Przygodowa manga o nietypowej parze przyjaciół. Poznajcie Sorę i Shiro. Może i nie wychodzą z domu i stronią od świata, ale nie ma takiej gry, czy to planszowej, czy komputerowej, w którą nie umieliby grać. Co tam grać - w którą nie byliby najlepsi na całym świecie. Gdy więc po rozegraniu partii szachów z pewnym tajemniczym człowiekiem trafiają do świata, w którym wszystkie spory rozwiązuje się za pomocą gier (w ten sposób toczy się nawet wojny!), wydaje się, że chyba nie mogli trafić w lepsze miejsce, prawda?
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Czasy zanim powstał Disboard, świat, w którym o wszystkim decydują gry.Cała planeta, kawałek po kawałku jest powoli niszczona przez niekończącą się Wielką Wojnę.Okazuje się, że dla pewnej elfki, jest to jedynie gra.Jej zasady tylko nieco różnią się od tych, którymi kierują się Sora i Shiro.Shink Nirvalen chce bowiem wygrać niszcząc całą planetę wraz z jej mieszkańcami i być ostatnią pozostałą na polu bitwy!Innymi słowy absolutne Vale tudo!Oto wydanie specjalne dodawane do serii anime ze zbiorem opowieści o zakończeniu Wielkiej Wojny z nieco innej perspektywy.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Manga przygodowa, której filmowa wersja podbiła serca miłośników tego gatunku na całym świecie. To opowieść o mężczyźnie, który wiele tysięcy lat temu rzucił wyzwanie światu i doprowadził do zakończenia wielkiej wojny. To także historia jego towarzyszki, młodej i niezwykłej dziewczyny.
Manga przygodowa o niespodziewanej rozgrywce. Sora i Shiro to miestrzowie gier komputerowych i planszowych. Nie mają sobie równych, są niepokonani. Partyjka szachów z tajemniczym mężczyzną miała być formalnością. Okazała się przepustką do fantastycznego świata, w którym stoczą bój o przyszłość ludzkości.
Poznajcie nowelkę, od której wszystko się zaczęło! Dla Sory i Shiro nie ma takiej gry, czy to planszowej czy komputerowej, w którą nie umieli by grać? I to grać na tyle dobrze, że nikt na świecie im do pięt nie dorasta! Rozegranie partii szachów z pewnym tajemniczym mężczyzną miało być więc kolejnym łatwym zwycięstwem, lecz zamiast tego Sora i Shiro trafiają do fantastycznego świata, w którym wszystkie spory rozwiązywane są za pomocą? gier? Czyżby trafili właśnie do miejsca jakby stworzonego dla nich? Tylko czy dalej będą w stanie grać tak jak kiedyś, skoro na ich barkach spoczywa los ludzkości?
Shiro i Sora to rodzeństwo NEET-ów. Są genialnymi graczami, o których krążą miejskie legendy. Rzeczywistość nazywają `gównianą grą`. Pewnego dnia tajemniczy bóg przenosi ich do do swojego świata, gdzie wszelkie sprawy rozstrzyga się przy pomocy rozmaitych gier. Czy młodzi, zesłani do innej czasoprzestrzeni, zdołają się w niej odnaleźć? Czy starczy im zdolności, by stać się obrońcami ludzkiej rasy?
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?