Książki o aktywności fizycznej i hobby - sport, podróże i turystyka, gry i łamigłówki. W tym dziale znajdziecie Państwo książki związane z szeroko pojetą aktywnością fizyczną, bieganiem,pływaniem, nurkowaniem , graniem. Ciekawa lektura zarówno dla starszych jak i młodszych. Chcąc rozwijać swoje hobby, nabyć ciekawą grę dla siebie i swojej rodziny zapraszamy po najciekawsze i najbardziej popularne książki z zakresu aktywności fizycznej do naszego sklepu internetowego dobreksiazki.pl
Kolejny tom z serii Przewodnik dla kolekcjonerów zainteresuje nie tylko historyków sztuki, ale także wszystkich tropicieli rzeczy pięknych i unikatowych, łowców antykwarycznych okazji i inwestorów z wyobraźnia. Autorka wnikliwie analizuje zjawiska stylistyczne kryjące się pod terminem „klasycyzm", charakteryzuje styl Ludwika XVI, późnogeorgiański, stanisławowski, Zopfstil, empire... Tekstowi towarzyszy bogaty materiał ikonograficzny prezentujący przedmioty różnej proweniencji, od mebli Adama, Riesenera, Simmlera po serwisy Odiota i imbryki z Baranówki. W książce Czytelnik znajdzie wskazówki, gdzie i jak kupować, i na co zwracać uwagę przy ocenie antyków, jak je użytkować i konserwować.
"Książka wspaniale napisana: kompetentna, poszerzająca horyzonty, uświadamiająca, historycznie istotna, a do tego – miejscami – bardzo wzruszająca. Jest napisana ze znawstwem problemów i, co równie ważne, z wielką miłością do zwierząt - nie tą sentymentalną, której wyrazem jest wiązanie różowych wstążeczek przy kolczatce czy hodowla zwierząt traktowanych jako bio-dzieła sztuki, lecz miłością rzeczywistą, dzięki której wiemy, że ani zwierzę nie jest człowiekiem, ani człowiek nie jest zwierzęciem". (prof. Magdalena Środa) "Motywem przewodnim wszystkich tekstów jest ewolucja roli społecznej psa we współczesnej Polsce, od roli czysto użytkowej, poprzez bycie wskaźnikiem statusu społecznego właściciela, do roli członka rodziny. [...] We wszystkich tekstach znajdziemy bogate odniesienia do literatury poświęconej omawianemu zagadnieniu. Jest to w zdecydowanej większości literatura anglojęzyczna z uwagi na to, że w polskiej nauce socjologiczne i antropologiczne ujęcie relacji pies - człowiek jest do dnia dzisiejszego obecne w bardzo nikłym stopniu [...]. Prekursorski charakter przygotowanej książki jest jednym z jej najważniejszych walorów, znaczenia którego nie da się przecenić". (prof. Iwona Jakubowska-Branicka)
Jak dobrze znasz swoją rodzinę? Dynamiczna gra rodzinna, w której dzieci i rodzice rywalizują odpowiadając na wiele zabawnych i ciekawych pytań dotyczących ich codziennego życia. Wygrywa drużyna, która odpowie na więcej pytań. W grze znajdują się dwa zestawy pytań, specjalnie opracowane dla dzieci i dla rodziców.
Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy. Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. Sieciarz może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Wśród żetonów występują żetony specjalne Bitwa, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika. Zawartość pudełka: 220 kart (63x88mm), 136 drewnianych znaczników, 24 żetony złota, 18 żetonów plądrowania, 10 żetonów obrony, 6 żetonów mnożenia, 4 żetony Egiptu, 4 plansze frakcji, 4 znaczniki frakcji, 1 plansza punktacji, 1 znacznik rundy, 1 znacznik pierwszego gracza, 1 instrukcja. Liczba graczy: 1 - 4 osoby. Czas gry: ok. 60 minut.
Antarktyda jest wymarzonym celem chyba każdego podróżnika. Ponieważ szanse na samodzielną wyprawę na ten wyjątkowy kontynent są małe, autor zdecydował się na grupowy wyjazd komercyjny. Jednak nie poleciał tam samolotem ani nie popłynął zwykłym statkiem – aby poczuć smak przygody, wybrał rejs żaglowcem. Podróż taką poleca szczególnie amatorom żeglarstwa, bo będą mogli „pobiegać” po rejach, zapalonym turystom, ponieważ dotrą do miejsc trudno dostępnych i bardzo rzadko odwiedzanych, jak Tristan da Cunha, miłośnikom natury, gdyż przyroda była największą atrakcją tej wyprawy, a przede wszystkim entuzjastom fotografii, bo będą usatysfakcjonowani różnorodnością kadrów.
Album jest fotograficznym zapisem tego niezwykłego rejsu. Zobaczymy groźne fale Cieśniny Drake’a i Morza Scotia, wspaniałe krajobrazy lodowe na Morzu Weddella, niezwykłych kształtów góry lodowe i ogromne góry stołowe, pośród których „Europa” raz była majestatycznym żaglowcem, a raz kruchą łupiną. Poznamy Georgię Południową – subantarktyczną wyspę, ziemię pingwinów królewskich, których kolonie liczą setki tysięcy osobników, a także królestwo słoni morskich i kilku milionów uchatek antarktycznych; to na nią dotarł bohaterski Shackleton wracający w 1916 roku ze swojej nieudanej próby przejścia przez Antarktydę. Ujrzymy Nightingale, wyspę w archipelagu Tristan da Cunha, gdzie gniazdują albatrosy, a ich młode usiłują dziobnąć zbyt ciekawskich turystów. Na Antarktydzie i na sąsiednich wyspach odwiedzimy argentyńskie stacje badawcze i domy polarników ze szwedzkiej wyprawy Nordenskjölda zimujących tu w 1903 roku. Dotrzemy do opuszczonych baz wielorybniczych na Wyspie Zwodniczej i na Georgii Południowej, gdzie kilkadziesiąt lat temu ludzie, zabijając dla zysku miliony uchatek, fok i wielorybów, doprowadzili prawie do wyginięcia tych zwierząt. W podróży przez południowy Atlantyk będą nam towarzyszyć dostojne albatrosy wędrowne.
Zapraszamy na rejs „Europą” na Antarktydę i Georgię Południową. Popłyniemy z Ushuai w Ameryce Południowej, a podróż zakończymy w Afryce, w Kapsztadzie.
Dynamiczna gra rodzinna, w której dzieci i rodzice rywalizują odpowiadając na wiele interesujących i zabawnych pytań. Wygrywa drużyna, która odpowie na więcej pytań. W grze znajdziecie pytania o dwóch poziomach trudności, specjalnie przygotowane dla dzieci i dla rodziców.
Pierwszy profesjonalny podręcznik dla reżyserów! W pełni integruje techniczne aspekty reżyserowania kinowego z metodami praktycznymi kierowania aktorami, głęboko i dokładnie bada, jak te dwa zasadnicze aspekty sztuki reżyserskiej działają razem. Z perspektywy pomyślnej pracy z aktorami oraz zaawansowanych technicznie wartości produkcyjnych został przedyskutowany kompletny proces reżyserowania, począwszy od napisania scenariusza aż do dostarczenia ukończonego projektu. Autor - reżyser z ponad piętnastoletnim doświadczeniem - analizuje każdy aspekt przygotowań i podejmowania decyzji, wraz z solidnymi informacjami podstawowymi, praktycznymi sugestiami oraz czytelnymi ilustracjami. Podręcznik każdego reżysera.
Książka Tramwaje w Polsce przedstawia historię, rozwój, najważniejsze aspekty techniczne - taborowe i infrastrukturalne - wszystkich sieci tramwajowych, które funkcjonowały bądź funkcjonują na terenie naszego kraju w jego obecnych granicach oraz trzy działające na obszarach znajdujących się poza Polską.
PRZEKONAJ SIĘ, KTO TO POTRAFI!W tej zabawnej grze rodzinnej wykonujesz różne zadania lub odpowiadasz na pytania. Inne osoby obstawiają twój sukces lub porażkę. Jeśli odgadną, wygrywają podwójną wartość obstawionych punktów. Twój sukces to także ekstra punkty dla ciebie!Założysz się? dzięki swojej interaktywności i zabawnym zadaniom wciąga tak dorosłych jak i dzieci. To gra zarówno na długie wieczory w rodzinnym gronie jak i na szaloną imprezę! Zawartość: 1 plansza, 288 kart zadań (144 zręcznościowych, 144 umysłowych), 12 kart TAK/NIETalia banknotów , 6 pionków, 1 notatnik, 1 kostka, 3 klepsydry. Gra przeznaczona dla 3 - 6 graczy w wieku 7+
Prezentowana publikacja to zbiór zabaw terapeutycznych dla dzieci (np. dla dzieci z autyzmem). Może ona być pomocna dla nauczycieli i terapeutów, a także rodziców, którzy chcą w interesujący i zarazem pożyteczny sposób spędzać czas ze swoim dzieckiem.
Książka podzielona jest na rozdziały zgodnie z charakterem proponowanych zabaw. Znajdują się tu gry i zabawy: ruchowe, manipulacyjne i konstrukcyjne, plastyczno-techniczne, muzyczno-rytmiczne, tematyczne i edukacyjne.
Przy każdej zabawie znajdują się informacje o potrzebnych rekwizytach oraz sposobie przeprowadzenia aktywności. Dodatkowo zamieszczono wskazówki, o jakie jej elementy należy szczególnie zadbać, aby zabawa miała charakter terapeutyczny, a także propozycje modyfikacji zabawy, aby była ona dostosowana do możliwości dziecka i cały czas dla niego ciekawa.
W książce znajdują się opisy najważniejszych teorii psychomotorycznych oraz przykłady ich praktycznego zastosowania.
Psychomotoryka zajmuje się zależnością pomiędzy ruchem a uczeniem się. Aktywuje procesy motywacyjne, dzięki którym pokonujemy wyzwania codzienności. Pozwala: nauczyć się oceniać samego siebie, zdobyć pewność siebie, dodawać drugiej osobie pewności siebie, nauczyć się pomagać innym, nauczyć się pokonywać trudności w pracy zespołowej, cieszyć się sukcesami w grupie, poznawać świat poprzez zabawę.
W książce znajdują się opisy różnorodnych zabawy podzielonych według pór roku, możliwych do wykorzystania w każdych okolicznościach, z każdą grupą wiekową dzieci o różnym potencjale, możliwościach i potrzebach. Zabawy te uwzględniają rozmaite aktywności: ruchową, rytmiczno-muzyczną, językową, dramową, plastyczną i inne. Mają rozwijać logiczne i kreatywne myślenie, wyobraźnię, poczucie rytmu, doskonalić płynność ruchu i sprawność fizyczną, wspierać koordynację wzrokowo-ruchową, motorykę ręki, wyzwalać potrzebę tworzenia, a także rozwijać dziecko w sferze społecznej, emocjonalnej i integracyjnej. Mają też doskonalić umiejętność pracy w zespole.
Kto z nas nie lubi wygody? A jeśli idzie ona w parze z elegancją, to czego chcieć więcej? Miękkie, uwielbiane przez dzieci i dorosłych, piękne i odświeżające wygląd wnętrza. Chyba nic więcej nie trzeba dodawać. Mowa, oczywiście, o poduszkach. Odrobina czasu, pracy i będziemy mogli cieszyć oczy nowym wizerunkiem pokoju, sypialni czy salonu.Ażurowe, haftowane, w paski, kwiaty, z guzikami, troczkami i kokardami - każda samodzielnie uszyta poduszka lub poszewka będzie oryginalna ozdobą. Wszystkie etapy szycia poduszek i podgłówków szczegółowo opisano i sfotografowano. Książka dla każdego, kto lubi niebanalne dekoracje wnętrz i... przytulanki!
Każdy, kto choć raz w życiu zaprzyjaźnił się z z końmi, wie, że są one wyjątkowo silne, łagodne i inteligentne.Aby jednak narysować swojego ukochanego konia, klacz ze źrebięciem czy konia w ruchu, potrzebne są odpowiednia wiedza i ćwiczenia.W książce tej znajdziesz wszystko, co powinieneś wiedzieć o rysowaniu realistycznych portretów tych zwierząt: poznasz szybkie szkice, anatomię, wskazówki dotyczące rysowania oczu, uszu, chrapów, pęcin, budowę obrazków itd.Jeśli chcesz narysować konia konkretnej rasy w stajni czy na pastwisku lub pragniesz utrwalić jakiś fascynujący moment jazdy konnej - instrukcje krok po kroku i liczne wskazówki pochodzące z warsztatu profesjonalisty sprawią, że nawet osoby początkujące będą tworzyć piękne rysunki.
Książka twórczego duetu Pietruszka i Murzyn ""Jak narysować Adama?"" to nowy tomik z serii żartobliwych komiksowych instrukcji zachęcających dzieci do twórczego eksperymentowania. Przewodnikami po fascynującym świecie kształtów i kolorów są sympatyczni bohaterowie: żyrafa Grażynka i ptaszek Gwarek. Dostępna jest również nowość ""Jak narysować Ewę?"".
Marek Czerwinski, podpułkownik Wojska Polskiego, dr nauk humanistycznych, autor kilkunastu książek poświęconych snajperom i broni palnej. Myśliwy i instruktor strzelectwa. Moja książka nie jest katalogiem. Nie da się przecież opisać wszystkich nowinek. Musiałem dokonać ostrej selekcji i zaprezentować sprzęt, który uważam za najlepszy. Przedstawiam tylko rekomendowane nowości, ze szczególnym uwzględnieniem hitów 2012 roku. Zwracam też uwagę na produkty mające realne szanse na sukces w nadchodzącym roku. Niektóre modele broni czy optyki opracowano wcześniej, ale na nasz rynek trafiły dopiero teraz. Chciałbym, aby pozycja „Bron palna w Polsce” stała się wydaniem cyklicznym. Mam nadzieje, ze nowe edycje będą coraz lepsze. Książkę dedykuję młodym adeptom sztuki łowieckiej. Darz Bór!
W Spytown grasuje mafia. Bandyci terroryzują miasto i jego mieszkańców.
Są doskonale przygotowani, działają w pełnej tajemnicy. Policja przystępuje do kontrataku. Do Spytown wysyła swoich najlepszych funkcjonariuszy, a w szeregi mafii wprowadza tajnego agenta. Czy stróżom prawa uda się rozbić gang? Czy mafiosom uda się wyeliminować wszystkich policjantów? Zaczyna się niezwykle niebezpieczna rozgrywka.
MAFIA to wciągająca gra psychologiczna oparta na schemacie popularnej gry towarzyskiej. Mogą bawić się w nią dorośli i dzieci, doskonale sprawdza się na wszelkiego rodzaju imprezach, wyjazdach integracyjnych, obozach, w świetlicach itp. Jej unikalna formuła umożliwia jednoczesną wspólną zabawę dużej grupie graczy. Zestaw zawiera żetony używane w podstawowej wersji gry, a także karty umożliwiające zaawansowanym graczom intrygujące rozszerzenie reguł i wzbogacenie rozgrywki.
Jednocześnie - rarytas edytorski - ilustracje i grafika Piotra Sochy.
Zawartość pudełka:
- 21 Żetonów Postaci
- 1 Agent, 15 Policjantów, 5 Mafiosów
- 30 Kart Gry
- Instrukcja
Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 7-22
Gra edukacyjna o fascynującej historii, powstała w czasach II wojny światowej w okupowanej Warszawie. Nosiła wówczas nazwę Hodowla Zwierzątek. Stworzona przez wybitnego polskiego matematyka - profesora Karola Borsuka. Licz i wymieniaj zwierzaki w swoim stadzie. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań Superfarmerem! Gra rozwija umiejętności matematyczne. Uczy najmłodszych graczy sztuki przewidywania i podstaw ekonomii. Światowy hit! Prawie milion egzemplarzy w rękach zadowolonych klientów w ponad 20 krajach na całym świecie! Mija właśnie 15 lat odkąd wznowiona wersja Hodowli Zwierzątek bawi kolejne pokolenia dzieci i rodziców. Z tej okazji w 30 rocznicę śmierci profesora Karola Borsuka oddajemy w Państwa ręce najnowszą wersję Superfarmera - z unikatowymi ilustracjami zwierzątek, pochodzącymi z gry Rancho . Mamy nadzieję, że zapewni graczom jeszcze więcej niezwykłych emocji w trakcie rozgrywek.
Znana i lubiana gra Kalambury w nowej, wyjątkowej odsłonie. Ponad osiemdziesiąt haseł do pokazywania lub rysowania! Razem ze swoją drużyną zanurz się w meandrach popkultury, które spowodują salwy śmiechu! Świetna zabawa w gronie znajomych gwarantowana! Gra przeznaczona: dla 4 lub więcej graczy, w wieku od 8 lat.
Książka zawiera opisy 21 typów i kilkudziesięciu wersji najważniejszych czołgów, dział szturmowych i niszczycieli czołgów III Rzeszy używanych podczas II wojny światowej. Przedstawiono historię rozwoju pojazdów, wersje i odmiany, a także zastosowanie bojowe. Obszernie opisano budowę wozów, akcentując nowatorskie rozwiązania techniczne. Opis każdego pojazdu ilustrowany jest barwną sylwetką boczną, rysunkami w czterech rzutach oraz zdjęciami. Zamieszczono też kilka całostronicowych kolorowych przekrojów najbardziej znanych pojazdów. Książka inicjuje cykl leksykonów, w których zaprezentowane zostanie uzbrojenie Panzerwaffe.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?