Kim jest Janusz? Janusz jest świetnym i zrelaksowanym gościem, który umie się odnaleźć w każdej sytuacji. Choć czasem bywa trochę nieporadny, to zawsze wychodzi cało z każdej opresji. "Kim jest Janusz?" to rewelacyjna gra towarzyska, w której rzeczywistych rozmiarów Janusz będzie Waszym najlepszym kumplem! Waszym zadaniem będzie przedstawienie wspólnie z Januszem jak największej liczby haseł w czasie 45 sekund. W rozgrywce będziecie mieli okazję wcielić się między innymi w sportowców, bohaterów znanych filmów i przedstawicieli różnorakich profesji. Zadaniem pozostałych graczy będzie jak najszybsze odgadnięcie tego, co pokazujecie. Gracz bądź drużyna z największą liczbą punktów po 4 rundzie wygrywa grę! A Janusz? Janusz jest zawsze zwycięzcą
Zawartość opakowania:
Nadmuchiwany Janusz
110 kart, na których znajdziecie 440 różnych zadań!
Notes
Instrukcja
Łatka naprawcza
Klepsydra
14+
3-8 graczy
20-30 minut
Gra przenosi nas do kultowej burgerowni. Gracze wcielają się w speców od grillowania, którzy walczą o prymat w najlepszej knajpce w mieście. Ich zadaniem jest zrealizowanie jak największej liczby zamówień na burgery oraz zadbanie o żołądki i dobre samopoczucie klientów. Rywalizacja jest bezpardonowa. Żaden z uczestników nie cofnie się przed niczym, aby wykosić konkurencję i osiągnąć tytuł Mistrza Burgerów.
Czy wiecie, że każdego miesiąca przyswajamy tyle informacji, ile nasi dziadkowie przyswajali przez całe życie? Zaproście do gry rodziców, rodzeństwo lub przyjaciół i zagrajcie w Bystre Główki – grę pamięciową, która pomoże Wam rozwinąć zdolność zapamiętywania!
Bystre Główki to gra karciana, która ćwiczy pamięć i koncentrację. Zadaniem graczy jest zapamiętanie obrazków z zagrywanych kart oraz wymienienie ich w odpowiedniej kolejności. Brzmi banalnie, ale karty specjalne wprowadzają odpowiednią dawkę zamieszania i napięcia. Bystre główki to przyjemny sposób na rozwój poprzez zabawę i wspólnie spędzony czas!
A Tobie z czym kojarzy się „duże i włochate”? Jakie skojarzenie wywołuje „twarde i spiczaste”? Duże i włochate to imprezowa gra skojarzeń, która rozbawi Cię do łez! Dobierz słowa i przekonaj innych, że Twoje skojarzenia są najtrafniejsze, najzabawniejsze i najlepsze!
Pójdź na całość i przekonaj innych do swoich szalonych, śmiałych skojarzeń! Lepkie i pikantne? Lodowate i wybuchowe? Puść wodze fantazji! W grze Duże i włochate możesz wykazać się nie tylko niebywałą pomysłowością, ale i siłą perswazji!
Duże i włochate to gra imprezowa pełna (nie)fortunnych skojarzeń.
Zestaw kart edukacyjnych bohaterami bajki „My Little Pony” do wielokrotnego rysowania ze specjalnym mazakiem. Duże, kolorowe karty z ulubionymi bohaterami zachęcają do rozwiązywania zadań. Podczas wesołej zabawy dzieci nie tylko świetnie bawią się, rysując ale jednocześnie trenują koncentrację, precyzję i logiczne myślenie. Karty są idealnym zestawem do ćwiczeń grafomotorycznych, przygotowujących do nauki pisania.
To świetny pomysł na połączenie nauki z zabawą. Zestaw, dzięki możliwości zmazywania, pozwala na swobodne poszukiwanie rozwiązań i wielokrotną zabawę. Doskonała zabawa w domu i przedszkolu, a także podczas podróży.
Bajkowa Akademia to seria gier, dzięki którym nasze pociechy odkrywają świat ze znanymi i lubianymi postaciami bajkowymi. Podczas wesołej zabawy dzieci rozwijają zdolności poznawcze i różnorodne umiejętności dostosowane do wieku przedszkolnego, a również rozbudzają wyobraźnię i wyzwalają pozytywne emocje.
Wiek graczy: 3+
Liczba graczy: 1+
Czas rozgrywki: 10-20 minut
Zapraszamy w podróż po Polsce! Odwiedzaj historyczne miejsca i poznawaj ważne wydarzenia z dziejów
naszego kraju. Odkrywasz historię Polski w czasie emocjonującej gry, w której nikt nie sprawdza Twojej wiedzy!
Zawartość pudełka:
Plansza
7 kostek
6 znaczników w 6 kolorach
6 pionków - ludzików w 6 kolorach
17 znaczników lokacji
17 naklejek na znaczniki lokacji (1-17)
55 kart
Instrukcja
Gra dla 2-6 graczy
Wiek 8+
Czy jesteście gotowi na nową wersję gry, zaprojektowanej przez Elizabeth Magie ponad 100 lat temu? Rozgrywka ta oddaje współczesne realia, w których mali przedsiębiorcy działają na rynku razem z wielkimi monopolistami. W dzisiejszym świecie biznesu przedsiębiorcy i monopoliści, chcąc odnotować zyski, robią wszystko, co w ich mocy - każdy na swój sposób. Ci pierwsi sprzedają swoje wyroby po cenach rynkowych, drudzy zaś preferują wyeliminowanie konkurencji na konkretnym obszarze rynku, by móc ustalać ceny na dużo wyższym poziomie i uzyskać tym samym dużo większe zyski.
W mechanice dostępnych na rynku gier o zarządzaniu i handlu nieruchomościami różnice pomiędzy podejściem przedsiębiorcy i monopolisty nie są zachowane. W Anty-Monopoly gracze decydują, czy chcą rozegrać partię z punkty widzenia przedsiębiorcy, czy monopolisty i kierują się w trakcie rozgrywki odmiennymi regułami.
Zawartość:
28 kart Tytuł własności
25 kart Przedsiębiorca
25 kart Monopolista
plansza
6 pionków
50 domów i hoteli
2 kostki
pieniądze
instrukcja
Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 2-6
Czas rozgrywki: 60-90 minut
Zdecydowanie najszybsza gra słowna! Podejmij wyzwanie i wykorzystaj wszystkie swoje litery, tworząc z nich krzyżówkę. Ale uważaj, zrób to, zanim wyprzedzą Cię Twoi rywale. Nie potrzebujesz kartki, ołówka, a nawet planszy. Najważniejsze jest jednak, że nie musisz czekać na swoją kolejkę! Dynamiczna, szybka i szalona zabawa. Zabierz ze sobą banana - gdziekolwiek się wybierasz!
Gra w BANANAGRAMS jest szybka i zabawna. Często się zdarza, że rozgrywka się kończy, a Wam ciągle jest mało. Proponujemy wówczas grę złożoną z trzech lub pięciu partii. Kto wygra najwięcej partii, zostaje BANANOWYM KRÓLEM!
Zawartość opakowania:
bananowy piórnik
144 płytki z literami
instrukcja
W grze Extra FAKTY gracze wcielają się w dziennikarzy pracujących dla opiniotwórczego tabloidu o nieco wątpliwej renomie. Dwa tryby rozgrywki, to dwa razy więcej zabawy, w trakcie której gracze będą się prześcigać w budowaniu najciekawszych nagłówków. Każdy tytuł składać się będzie z trzech elementów, a od inwencji i pomysłowości uczestników zabawy zależy, czy tematem artykułu okaże się sensacyjna wpadka, nieprzyzwoite zachowanie, czy miłosna intryga.
Zawartość pudełka:
Duża plansza
4 małe plansze
156 płytek tytułów w trzech kolorach (białym - płytki podmiotu, żółtym - płytki orzeczenia, czarnym - płytki dopełnienia)
Kość
Instrukcja
Wiek graczy: 14+
Liczba graczy: 2-8
Czas rozgrywki: 20-60 minut
Ludek KrasnoludekWesoły ludek wykonany z jasnego, naturalnego drewna jest doskonałą zabawką ogólnorozwojowąZnakomite rozwiązanie dla dzieci od 6 miesiąca życiaWspomaga rozwój koordynacji ruchowej, kształtując dodatkowo odruch chwytaniaZabawka wydaje przyjemne dźwięki podczas potrząsaniaLudek Krasnoludek wspomaga naukę kształtów i kolorów, dzięki żywym barwom użytym do jego pokryciaWszystkie materiały wykorzystane do stworzenia zabawki posiadają atesty, a także zostały pomalowane nietoksycznymi farbami
Tadek NiedźwiadekSympatyczny niedźwiadek wykonany z jasnego, naturalnego drewna jest doskonałą zabawką ogólnorozwojowąZnakomite rozwiązanie dla dzieci od 6 miesiąca życiaWspomaga rozwój koordynacji ruchowej, kształtując dodatkowo odruch chwytaniaZabawka wydaje przyjemne dźwięki podczas potrząsaniaTadek Niedźwiadek wspomaga naukę kształtów i kolorów, dzięki żywym barwom użytym do jego pokryciaWszystkie materiały wykorzystane do stworzenia zabawki posiadają atesty, a także zostały pomalowane nietoksycznymi farbami
Zestaw 16 plansz edukacyjnych oraz gra planszowa dla dzieci.
