KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Studio Emka

Okładka książki Geny Władzy Tw

38,50 zł 23,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Ile razy wyszedłszy z biura po szczególnie frustrującym dniu zastanawiałeś, jak należało zareagować, by obroni ć się przed negatywnymi doświadczeniami i zmienić je w pozytywne? Być może chodziło o trudną rozmowę z apodyktycznym szefem lub z wszystkowiedzącym współpracownikiem, który spowodował, że poczułeś się niepewnie. Czy możliwe, że twoja reakcja na tego typu interakcje, wynika prawdopodobnie z dynamiki relacji, których doświadczyłeś jako dziecko? Czy możliwe, że twoja dziecięca osobowość wrosła w twoją osobowość w aspekcie związanym z władzą w pracy?Zbyt usilne starania, by zadowalać innych, nadmierna poufałość, stosowanie manipulacyjnych metod przekonywania... Z takim zachowaniami, ukształtowanymi przez systemy rodzinne, spotykamy się często, a bywa, że sami tak się zachowujemy. Coach menedżerski Maggie Craddock w książce Geny władzy wyjawia, jak je wykorzenić i jak skuteczniej stosować władzę, którą dysponujemy, by rozwijać swoją karierę zawodową. Wyróżnia cztery typy władzy oraz wyjaśnia, w jaki sposób możesz zdiagnozować, do którego typu należysz. Czy jesteś: Czarusiem, zadowalaczem, inspiratorem, a może... rozkazodawcą?
Okładka książki 1000 słów na minutę

34,00 zł 19,53 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Pierwsza na rynku książka, dzięki której krok po kroku przejdziesz regularny kurs szybkiego czytania. Znajdziesz w niej pełen zestaw potrzebnych ćwiczeń i informacje o tym, co na danym etapie powinieneś już umieć. Własne postępy sprawdzisz podczas nauki dzięki testom, pozwalającym kontrolować poziom szybkości przyswajania tekstu.
Okładka książki Sprzedając zmianę. 107 sekretów, które pozwolą zwiększyć sprzedaż dzięki zarządzaniu zmianą

44,90 zł 27,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W czasach globalizacji i Internetu sprzedawcom grozi marginalizacja. Tradycyjne podejście polegające na sprzedawaniu rozwiązań problemów, już nie wytrzymuje próby czasu. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą stać się agentami zmiany pomagającymi klientom nie tylko radzić sobie z trudnościami, ale nade wszystko osiągać zamierzone cele. To nowe ukierunkowane na zmianę podejście jest kolejnym krokiem w ewolucji sprzedaży, które pozwoli stworzyć głębsze, przynoszące większe zyski związki z klientami. W dzisiejszym świecie zmiana stanowi imperatyw. Aby odnieść sukces w biznesie XXI wieku, sprzedawcy i ich firmy muszą nie tylko przystosować się do zmian, ale kierować nini, uzyskując dla swoich klientów realne korzyści. Podczas dwudziestu lat pracy – ostatnio dla Microsoftu – Brett Clay zebrał kompletne informacje pozwalające sprzedawcom zorientowanym na zmianę odnaleźć klucz do sprawnego działania w nowej rzeczywistości. Kto przeczyta 'Sprzedając zmianę' ten dowie się, jak: zwiększyć swój dochód i zysk osiągnąć i utrzymać wyższe marże stać się dla swoich klientów strategicznym źródłem pokonać konkurentów aktywnie tworzyć wartość i być zaufanym doradcą tworzyć silne, długoterminowe związki z klientami
Okładka książki Kiedy pieniądz umiera. Koszmarny sen...

