Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
- ISBN: 9788301204563
- EAN: 9788301204563
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 182
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
54,14złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,34 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.
Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów.
Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.