Zarządzanie strategiczne
Koncepcje, metody, strategie
- ISBN: 9788372518293
- EAN: 9788372518293
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 15.8x23.0
- Język: polski
- Liczba stron: 320
- Rok wydania: 2008
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
40,48złCena detaliczna: 50,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,48 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Publikacja stanowi wnikliwe studium koncepcji zarządzania strategicznego: podstawowych zasad formułowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa, metod analizy strategicznej oraz zagadnień niepewności i ryzyka w zarządzaniu strategicznym. Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami w zmieniającym się otoczeniu staje wobec wyzwań, jakie niesie przyszłość. Oznacza to konieczność ciągłego poszukiwania nowych wzorców instytucjonalnych, nowych technik i zachowań kierowniczych w praktyce; potrzebę stałego określania misji i strategii podmiotów, struktur, metod zarządzania i umiejętności budowy strategicznych odpowiedzi na warunki występujące w otoczeniu. Ta szeroka problematyka o kapitalnym znaczeniu dla każdego przedsiębiorstwa została wyczerpująco przedstawiona w omawianej pracy.