Zarządzanie strategiczne
Koncepcje, metody, strategie
- ISBN: 9788376412122
- EAN: 9788376412122
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 15.8x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 336
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
42,79złCena detaliczna: 53,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,79 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Praca jest wnikliwym studium koncepcji zarządzania strategicznego, zasad formułowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz metod analizy strategicznej wykorzystywanych na zewnątrz i wewnątrz organizacji. Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami oznacza potrzebę stałego redefiniowania misji i strategii podmiotów, struktur, umiejętności budowy strategicznych odpowiedzi na zmieniające się warunki, tj. odnawiania przedsiębiorstwa. Działania te są z jednej strony rezultatem szeroko rozumianej wiedzy i praktyki, z drugiej zaś metodą prowadzącą do powstawania i rozwijania wiedzy kapitału ludzkiego oraz samej organizacji, w którym kapitał ludzki funkcjonuje. Opracowanie ma charakter teoretyczno-poznawczy i metodyczny, ważną jego zaletę stanowi łączenie kwestii teoretycznych z praktycznymi przykładami.