Przytul mnie jest książką opartą na prawdziwej historii australijskiego mówcy motywacyjnego,Nicka Vujicica,który urodził się kaleki bez rąk i nóg.Jest opowieścią o tym jak wielkie znaczenie w naszym życiu ma miłość.Nieważne czy jesteś dzieckiem czy dorosłym,naucz się szanować i doceniać każdy dzień.
Chcesz przeżyć niezwykłą przygodę?Wyrusz wraz z Pustkiem i Mirandą,Kruszynką i Panem Kotem,Lutnikiem,Boginką i wieloma innymi postaciami,w fascynującą podróż.Poznaj baśniowy świat oczami autora i razem z bohaterami,przypomnij sobie podstawowe wartości.Zobacz,jak do Miasta Szczęścia podstępnie wkradły się Zazdrość i Piękna Głupota i jak normalny świat zawirował.Jak cztery biedy opanowały cały świat i jakie wynikły z tego konsekwencje.Dowiedz się,czy Pustek ma szansę wypełnić uczuciami swoje serce i poznać prawdziwy sens życia.""Wędrowne baśnie"",to zbiór czterech baśni o niepowtarzalnym klimacie,oryginalnych bohaterach i ich niezwykłych przygodach.Zapraszamy Ciebie i Twoje dziecko do świata marzeń i prawdziwej miłości.Baśnie pełne wiary w ludzi i nadziei na spełnienie marzeń - leczą serca,rozbudzają nadzieję,zaciekawiają i wzruszają.Andrzej Żubrycki to pisarz,artysta,myśliciel i idealista.Jego baśnie,pisane w różnych zakątkach Europy oczarowują powrotem do marzeń z dziecięcych lat.W każdej z nich,autor przekonuje,że warto szukać prawdziwej miłości i przyjaźni,a tak naprawdę,że warto poszukać samego siebie.
Bezpieczeństwo informacyjne biznesu jest dzisiaj kwestią kluczową. Dzieje się tak z prostej przyczyny: informacja stała się strategicznym niematerialnym zasobem przedsiębiorstw. Współczesny biznes preferuje bardzo szybkie i zarazem odpowiedzialne działania oparte na aktualnej, trafnej, terminowej informacji, która w konsekwencji jest atutem w walce konkurencyjnej, daje szansę, aby zdobyć lepszą pozycję rynkową i pokonać konkurentów.
Ta książka nie jest rozprawą naukową. Nie było zamiarem ani ambicją autorów, aby rynek wydawniczy ujrzał kolejne opracowanie, w którym warstwa teoretyczna dominuje nad praktyczną, bo nie takiego kompendium oczekuje współczesny biznes. Dlatego pisząc, nie silili się oni na skomplikowany wywód, na mentorski, akademicki ton, nie obciążali nadmiarem przypisów. Starali się natomiast zwrócić uwagę czytelnika na zagrożenia wynikające z nie docenienia bezpieczeństwa informacji w działalności biznesowej. Ta książka adresowana jest do kadry zarządzającej wszystkich szczebli w przedsiębiorstwach wytwarzających, przechowujących i przetwarzających ważne informacje, których utrata mogłaby wpłynąć na pozycję konkurencyjną. Powinni ją przeczytać liczni już dzisiaj specjaliści w dziedzinie bezpieczeństwa informacyjnego, reprezentujący komórki bezpieczeństwa, wywiadu i kontrwywiadu w przedsiębiorstwach, „wywiadownie” gospodarcze, firmy windykacyjne itp. Publikacja ta może być pomocna przedsiębiorcy, który planuje rozpocząć działalność gospodarczą lub zamierza wkroczyć na nowe, zaawansowane informacyjnie obszary biznesu. Z grona potencjalnych czytelników nie sposób wykluczyć prawników, którzy na co dzień pracują w przedsiębiorstwach, reprezentując i chroniąc ich interesy. To przemyślana, instruktywna, dobrze napisana książka.
W książce tej znajdziesz wiele praktycznych rad, które pozwolą Ci: - pozbyć się obaw i lęków - znosić krytykę i wyciągać z niej wnioski - unikać zmęczenia i wyglądać młodo - wydłużyć dzień o godzinę - odnaleźć sens życia i jego smak Twoje życie nie musi być pełne niepokoju i napięć, które spędzają Ci sen z powiek, pozbawiają szczęśliwych chwil i odbierają siły.
KIM SĄ „ONI”? I CZEGO CHCĄ?
Dla niektórych dobrze wykształconymi i ambitnymi młodymi ludźmi, za pan brat z nowymi technologiami, gotowymi zmierzyć się z całym światem i go zmieniać.
Inni widzą w nich osoby nielojalne, niecierpliwe, nieokazujące szacunku, pełne żądań, które wcale nie uważają, że trzeba ciężko pracować, by coś osiągnąć.
Urodzeni między wczesnymi latami osiemdziesiątymi a końcem lat dziewięćdziesiątych dwudziestego wieku, przedstawiciele generacji Y z pewnością wywołali poruszenie w ostatnich latach. Rodzice, nauczyciele i właściciele firm stoją przed bardzo poważnym wyzwaniem, jak zrozumieć pokolenie, które w rzeczy samej dorastało w innym świecie, i sprawić, by „ONI” chcieli się bardziej zaangażować w działanie.
Często jednak w swojej bezradności nie wiedzą jak to na dobrą sprawę zrobić? Ta książka pomaga samodzielnie znaleźć odpowiedzi na to i inne jeszcze ważne pytania. Nie oferuje magicznej pigułki, nie wskazuje prostych trzech kroków do osiągnięcia natychmiastowego porozumienia. Przedstawia natomiast cały szereg dobrych pomysłów, spostrzeżeń i wyjaśnień jak sobie, z większym lub mniejszym powodzeniem, radzić. Nie wystarczy zatrzymać się jedynie na zrozumieniu i porozumieniu. Ważna jest jeszcze empatia. Bardzo ważna.
Jacek Welch jest powszechnie podziwianym liderem i jednym z najsłynniejszych menedżerów obecnej doby. Dzięki swoim inicjatywom i koncepcjom, przełomowym strategiom zarządzania, nazwany został najbardziej skutecznym prezesem firmy w historii biznesu. Książka dostarcza wnikliwej analizy metod kierowania, które pozwoliły Welchowi przekształcić GE w jedną z najlepszych firm na świecie.
To wyjątkowa, osobista książka o biznesie napisana z entuzjazmem i energią przez biznesmena. Autor opisuje sposób, w jaki tworzył swoje organizacje biznesowe, jak nimi zarządzał i na jakich wartościach się opierał. Prawie wszystko, co w tych ob¬szarach czynił, jest – w dzisiejszym świecie biznesu – wyjątkowe. […] Autor przeszedł istotny proces osobistej przemiany, której skutki musiały znaleźć swój wyraz także w jego działaniach biznesowych. W ten sposób zarządzanie ludźmi i organizacjami stało się dla niego poligonem, na którym wdrażał wnioski wynikające z jego nowego, pogłębionego widzenia rzeczywistości. To szczególny i rzadko opisywany proces. […] To żywe doświadczenie człowieka, który na swojej drodze do sukcesu kilka razy bole¬śnie upadał, ale podnosił się i szedł dalej, nie rezygnując ze swoich najważniejszych wartości – nadających kierunek zarówno jego poczynaniom biznesowym, jak i życiu osobistemu. Z pełnym przekonaniem polecam tę szczególną książkę wszystkim, którzy już zarządzają ludźmi w organizacjach lub zamierzają się tym zajmować”.
WOJCIECH EICHELBERGER
Esencją natury ludzkiej jest rozwój, a jej pełnią – boskość. Wytworzyliśmy cywilizację, której głównym celem jest zaspokojenie potrzeby poczucia bezpieczeństwa i dążenie do luksusu. Wybieramy wygodę – zamiast pasji i spełnienia. Omijamy drogi prowadzące do odkrywania swojej natury oraz zgłębiania prawdy. Preferujemy łatwe życie, nawet kosztem tego, że ono nas ogłupia, ogranicza, wyjaławia. Odrzucamy mądrość, wymieniamy głębokie uczucia na płytkie emocje, pozbywamy się prawdziwej radości na rzecz powierzchownej zabawy. W ten sposób popadamy w życiową pustkę, roztrwaniamy prawdziwe bogactwo, otoczeni gadżetami i świecidełkami. I nie liczymy się z ceną, jaką za to wszystko płacimy.
Nasze zachowania nabrały w nowej kulturze wyrachowanego charakteru. Często mówimy o braterstwie i miłości, ale rzadko dajemy tego przykłady. Ustano¬wiliśmy reguły nowej gry, nazywając ją biznesem. To walka o dominację, oparta na współzawodnictwie i ogólnie akceptowanej regule oraz wierze, że: „cel uświęca środki”. Chytre umysły przekształciły ją w alibi, zmieniając jej sens: „W biznesie wszyscy kłamią, ale to nie szkodzi, bo i tak nikt nikomu nie wierzy”. To przewrotne credo miało stać się prawdą. A nie jest. Szkodzi. Zabija wiarę w siebie. Kreuje świat nieprzyjazny dla człowieka. Napędza błędne koło negatywizmu, które spłyca naszą egzystencję.
Takie przekonania ograbiają nas z możliwości pogłębienia i poszerzenia świadomości. Odzierają nas z wartości, kradną nam wzajemne zaufanie i gotowość do współpracy.
Wierzę, że najgodniejszą walką, jaką człowiek może podjąć, jest dążenie do zmiany. Przez wpływ wywierany na ten świat, przez odkrywanie i kreowanie samego siebie.
Podejmij nowe wyzwanie. Zagraj w nową grę, naucz siebie i swoje otoczenie nowego podejścia do życia i biznesu. Możesz odnieść swój największy sukces – żyć bez ograniczeń. Masz szansę wygrać najbardziej wartościową nagrodę – samego siebie, swoje człowieczeństwo – i iść drogą obfitości. Jeśli zechcesz wejść na tę drogę, zbierz całą swoją mądrość i odwagę, wy¬bierz miłość i wolność. Stwórz biznes z duszą!
Co tak naprawdę oznacza „dokonywanie niemożliwego”?
Ta książka została napisana z myślą o tych, którzy pragną osiągnąć coś wielkiego i są gotowi podjąć kroki pozwalające zmienić to marzenie w rzeczywistość. Na takim czy innym etapie lektury tego tekstu doświadczysz rozmaitych emocji – podniecenia, ciekawości czy radości, wzbudzi ona twój śmiech, a nawet i płacz. Moim celem jest jednak coś innego – rzucenie
ci wyzwania i zachęcenie do podjęcia decyzji o sięgnięciu po niemożliwe. To sformułowanie może znaczyć dla ciebie coś zupełnie innego niż dla Steve’a Jobsa, Thomasa Edisona czy
wielu innych przywoływanych tu postaci. Niezależnie jednak od tego, jak rozumiesz „dokonywanie niemożliwego”, ten tekst powinien ci uzmysłowić, że możesz zrobić to, co zdaniem malkontentów jest nieosiągalne.
Zwiększ swoją wiarygodność, wpływy i siłę oddziaływania.
Prezencja to coś, co trudno zdefiniować, ale łatwo rozpoznać. Ludzie obdarzeni tą cechą otoczeni są aurą, która przyciąga uwagę. Gdy ktoś taki przemawia, inni go słuchają. Kiedy człowiek obdarzony prezencją zadaje pytania, ludzie na nie odpowiadają. Gdy taka osoba obejmuje przywództwo, inni za nią podążają. Dobra prezencja ułatwia zorganizowanie randki, zdobycie przyjaciela lub zawarcie jakiejś transakcji. Wyrazisty wizerunek osobisty sprawi, że łatwiej Ci będzie pokierować spotkaniem, ruchem bądź organizacją.
Prezencja nie jest wrodzonym darem - składające się na nią umiejętności, nawyki i cechy to coś, czego można się nauczyć. Dianna Booher tłumaczy, jak opanować dziesiątki drobnych zagadnień, które składają się razem na przykuwający uwagę wizerunek osobisty. Szczegółowo opisuje, w jaki sposób język ciała, maniery a nawet otaczające Cię przedmioty mogą zwiększać Twoją wiarygodność i zdolność tworzenia więzi. Dzięki tej książce dowiesz się, z jakiego słownictwa skorzystać, by pokazać swoją kompetencję. Jakiego użyć tonu, by wyrazić jasne i zapadające w pamięć przesłanie. Za sprawą tego tekstu nauczysz się panować nad emocjami, ale również myślenia strategicznego, logicznego porządkowania swoich koncepcji oraz okazywania innym szczerego zainteresowania, szacunku, prawości i niezawodności.
Do mierzenia swoich postępów możesz wykorzystać stworzony przez autorkę tej książki program samooceny. Dzięki fachowym a zarazem dowcipnym radom Dianny Booher zyskasz możliwość wpływania na otoczenie tak, jak robią to odnoszący największe sukcesy dyrektorzy generalni, celebryci i przywódcy.
Opinie na temat książki Zadbaj o swoją prezencję
„Jestem wielkim fanem Dianny Booher. Dzięki niej pokażesz się jako przywódca od najlepszej strony. Koniecznie sięgnij po tę książkę!”
Ken Blanchard, współautor książek "Jednominutowy menedżer" i "Cała naprzód!"
„Booher sprawia, że „prezencja” staje się czymś, co można zacząć stosować w praktyce. Ta książka wyjątkowo przypadła mi do gustu!”
Marshall Goldsmith, autor książek "Pozytywne nastawienie" i "SUKCES …i co dalej?"
„Ta fantastyczna książka zawiera mnóstwo bezcennych pomysłów i spostrzeżeń, dzięki którym możesz awansować szybciej, niż się tego spodziewasz, pod warunkiem, że je przyswoich”.
Brian Tracy, autor książek "Osobowość lidera" i "Milionerzy z wyboru"
Oto jest wreszcie książka, która znakomicie pomoże młodym ludziom poruszać się w pracy wśród reguł ustanowionych przez wcześniejsze pokolenia i swobodnie omijać napotykane przeszkody. Stephen M.R. Covey Życie zawodowe jest zupełnie inne niż wszystko to, czego dotychczas dane Ci było doświadczyć. I nie chodzi tu o samą pracę, ale o to, że Twoi zwierzchnicy mogą się bardzo różnić od uznanych autorytetów napotkanych przez Ciebie w życiu do tej pory. Nie będzie przesadą stwierdzenie, że wielu młodych ludzi w chwili podjęcia pracy doświadcza potężnego szoku kulturowego. Ta książka ma Ci pomóc w podejmowaniu wyzwań, które mogą się pojawić na Twojej drodze do obranego celu. Ona pomoże Ci posiąść umiejętności pozwalające świetnie sobie radzić w pracy. Wykorzystując wyniki wieloletnich badań, stworzyliśmy coś, co naszym zdaniem powinno się okazać być przydatnym w identyfikowaniu potencjalnych barier i przeszkód stojących na drodze Twojej kariery i sprawi, że w chwili napotkania wszelakich przeciwności będziesz wiedzieć, jak się zachować i co należy robić.
Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak.Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią podważają niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży, dowodząc, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć.
W Społeczeństwie zerowych kosztów krańcowych Jeremy Rifkin stawia tezę, że kapitalizm powoli schodzi ze światowej sceny. Rodzący się Internet przedmiotów dał początek nowemu systemowi ekonomicznemu – wspólnocie współpracy – który zmienia nasz sposób życia.
Autor wyjaśnia, jak Internet komunikacyjny, energetyczny i logistyczny łączą się, by stworzyć globalny system, wiążący wszystko i wszystkich poprzez Internet przedmiotów. Ta bezprzewodowa, inteligentna infrastruktura XXI zwiększa wydajność oraz ogranicza koszty krańcowe produkcji i dystrybucji dodatkowych dóbr i usług praktycznie do zera, czyniąc je właściwie – jeśli nie uwzględnimy kosztów stałych – bezpłatnymi. W rezultacie zaczynają wysychać źródła dochodów firm, tracą znaczenie prawa własności, a konwencjonalne pojęcie ekonomicznego niedoboru ustępuje miejsca możliwości dostatku w miarę tego, jak całe obszary gospodarki wciągane są w sieć zerowych kosztów krańcowych. Potencjalny problem to zapewnienie bezpieczeństwa danych w przejrzystym, otwartym i globalnie połączonym świecie.
Spadek kosztów krańcowych prowadzi do gospodarki hybrydowej – częściowo jest to rynek kapitalistyczny, a częściowo wspólnota współpracy – o daleko sięgających implikacjach dla społeczeństwa. Rifkin opisuje, jak setki milionów ludzi już dzisiaj przenoszą część swego życia gospodarczego do globalnej wspólnoty współpracy. Prosumenci tworzą i rozpowszechniają własne informacje, rozrywkę, zieloną energię i produkty wykonane za pomocą drukarek 3D przy niemal zerowych kosztach krańcowych. Studenci zapisują się na darmowe masowe kursy online (MOCC). Społecznościowi przedsiębiorcy pomijają bankowy establishment i używają crowdfundingu, by sfinansować etyczne przedsięwzięcia biznesowe, a także tworzyć alternatywne waluty w młodej gospodarce opartej na dzieleniu się. W tym nowym świecie kapitał społeczny jest równie ważny jak kapitał finansowy, dostęp staje się istotniejszy od własności, zrównoważenie wypiera konsumeryzm, a „wartość wymienialna” na rynkach kapitalistycznych coraz częściej zastępowana jest przez „wartość do podziału” wspólnoty współpracy.
Według Rifkina kapitalizm pozostanie z nami w dającej się przewidzieć przyszłości, ale jego znaczenie zmniejszy się – przede wszystkim będzie on agregatorem usług i rozwiązań sieciowych, co pozwoli mu odgrywać rolę wpływowego, niszowego gracza nadchodzącej ery. Jednak w połowie XXI stulecia nie będzie już rządził gospodarką. Wkraczamy, mówi Rifkin, w świat ponad rynkami, gdzie uczymy się, jak żyć razem w coraz bardziej współzależnej, globalnej wspólnocie współpracy.
Skuteczne przywództwo zależy wyłącznie od tego jak zachowują się ludzie. Od zrozumienia motywów, jakimi kierują się w swym postępowaniu jednostki oraz całe organizacje, od umiejętności budowania związków interpersonalnych i tworzenia atmosfery zaangażowania, od kreatywności przywódcy. Zatrzymaj się na chwilę i zapytaj sam siebie, co robisz, aby być lepszym przywódcą?
Zrób szybki test – odpowiedz TAK lub NIE na poniższe pytania:
Czy wyznaczasz sobie własne cele?
Czy potrafisz przedstawić innym złożoną kwestię w sposób jasny i klarowny?
Czy patrzysz na sprawy z „perspektywy helikoptera”, czyli potrafisz dostrzec nie tylko drzewa, ale i las?
Czy jesteś dumny widząc, jak dobrze radzą sobie wyszkoleni przez ciebie kierownicy?
Czy czujesz, że udaje ci się wydobyć to, co najlepsze, z każdego członka twojego zespołu?
Czy uważasz, że ludzie pracując z tobą zdobywają się na dodatkowy wysiłek?
Czy wzbudzasz w innych zaufanie?
Czy jesteś samokrytyczny w kwestii własnych osiągnięć?
Jeśli odpowiedziałeś TAK na wszystkie pytania, to prawdopodobnie jesteś skutecznym przywódcą globalnym. Jeśli nie, czytaj dalej…
Co czyni przywódcę doskonałym? Czy posiadasz zalety, dzięki którym możesz stać się takim przywódcą? Jak rozwinąć swoje przywódcze zdolności, aby wydobyć to co najlepsze z samego siebie, z ludzi, którymi zarządzasz i ze swojej firmy?
W nowym wydaniu Mistyki przywództwa guru zarządzania Manfred Kets de Vries, odpowiada na te i na wiele innych pytań, w swój wyjątkowy i ujmujący sposób. Wspierają go lata doświadczeń w doradztwie, przywództwie i psychologii klinicznej.
„Sekrety skuteczności` uświadamiają nam, że bycie bardziej wydajnym w życiu nie zawsze sprowadza się do jednej metody, wielkie kroki naprzód często wynikają z tych chwil olśnienia, które zdają się pojawiać znikąd. Kiedy przeczytasz książkę Vince’a, zorientujesz się, skąd wzięły się twoje objawienia!” - Tom Antion, były prezes National Capital Speakers Association i autor książki The Ultimate Guide to Electronic Marketing for Small Business Sekrety skuteczności pozwolą ci zwiększyć swoją produktywność, praktycznie w każdej sferze życia. Nie spodziewaj się jednak, że znajdziesz w niej gotowy przepis na osiągnięcie sukcesu. Natomiast ta książka została napisana tak, aby pobudzić twój umysł do maksymalnej aktywności, co zaowocować powinno pomysłami i sposobami, które pomogą Ci: • Przekonać siebie i innych do działania • Doświadczać w życiu więcej szczęścia • Stwarzać trwalsze związki z ludźmi myślącymi pozytywnie i konstruktywnie • Pokonywać więcej w krótszym czasie • I wiele jeszcze innych, dobrych rzeczy zrobić.
Książka sprzedana w łącznym ponad 20 milionowym nakładzie, przetłumaczona na wszystkie niemal języki świata.
Książka „Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" od momentu pojawienia się w 1937 r. poruszała swą niezwykłą treścią coraz to większe rzesze czytelników, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom. Ciągła sprzedaż i wciąż nowe wydania dowodzą, że popularność ta nie była tylko przejściową modą. Dzieło Carnegie'go okazało się być
bestsellerem wszechczasów.
Narrator: Tomasz Kućma
#1: Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi CD1 (CD-Audio)
#2: Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi CD2 (CD-Audio)
#3: Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi CD3 (CD-Audio)
#4: Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi CD4 (CD-Audio)
#5: Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi CD5 (CD-Audio)
#6: Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi CD6 (CD-Audio)
W oparciu o osiem lat badań testów na inteligencję i zdolności poznawcze, książka Inteligencja przywódcza ujawnia zespół zdolności, którymi charakteryzują się błyskotliwi liderzy. Justin Menkes, uznany ekspert w dziedzinie przywództwa, zweryfikował te wyniki w setkach wywiadów z ludźmi z wyższego szczebla zarządzania, w tym z trzydziestoma najbardziej znanymi dyrektorami generalnymi świata. Odkrył, że podobnie jak wielcy matematycy odznaczają się wyjątkowymi zdolnościami w zakresie rozumowania dedukcyjnego, tak wytrawni kierownicy posiadają zdolności poznawcze, które są sednem przenikliwości biznesowej.
Zarządzanie można podzielić na trzy obszary: wykonywanie zadań, pracę z innymi ludźmi i samoocenę. W każdej z tych kategorii mieszczą się zdolności poznawcze, od których zależy sprawność dyrektora.
Jack i Suzy Welch, wielcy światowego biznesu i autorzy międzynarodowego bestsellera „Winning znaczy zwyciężać” powracają z nową książką „Praktyczne MBA” niezbędną każdemu, dzisiejszemu – i jutrzejszemu – biznesmenowi, zgłębiającą aktualne wyzwania związane z tworzeniem strategii sukcesu, prowadzeniem i zarządzaniem zespołem oraz budowaniem kariery.
Gospodarka zmienia się tak szybko, że miewamy trudności z dotrzymaniem jej kroku i szukamy odpowiedzi na wiele pytań: Dlaczego w tym chaosie niektóre firmy świetnie prosperują, a inne doświadczają stagnacji lub upadają? Jaki jest najlepszy sposób, by uniknąć porażki, lub umieć się po niej podnieść? W jaki sposób liderzy mogą rozbudzić pasję i ożywić wydajność członków zespołu, wliczając w to specjalistów zajmujących się trudnymi do zrozumienia kwestiami, pracowników wirtualnych, których nie widują i nie znają oraz „młodziaków” głodnych kariery, stojących jedną nogą za drzwiami firmy? Na poziomie osobistym zastanawiamy się: Czy kiedykolwiek uda mi się dostać wymarzoną pracę, do której wg mnie jestem stworzony, czy już na zawsze utknąłem w czyśćcu kariery? Dlaczego wybór właściwej kariery jest taki trudny?
Eksperci snują różnorakie teorie i koncepcje, ale wygrana w biznesie zależy tak naprawdę od umiejętności zrozumienia trudnych, ale decydujących o naszym losie dylematów, które definiują nową gospodarkę, starą gospodarkę i wszystko to, co znajduje się pomiędzy. W „Praktycznym MBA” Jack i Suzy Welch podpowiadają jak to zrozumienie osiągnąć.
Tak więc otrzymujemy książkę pełną świeżych, gotowych do zastosowania porad, czasem wbrew temu, co podpowiada nam instynkt, które pozwolą nam stworzyć wspaniałą organizację, dynamiczny, pełen energii zespół i zaplanować satysfakcjonującą karierę we współczesnym środowisku nowego biznesu.
Prowadząc czytelnika od Wall Street do Main Street, John Brooks, wieloletni współpracownik New Yorkera, budzi do życia dwanaście klasycznych opowieści z życia świata finansów i korporacji Ameryki.
Co wspólnego ma kosztująca Forda 350 milionów dolarów katastrofa finansowa znana jako Edsel, niewiarygodnie szybki rozwój Xeroxa, i skandale w General Electric i Texas Gulf Sulphur? Każda z tych historii jest przykładem tego, jak chwila sławy i rozgłosu definiuje znaną firmę. Te naprawdę godne uwagi, fascynujące opowieści są do dziś aktualne i pozwalają zrozumieć zawiłości również współczesnego życia korporacyjnego.
Opowieści o Wall Street są dramatyczne, odkrywają machinacje i ulotną naturę świata finansów, a proza w reportażach Johna Brooksa jest żywa, wnikliwa i osobista. Niezależnie od tego, czy Brooks opowiada o zdumiewającym krachu z roku 1962, upadku znanej firmy maklerskiej czy śmiałych próbach amerykańskich bankierów, organizujących akcję ratowania brytyjskiego funta, współczesny czytelnik ma poczucie, że historia się powtarza.
Tę wspaniałą kolekcję dopełnia pięć innych, równie fascynujących historii. Będą czytelnika bawić i uczyć … „Przygody przedsiębiorców” to czysty diament - dziennikarstwo finansowe najwyższych lotów.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?