Przemierzają niebo, goniąc cienie mknące między chmurami, nigdzie nie mogąc zagrzać miejsca… Quin Zaza to jeden z ostatnich statków polujących na smoki. Niegdyś podobne załogi składały się z wyrzutków i przestępców, przez co po dziś dzień łowcy smoków nie cieszą się dobrą opinią. Choć mieszkańcy miast i wiosek liczą z ich strony na ochronę przed zagrożeniem z przestworzy i chętnie skupują smocze mięso, niekoniecznie życzą sobie gościć ich pod własnym dachem. Załoga statku Quin Zaza, choć odbiega od niepochlebnych stereotypów, niewątpliwie pełna jest barwnych indywiduów. Jednym z nich jest Mika – doświadczony łowca, który właśnie dostał pod swoje skrzydła świeżo upieczoną adeptkę imieniem Takita. Czy ten ekscentryczny stary wyjadacz, a przy okazji wielki smakosz smoczych delikatesów, zdoła zrobić z dziewczyny wprawnego zabójcę podniebnych bestii?
Miasto Więzienne to ponure miejsce zamieszkałe przez różnego rodzaju przestępców. Wewnątrz jego murów nikt nie może czuć się bezpiecznie, a już na pewno nie kilkuletnia Chloe i jej młodszy braciszek, którzy ukrywają się w jednym z budynków. Pewnego dnia dziewczynce cudem udaje się uciec z miasta, jednak jej brat nie ma tyle szczęścia. Nie mogąc pogodzić się ze swoją bezsilnością, Chloe postanawia za wszelką cenę zdobyć umiejętności, dzięki którym pewnego dnia zdoła wrócić i uratować chłopca.
Choć Araragi Koyomi to z pozoru zwykły uczeń liceum, w rzeczywistości jego życie dalekie jest od normalności. Świeżo wyleczony z wampiryzmu, wciąż odczuwa skutki uboczne ugryzienia. W dodatku wszystko wskazuje na to, że zaczął przyciągać do siebie ludzi mających problemy nieziemskiej natury. Pewnego dnia po lekcjach ratuje przed upadkiem Hitagi Senjōgaharę, koleżankę z klasy, która potknęła się na schodach. Kiedy łapie ją w swoje ramiona orientuje się, że dziewczyna... nic nie waży! W dodatku zamiast okazać mu wdzięczność, uzbrojona po zęby, w z pozoru niewinne, a jednak ostre akcesoria biurowe, Hitagi atakuje go i szantażuje, aby mieć pewność, że ten nie zdradzi nikomu jej sekretu. Zamiast uciekać w popłochu Araragi postanawia jej pomóc. Wspólnie udają się do opuszczonego budynku, gdzie mieszka tajemniczy człowiek, który lepiej niż ktokolwiek inny zna się na nadnaturalnych przypadłościach...
Nastoletnia Saya zostaje brutalnie zamordowana, zaś jej oprawcy zaledwie kilka lat później wychodzą na wolność. Wakaru, brat ofiary, nie mogąc się z tym pogodzić, postanawia wymierzyć sprawiedliwość na własną rękę. Niestety jego plan zawodzi i ciężko ranny chłopak trafia do szpitala. Gdy w końcu dochodzi do siebie, ze zdumieniem odkrywa, że zdobył nie zwykłą umiejętność… Po zaśnięciu jest w stanie świadomie wnikać w cudze sny! Co więcej, jego czyny względem nawiedzanych osób zostawiają trwałe efekty w rzeczywistości. Czyżby Wakaru właśnie posiadł narzędzie do popełnienia zbrodni doskonałej?
Yo Asakura jest szamanem – jednym z nielicznych ludzi, będących w stanie dojrzeć duchy zmarłych. Jako pośrednik między wymiarami posiada szczególne umiejętności, dzięki którym może połączyć swoje siły z wybranym duchem i wykorzystać nabyte w ten sposób moce w walce. Chcąc kontynuować swój trening, chłopak przenosi się do Tokio, by pozyskać jak najwięcej potężnych nadprzyrodzonych sprzymierzeńców. Jednak czas nagli – zbliża się organizowany raz na pięćset lat turniej, podczas którego ważyć się będą losy świata. Czy Yo podejmie wyzwanie i stanie do walki o tytuł Króla Szamanów?
Chateau Dankworth to młoda łowczyni głów działająca z ramienia niezależnej organizacji. Pewnego dnia na jej drodze staje nieuchwytny zabójca - Ryang-ha Song. Gdy dochodzi do starcia, różnica ich poziomów okazuje się zbyt duża i kobieta szybko kończy na celowniku. Jednak zamiast zabić Chateau, mężczyzna składa jej propozycję nietypowej współpracy. Oferta jest niezwykle kusząca, zwłaszcza dla początkującej łowczyni, ale czy komuś takiemu jak Ryang-ha można zaufać...? Oto początek trzymającej w napięciu niebezpiecznej gry, w której każda pomyłka może kosztować życie.
Nastoletni Asta żyje w świecie, którym rządzi magia. Niestety, jako jedyny w wiosce nie wykazuje żadnych niezwykłych zdolności. Nie przeszkadza mu to jednak marzyć, aby w przyszłości zostać najpotężniejszym z rycerzy i zdobyć zaszczytny tytuł Cesarza Magii. Pozostając w cieniu swojego niezwykle uzdolnionego przyjaciela, codziennie ciężko trenuje, oczekując dnia, gdy otrzyma własny grymuar – artefakt, który wydobywa z właściciela jego pełny potencjał magiczny. Jednak gdy nadchodzi czas próby, dzieje się coś, czego nikt nie mógł przewidzieć... Czy Asta sprosta wyzwaniu, jakie postawił przed nim przewrotny los?
Oto świat, w którym obok siebie żyją ludzie i elfy, wróżki i hybrydy, anioły i demony – do wyboru, do koloru! W tej międzygatunkowej rzeczywistości nie może oczywiście zabraknąć wszelkiego rodzaju… domów uciech! Jednak gdzie zakosztować słodkiej rozkoszy, gdy wybór jest tak ogromny? Na to pytanie odpowiedzą nasi wyjątkowi recenzenci, którym niestraszna żadna erotyczna przygoda! Szykujcie się na pikantną jazdę bez trzymanki, bo tutaj każde zbliżenie podlega ocenie!
Taro Sakamoto był niegdyś legendarnym płatnym zabójcą, który wzbudzał strach i podziw w całym mieście. Jednak pewnego dnia jego życie diametralnie się zmieniło – zakochał się, ożenił, został ojcem i porzucił dawną ścieżkę kariery. Kilkadziesiąt kilogramów później Sakamoto, jak na przykładnego obywatela przystało, wiedzie spokojny żywot jako właściciel osiedlowego sklepiku. Jednak sielanka nie może trwać wiecznie! Dawni wrogowie ponownie stają na drodze byłego zabójcy. Czy Sakamoto zdoła ochronić swoją rodzinę i biznes przed demonami przeszłości?
Nie mogąc pogodzić się ze śmiercią przyjaciółki, Mika postanawia odebrać sobie życie. Spod kół rozpędzonej ciężarówki ratuje ją jednak dwóch nieznajomych - do reszty zmęczony swoją długowiecznością nieśmiertelny oraz powoli zapominane przez ludzi bóstwo, które wkrótce będzie zmuszone zniknąć z tego świata. Choć powody tych trojga bardzo się różnią, wszyscy pragną wyruszyć na spotkanie śmierci. Tak oto rozpoczyna się ich niezwykła podróż do Krainy Ciemności…
Bycie złoczyńcą to naprawdę ciężka praca... Zwłaszcza gdy jest się członkiem organizacji mającej na celu podbicie Ziemi. Ale nawet od niecnych planów i walk z obrońcami planety trzeba czasem zrobić sobie przerwę! Oto przezabawna historia bardzo zabieganego złola, który jak nikt inny potrafi wykorzystać dni wolne od złoczynienia!
