Zachowanie konsumentów. Wybrane problemy
-
Autor: red. Augustyna Burlita
- ISBN: 9788320823943
- EAN: 9788320823943
- Oprawa: miękka w etui
- Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
- Format: 250x175mm
- Język: polski
- Liczba stron: 206
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
33,85złCena detaliczna: 49,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,76 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów – jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczących marketingu, zachowań konsumentów i badań marketingowych. Przedstawiono w niej wybrane problemy dotyczące potrzeb, preferencji, postaw, opinii i zachowań konsumentów oraz ich uwarunkowań i zróżnicowania na określonych rynkach (m.in. opieki zdrowotnej, usług przewozowych, piwa rzemieślniczego, e-usług) bądź w odniesieniu do określonych aspektów konsumpcji (m.in. konsumpcji etycznej, konsumpcjonizmu i indywidualizacji produktów) jako rezultatu zachodzących w otoczeniu przemian ilościowych, jakościowych i strukturalnych oraz działań marketingowych przedsiębiorstw.