Podejmij wyzwanie i wróć do korzeni! Ekofarma to miejsce, gdzie czas płynie w rytmie natury. Właśnie tu rozpoczyna się eksperyment, w którym udział bierze dwanaścioro śmiałków. Zostają oni zamknięci w gospodarstwie bez elektryczności, dostępu do sklepów czy technologii cyfrowej. Muszą wykorzystać własną siłę i spryt, aby przeżyć czterdzieści sześć dni na ekofarmie. Wkrótce to wyzwanie okazuje się jednak dużo trudniejsze, niż podejrzewali Brak kontaktu ze światem zaczyna dawać się im we znaki. Konflikty narastają, zwłaszcza że z biegiem czasu w gospodarstwie zostaje coraz mniej osób. Izolacja zmienia ludzi, wyciągając na wierzch ich prawdziwą naturę. Uczestnicy muszą pokonać własne słabości i znaleźć sposób, by nie dać się złamać - ani swoim przeciwnikom, ani brutalnym prawom przyrody. Kto dotrwa do końca?
Kampusy wyższych uczelni stanowią niezwykle istotny element miast. Autor w interesujący sposób, pozbawiony hermetycznego języka, opisuje inwestycje powstałe w latach 2004–2018 w najważniejszych polskich ośrodkach akademickich. Jaka jest (i dlaczego) architektura szkół wyższych? Jaka powinna być? Pod jakimi warunkami kampusy mogą stać się „idealnymi miasteczkami”? To tylko kilka pytań spośród wielu, na które można znaleźć odpowiedź w tej książce.
„Bardzo wysoko należy ocenić zarówno aktualność tematu, jak i ustalenia badawcze autora. (...) To oryginalna i niezwykle cenna praca naukowa cechująca się wysokim poziomem merytorycznym. Piotr Żabicki należy do wąskiego grona badaczy posiadających znaczne doświadczenie praktyczne. W książce podjął skuteczną próbę oceny jakości wprowadzonych rozwiązań, przeprowadził precyzyjną, rzeczową analizę, precyzyjnie zarysował wnioski i postulaty”.
z recenzji
dr. hab. inż. arch. Piotra Marciniaka,
prof. nadzw. Politechniki Poznańskiej
"Autor zajmuje się m.in. rolą webmastera i jego aktywnością na polu zarządzania i edukacji. Jeden fragment poświęcony jest sektorowi bankowemu. Tutaj Piotr Żabicki koncentruje się na analizie nowych relacji, jakie pod wpływem technologii informatycznej tworzą się między bankami a klientami.(...)"
prof. Eugeniusz Wilk.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?