Goro jest młodym lekarzem z małego miasteczka. Pewnego dnia do szpitala, w którym pracuje, zgłasza się nastoletnia dziewczyna w ciąży. Mężczyzna szybko rozpoznaje Ai Hoshino, wschodzącą gwiazdę sceny muzycznej, a zarazem swoją ulubioną idolkę. Zdając sobie sprawę, że w show-biznesie nie ma miejsca na sentymenty, obiecuje zachować jej sekret w tajemnicy. Niestety wkrótce dochodzi do straszliwego zdarzenia, które zapoczątkuje łańcuch zaskakujących zdarzeń…
Słabe stopnie, mocne pięści – tak wygląda rzeczywistość liceum Furin, znanego ze swojej niezwykle trudnej młodzieży. To właśnie tutaj naukę ma rozpocząć Haruka Sakura, którego chuligańska aparycja i zamiłowanie do bójek sprawiły, że całe życie spychany był na margines. Rezygnując z prób naprawy swojego wizerunku, wstępuje w mury niesławnej szkoły, aby stać się jeszcze silniejszym. Jednak ku swojemu zdziwieniu odkrywa, że uczniowie Furin są przez miejscowych uważani za... bohaterów i obrońców miasta! Czyżby Haruka znalazł miejsce, w którym nareszcie może być sobą?
Co łączy skrytego licealistę i klasową piękność? Marin Kitagawa to szkolna ślicznotka, zawsze otoczona wianuszkiem znajomych. Jej kolega z klasy, Wakana Gojo, żyje w zupełnie innym świecie. Chłopak jest nieśmiały i ma nietypowe marzenie - pragnie pójść w ślady swojego dziadka i zostać rzemieślnikiem wytwarzającym tradycyjne lalki. Gdy pewnego dnia po lekcjach nastolatek ćwiczy szycie, Marin przypadkiem odkrywa jego pasję… „Uszyjesz dla mnie strój?” Przygotujcie się na niesamowitą podróż do krainy cosplayu!
W świecie terroryzowanym przez okrutne smoki nikt nie może czuć się bezpiecznie. Ragna był jeszcze dzieckiem, gdy za ich sprawą zginęli jego rodzice. Po latach, chcąc pokonać własną bezsilność, dołączył do potężnej wojowniczki Leoniki. Razem polowali na latające bestie, choć chłopak zawsze czuł, że bardziej zawadza niż pomaga swojej towarzyszce. Pewnego dnia na jego drodze staje tajemniczy mężczyzna. Ukazuje chłopakowi wizję rychłej śmierć Leoniki, a następnie wyznaje, że jest... nim samym z odległej przyszłości! Przyszłości, w której osiągnął niewyobrażalną siłę, ale na próżno – nie żyje już bowiem nikt, kogo chciałby bronić. Przybysz decyduje się przekazać Ragnie swoją moc, aby ten mógł oszukać przeznaczenie i odmienić losy świata. I tak zębatki czasu obracają się na nowo…
Eiji Urashima to nieporadny, nieśmiały wobec kobiet student. Pewnego dnia ku swojemu wielkiemu zdziwieniu budzi się u boku ślicznej koleżanki z uczelni. Okazuje się, że zaczęli ze sobą chodzić, po tym jak Eiji pobił osiłka, który zaczepił dziewczynę. Problem w tym, że chłopak nic z tego nie pamięta. A konkretniej – nic z ostatnich trzech dni. Tymczasem w mieście zaczyna dochodzić do brutalnych morderstw, które do złudzenia przypominają styl zmarłego przed kilkunastu laty seryjnego mordercy. Czy to możliwe, aby te dwie sprawy miały ze sobą coś wspólnego? A może to tylko paranoja Eijiego wywołana faktem, że luki w jego pamięci zaczynają mu się zdarzać coraz częściej…
Siedem Grzechów Głównych było niegdyś najpotężniejszą, złożoną wyłącznie z groźnych przestępców, grupą wojowników królestwa Britannii. Jednak po oskarżeniu ich o próbę rebelii, zostali rozgromieni przez Świętych Rycerzy. Członkowie drużyny rozproszyli się po świecie i słuch o nich zaginął. Wieść niesie, że wszyscy zginęli, ale czy aby na pewno...? Dziesięć lat później sytuacja w kraju uległa diametralnej zmianie - Święci Rycerze dokonali zamachu stanu, uwięzili króla i przejęli władzę w państwie. W nadziei na ukrócenie ich despotycznych rządów, królewna Elizabeth wyrusza na poszukiwanie Siedmiu Grzechów Głównych, chcąc prosić ich o pomoc. Po wielu tygodniach wędrówki, wyczerpana podróżą mdleje na progu maleńkiej gospody. Właścicielem przybytku okazuje się młody chłopak imieniem Meliodas, który pomaga jej dojść do siebie. Jednak królewnie nie będzie dane odpocząć - nagle w drzwiach pojawiają się bowiem rycerze królestwa. Kiedy sytuacja wydaje się beznadziejna na ich drodze staje Meliodas, popisując się nieludzką wręcz siłą. Czy to możliwe, żeby ten niepozorny młodzieniec, okazał się jednym z legendarnych wojowników?
Bohaterem tej historii jest piętnastoletni Shirota Mahiru, który najbardziej na świecie ceni sobie spokojne, wolne od niespodzianek i komplikacji życie. Pewnego dnia zabiera z ulicy małego czarnego kota, przynosi go do domu i nadaje imię Kuro. Ku jego wielkiemu zdziwieniu nowy zwierzak okazuje się być… wampirem. W dodatku takim, który w swojej ludzkiej postaci nijak nie przypomina groźnego krwiopijcy. Nic mu się nie chce, nie przepada za przemocą, a sama myśl, że miałby podjąć się jakiegoś działania wywołuje w nim niemal samobójcze odruchy. Ale za to nie odmówiłby kubeczka herbaty. Jak się okazuje jest on jednym z legendarnych wampirzych sług, którzy związują się kontraktem ze swoim ludzkim mistrzem. I chociaż sam Shirota nie ma ochoty utrudniać sobie życia tego typu układem, a oferowanie swoich usług dla leniwego wampira stanowi przejmującą męczarnię, nasi bohaterowie szybko zostaną wplątani w odwieczny konflikt, w którym aby przeżyć trzeba stanąć do walki.
Jeszcze za czasów nauki w akademii detektywistycznej Ron Kamonohashi został okrzyknięty prawdziwym geniuszem. Niestety, mimo wybitnego talentu, wkrótce okazało się, że posiada przypadłość, która kategorycznie dyskwalifikuje go do pracy w zawodzie. Choć potrafił rozgryźć każdą z powierzonych mu spraw, żaden z przestępców nie doczekał się wyroku, czy choćby aresztowania… Przerażony tym, do czego był zdolny, Kamonohashi na kilka lat zupełnie odciął się od świata. Do czasu, gdy pewnego dnia odwiedził go młody śledczy, prosząc o pomoc w schwytaniu seryjnego mordercy…
Nastoletni Ko Yamori na pozór niczym nie różni się od swoich rówieśników. Jednak, choć jest powszechnie lubiany i ma powodzenie wśród dziewczyn, żadna z tych znajomości zupełnie go nie cieszy. Nie widząc sensu w dalszym chodzeniu do szkoły, ostatecznie podejmuje decyzję, aby z niej zrezygnować. Niestety w konsekwencji tego wyboru zaczyna cierpieć na bezsenność. Pewnej nocy wymyka się z domu i spotyka piękną wampirzycę, Nazunę. Zafascynowany nową znajomością coraz bardziej pragnie sam stać się taki, jak ona. Jednak, aby zostać wampirem, należy spełnić pewien nietypowy warunek…
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?