Ten wspaniały zbiór 160 łamigłówek to doskonały sposób na trening umysłu! Rozwiązywanie łamigłówek znakomicie rozwija zdolności logicznego myślenia, a różnorodność zawartych w książce zagadek pomoże ci zwiększyć bystrość umysłu. Aby maksymalnie skorzystać z tego treningu, spróbuj rozwiązać wszystkie łamigłówki - zarówno te, które już znasz, jak i te zupełnie nowe. Zagadki podzielono na pięć poziomów trudności, co zapewni coraz większe wyzwania i emocje podczas ich rozwiązywania.
Nintendo, będące domem dla najbardziej kultowych gier, przełomowych konsol i rozpoznawalnych postaci w historii gier wideo, jest jedną z najpopularniejszych i najbardziej lubianych firm rozrywkowych na świecie. W tej książce celebrujemy to, co najlepsze w Nintendo i odkrywamy kluczowe momenty na drodze firmy - od producenta papierowych kart do potęgi w świecie gier wideo. Szczegółowo przyglądamy się niektórym z najwspanialszych gier wideo, jakie kiedykolwiek widziano, m. in. The Legend Of Zelda: A Link To The Past czy Super Mario 64, a także przedstawiamy 25 najlepszych gier na NES-a, Game Boy Advance'a i GameCube'a. Zaglądamy także do wnętrza konsol, które ukształtowały historię Nintendo, jak i cały świat gier, z fascynującymi funkcjami Nintendo 64, Super Nintendo, Game Boy'a i wielu innych. Dobrej zabawy! PRZEWODNIK PO TYM, CO NAJLEPSZE W NINTENDO HISTORIA NINTENDO Odkryj kluczowe momenty na drodze Nintendo od producenta papierowych kart do gry do jednej z najpopularniejszych firm rozrywkowych na świecie. KLASYCZNE GRY Przyjrzyj się szczegółowo niektórym z najbardziej przełomowych gier Nintendo - od The Legend Of Zelda: A Link To The Past po Super Mario 64. KULTOWE KONSOLE Poznaj historie konsol i sprzętu, które ukształtowały historię Nintendo - od najwcześniejszych urządzeń aż po te współczesne. TOP 25 Sprawdź 25 najlepszych gier na NES-a, Game Boy Advance'a i GameCube'a wybranych przez naszych czytelników - czy Twoje ulubione tytuły zakwalifikowały się?
PRZEWODNIK DLA FANÓW W 100% NIEOFICJALNY OMÓWIENIE GIER Odwiedź świat Pokémon i poznaj legendarne przygody trenerów SAFARI Przejrzyj cały Pokédex i odkryj niezwykłe stwory POZNAJ ŚWIAT Przeżyj podróż przez wszystkie regiony, od Kanto i Johto, po Galar i Paldea. ZOBACZ WIĘCEJ Zanurz się w świecie animowanego serialu Pokémon, gry karcianej i nie tylko!
Wejdź w rolę genialnego Sherlocka Holmesa i podążaj wytyczoną przez siebie drogą w tej interaktywnej książce z łamigłówkami. Na każdym kroku musisz dokonywać wyboru, rozszyfrowywać wskazówki i rozwiązywać zagadki. Książka została oparta na trzech klasycznych opowiadaniach Arthura Conana Doyle’a – Traktat morski, Skandal w Bohemii i Ostatni problem Spójrz na te zagadki oczami najsłynniejszego detektywa na świecie.
Książka Roku 2024 the British Book Awards
Dołącz do detektywa Logico i rozwikłaj intrygujące zagadki kryminalne. Dowiedz się kto, jak, gdzie i dlaczego popełnił zbrodnie. Zbadaj wskazówki, przesłuchaj świadków i wykorzystując sztukę dedukcji, uzupełnij diagramy oraz złap morderców. A gdy rozwiążesz każdą z zagadek, poznasz tajemnicę, która skrywa się za wszystkimi przestępstwami
100 kryminalnych zagadek logicznych, ułożonych według stopnia trudności od najłatwiejszych po zabójczo trudne. Do ich rozwikłania wystarczą ołówek i szare komórki. Na końcu książki znajdziesz podpowiedzi i rozwiązania.
Uruchom bezwzględną potęgę logiki w walce ze złem!
Szachy można postrzegać w dwojaki sposób. Po pierwsze, jako realizację strategicznego planu z graczami jako sztabowcami i szachownicą jako mapą sztabową. W tej perspektywie rządzą się żelaznymi regułami. Są triumfem logiki. Po drugie, jako rywalizację żywych ludzi z ich emocjami, słabościami, zagadkami. Myślowy porządek nieustannie jest zakłócany. Właśnie tę perspektywę przyjmuje Rafał Marszałek i jako szachista pyta: Dlaczego nieraz, w kryzysowym momencie, nie potrafimy wykorzystać dawno przyswojonej wiedzy? Dlaczego tak często zdarza się nam przegrywać partie, które były kompletnie wygrane, a innego znów dnia błyskotliwie wychodzić z beznadziejnego położenia? Dlaczego nawet szachowym koryfeuszom słynącym z precyzji zdarza się popełniać zadziwiająco banalne błędy? Jakie są rodzaje i konsekwencje gry pod presją? Jakie znaczenie ma osobowość przeciwnika? Co przyczynia się do umocnienia albo do upadku ducha walki?
Od budowania po walkę mamy informacje potrzebne do osiągnięcia Królewskiego Zwycięstwa. Fortnite to jedna z najpopularniejszych gier kiedykolwiek wydanych oraz kulturowy fenomen. Jego streamerzy stali się celebrytami, a tańce viralowymi hitami w mediach społecznościowych. Ten przewodnik po Fortnite zawiera ponad sto stron wskazówek i podpowiedzi, jak opanować mechaniki gry. Plądrowanie, lądowanie, broń, skradanie się, leczenie i wiele więcej wszystko to omawiamy w tej książce. Dowiesz się też, jak zdobyć najfajniejsze elementy kosmetyczne w grze. Wolisz budowanie od rywalizacji? Mamy dla Ciebie porady dotyczące tworzenia wysp w trybie kreatywnym. Jeśli potrzebujesz inspiracji lub po prostu masz ochotę zagrać w coś innego, to przygotowaliśmy listy naszych ulubionych wysp stworzonych przez graczy. Fortnite to niesamowita gra, która oferuje ogromny wybór trybów dostosowanych do Twoich osobistych preferencji.
Rozwiązywanie zadań ćwiczy zdolność logicznego myślenia, rozwija pamięć oraz poprawia koncentrację. Ułatwia kojarzenie i wyciąganie wniosków, kształtuje wyobraźnię, wzmacnia funkcje poznawcze oraz poczucie sprawczości. To rozrywka, dzięki której utrzymasz swój mózg w świetnej kondycji i zredukujesz stres. Rozpocznij trening umysłu już dziś. *Ponad 300 różnego rodzaju łamigłówek słownych oraz matematyczno-logicznych, m.in.: kwadraty magiczne, logogryfy, jolki, wirówki, szyfrogramy, wykreślanki, szarady, sudoku, labirynty, krzyżówki, zagadki i puzzle. *Różny stopień trudności. *Odpowiedzi i rozwiązania na końcu książki.
Witajcie! Zapraszamy do świata Pokmonów. Od 25 lat seria ta dostarcza rozrywki rzeszom aspirujących trenerów. Rozpoczęta jako zaledwie pomysł Satoshi Tajiriego, który czerpał inspiracje z dziecięcych doświadczeń z chwytaniem owadów, przerodziła się w duet gier na Game Boya, które podbiły serca Japończyków. A następnie kieszonkowe potwory postanowiły szturmem podbić resztę świata. Ewoluując w stronę gier wideo, zabawek, kart kolekcjonerskich, mangi, anime i jeszcze więcej, Pokmon błyskawicznie przekształcił się w olbrzyma multimediów. Super skuteczna strategia utrzymywania popularności dzięki regularnemu dołączaniu nowych potworów, gier i regionów do zbadania zapewniła mu pozycję najbardziej udanej franczyzy medialnej na świecie. Dziś niemal niemożliwe byłoby znalezienie kogoś, kto nie rozpoznaje Pikachu, Asha Ketchuma czy ikonicznego logo Pok Ball. W tym specjalnym świątecznym wydaniu zabierzemy cię w podróż po świecie Pokmonów, od pierwszej generacji aż do ósmej. W naszej wyprawie dowiemy się, co nowego niosła do serii każda era, zbadamy każde kolejne rozszerzenie Pokdex i zagłębimy się w opowieści związane z grami, seriami telewizyjnymi i nie tylko. Niezależnie od tego, czy jesteś Profesorem Pokmonów, czy aspirującym trenerem stawiającym pierwsze kroki na Indigo Plateau, jesteśmy przekonani, że spodoba ci się ta przejażdżka. Twoja własna legenda Pokmonów za chwilę się rozwinie. Świat marzeń i przygód z Pokmon czeka. Ruszajmy! IKONICZNE POTWORY ZBADAJ CAŁY POKDEX, ZACZYNAJĄC OD BULBASAURA, NA CALYREKSIE KOŃCZĄC EKSPLORACJA KAŻDEJ ERY PODRÓŻ PRZEZ HISTORIĘ CAŁEJ SERII, OD KANTO AŻ PO GALAR KARTY KOLEKCJONERSKIE ZAGŁĘB SIĘ W HISTORIĘ STRATEGICZNEJ I JAKŻE SATYSFAKCJONUJĄCEJ GRY KARCIANEJ WEWNĄTRZ ANIME ZANURZ SIĘ GŁĘBOKO W NIEZAPOMNIANĄ SERIĘ TELEWIZYJNĄ I KULTOWE FILMY
Praca domowa na ten tydzień odrobiona? Nie zapominaj o codziennym ćwiczeniu umysłu!Rozwiązując łamigłówki zwiększasz swoją sprawność umysłową, a przy tym dobrze się bawisz. Najwybitniejsze umysły w historii ludzkości pewnie zgodziłyby się z moją opinią, a zatem nie trać żadnej okazji do ćwiczeń mózgu.Rozwijaj swój umysł i obudź w sobie geniusz dzięki tej stymulującej kolekcji łamigłówek - idealnej dla miłośników zagadek niezależnie od wieku. Po prostu wybierz którąkolwiek łamigłówkę, sięgnij po ołówek i do dzieła!Łamigłówki zostały ułożone (i potrójnie sprawdzone) przez Dana Moore'a, fachowca w tej dziedzinie.***Dan Moore jest ekspertem w dziedzinie łamigłówek i dyrektorem Clarity Media Ltd., firmy zajmującej się wydawaniem puzzli łamigłówek. Pracując w branży ponad dekadę, napisał ponad 100 książek z łamigłówkami. Posiada tytuł magistra filozofii Uniwersytetu Cambridge, gdzie studiował filozofię umysłu i logikę.
Opis książki: Łamigłówki logiczne. Wytęż umysł w 96 zagadkach matematycznychMatematyka jest... zabawna! Powiedz, jakie są Twoje relacje z królową nauk. Lubisz ją czy spotykacie się wyłącznie służbowo? A może po nocach śnisz o tym, jak stoisz przed tablicą z kredą w ręku, przed sobą masz równanie do rozwiązania, a w głowie absolutną, przerażającą pustkę? Mamy nadzieję, że nie, ale (także z własnych) doświadczeń wiemy, że cóż... to się zdarza. A nie powinno! Ponieważ matematyka wcale nie jest straszna. Matematyka powinna być, bywa, jest zabawna! Podczas rozwiązywania zadań matematycznych można się naprawdę świetnie bawić. Nie wierzysz? Udowodnimy Ci to. Sięgnij po Łamigłówki logiczne. Wytęż umysł w 96 zagadkach matematycznych, weź do ręki ołówek albo długopis i nastaw się na relaks. Przy czym myślenie nad kolejnymi zadaniami dostarczy Ci nie tylko miłej rozrywki, pomoże także rozwinąć matematyczną wyobraźnię, udoskonalić spostrzegawczość i wytrenować umiejętność uważnego czytania tekstu. Uwaga! W mierzeniu się z Matematycznymi żartami pomoże znajomość przedmiotu na poziomie podstawowym - ale też poczucie humoru i duży dystans do naukowego ujęcia matematyki!
Tupanki, klaskanki, dla dzieci rytmiczanki, czyli 100 zabaw z najmłodszymi to książka skierowana do rodziców, opiekunów, nauczycieli oraz wychowawców pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym, którzy poszukują ciekawej formy przeprowadzania zajęć. Zostały w niej zebrane sprawdzone pomysły na zabawy rytmiczno-słowno-ruchowe oraz wiersze i wyliczanki, które z pewnością dostarczą najmłodszym oraz ich opiekunom wiele radości i zabawy.
Ten wymagający, ciekawy a czasem zaskakujący zbiór zagadek logicznych i łamigłówek z pewnością Cię zachwyci. Oto ponad 500 zadań o rosnącym stopniu trudności, ułożonych w dwudziestu częściach o rosnącym poziomie trudności, pozwalających na sprawdzenie i rozwinięcie intelektu. To idealna książka dla każdego miłośnika zagadek, który pragnie wystawić na próbę swoje umiejętności a przy tym dobrze się bawić!
Mat stanowi ostateczny cel i uwieńczenie partii szachowej, atak matowy zaś zasługuje na miano ostatecznej akcji na szachownicy, w stosunku do której inne działania mają tylko charakter pomocniczy. Vladimir Vuković (z Wprowadzenia) Sztuka ataku to jedna z najznakomitszych pozycji literatury szachowej. Autor wyjaśnia w niej, dlaczego atak raz kończy się sukcesem, a kiedy indziej nie przynosi oczekiwanego rezultatu. Odkrywa tajniki - również te najbardziej złożone - tego najważniejszego elementu królewskiej gry. Uważna lektura zawartych w książce zasad i analiz podniesie na wyższy poziom umiejętności każdego entuzjasty szachów. Obecne wydanie zostało poprawione i uzupełnione przez Johna Nunna. W tej książce Vuković opisuje generalne zasady skutecznego atakowania, prowadząc drobiazgową analizę przedstawianych pozycji. Czytelnik znajdzie w niej takie zagadnienia ofensywy, jak: - różne formy ataku, - wzory pozycji matowych, - pole i punkty matowania, - sztuka prowadzenia ataku matowego.
W tej publikacji znajduje się 20 zagadek. Każda składa się ze ścieżki dźwiękowej oraz karty ze zdjęciami. Jedna zagadka to 3 dźwięki. Na początku zabawy wybieramy jedną zagadkę i rozkładamy pomieszane kartoniki przed dzieckiem. Puszczamy mu odpowiednią ścieżkę dźwiękową. Maluch układa obrazki i wkłada je do kieszonek. Jeśli dziecko prawidłowo rozwiązało zagadkę, po odwróceniu planszy otrzyma nagrodę: obrazek tematycznie związany z zadaniem. Zagadki dotyczą rzeczy znanych i bliskich dziecku, takich jak czynności higieniczne czy odgłosy z ulicy. Dzięki nim można jednak poszerzać wiedzę małego człowieka. Układając obrazki, dziecko może usłyszeć dźwięki, których do tej pory nie znało, na przykład odgłos pisania na maszynie. Rozwiązywanie zagadek może być także doskonałym wstępem do rozmowy. Dźwięki naszego otoczenia to pozycja przeznaczona dla najmłodszych dzieci, które dzięki niej nauczą się czegoś nowego, udoskonalą swoje zdolności słuchowe i będą się wspaniale bawić.
W książce Metody szachowego treningu zaprezentowane są działania zmierzające do właściwego ukształtowania szachowej osobowości. Tematy przedstawione są w taki sposób i w takiej kolejności, aby każdy szachista mógł samodzielnie pracować, rozwijając swoje szachowe umiejętności i osiągać coraz lepsze rezultaty w praktycznej grze. Wiele informacji o szachowym treningu związanych jest z aspektami formy psychicznej i fizycznej zawodnika. W książce omówione są wszystkie elementy wiedzy szachowej analiza własnych partii, ocena pozycji i wybór planu gry, praktyczna gra oraz nauka szachowej klasyki.Książka złożona jest z trzech części tematycznych. Pierwsza, to siedem rozdziałów przekazujących informacje o sposobach treningu i praktycznej grze. Drugą część stanowią szachowe testy. Część trzecia zawiera partie uczniów Szachowej Szkoły analizowane przez arcymistrza Artura Jusupowa.Książka Metody szachowego treningu dostarczy każdemu szachiście wielu cennych informacji, szczególnie na temat indywidualnego przygotowania do gry turniejowej.
Przekonaj się, czy potrafisz dorównać Sherlockowi Holmesowi. W tej ciekawej kolekcji znajdziesz zagadki wymagające więcej lub mniej czasu na rozwiązanie. Wybierz zagadkę, włącz stoper i sprawdź, czy potrafisz utrzymać nerwy na wodzy mimo upływającego czasu. Zagadki dotyczą różnej tematyki i wiele z nich wymaga zdolności myślenia lateralnego. Znajdziesz tu również zagadki matematyczne, logiczne, wymagające spostrzegawczości, dobrej pamięci, kreatywności i umiejętności rozwiązywania problemów. W książce są zagadki, których rozwiązanie zajęłoby słynnemu Sherlockowi Holmesowi zaledwie 30 sekund, ale są i takie łamigłówki, które wymagają aż 10 minut. Rozwiąż je wszystkie i udowodnij, że masz równie bystry umysł jak wielki detektyw. Dan Moore jest ekspertem w dziedzinie łamigłówek i dyrektorem firmy Clarity Media Ltd., specjalizującej się w tworzeniu łamigłówek, szarad i krzyżówek. Zajmując się tą tematyką od ponad dekady opracował ponad 100 książek z łamigłówkami. Ukończył filozofię na Uniwersytecie Cambridge, gdzie specjalizował się w filozofii umysłu i logice.
Kultowa ""Blokada"" wybitnego Arona Nimzowitscha po raz pierwszy w JĘZYKU POLSKIM w całkowicie wyjątkowej i unikatowej formie - w jednej książce połączone zostały dwie pozycje: wspomniana powyżej znana już ""Blokada"" oraz całkowita nowośćpt.. ""Współczesne traktowanie blokady"" autorstwa Mistrza Polski, IM Jana Przewoźnika.Książki na temat strategii Arona Nimzowitscha już lata temu zostały uznane jako niezbędnik w bibliotece każdego rozwijającego się szachisty, a na ich studiowaniu wyrosły całe pokolenia wybitnych arcymistrzów.My przedstawiamy jedno z jego najwybitniejszych dzieł w nowej odsłonie.Dlaczego ""blokada""?Jednym z najważniejszych elementów strategii szachowej jest aktywizacja własnych figur na szachownicy.Nie mniej ważnym jednak jest ograniczenie tej aktywności u przeciwnika.Tym właśnie zajmuje się ""Blokada"" - nie trzeba zatem tłumaczyć dlaczego warto pochylić się nad tą pozycją w drodze do szachowego doskonalenia.
Autor przygotował materiał, który zawiera propozycje gry wariantów przeciwko debiutom zamkniętym i półzamkniętym Każdemu debiutowi autor poświęcił tyle miejsca, na ile zasługuje ze względu na bogactwo wariantów i częstość jego występowania w praktyce turniejowej. Autor celowo ominął większość systemów z nieprzyjętego gambitu hetmańskiego, które w zasadzie powinny być obowiązkowe w repertuarze debiutowym zawodnika rozpoczynającego partię posunięciem 1.d2-d4. Głównym powodem tej decyzji jest fakt, że grający białymi przeciw temu debiutowi musiałby sobie przyswoić kilkanaście samodzielnych wariantów nieprzyjętego gambitu hetmańskiego.
Autor zaproponował w niniejszej książce wybrane warianty w obronie czigorina, w kontrgambicie Albina, w partii katalońskiej, w gambicie budapesztańskim oraz w wymiennym wariancie gambitu hetmańskiego. W pozostałych debiutach autor poleca interesujące systemu, do których należą: wariant Samischa w obronie królewsko-indyjskiej, system 1.d4 d4 2. c4 c6 3. Sf3 Sf6 4.Hc2 w obronie słowiańskiej oraz system 1.d4 Sf6 2.c4 g6 3.Sc3 d5 4.Hb3 w obronie Grunfelda. Poza tym rozpatrywana jest obrona holenderska, w której białe reagują przez fianchetto królewskiego gońca. Na uwagę zasługuje również system 1.d4 d5 2.c4 dc4 3. e4 w przyjętym gambicie hetmańskim. Większość zaproponowanych przez autora wariantów debiutowych, powinna zainteresować graczy pozycyjnych, którzy lubią spokojne pozycje. Tej książki nie można traktować jak uniwersalny lek na wszystko, ale powinna ona Czytelnikowi służyć do konstrukcji lub przemeblowania własnego repertuaru debiutowego, oraz do poszerzenia swojej wiedzy w zakresie debiutów zamkniętych i półzamkniętych.
Książka skierowana do odbiorców w każdym wieku, zarówno wieloletnich fanówpowieści Małgorzaty Musierowicz, jak i osób dopiero rozpoczynających swąprzygodę z Jeżycjadą.Ponad 1500 krzyżówkowych haseł, blisko 200 quizowychsytuacji wyboru i paleta innych zadań domagają się uważnej, wnikliwej lekturyjeżyckiej epopei, wykraczającej poza proste, linearne śledzenie fabuł. Takieprzekrojowe ujęcie ukazuje Jeżycjadę w innym, dynamicznym porządku, uwypuklającwielowymiarowość postaci i zdarzeń, odkrywając sieć powiązań i swoistąniezmienność w zmienności.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?