"Jak wychować dziecko zaradne finansowo?" to przewodnik dla rodzica, który rozumie, że pieniądze są częścią świata i jednocześnie chce, by dziecko umiało budować relacje, nie stało się materialistą, by po prostu umiało traktować pieniądze jako narzędzie do budowania dobrego życia. Książka prowadzi przez trudne tematy finansowe z lekkością i wyrozumiałością, tak, by nawet bez rozbudowanej wiedzy ekonomicznej można było rozmawiać o pieniądzach z dziećmi.
Autorka – Anna Czereszewska – jest mamą dwójki dzieci, psycholożką i psychoterapeutką, propagatorką rozwoju zaradności finansowej dla dzieci w duchu rodzicielstwa bliskości.
Powieść Niespełnione marzenie autorstwa Mirosława Iskierki.Autor posługuje się specyficznym stylem językowym, mającym na celu silne pobudzenie wyobraźni czytelnika. Dzięki temu pozostawia ona w pamięci trwałe obrazy piękno przyrody. Opisuje interesujące dzieje rodziny Skierczewskich od przedwojennej, do powojennej rzeczywistości. Są oni mieszkańcami powiatowego miasta Rawy Mazowieckiej.Wiele z tych obrazów czytelnik odbiera z zainteresowaniem, dzięki wnikaniu we wnętrze świata psychiki bohatera, który swoje życiowe doświadczenia dziecka, zapisuje w pamięciw charakterystyczny dla siebie sposób.Opisane losy chłopca i dziewczynki, ich wielka przyjaźń oraz wspólnie spędzone chwile, przeradzają się w głębokie uczucie które przerywa wojna. Czy spotkają się po latach? Jak bardzo się zmienili? Pozostawmy jednak odpowiedzi na te pytania i ocenę państwu.
Druga część historii o Niebieskim LesieGdy Theron zdobywa Inis, w mieście nastają rządy bezwzględnego maga. Królowa Endalonia pozostaje nadal w swoim królestwie, by chronić córkę oraz przyjaciół, których wysłała statkiem do bezpiecznego Aher. Okrutny plan coraz silniejszego Therona zakłada podbój kolejnych miejsc, a Inis staje się dla niego tylko przystankiem. Zaplanował zdobycie zamorskiej krainy Aher, dzięki czemu będzie mógł rządzić po obu stronach morza. By sprawować władzę nad tak wielkim obszarem, mag będzie potrzebował kogoś jeszcze. Komu zaufa? Z kim podzieli się władzą?Czy ogromna fala wywołana przez Therona zdoła dogonić uciekający statek i posłać go na dno? Czy dziewczynka ze statku dysponująca cząstką magicznej mocy stawi czoło Theronowi? A może znajdzie się jeszcze ktoś inny, kto sprzeciwi się okrutnemu władcy? Niekiedy siła budzi się w tych, po których nikt niczego się nie spodziewa
Autorami opowiadań w zbiorze Pewnego razu w Rawie są: Amelia Dymecka, Katarzyna Fedorowicz, Damian Jędras, Iwona Kacprzak, Hanna Kielan, Marta Kowalska, Julia Możdżan, Angelika Pakuła, Michał Stankiewicz, Piotr Stankiewicz, Rafał Szewczyk, Hanna Szcześniak, Amelia Zagrajek, Anna Zielińska.Wszyscy oni wzięli udział w konkursie literackim zorganizowanym przez portal i gazetę KochamRawe.pl. Dotyczył on Rawy Mazowieckiej i Ziemi Rawskiej, a więc fabuła wszystkich opowiadań związana jest z regionem rawskim. Każde z nich jest jednak zupełnie inne. Część z nich dotyczy współczesności, ale są też opowiadania historyczne, a także iście futurystyczne opisujące Rawę w odległej przyszłości.
Antyporadnik dla współczesnych, polskich kobiet.Wciąż słyszysz jaka powinnaś być. Co powinnaś robić. Jak się odżywiać i jak wyglądać. Jak i z kim mieszkać. Przy tym jednocześnie musisz być czuła i stanowcza, delikatna i asertywna, opiekuńcza i efektywna. Powinnaś robić karierę zawodową i nie zaniedbywać rodziny. Do tego cały czas żyjesz pod presją: kreatywności, motywacji, rozwoju osobistego i konieczności wychodzenia ze strefy komfortu.A może należy olać to wszystko? Zadbać o siebie i swój komfort? Żyć zgodnie z sobą, a nie z aktualnie obowiązującymi trendami? Kochać przede wszystkim siebie i ludzi wokół, co nie znaczy, że musisz kochać wszystkich, zawsze i wbrew sobie.Właśnie do takiego stylu życia zachęca ukrywająca się pod pseudonimem Sara Taylor, pracownica korporacji z warszawskiego Morodoru, autorka poradnika i wyjechać w Bieszczady. Thriller z Domaniewskiej oraz powieści Tamte wakacje z warszawskim i korporacyjnym życiem w tle.
„Tamte wakacje” to debiutancka powieść ukrywającej się pod pseudonimem pracownicy jednej z warszawskich korporacji.
Ta historia wydarzyła się latem 2018 roku.
Marta porzuciła pracę w Mordorze przy ulicy Domaniewskiej w Warszawie i założyła własną działalność gospodarczą – firmę szkoleniową. Jest atrakcyjną trzydziestokilkulatką. Silną, niezależną i zdeterminowaną kobietą. Ale to tylko pozory. Po wejściu do domu, zmyciu perfekcyjnego makijażu i zdjęciu drogiego, doskonale skrojonego kostiumu, traci poczucie własnej wartości, rozsypuje się wewnętrznie, zmieniając się w bezbronną i przestraszoną dziewczynkę.
Toksyczny związek. Romans i namiętność, a także potworny dramat głównej bohaterki. W książce uderza niezwykły realizm współczesnego życia i pracy w korporacjach Warszawy i Lublina.
Ale to także książka o tym, jak przypadkowe zdarzenia i spotkania mogą odmienić nasze życie. Wszystko zależy od tego, jak je wykorzystamy.
Zaś od Czytelników zależy, czy będą chcieli poznać dalsze losy Marty i pomogą jej podjąć ważne, życiowe decyzje.
Sara Taylor to pseudonim 36-letniej polskiej pisarki, która w 2018 roku zadebiutowała niezwykle ciepło przyjętą książką „…i wyjechać w Bieszczady. Thriller z Domaniewskiej”. Autorka od ponad 10 lat pracuje w jednej z warszawskich korporacji, dlatego postanowiła nie ujawniać swojego nazwiska. Jeszcze nie teraz. Ma jednak nadzieję, że dzięki twórczości literackiej odnajdzie „swoje Bieszczady” i raz na zawsze porzuci pracę w korpo. W swoich książkach realistycznie opisuje świat sobie najbliższy, czyli warszawskich korporacji. Skupia się jednak przede wszystkim na ludziach i ich relacjach.
Ta książka to zwierciadło, które w sarkastycznym, nieco przerysowanym i przede wszystkim krzywym odbiciu, przedstawia niekiedy gorzki, ale jednocześnie uniwersalny i odarty z różnorakich dekoracji obraz współczesnych: dwudziesto-, trzydziesto- i czterdziestolatków.
Większość pracowników warszawskiego Mordoru, to osoby tylko pozornie szczęśliwe. W rzeczywistości borykają się z wieloma problemami, związanymi choćby z budowaniem głębszych i trwałych relacji.
Ich życie, nastawione jest głównie na zaspokajanie własnych, hedonistycznych potrzeb, czyli ciągłe poszukiwanie przyjemności.
Autorka, która sama wciąż pracuje w jednej z warszawskich korporacji, napisała książkę bardzo uniwersalną, nie o korporacjach i tym jak one funkcjonują, ale o tym jak zmieniają ludzi w nich pracujących. Ale także o nas wszystkich, którzy chcemy doświadczać naszego życia „bardziej”. Bez względu na to, gdzie pracujemy.
Nie jest to reportaż, ale raczej zbeletryzowana, napisana lekkim językiem, satyra.
Jeśli zastanawiasz się, czy teraz jest dobry czas na kupno lub sprzedaż mieszkania. Jeśli nie wiesz od czego zacząć...To ta książka jest właśnie dla Ciebie - czyli zarówno dla osób planujących kupić jak i sprzedać mieszkanie.Książka została podzielona na siedem części. Dowiesz się z nich: Jak zaciągnąć kredyt hipoteczny, zbudować swoją zdolność kredytową i współpracować z pośrednikiem kredytowym. Jak uniknąć najróżniejszych pułapek sprzedając lub kupując mieszkanie. Wszystko o kupnie mieszkania na kredyt i za gotówkę. Kosztach, okazjach, lokalizacji, stanie technicznym mieszkania i aspektach psychologicznych związanych z zakupem. Wszystko o sprzedaży mieszkania. Jak wycenić mieszkanie, podnieść jego wartość, przygotować do sprzedaży i przygotować przyciągające uwagę ogłoszenie. Jak negocjować warunki kupna oraz sprzedaży tak aby uzyskać jak najlepszą, a przede wszystkim satysfakcjonującą zarówno sprzedającego jak i nabywcę cenę. Czy warto współpracować z pośrednikiem zajmującym się obrotem nieruchomościami. W jakich sytuacjach i na jakich zasadach. Jak przygotować umowę kupna sprzedaży - od umowy rezerwacyjnej po umowę końcową przenoszącą prawo własności lokalu ze sprzedającego na nabywcę. Od różnych form umowy, przez koszty notarialne po przekazanie mieszkania.
Praktyczny poradnik dla kandydatów biorących udział w wyborach samorządowych i parlamentarnych.
Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami?Odpowiedź znajdziesz w książce "Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?", której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec.Zero teorii. Tylko praktyczne podpowiedzi i rady jak krok po kroku:- przygotować się do kampanii wyborczej;- zorganizować sztab wyborczy;- budować i komunikować markę osobistą kandydata;- przygotować program i materiały wyborcze;- komunikować się z wyborcami przy użyciu mediów społecznościowych (co, jak i kiedy publikować oraz w jaki sposób reagować na komentarze);- zarządzać kryzysem wizerunkowym i łagodzić jego skutki;- przygotować się do debaty wyborczej i współpracować z dziennikarzami;- wykorzystywać najważniejsze i najskuteczniejsze w kampanii wyborczej techniki manipulacji.Książka ta skierowana jest do kandydatów od szczebla ogólnopolskiego:kandydatów do Parlamentu Europejskiego i krajowego, po lokalny samorząd (kandydatów na radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów), a także dla wszystkich, którzy w praktyczny sposób są zaangażowani w prowadzenie kampanii wyborczej.
To wyjątkowa publikacja, skierowana zarówno do turystów, którzy chcą odkrywać smaki poszczególnych regionów naszego kraju jak i polskiej branży turystycznej oraz restauracyjnej.Odwiedzając różne regiony Polski chcielibyśmy spróbować tradycyjnych i charakterystycznych dla danego miejsca potraw lub produktów, ale często nie bardzo nawet wiemy czego szukać i o co pytać w restauracjach. Ta książka podpowiada czego w każdym regionie spróbować trzeba. Czytelnicy znajdą w niej również listę najpopularniejszych wydarzeń kulinarnych odbywających się w każdym regionie kraju oraz przepisy, umożliwiające samodzielne przygotowanie najbardziej tradycyjnych potraw regionalnych.Najważniejszym elementem książki Smaki Polski. Zwiedzaj Polskę ze smakiem. Przewodnik kulinarny po Polsce, jest jednak prezentacja funkcjonujących w naszym kraju szlaków kulinarnych, wchodzących w skład Konsorcjum Szlaków Kulinarnych, funkcjonującego przy Polskiej Organizacji Turystycznej, wraz z listą restauracji. Dzięki temu, czytelnik dowiaduje się nie tylko czego w poszczególnych regionach spróbować należy, ale także gdzie zjeść smacznie w certyfikowanym miejscu.
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców.
Warto również pamiętać, że:
- W Polsce smartfon posiada więcej osób niż średnio na świecie.
- Uczniowie gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych korzystają z Internetu na telefonie przez 188 min. dziennie.
- 70 proc. nastolatków codziennie słucha muzyki i ogląda wideo w Internecie.
- Ponad 64 proc. badanych Polaków, przynajmniej raz w tygodniu ogląda wideo na urządzeniach mobilnych.
- 51 proc. Polaków deklaruje, że obejrzało w ciągu ostatniej doby wideo online.
- YouTube to druga najczęściej używana przez Polaków aplikacja mobilna i druga największa wyszukiwarka na świecie.
- Dzięki reklamie na Facebooku w ciągu jednego dnia możemy dotrzeć do większej liczby Polaków, niż poprzez cztery największe stacje telewizyjne.
- Ze Snapchata korzysta już ponad 6 proc. polskich internautów.
Tylko te dane, a w książce znajdziesz ich dużo więcej, świadczą, że we współczesnym świecie trudno promować markę bez wideo dystrybuowanego w mediach społecznościowych, które niemal natychmiast zostanie odtworzone na urządzeniach mobilnych zwłaszcza przez młodych użytkowników.
Jak efektywnie wykorzystywać wideo w komunikacji marketingowej: od strategii przez organiczną dystrybucję po płatne formy promowania treści? Jak dotrzeć z tym komunikatem do pokoleń Y i Z? Które platformy społecznościowe wybrać do dystrybucji treści, w zależności ich rodzaju i grupy docelowej, do której maja dotrzeć? Odpowiedzi znajdziesz w nowej, jak zwykle praktycznej, książce Roberta Stępowskiego.
Czy Woody Allen nakręci film w Polsce i pomoże w promocji naszego kraju? Autor niezwykle praktycznej książki „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” i na to pytanie próbuje odpowiedzieć.
W 2016 roku polskie kina sprzedały 52 mln biletów w tym 13 mln na polskie filmy. Przeciętny Polak ogląda telewizję średnio przez 4 godz. i 36 min dziennie.
Tylko te dane pokazują, że warto lokować: gminy, miasta, powiaty, regiony i atrakcje turystyczne w filmach oraz serialach. Rzecz jednak w tym, aby robić to efektywnie, a nie tylko efektownie. Warto więc obserwować m.in. takie miasta jak Lublin, choćby na przykładzie filmu Juliusza Machulskiego „Volta”, który właśnie trafił na ekrany polskich kin.
W książce „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” czytelnik znajdzie wiele polskich przykładów bardziej i mniej udanego city placementu. Dowie się również jak maksymalnie wykorzystać obecność filmowców w mieście do działań promocyjnych, zarówno jeśli chodzi o promocję zewnętrzną jak i wewnętrzną.
Autor, Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych w Polsce specjalistów od marketingu terytorialnego i city placementu, z charakterystycznym dla siebie zacięciem, pokazuje również ile poszczególne samorządy, musiały zapłacić filmowcom za taką właśnie promocję i stara się dociec, czy ta promocja była skuteczna.
Z książki dowiesz się również m.in.:
Czym jest city placement?
*Dlaczego city placement jest skutecznym narzędziem promocji Jednostek Samorządu Terytorialnego?
*Jak praktycznie i efektywnie wykorzystać city placement do promocji miasta oraz jakich błędów unikać?
*Czy city placement może być jedynym narzędziem promocji miasta lub regionu?
*Czy city placement pomaga wygrywać wybory samorządowe?
*Co o wykorzystaniu city placementu do działań promocyjnych mówią przedstawiciele samorządów, które już to narzędzie wykorzystywały?
Nie ważne ile masz lat. Nie ważne czym się zajmujesz. Możesz stworzyć swoją silną i rozpoznawalną markę osobistą. Wystarczy poznać siebie, zachodzące zmiany we współczesnym marketingu, proste mechanizmy, którymi kieruje się nasz mózg i narzędzia, które pozwolą Ci się wybić.
Pamiętaj, że markę osobistą ma każdy. Nie każdy tylko świadomie nią zarządza i komunikuje.
Dzięki tej książce poznasz najważniejsze etapy budowania marki osobistej w polskich realiach. Dowiesz się, które internetowe oraz offlinowe narzędzia pomogą Ci ją komunikować, budując przy tym Twoją ekspercką markę.
Sprawdzone i praktyczne porady z wieloma przykładami zaczerpniętymi z życia.
Silna, spójna i rozpoznawalna marka osobista może Ci pomóc w: znalezieniu nowej pracy, osiągnięciu lepszych zarobków, awansie zawodowym i zdobyciu prestiżu.
Książka została oparta na najnowszych trendach oraz danych dotyczących rynku internetowego (w tym mediów społecznościowych) oraz mediów tradycyjnych.
Nauczysz się:
- wyrabiać w sobie nowe nawyki,
- wyznaczać sobie realne cele i dążyć do ich osiągnięcia,
- mówić/pisać językiem korzyści,
- wykorzystywać swoje „20 sekund”.
Nie jest to jednak tylko książka dla profesjonalistów. Przystępny język i praktyczne porady, sprawiają, że jest to lektura dla wszystkich, którzy chcą popracować nad tym, jak są lub mogliby być postrzegani przez: pracodawców, współpracowników, partnerów biznesowych i media w świecie wirtualnym, jak i realnym.
Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów.
Ponadto z książki dowiesz się:
Jakie konkretnie działania promocyjne podejmują poszczególne samorządy?
Czy logo i hasło faktycznie promują miasto lub gminę?
Na podstawie jakich dokumentów strategicznych pracują poszczególne miasta w Polsce?
Czy święto miasta może być narzędziem promującym je? Jak przygotować skuteczne wydarzenie promujące miasto i ile pieniędzy wydają samorządy na realizację konkretnych wydarzeń (np. Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie, 150. urodziny Katowic, czy Festiwal Open'er w Gdyni)?
Poznasz potrawy charakterystyczne dla poszczególnych regionów polski.
Przeczytaj jak wybrane samorządy - zarówno miejskie jak i wojewódzkie - komunikują się z potencjalnymi inwestorami i turystami zagranicznymi.
Jakie działania podejmują największe polskie miasta akademickie, aby przyciągnąć studentów?
Poznasz inteligentne specjalizacje polskich województw, istotne zwłaszcza w kontekście ubiegania się o fundusze unijne z aktualnej perspektywy finansowej Unii Europejskiej.
Dowiesz się również jak marketingowo pozycjonuje się 27 polskich miast.
Ponadto, Robert Stępowski, autor książki „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów” i jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów zajmujących się marketingiem terytorialnym, dużo miejsca poświęca city placement’owi, czyli lokowaniu miast, regionów i atrakcji turystycznych w filmach, serialach, czy też produkcjach telewizyjnych. Dowiesz się więc jak efektywnie wykorzystać to narzędzie do promocji. Przeczytasz o doświadczeniach samorządów, które zagrały już w filmie lub serialu, sprawdzisz ile taka promocja kosztuje.
„Jak osiągnąć sukces” – oczywiście w biznesie – to najprostszy z możliwych poradników dotyczących promocji firmy i budowania brandu osobistego. Bez akademickich teorii. Przykładów wielkich kampanii reklamowych, których budżet jest liczony w milionach złotych oraz bez konieczności zatrudniania do współpracy największych i najdroższych agencji reklamowych oraz public relations. Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez to, radość z osiągniętych sukcesów jest jeszcze większa. Z najnowszej książki Roberta Stępowskiego czytelnik dowie się m.in. jak wykorzystywać media społecznościowe i content marketing do budowania przewagi konkurencyjnej oraz marki osobistej w kraju nad Wisłą. Pozna także aktualne trendy w komunikacji marketingowej, dzięki czemu dużo efektywniej będzie potrafił zarządzać swoim budżetem promocyjnym. DLACZEGO WARTO KUPIĆ KSIĄŻKĘ „JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES”? To książka dla tych, którzy nie boją się ryzyka i „płynięcia pod prąd”. Tych którzy są świadomi, że standardowe działania w biznesie pomagają osiągnąć stabilizację finansową, ale nigdy nie pozwalają rozwinąć się kreatywności i nie prowadzą do innowacyjnych oraz przełomowych odkryć. To jest książka dla tych, którzy prowadzą małą, jednoosobową firmę, ale chcą zarabiać pieniądze w Polskich realiach i są na tyle silnie sfokusowani na SUKCES, że chcą się dowiedzieć jak powstała marka totalna i podglądając ją, krok po kroku budować swój biznes. Poznasz różne aspekty budowania marki osobistej, marki produktu i firmy na przełomie ery 2.0 i 3.0. Dowiesz się również, jak w polskich warunkach budować swój „personal brand” – czyli jak z i kim musisz się komunikować, aby uznano Cię za eksperta.??
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?