoki i inne mityczne stworzenia zostały przedstawione w iście nieziemski sposób, dając niezwykłą radość z ich kolorowania. Tak jak i w poprzednich książkach autor poukrywał w grafikach różne przedmioty, do znalezienia których nas zachęca. Umiejętności autora zyskały mu potężną bazę ponad 2,3 mln fanów jego profilu Sketchy Stories na Facebooku a książki Animorphia i Imagimorphia, odniosły sukces również w Polsce.
Animorphia to niezwykła książka do kolorowania połączonego z zabawą w wyszukiwanie ukrytych obiektów. Książka wyróżnia się imponującą grafiką, bardzo bogatą i ekspresyjną, skierowaną do czytelników w wieku od 8 do 18 i więcej lat. Autor używając wyszukanej czarnej kreski, tworzy wyrafinowane rysunki zwierząt, wzory i ornamenty. Składają z się one z małych elementów i układają się w zadziwiające kompozycje. Książka zachęca czytelnika do dokończenia i pokolorowania niezwykłych rysunków, jak i do wyszukiwania obiektów ukrytych na jej kartach. Umiejętności autora zyskały mu potężną bazę 1,5 mln fanów jego profilu Sketchy Stories na Facebooku.
Fantomorphia to niezwykła książka do kolorowania połączonego z zabawą w wyszukiwanie ukrytych obiektów. Jest to kontynuacja serii zapoczątkowanej przez Animorphię. Książka wyróżnia się imponującą grafiką, bardzo bogatą i ekspresyjną, skierowaną do czytelników w wieku od 8 do 18 i więcej lat.
Znajdziecie w niej inspirujące, gotyckie rysunki narysowane charakterystyczną kreską autora.
Tajemnicze zamki, kruki, czaszki, wilki i inne magiczne zwierzęta spajają się i łączą w skomplikowane kompozycje, dające niezwykłą radość z ich kolorowania.
Tak jak i w poprzednich książkach autor poukrywał w grafikach różne przedmioty, do znalezienia których nas zachęca.
Umiejętności autora zyskały mu potężną bazę ponad 2,3 mln fanów jego profilu Sketchy Stories na Facebooku a książki Animorphia, Imagimorphia i Mythomorphia odniosły sukces również w Polsce.
Wystarczy wyjść z domu, żeby nie móc przestać się dziwić. Nie trzeba mieszkać w Puszczy Białowieskiej - wystarczy rozejrzeć się przed blokiem, w parku, nad strumykiem. Rosną tam rośliny pozornie banalne - lebiodka, babka, macierzanka. Mieszkają zwierzęta, na które na co dzień nie zwraca się uwagi - mrówki, winniczki, trzmiele. Simona Kossak jak nikt potrafi o nich opowiadać: poznajemy ich historię, ciekawostki, a czasem to, że gdyby nie one, to kto wie, co by z nami było...Ale opowiada nie tylko o nich, bo i o żurawiach, sarnach, wilkach, rusałkach czy ropuchach.Opowiadania o ziołach i zwierzętach to księga dziwów, w której Simona Kossak daje wyraz wrażliwości ujawniającej się w szczególnym widzeniu świata. Fascynacja przyrodą sprawiła, że "córka, wnuczka i prawnuczka" Kossaków sięga po pióro, by ukazać rośliny i zwierzęta w ich naturalnym otoczeniu. Aparat naukowy, jakim dysponuje - jest przyrodnikiem, zajmuje się psychologią zwierząt - nie odgrodził jej od obserwowania rzeczywistych przejawów życia w przyrodzie. Laboratorium naukowym Simony Kossak była bowiem ukryta w głębi Puszczy Białowieskiej leśniczówka pustelnia. Tam koegzystuje na równych prawach z kunami i popielicami, wyznając zasadę, iż należy żyć zgodnie z naturą swojego gatunku
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?