Zarządzanie instytucjami kredytowymi
Strategie, modele biznesowe i operacyjne.
- ISBN: 9788325530181
- EAN: 9788325530181
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: C.H. Beck
- Format: 16.5x24.0cm
- Język: polski
- Seria: FINANSE
- Liczba stron: 340
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
45,81złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,81 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka powstała jako rezultat wieloletniego doświadczenia autorów, wyniesionego z prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz zarządzania bankiem na różnych szczeblach decyzyjnych.
Podstawowa tematyka podręcznika dotyczy zmian, jakie zachodzą w systemie bankowym oraz w procesach zarządzania nim. Opisano w nim zarządzanie bankiem z perspektywy średniego szczebla decyzyjnego, z elementami niezbędnymi do zrozumienia intencji strategicznych.
Do najważniejszych zalet publikacji należą:
? optymalne połączenie teoretycznych aspektów bankowości z rozwiązaniami zarządczymi stosowanymi w praktyce, zwłaszcza na szczeblu oddziału,
? modelowe ujęcie zarządzania bankiem, integrujące dorobek wielu dyscyplin naukowych.
W publikacji zagadnienia podstaw bankowości zostały przedstawione jedynie w takim zakresie, jaki jest niezbędny do całościowego ujęcia tematyki zarządzania bankiem. Szczególną uwagę poświęcono zagadnieniu często pomijanemu w innych publikacjach ? zarządzaniu działalnością bankową w kontekście różnych modeli biznesowych oraz różnych szczebli zarządzania.
Adresatami publikacji są studenci kierunku finanse i rachunkowość, słuchacze studiów podyplomowych z zakresu finansów i bankowości oraz pracownicy naukowi zajmujący się problematyką zarządzania bankami, pragnący uzyskać wiedzę o charakterze praktycznym.
Polecamy ją również pracownikom banków:
? o małym doświadczeniu zawodowym,
? mającym aspiracje do pełnienia funkcji kierowniczych,
? zainteresowanym wymianą doświadczeń.