Zapraszamy na wyprawę po rozmaitych zakątkach świata w poszukiwaniu ich mieszkańców! Gra rozbudzi w Małych Odkrywcach ciekawość świata oraz pozwoli im poznać i odkryć różne gatunki zwierząt. Czy umiesz odpowiedzieć na pytanie, jakie zwierzęta żyją w dżungli, a jakie w morskich głębinach? Czy wiesz, jak się nazywają, czym się żywią i jak wyglądają ich domki?
Wiek graczy: 4+
Liczba graczy 1-4
Czas rozgrywki 10-25 minut
Zestaw 16 plansz edukacyjnych oraz gra planszowa dla dzieci.
Zapraszamy na wycieczkę do wiejskiej zagrody! Gra rozbudzi w Małych Odkrywcach ciekawość świata i pozwoli im odkryć tajemnice wiejskiego podwórka. Czy wiesz, jak wygląda życie na wsi, kim są jego mieszkańcy, jakie narzędzia tam znajdziemy? Wiesz, skąd bierze się mleko, a co znajdziemy w ogródku?
Zestaw 16 plansz edukacyjnych oraz gra planszowa dla dzieci.
Świat wokół nas jest naprawdę fascynujący. Zapraszamy Małych Odkrywców na wyprawę! Gra rozbudzi w dzieciach ciekawość poznawczą i zachęci do eksplorowania najbliższego otoczenia. Czy wiesz, czym różnią się pory roku? Czy znasz różne zawody i akcesoria potrzebne ludziom w pracy? Umiesz rozpoznać pojazdy? Czy potrafisz wybrać odpowiednie ubranie na każdą pogodę?
Rzucając kostkami, będziesz tworzyć pociągi, składające się z lokomotyw, wagonów pasażerskich i towarowych. Im dłuższe pociągi uda Ci się zbudować, tym więcej zdobędziesz punktów za przewiezionych ludzi i towary. Postaraj się, aby Twój pociąg jako pierwszy dotarł do mety!
Seria Dr Knizia poleca zawiera gry przygotowane przez jednego z najpopularniejszych autorów – doktora matematyki Reinera Knizię. Blisko 600 gier tego autora zostało wydanych na całym świecie w ponad 50 językach. Wiele z nich zdobyło liczne nagrody i wyróżnienia.
Wiek graczy: 8+
Liczba graczy: 2-4
Czas rozgrywki: 20 minut
Gra „Prehistoria i dinozaury” polecana jest zarówno tym, którzy od dawna są zafascynowani dinozaurami oraz naszymi praprzodkami i dużo o nich wiedzą, jak i tym, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z najdawniejszymi dziejami życia na naszej planecie. Zawiera 150 ciekawych pytań o różnym stopniu trudności dotyczących prehistorii, przodków człowieka i dinozaurów. Trzy warianty rozgrywki gwarantują całej rodzinie doskonałą zabawę połączoną z nauką.
Gra „Prehistoria i dinozaury” świetnie sprawdzi się w domu, szkole i podróży.
Zawiera 55 kart z pytaniami, 4 pionki, żetony, wkładkę z tarczą losującą, instrukcję.
Wiek graczy: 7+
Liczba graczy: 2-4
Czas rozgrywki: 20-30 minut
Mistakos - Walka o stołki! Czas na zwariowane meblowanie! Wybierz krzesło w swoim kolorze i ustaw je na poprzednim tak, żeby nie spadło na stół. Kto pierwszy skusi i dostanie punkty karne? Świetna zręcznościowa zabawa dla graczy w każdym wieku.Wariant 1Celem gry jest zdobycie jak najmniejszej liczby punktów karnych w trakcie układania stosu krzeseł. Gracze mogą zdecydować, ile rund chcą zagrać. Średnio wybierają 5 rund. Gra może zakończyć się remisem. Grę rozpoczyna najmłodszy gracz. Wybiera kolor krzeseł i kładzie jedno na stole. Gra toczy się zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Następny gracz wybiera swój kolor krzeseł i kładzie je na krześle, ustawionym przez pierwszego gracza, tak aby żadna z nóg mebla nie opierała się na stole. Trzeci gracz dostaje ostatni kolor krzeseł. Ustawia swoje na krzesełkach przeciwników. Tylko jedno krzesło może stać na blacie, pozostałe można układać na sobie w dowolny sposób. Liczba punktów karnych równa się ilości krzeseł, które upadły na stół w czasie jego ruchu. Kolejną rundę rozpoczynamy od nowa. Zaczyna gracz po lewej stronie osoby, która przewróciła wieżę. Wygrywa osoba posiadająca najmniej punktów karnych.Wariant 2Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się swoich krzeseł. Podzielcie się równo między graczy. Gra polega na układaniu, każdy po sobie krzeseł tak, aby inne krzesła nie spadły. Tylko jedno krzesło może stać na blacie, pozostałe układamy na nim. Jeśli krzesła spadną podczas ruchu danego gracza, musi on zebrać wszystkie krzesła, które spadły i wchodzą one do jego puli. Następny ruch należy do gracza po lewej stronie. Wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich krzeseł.
Zestaw kart edukacyjnych bohaterami bajki „Looney Tunes” do wielokrotnego rysowania ze specjalnym mazakiem. Duże, kolorowe karty z ulubionymi bohaterami zachęcają do rozwiązywania zadań. Podczas wesołej zabawy dzieci nie tylko świetnie bawią się, rysując ale jednocześnie trenują koncentrację, precyzję i logiczne myślenie. Karty są idealnym zestawem do ćwiczeń grafomotorycznych, przygotowujących do nauki pisania.
To świetny pomysł na połączenie nauki z zabawą. Zestaw, dzięki możliwości zmazywania, pozwala na swobodne poszukiwanie rozwiązań i wielokrotną zabawę. Doskonała zabawa w domu i przedszkolu, a także podczas podróży.
Bajkowa Akademia to seria gier, dzięki którym nasze pociechy odkrywają świat ze znanymi i lubianymi postaciami bajkowymi. Podczas wesołej zabawy dzieci rozwijają zdolności poznawcze i różnorodne umiejętności dostosowane do wieku przedszkolnego, a również rozbudzają wyobraźnię i wyzwalają pozytywne emocje.
Zestaw kart edukacyjnych bohaterami bajki „Kubuś i przyjaciele” do wielokrotnego rysowania ze specjalnym mazakiem. Duże, kolorowe karty z ulubionymi bohaterami zachęcają do rozwiązywania zadań. Podczas wesołej zabawy dzieci nie tylko świetnie bawią się, rysując ale jednocześnie trenują koncentrację, precyzję i logiczne myślenie. Karty są idealnym zestawem do ćwiczeń grafomotorycznych, przygotowujących do nauki pisania.
To świetny pomysł na połączenie nauki z zabawą. Zestaw, dzięki możliwości zmazywania, pozwala na swobodne poszukiwanie rozwiązań i wielokrotną zabawę. Doskonała zabawa w domu i przedszkolu, a także podczas podróży.
Bajkowa Akademia to seria gier, dzięki którym nasze pociechy odkrywają świat ze znanymi i lubianymi postaciami bajkowymi. Podczas wesołej zabawy dzieci rozwijają zdolności poznawcze i różnorodne umiejętności dostosowane do wieku przedszkolnego, a również rozbudzają wyobraźnię i wyzwalają pozytywne emocje.
Zawartość pudełka: 64 zadania na dwustronnych kartach suchościeralnych, mazak suchościeralny, przewodnik dla rodziców.
30 eksperymentów. Dowiedz się jak zbudować automatyczny system nawadniania oraz dlaczego ucięta marchewka po włożeniu do wody zaczyna ponownie rosnąć. Naucz się mierzyć drzewa w sprytny sposób oraz odkrywać ich wiek. Dowiedz się jak zaobserwować proces parowania u roślin. Z książeczki dowiesz się czy jest komórka i jaka jest jej budowa. Z Pracownią Botaniki poznasz wspaniały świat życia roślin!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?