KATEGORIE [rozwiń]

Zatwarnicka-Madura Beata

Okładka książki Techniki sprzedaży osobistej

47,00 zł 34,54 zł


Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpo­średnimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, dotyczy bowiem wszystkich form bezpośrednich, interpersonalnych kontaktów na wszystkich szczeblach dystrybucji. Zainteresowanie tą formą promocji stale rośnie, o czym świadczą ciągle powiększające się działy handlowe przedsiębiorstw. Firmy potrzebują bowiem pracowników, którzy pomogą im zwiększać dochody. Z tego powodu zawód sprzedawcy (handlowca, akwizytora, przedstawiciela czy reprezentanta handlowego) stał się jednym z najpopularniejszych i najbardziej poszukiwanych współcześnie za­wodów i jak podają analitycy, tendencja ta będzie utrzymywać się w przyszłości. W większości książek dotyczących marketingu w dalszym ciągu trudno znaleźć informacje dotyczące technik sprzedaży osobistej. Rynek księgar­ski dysponuje jednak różnorodnością publikacji dotyczących obsługi klienta i sprzedaży. Najczęściej jest to przetłumaczona na język polski zagra­niczna literatura typu poradnikowego. Intencją tej książki jest połączenie dorobku różnych dziedzin, a tym samym szerokie spojrzenie na wykorzy­stywanie w praktyce technik sprzedaży osobistej. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców: studentów na kierunkach marketin­gu, zarządzania, handlu, osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą osobistą w przedsiębiorstwach, różnego typu sprzedawców oraz trene­rów zajmujących się szkoleniami z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta...
Okładka książki Techniki sprzedaży osobistej

39,00 zł 34,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, dotyczy bowiem wszystkich form bezpośrednich, interpersonalnych kontaktów na wszystkich szczeblach dystrybucji. Zainteresowanie tą formą promocji stale rośnie, o czym świadczą ciągle powiększające się działy handlowe przedsiębiorstw. Firmy potrzebują bowiem pracowników, którzy pomogą im zwiększać dochody. Z tego powodu zawód sprzedawcy (handlowca, akwizytora, przedstawiciela czy reprezentanta handlowego) stał się jednym z najpopularniejszych i najbardziej poszukiwanych współcześnie zawodów i jak podają analitycy, tendencja ta będzie utrzymywać się w przyszłości. W większości książek dotyczących marketingu w dalszym ciągu trudno znaleźć informacje dotyczące technik sprzedaży osobistej. Rynek księgarski dysponuje jednak różnorodnością publikacji dotyczących obsługi klienta i sprzedaży. Najczęściej jest to przetłumaczona na język polski zagraniczna literatura typu poradnikowego. Intencją tej książki jest połączenie dorobku różnych dziedzin, a tym samym szerokie spojrzenie na wykorzystywanie w praktyce technik sprzedaży osobistej. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców: studentów na kierunkach marketingu, zarządzania, handlu, osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą osobistą w przedsiębiorstwach, różnego typu sprzedawców oraz trenerów zajmujących się szkoleniami z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta...
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj