KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych.

Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych.

Aspekty teoretyczne i empiryczne

Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
W książce przedstawiono nowe podejście do działań miast w pobudzaniu rozwoju sektorów i zawodów kreatywnych. W szczególności przedstawione zostały schematy mechanizmów wspierania lokalnej gospodarki, tworząc modelowe ujęcia działań opartych na lokalnych zasobach twórczych. W książce omówiono w szczególności: • nowe podstawy poznawcze mogące mieć zastosowanie w miastach, dla których ważną kwestią jest rozwój potencjałów twórczych, • paradygmat kreatywnego miasta oraz działania zmierzające do postrzegania kreatywności, jako źródła rozwoju gospodarczego, • wpływ kreatywności i zawodów kreatywnych na rozwój miast oraz rynek pracy, • znaczenie mediów społecznościowych w promocji kreatywnych miast, • problematykę stymulowania rozwoju miast opartych na kreatywności. Publikacja prezentuje ponadto wyniki analiz przeprowadzonych w ramach autorskich badań zorientowanych na politykę prorozwojową, nastawioną na rozwój zawodów kreatywnych. Ostateczny efekt dokonanych prac analitycznych znalazł swój wyraz w ujęciu wskazującym, że istnieją miasta, które mają cechy miast kreatywnych, a dotychczas nie były traktowane jako kreatywne.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj