KATEGORIE [rozwiń]

Les Giblin

Okładka książki Umiejętność obcowania z ludźmi - Audiobook
audiobook

24,90 zł 18,30 zł


"Umiejętność obcowania z ludźmi to spośród wszystkich ludzkich talentów ten, który przynosi największą satysfakcję. Dobre kontakty z innymi przesądzają o jakości życia – zawodowego, rodzinnego i towarzyskiego , bo wiedza oraz metody prezentowane w tej książce, znacznie ułatwiają wzajemne, międzyludzkie relacje. Trzeba tylko wprowadzić je w życie. Cieszę się, że mogę w tej materii służyć za przewodnika". Les Giblin jeden z pionierów branży rozwoju osobistego urodził się w 1912 roku w Cedar Rapids w stanie Iowa. Po zakończeniu służby wojskowej w 1946 roku, Giblin rozpoczął pracę w Sheaffer Pen Company. Kariera handlowca pozwoliła mu stać się wnikliwym obserwatorem ludzkich zachowań i w rezultacie przyniosła mu dwa tytuły krajowego sprzedawcy roku. Na podstawie swoich doświadczeń i zdobytej wiedzy rozpoczął działalność szkoleniowo – seminaryjną dla firm korporacyjnych, takich jak Travelers, New York Life, Mobil, General Electric, Johnson & Johnson, Caterpillar, Merrill Lynch czy Amway i jeszcze innych. Umiejętność obcowania z ludźmi jako coś bez czego nie da się normalnie funkcjonować w życiu, jest ponadczasowym przesłaniem Giblina. W naszych czasach nabiera ono szczególnego znaczenia.
Okładka książki Umiejętność obcowania z ludźmi

24,00 zł 17,64 zł


Umiejętność obcowania z ludźmi to spośród wszystkich ludzkich talentów ten, który przynosi największą satysfakcję. Dobre kontakty z innymi przesądzają o jakości życia – zawodowego, rodzinnego i towarzyskiego , bo wiedza oraz metody prezentowane w tej książce, znacznie ułatwiają wzajemne, międzyludzkie relacje. Trzeba tylko wprowadzić je w życie. Cieszę się, że mogę w tej materii służyć za przewodnika. Les Giblin Les Giblin jeden z pionierów branży rozwoju osobistego urodził się w 1912 roku w Cedar Rapids w stanie Iowa. Po zakończeniu służby wojskowej w 1946 roku, Giblin rozpoczął pracę w Sheaffer Pen Company. Kariera handlowca pozwoliła mu stać się wnikliwym obserwatorem ludzkich zachowań i w rezultacie przyniosła mu dwa tytuły krajowego sprzedawcy roku . Na podstawie swoich doświadczeń i zdobytej wiedzy rozpoczął działalność szkoleniowo – seminaryjną dla firm korporacyjnych, takich jak Travelers, New York Life, Mobil, General Electric, Johnson & Johnson , Caterpillar, Merrill Lynch czy Amway i jeszcze innych. Umiejętność obcowania z ludźmi jako coś bez czego nie da się normalnie funkcjonować w życiu, jest ponadczasowym przesłaniem Giblina. W naszych czasach nabiera ono szczególnego znaczenia.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj