Zarządzanie wiedzą
- ISBN: 9788326415906
- EAN: 9788326415906
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 17.0x24.0cm
- Język: polski
- Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
- Liczba stron: 496
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
47,47złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,47 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Podręcznik zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Książka adresowana jest zarówno do studentów, jak i praktyków biznesu.
Każdy rozdział składa się z części teoretycznej, przykładu z praktyki biznesowej oraz pytań problemowych i testowych, a także krzyżówki pozwalającej na szybkie sprawdzenie przyswojonej wiedzy.
W podręczniku omówiono m.in.:
- cele zarządzania wiedzą,
- transfer technologii i zagadnienia wiedzy utajonej,
- pozyskiwanie wiedzy z otoczenia, wywiad gospodarczy,
- pomiar i wycenę zasobów wiedzy
- systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą,
- zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i zarządzaniu wiedzą.