44,90 zł 27,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

,,Premier powinien położyć egzemplarz tej fascynującej książki przy każdym łóżku w swojej wiejskiej rezydencji Chequers"" ,,The Times"" W 1923 roku, gdy niemiecka waluta praktycznie stała się bezwartościowa (w grudniu tamtego roku za jednego dolara trzeba było zapłacić 4 bln marek, Republika Weimarska niemal wróciła do gospodarki barterowej. Drogie cygara, dzieła sztuki i klejnoty rutynowo wymieniano na podstawowe artykuły żywnościowe, takie jak chleb; bilet do kina można było kupić za kawałek węgla, a butelkę nafty za jedwabną koszulę. W desperacji premier Bawarii złożył w lokalnym parlamencie projekt ustawy uznającej obżarstwo za przestępstwo zagrożone surową karą - ,,żarłok"" został zdefiniowany jako ,,ten, kto nawykowo oddaje się przyjemnościom stołu w takim stopniu, że może wywołać niezadowolenie ze względu na trudną sytuację ludności"". Od czasu pierwszej publikacji w 1975 r. książka Kiedy pieniądz umiera stała się klasyczną opowieścią o tych przedziwnych i przerażających czasach. Splatając eleganckie analizy z wieloma relacjami bezpośrednich świadków, zwykłych ludzi walczących o przetrwanie, koncentrując się przede wszystkim na ludzkim aspekcie inflacji - stawia pytanie, dlaczego rządy się do niej uciekały, opisuje jej straszny, korupcyjny wpływ na obywateli, męczarnie związane z procesem uzdrowienia waluty oraz mroczne, długotrwałe dziedzictwo inflacji. W czasie dotkliwego kryzysu gospodarczego książka ta stanowi pilne ostrzeżenie przed uzależniającymi zagrożeniami drukowania pieniędzy - czyli deficytu budżetowego - jako ,,miękkiej"" opcji dla rządu, który musi się zmierzyć z rosnącym niezadowoleniem i bezrobociem.
Okładka książki Winning znaczy zwyciężać. Książka audio CD MP3 - Audiobook
audiobook

39,90 zł 24,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Gdy rozmawiasz z J. Welchem o zarządzaniu, pomieszczenie wypełnia się jego pasją i energią. Podobne doświadczenie przynosi czytanie „Winning”. Nie potrzeba już żadnej innej książki o zarządzaniu mówi wielki Warren E. Buffet. A Bill Gates dodaje: Przydatna dla wszystkich pragnących sukcesu – od absolwentów college’ów po dyrektorów generalnych. Bo „Winning” to swoista mapa drogowa nie tylko dla prezesów wielkich firm. W znacznej mierze adresowana jest do ludzi walczących na linii ognia w pierwszym szeregu. Jej celem jest niesienie pomocy ambitnym ludziom przepełnionym pasją, bez względu na stanowisko, jakie zajmują. To biblia ludzi biznesu. A biznes jest grą. Zwyciężać w tej grze to czysta przyjemność. Oto rzecze Jack Welch. Czyta: Michał Maciejewski.
Okładka książki Cedrowe orzechy

29,90 zł 16,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Nie kryję, że do opowiadań z tomu ,,Cedrowe orzechy"" mam wyjątkowy sentyment. Może dlatego, że są to w większości opowiadania bardzo wczesne, niektóre wręcz debiutanckie, ale pewnie i dlatego, że są to opowiadania o jednorodnej zesłańczo-syberyjskiej tematyce. Zaledwie dziesięcioletnim dzieckiem, wraz z całą rodziną, 10 lutego 1940 roku, zostałem wywieziony na Sybir. Tam zmarła moja mama, a ojciec poszedł na front z kościuszkowską dywizją. Na długie zesłańcze lata w syberyjskiej tajdze, o chłodzie i głodzie, zostaliśmy sami z moim młodszym bratem Tadkiem. Ale jakoś przeżyliśmy i do wytęsknionej Polski wróciliśmy dopiero w lecie 1946 roku. Nie dziwota więc, że kiedy po latach odważyłem się pisarsko zadebiutować, to zacząłem od... opowiadań syberyjskich. I w tych opowiadaniach wyrzucałem z siebie tkwiące we mnie głęboko, nurtujące mnie wręcz obsesyjnie, zesłańczo-syberyjskie przeżycia. A już później proponowane obecnie opowiadania z tomu ,,Cedrowe orzechy"" legły u podstaw całego cyklu powieści, z tą chyba najgłośniejszą, niedawno zekranizowaną ,,Syberiadą polską"". [fragment ze wstępu Autora]
Okładka książki Od wartości do działania. Przywództwo...

45,00 zł 27,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W tej niezwykłej książce Sławomir Lachowski, jeden z najbardziej znanych polskich menedżerów, twórca mBanku i MultiBanku, były prezes BRE Banku argumentuje, że we współczesnym świecie, który pod wieloma względami jest czasem przełomowym, przywództwo jest towarem deficytowym, a jest niezbędnie konieczne dla rozwiązywania pojawiających się problemów. Co gorsza, obserwujemy proliferację złego przywództwa, którego skutki dotkliwie dotykają zarówno państwa, przedsiębiorstwa jak i ludzi, czyniąc ich życie pełnym trosk i udręki. Lachowski uważa, że korzeni obecnego kryzysu przywództwa należy szukać w kryzysie wartości. Powrót do wartości, jako wyznacznika kształtującego nasze życie i sposób uprawiania działalności politycznej, społecznej i biznesowej, jest warunkiem koniecznym dla stworzenia trwałych podstaw dobrego przywództwa, które będzie w stanie sprostać wyzwaniom współczesnego świata. Przywództwo przez wartości wynika z wewnętrznego przekonania o tym, co jest najważniejsze w życiu, w pracy zawodowej i w zaangażowaniu społecznym. Nie jest socjotechniką zmierzającą do wywierania wpływu w celu uzyskania pożądanego zachowania zwolenników i podwładnych. Nie jest sposobem pokonywania kolejnych szczebli drabiny kariery zawodowej zapewniającym promocje i zwycięstwa w wyścigu szczurów. Autor przedstawia przykłady złego przywództwa oraz szkicuje zasady dobrego przywództwa opartego na wartościach. Uwagę czytelnika z pewnością przyciągną te fragmenty, które bazują na bogatych i różnorodnych osobistych doświadczeniach Lachowskiego. lidera, który przewodził największym przedsiębiorstwom w Polsce i był inicjatorem innowacyjnych przedsięwzięć, które odniosły znaczące sukcesy.
Okładka książki Jak być prawdziwym przywódcą i w pełni człowiekiem

29,00 zł 21,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Według Radosława Madejskiego, autora tej książki, osoby na stanowiskach kierowniczych coraz częściej muszą dostosowywać się do nowych, nakładanych na nich ról i obowiązków. Odnosi się to nie tylko do ich konkurencji, ale również do pracowników, klientów, dostawców, dystrybutorów oraz partnerów biznesowych, których oczekiwania rosną i zmieniają się z dnia na dzień. Skuteczny menadżer wie, że musi być prawdziwym liderem, aby osiągnąć wyznaczony cel. Bycie prawdziwym liderem nie ogranicza się tylko i wyłącznie do przewodzenia. Motywowanie, instruowanie, troszczenie się o współpracowników, a także umiejętny podział swoich możliwości pomiędzy kierowanie i zarządzanie zespołem to tylko kropla w morzu najcenniejszych i najbardziej pożądanych atrybutów. Niniejsza książka pomaga zgromadzić wiedzę i doświadczenia pozyskane w dziedzinie zarządzania oraz wszystko to sumiennie zweryfikować.   
Okładka książki Doktryna Ateny

55,00 zł 31,60 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Kobiety nie rządzą jeszcze globem, ale coraz częściej mówi się i pisze, aby miały większy wpływ na biznes, rządy i każdy inny aspekt współczesnego życia. Wśród 64 tysięcy ankietowanych osób aż dwie trzecie przyznało, że świat byłby lepszym miejscem, gdyby mężczyźni myśleli podobnie jak kobiety. Reakcje były podobne, niezależnie od miejsca zamieszkania: mamy dość męskiego podejścia wszystko-albo-nic w realizacji działań. Czas na cos lepszego. Zainspirowani zgromadzonymi danymi, John Gerzema i Michael D’Antonio przemierzyli świat, aby odnaleźć kobiety oraz mężczyzn, którzy, stojąc na czele innowacyjnych organizacji, wykorzystują umiejętności i wartości powszechnie kojarzone z kobietami. Stawiając na współpracę, komunikację i dzielenie się wszyscy ci pionierzy odnoszą sukcesy we współczesnej rzeczywistości. W Doktrynie Ateny jej autorzy pokazują dlaczego kobiecość to system operacyjny sukcesu w dwudziestym pierwszym wieku. Zarówno mężczyźni jak i kobiety rozwiązują konflikty, wypracowują zyski i na nowo definiują sukces w każdej ze sfer. Ta książka może być wielką inspiracją w przywództwie, zarządzaniu zmianą, a nawet karierą.
Okładka książki Być jak Rich Devos

44,90 zł 27,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Rich DeVos, współzałożyciel firmy Amway i właściciel klubu NBA Orlando Magic, posiada cechy rzadko spotykane wśród dzisiejszych liderów biznesu: mądrość, oddanie innym, filantropię, patriotyzm, nieustanne podkreślanie roli rodziny jako rzeczy najcenniejszej i najważniejszej w życiu. Każdy rozdział tej książki wypełniają historie ludzi, którzy mieli okazję przyglądać się życiu Richa DeVosa z bliska. ,,Podczas dosłownie setek rozmów, które przeprowadziłem, nie usłyszałem o Richu DeVosie ani jednej negatywnej opinii! Każdy, z kim rozmawiałem - od kelnerki, boya hotelowego i dozorcy aż po byłego prezydenta USA - mówił o Richu jedynie z podziwem i wdzięcznością"" pisał w posłowiu do książki jej coautor, Pat Williams. Rich DeVos z pewnością zostanie zapamiętany jako jeden z największych współczesnych przedsiębiorców. On i jego partner, Jay Van Andel, zaczęli praktycznie od zera, budując firmę, która umożliwia prowadzenie działalności gospodarczej dosłownie milionom ludzi na całym świecie. Stworzyli korporację, która dała początek zupełnie nowej formie indywidualnego przedsiębiorstwa, i wciąż jest jednym z najbardziej niezwykłych, społecznych i kulturowych fenomenów naszych czasów.
Okładka książki Biznes po prostu broszura

45,00 zł 27,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

„Biznes po prostu” jest znakomitą lekturą zarówno dla tych, którzy chcą sprawdzić się w biznesie, jak i tych, którzy już prowadzą małe firmy i szukają pomysłu na ich rozwinięcie. Adresowana jest również do przedsiębiorców, którzy osiągnęli sukces i starają się utrzymać pozycję lidera.„Biznes po prostu” jest znakomitą lekturą zarówno dla tych, którzy chcą sprawdzić się w biznesie, jak i tych, którzy już prowadzą małe firmy i szukają pomysłu na ich rozwinięcie. Adresowana jest również do przedsiębiorców, którzy osiągnęli sukces i starają się utrzymać pozycję lidera. Książka jest wyjątkową pozycją na naszym rynku. Napisana przez autora, który równie przekonywująco mówi o skromnych początkach swojej kariery biznesowej, jak i o doświadczeniach kierowania jedną z największych, prywatnych grup kapitałowych w Polsce. Czytając odnosi się wrażenie, że nie ma tam refleksji czy porad, które nie wynikałyby z jego własnych, nie zawsze pozytywnych doświadczeń. Leszek Czarnecki w interesujący sposób wprowadza w tajniki przedsiębiorczości. Czytelnik uczestniczy w praktycznej edukacji ekonomicznej, popartej wieloma konkretnymi przykładami. Autor nie daje gotowych recept na rozwiązanie problemów, ani jednoznacznych odpowiedzi. Za to angażuje, zmusza do myślenia i samodzielnego wyciągania wniosków. Budzi zainteresowanie ekonomią, szacunek dla ludzi przedsiębiorczych. Inspiruje. Niewątpliwym atutem książki jest jej osobisty ton, rzetelność, przykłady czerpane z własnej biografii. Leszek Czarnecki nie boi się również przyznać do błędów, które niegdyś popełnił. Duże wrażenie sprawiają historie ludzi znajomych, nieraz wręcz przyjaciół autora, którzy zrobili nieprzeciętną karierę jako przedsiębiorcy i menedżerowie. Ich życie i ścieżka zawodowa mogą stanowić wzór dla niejednego biznesmena.
Okładka książki Tongue Fu! Sztuka walki z językiem

39,00 zł 24,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Sztuka walki językiem, praktyczna i łatwa w lekturze książka, porusza bardzo poważny i trudny temat dotyczący kontaktów międzyludzkich. Zawarte w niej rady uczą, jak się dogadywać i poprawić kontakty dosłownie z każdym i dosłownie wszędzie. Świat byłby spokojniejszy i więcej byłoby w nim harmonii, gdybyśmy wszyscy stosowali zaprezentowane tu zasady.
Okładka książki Mów i bogać się

39,00 zł 24,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Autor wprowadza nas w tajniki swojej teorii sukcesu, której tajemnica tkwi w opanowaniu umiejętności rozmawiania z ludźmi. „Mów i bogać się” jest jednocześnie poradnikiem, pomagającym wypracować w sobie metody działania, pomocne w odkrywaniu dróg osiągania sukcesu. Holland potwierdza, że: „myśl”, „mów”, „działaj”, tworzą jedność, będącą podstawą powodzenia.
Okładka książki Obudź w sobie olbrzyma

42,00 zł 28,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jako główny psycholog szpitala Bellevue w Nowym Jorku, dostrzegam ogrom ludzkiego nieszczęścia i to nie tylko w odniesieniu do leczonych przez nas pacjentów cierpiących na choroby umysłowe, ale również w kontaktach z „normalnym", „zdrowym" personelem, który ich leczy. Te same cierpienia spotykam również w swojej prywatnej praktyce, gdzie opiekuje się ludźmi, którzy zajmują wysokie stanowiska i odnoszą względne sukcesy. Dość często ten ból i cierpienia nie są konieczne i znikają ostatecznie w momencie, kiedy ludzie przejmują pełną kontrole nad swoimi przekonaniami, uczuciami oraz działaniem po to, aby zmienić swoje życie. Niestety, w większości przypadków tak się nie dzieje. Ludzie na coś czekają, po czym próbują cos' zmienić, by osiągnąć lepsze rezultaty, lecz często ograniczają się do potrzeby narzekania na swoje straszne życie i liczą, że ktoś inny ich problemy za nich „załatwi". Uświadomienie tym ludziom, że to oni sami decydują o ostatecznym rezultacie swojego życia, nie jest często proste. Jest to w rzeczywistości zwykle niezmiernie trudne zadanie. Stąd też ciągle poszukuje nowych metod i sposobów, które mógłbym zastosować zarówno w odniesieniu do moich pacjentów w szpitalu, jak i tych, których przyjmuje prywatnie. Pięć lat temu usłyszałem po raz pierwszy o pracach prowadzonych przez Tony'ego Robbinsa. Uczestniczyłem w jednym z jego seminariów w Nowym Jorku. Tak jak oczekiwałem, był to prawdziwie niezwykły wieczór. Tym natomiast czego nie oczekiwałem, był geniusz Tony'ego, jaki okazał w dziedzinie zachowań i komunikacji międzyludzkiej. Tegoż wieczora dowiedziałem się również, iż Tony podzielał moją wiarę, że każdy przeciętnie zdrowy umysłowo człowiek jest w stanie pełnić kontrolę nad swoim życiem i cieszyć się nim w pełni. Wkrótce potem zacząłem uczęszczać na dwutygodniowy kurs Tony'ego. Wiele z tego, czego się tam nauczyłem, przekazałem swoim kolegom oraz pacjentom. Kurs ten nazwałem „podstawowym kursem życia". Następnie polecałem wszystkim tę serię kaset oraz pierwszą książkę Robbinsa zatytułowaną Unlimited Power. Chociaż częs'ć moich kolegów oburza się czy też okazuje zdziwienie tym, że polecam prace takiego młodego człowieka, który nie posiada dyplomów akademickich, ci, którzy naprawdę go czytają lub słuchają, zgadzają się ze mną. Poza zrozumiałymi i dobrymi informacjami, Tony ma talent oraz styl, który pozwala na łatwe przyswojenie sobie tych informacji. Ostatecznie moja żona i ja wzięliśmy udział w kursie Randka z Przeznaczeniem, zawierającym wiele koncepcji, które potem ukazały się w oddzielnej publikacji Tony'ego Awaken the Giant within. Ten weekend pozwolił nam dokonać zmian co do wartos'ci, jakie wyznawaliśmy, i kontroli zasad, które pozwoliły nam w ciągu ostatnich dwóch lat stać się bardziej wydajnymi ludźmi oraz osiągnąć wiele rzeczy. Tony jest dla mnie wielkim trenerem w grze zwanej życiem. Jego dogłębna wnikliwość, inteligencja, pasja i oddanie dają się zauważyć wszędzie i zawsze służą za inspirację. Czytając książkę Obudź w sobie olbrzyma, czuję się tak, jakbym siedział naprzeciwko Tony'ego i prowadził z nim niezwykle poważną i zabawną rozmowę. Należy się do tej książki odwoływać ciągle i traktować ją jak instrukcję zawsze, kiedy życie stawia przed nami jakieś nowe wyzwanie lub wymaga zmiany w postępowaniu. To arsenał pełen narzędzi, które pomogą ci dokonać długotrwałych zmian lub wprowadzić nowe jakości do twojego życia. W gruncie rzeczy gdyby książkę Obudź w sobie olbrzyma przeczytała większość ludzi i gdyby szczerze zastosowali się do jej pouczeń, ja i wielu moich kolegów pozbawieni zostalibyśmy pracy. DR FREDERICK L. COYAN Kup zestaw książek Anthony Robbins. Razem taniej! Zestaw pierwszy: Zestaw Obudź w sobie olbrzyma, Olbrzymie kroki Zestaw drugi: Zestaw Nasza moc bez granic, Olbrzymie kroki Zestaw trzeci: Zestaw Nasza moc bez granic, Obudź w sobie olbrzyma Zestaw czwarty: Zestaw Obudź w sobie olbrzyma, Olbrzymie kroki, Nasza moc bez granic  Obudź w sobie olbrzyma Spis treści Rozdział pierwszy Marzenia o przeznaczeniu Rozdział drugi Decyzje: Droga ku potędze Rozdział trzeci Siła, która kształtuje twoje życie Rozdział czwarty Systemy przekonań: Siła tworzenia i siła niszczenia Rozdział piąty Czy zmiana może się dokonać w jednej chwili? Rozdział szósty Jak zmienić dowolny aspekt życia: Nauka Warunkowania Neuroasocjacyjnego Rozdział siódmy Jak zdobyć to, czego chcesz Rozdział ósmy Odpowiedzią są pytania Rozdział dziewiąty Słownictwo sukcesu Rozdział dziesiąty Przetnij zasieki, zburz mury, zerwij więzy i tanecznym krokiem zmierzaj do sukcesu Rozdział jedenasty Dziesięć emocjonalnych składników siły Rozdział dwunasty Cudowna obsesja -jak stworzyć nieodpartą przyszłość Rozdział trzynasty Dziesięciodniowe wyzwanie Część druga Sprawować kontrolę. System nadrzędny Rozdział czternasty Źródło wszystkiego: System Nadrzędny Rozdział piętnasty Wartości życiowe: Twój osobisty kompas Rozdział szesnasty Reguły:Jeśli jesteś nieoszczędny, oto wyjaśnienie dlaczego Rozdział siedemnasty Odniesienia: Osnowa życia Rozdział osiemnasty Tożsamość Klucz do rozwoju Część trzecia Nowe życie w siedem dni Rozdział dziewiętnasty Przeznaczenie emocjonalne:Jedyny prawdziwy sukces Rozdział dwudziesty Przeznaczenie fizyczne: Wiezienie cierpienia czy pałac przyjemności Rozdział dwudziesty pierwszy Przeznaczenie w kontaktach z ludźmi: Dbaj o innych i dziel się z nimi Rozdział dwudziesty drugi Przeznaczenie finansowe: Małe kroki do małej (lub wielkiej) fortuny Rozdział dwudziesty trzeci Bądź nieskazitelny: Twój kodeks zachowania Rozdział dwudziesty czwarty Opanuj swój czas i swoje życie Rozdział dwudziesty piąty Odpocznij i rozerwij się: Nawet Bóg siódmego dnia odpoczywał Część czwarta Lekcja przeznaczenia Rozdział dwudziesty szósty Ostateczne wyzwanie: Co może zrobić jeden człowiek
Okładka książki Każdemu sprzedasz wszystko co zechcesz

24,90 zł 17,17 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Joe Girard uznany został dwunastokrotnie za najwybitniejszego sprzedawcę na świecie. Zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Teraz swoimi niezwykłymi zdolnościami dzieli się z Czytelnikami.
Okładka książki Architekci innowacyjności

49,00 zł 31,22 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Większość firm uważa wprowadzanie innowacji za dodatkowy element swojej działalności operacyjnej. Pracowników wysyła się wprawdzie na wyjazdy, gdzie z dala od firmy mogą czerpać inspirację z ciekawych wykładów i uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez nienaturalnie entuzjastycznych trenerów, aby jak tylko wrócą do pracy, ponownie wpaść w codzienną rutynę. Eksperci w dziedzinie zarządzania innowacją - Paddy Miller i Thomas Wedell-Wedellsborg - proponują inne, lepsze podejście. Zalecają, aby liderzy podjęli się roli „architekta innowacyjności”, którego zadaniem jest stworzenie w organizacji ekosystemu skłaniającego pracowników do codziennego przejawiania pięciu podstawowych zachowań innowacyjnych. Jednym słowem, jest to książka o zapewnieniu stanu „innowacyjności na co dzień”, w którym szeregowi pracownicy - w księgowości, marketingu czy w dziale sprzedaży – zyskają szansę wdrażania innowacji w sposób trwały i systemowy. Zamiast organizować burze mózgów, konkursy na pomysły czy firmowe wyjazdy, które rzadko przynoszą spodziewane efekty, liderzy powinni tak kierować swoimi pracownikami, by „pięć podstawowych zachowań sprzyjających innowacyjności” – koncentracja, kontakt, modyfikacja, selekcja oraz dyplomacja, a także szóste, wytrwałość - stały się ich codziennym nawykiem. Książka Architekci innowacyjności, przywołując przykłady zaczerpnięte z działalności światowych korporacji, takich jak Pfizer, Index Ventures, Lonza, Go Travel, Prehype, DSM itd., wskazuje drogę prowadzącą do zaszczepienia innowacyjności w DNA miejsca pracy. A zatem – odwołajcie wyjazdy, czytajcie Architektów innowacyjności - i sprawcie, by innowacje stały się jądrem waszej działalności biznesowej.
Okładka książki Umiejętność obcowania z ludźmi

24,00 zł 13,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Umiejętność obcowania z ludźmi to spośród wszystkich ludzkich talentów ten, który przynosi największą satysfakcję. Dobre kontakty z innymi przesądzają o jakości życia – zawodowego, rodzinnego i towarzyskiego , bo wiedza oraz metody prezentowane w tej książce, znacznie ułatwiają wzajemne, międzyludzkie relacje. Trzeba tylko wprowadzić je w życie. Cieszę się, że mogę w tej materii służyć za przewodnika. Les Giblin Les Giblin jeden z pionierów branży rozwoju osobistego urodził się w 1912 roku w Cedar Rapids w stanie Iowa. Po zakończeniu służby wojskowej w 1946 roku, Giblin rozpoczął pracę w Sheaffer Pen Company. Kariera handlowca pozwoliła mu stać się wnikliwym obserwatorem ludzkich zachowań i w rezultacie przyniosła mu dwa tytuły krajowego sprzedawcy roku . Na podstawie swoich doświadczeń i zdobytej wiedzy rozpoczął działalność szkoleniowo – seminaryjną dla firm korporacyjnych, takich jak Travelers, New York Life, Mobil, General Electric, Johnson & Johnson , Caterpillar, Merrill Lynch czy Amway i jeszcze innych. Umiejętność obcowania z ludźmi jako coś bez czego nie da się normalnie funkcjonować w życiu, jest ponadczasowym przesłaniem Giblina. W naszych czasach nabiera ono szczególnego znaczenia.
Okładka książki Bliskość

39,00 zł 23,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Kultura popularna przekonuje nas, że małżonkowie, przyjaciele, krewni, a nawet obcy ludzie z biegiem czasu bez trudu nawiązują relacje i potrafią się wzajemnie zrozumieć. Jednak w czasach konsumpcjonizmu i nowych mediów, gdy mamy do czynienia z czasownikiem ,,friending"" trudniej niż kiedykolwiek o prawdziwą bliskość. W oparciu o filmy, powieści, psychologię, socjologię i filozofię Ziyad Marar przedstawia nowe spojrzenie na tę niejasną koncepcję. Pokazuje również wiele przeszkód, które stoją na drodze do spełnienia naszych nadziei - między innymi iluzję poznawania samego siebie, brak wyobraźni i empatii oraz życzeniowe myślenie, które prowadzi do nadmiernej uprzejmości i unikania zdrowych konfliktów, a także do poczucia niepewności uniemożliwiającej prawdziwe zbliżenie. Bliskość często bywa mylona z miłością, a jest pod wieloma względami ważniejsza od niej. W swoich śmiałych i nowatorskich rozważaniach Marar pokazuje, dlaczego dążenie do nawiązywania takich emocjonalnych, niełatwych, lecz w gruncie rzeczy zdrowych (choć nie zawsze miłych) więzi z drugim człowiekiem stanowi istotę dobrze przeżytego życia
Okładka książki Złodzieje koni

34,90 zł 19,19 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

,,Złodzieje koni"" to powieść o pokoleniach mężczyzn w ,,zaklętym"" kręgu kompleksów, słabości i tchórzostwa. ,,Romantykach"", złodziejach złudzeń i marzeń. Pokoleniach nieobecnych ojców, milczących matek. Rodzinie jako polu walki. To powieść o niebezpieczeństwie odkrywania rodzinnych tajemnic, groźnym wpływie historii kreującej zastępy bohaterów niezdolnych do życia. Pisana nie ,,w imię Ojca"", a w imię ,,synów-kalek"". Bo przecież mogłoby być zupełnie inaczej...Remigiusz Grzela z biografii tworzy wyznanie wiary. Z codzienności, metafizykę. Potworność opisuje lirycznie, w przewrotny sposób potęgując tragizm ludzkich losów.Zyta RudzkaRemigiusz Grzela poruszył w ,,Złodziejach koni"" ważne sprawy, do dziś niejasne, nierozwiązane - czas okupacji i tuż powojenny, wykonywanie wyroków i akcje odwetowe, zaciekłość ludzi zdemoralizowanych wojną, bratobójcze walki, rozmycie kryteriów moralnych. Czasy pozornie odległe, do których jednak teraz się wraca, żeby zobaczyć je w innym świetle, już przefiltrowane przez historię i nasze dzisiejsze sumienia.Anna Bolecka
Okładka książki Szlakiem wrocławskich legend

19,95 zł 12,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Dokładnie przeczytaj każdą legendę. Znajdź miejsca, z którymi są związane. Pomogą Ci opisy znajdujące się pod tytułami i mapa z okładki książki. Przypatrz się odwiedzanym miejscom, rozejrzyj się dookoła. Rozwiązuj quizy. Dobrym odpowiedziom przyporządkowano właściwe litery. Wpisz je w kratki na tej samej stronie. Powstałe w ten sposób wyrazy, przepisane na końcu książki, utworzą hasło. Życzę udanej zabawy! Justyna Rapacz

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj