INFORMATOR KADROWEGO 2014 to publikacja zawierająca tabele, zestawienia i wskazówki, dotyczące niezbędnych w kadrach zagadnień.
Tabele dotyczą m.in.:
zatrudniania pracowników,
bhp,
obowiązków pracodawcy i pracownika,
czasu pracy,
urlopów,
ochrony rodzicielstwa,
dokumentacji kadrowej,
kosztów sądowych,
procedur.
Przeciwdziałanie dyskryminacji jest przede wszystkim trudnym wyzwaniem dla wychowawców i wychowawczyń klas. Jest również podstawowym elementem programów wychowawczych i profilaktycznych szkół i placówek oświatowych. W publikacji, obok omówienia zagadnień związanych z formami dyskryminacji w szkole, przygotowaliśmy konkretne propozycje pracy z klasami podczas lekcji wychowawczych.
Uwaga! W publikacji znajdą Państwo gotowe scenariusze lekcji wychowawczych dla szkół podstawowych i gimnazjów.
O dyskryminacji i mowie nienawiści staje się głośno, gdy w przestrzeni publicznej dochodzi do działań lub wypowiedzi obrażających lub poniżających konkretne osoby czy grupy społeczne. Gorsze traktowanie z uwagi na przynależność narodową, etniczną, religię, płeć, status społeczny, orientację seksualną i wiele innych to przejaw dyskryminacji.
Zawarte tu liczne praktyczne porady podpowiadają:
- Do jakich przejawów dyskryminacji dochodzi w szkołach najczęściej?
- Jakie są metody zapobiegania aktom prześladowania i nienawiści?
- Jak prowadzić lekcje wychowawcze, aby przeciwdziałać dyskryminującym zachowaniom uczniów?
- Jak rozpocząć działania zapobiegawcze?
- Jak zapobiegać klasizmowi w szkole?
Szkoła nie jest wolna od zjawisk dyskryminacji, które są przezroczyste dla społeczności, czyli tak wpisane w schemat myślenia i zachowania, że nikt ich nie dostrzega. Warto zatem poruszyć ten temat na lekcjach wychowawczych.
Uzyskaj niezbędne materiały – gotowe scenariusze lekcji wychowawczych!
Za skuteczność kontroli zarządczej odpowiada dyrektor szkoły. Jego obowiązkiem jest wdrażanie i monitorowanie takich elementów kontroli, aby szkoła – w sposób zgodny z prawem, skuteczny, oszczędny i terminowy - osiągnęła wyznaczone cele. Niedopełnienie tych obowiązków grozi odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych! Nie ryzykuj! Wyposaż się w skuteczne sposoby przeprowadzania kontroli! Zapewnij swojej szkole: • sprawdzone procedury kontroli zarządczej, • zgodność podejmowanych działań z przepisami prawa, • skuteczność, efektywność i terminowość działania, • wiarygodność dokumentacji i sprawozdań, • właściwe zarządzanie ryzykiem, • osiąganie wyznaczonych celów. Publikacja „Kontrola zarządcza w roku szkolnym 2013/2014” musi się znaleźć także w Twojej szkole! Nie zwlekaj, bądź skutecznym menedżerem swojej szkoły!
Publikacja prezentuje, w jaki sposób dyrektor przedszkola powinien zaplanować, a następnie realizować kontrolę zarządczą. Dlatego książka poświęcona jest praktycznym aspektom realizacji obowiązku, jaki na dyrektorów przedszkoli nakłada ustawa z 2009 r. o finansach publicznych. Książka w prosty sposób tłumaczy, czym jest kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych i czym różni się od kontroli w ujęciu klasycznym. Poradnik jest doskonałym przewodnikiem po rozwiązaniach, które w przedszkolu już funkcjonują, a dyrektor może je dostosować do wymagań standardów kontroli zarządczej. Rozdziały na temat realizacji kontroli zarządczej oraz mechanizmów kontroli i samooceny zawierają praktyczne wskazówki, jak wyznaczać cele, identyfikować ryzyka, planować samoocenę, czy angażować pracowników w te procesy. Cennym uzupełnieniem tej wiedzy są zawarte w książce wzory procedur i dokumentów, a także przykłady realizacji kontroli zarządczej w praktyce.
Publikacja stanowi zbiór porad ekspertów, którzy występują tu w roli dwóch stworzonych, na potrzeby niniejszej publikacji, specjalistów z zakresu zarządzania sprzedażą - prof. Targeto i Jana Kołczera. Postać prof. Targeto przedstawia teoretyczną wiedzę na temat teorii sprzedaży, analiz prawnych i związanych z nimi aspektów prawnych. Dzięki tym wskazówkom Czytelnik pozna wiedzę niezbędną do zarządzania działem handlowym i podejmowania ważnych decyzji sprzedażowych. Z kolei postać Jana Kołczera obrazuje zakres zagadnień z zakresu stosowania innowacyjnych rozwiązań, motywowania i psychologii. Zawiera także porady związane z procesem osobistego rozwoju handlowca, umożliwiające zarówno wzrost posiadanej przez niego wiedzy, jak i jego kompetencji menadżerskich. Dzięki temu pracownik jest w stanie rozwiązywać konflikty, mobilizować handlowców i w skuteczny sposób delegować obowiązki. W publikacji Czytelnik znajdzie odpowiedzi na szereg pytań, w tym: • W jaki sposób sprawdza się praktyczne umiejętności sprzedażowe kandydata na handlowca? • Jak skutecznie delegować zadania? • Jak zmotywować key account managera? • Jakie są czynniki pozwalające opracować długoterminową strategię sprzedaży? • Jakie są prawne aspekty zarządzania i sprzedaży? Case studies zawarte w publikacji wskazują, w jaki sposób przezwyciężyć spadek sprzedaży i nie dać się wyprzedzić konkurencji poprzez wprowadzanie regulacji wewnątrz firmy. Zostały tu zawarte również porady z zakresu zarządzania w sytuacjach konfliktu pomiędzy działem sprzedaży a logistyką i skuteczne porady dotyczące sprawdzania jakości pracy handlowca. Zaprezentowana w książce informacje wzajemnie się uzupełniają, tworząc fachowe kompendium wiedzy napisane prostym, przystępnym językiem. Przedstawia ono szeroki zakres zagadnień teoretycznych, ale i ilustrujących je działań praktycznych.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?