Billie Eilish wbiła się na scenę muzyczną sztormem. Od jej wyjątkowego brzmienia po zadziorny styl – Billie jest jedyna w swoim rodzaju. Ten podręcznik każdego fana napakowany jest faktami z życia tej megagwiazdy.
Grupka ocalałych z wojny atomowej pod przywództwem Cala Phoenixa przedziera się ze zrujnowanego Teksasu do relatywnie bezpiecznej Kalifornii. Wszelkie decyzje, co do ich losu, należą do czytelnika.
„Polska edycja została wydana na wysokim poziomie i w niczym nie przypomina tego z lat 90. Twarda oprawa, zupełnie odświeżona szata graficzna, nowe ilustracje i współczesny skład tchnęły w tę książkę nowe życie. Natomiast pomiędzy okładkami znajdziecie te same 350 paragrafów przepełnionych wartką akcją i śmiertelnymi wyzwaniami”.
Daily Kraken
Kontynuacja „Ruchomego zamku Hauru”
Daleko na południu Ingarii, w Sułtanatach Raszputu, w mieście zwanym Zanzib mieszkał młody i niezbyt zamożny sprzedawca dywanów o imieniu Abdullah. Młodzieniec uwielbiał marzyć. Żył beztrosko, aż pewnego dnia nieznajomy sprzedał mu zaczarowany dywan. Tej nocy dywan zaniósł go do magicznego ogrodu. Tam Abdullah poznał i zakochał się w pięknej księżniczce. Niestety nie dane im było żyć długo i szczęśliwie, a przynajmniej nie od razu…
„Zamek w chmurach” to drugi tom trzyczęściowego cyklu, rozpoczętego przez kultowy „Ruchomy zamek Hauru”.
Ty zdecydujesz, kto umrze
Świrownia — tak młodzież nazywa opuszczony budynek szpitala psychiatrycznego znajdujący się na obrzeżach miasta. O tym, jakie sekrety skrywa to miejsce, krążą legendy, ciekawość podsyca liczba wypadków wśród śmiałków, którzy nocą odwiedzili to miejsce. Czwórka przyjaciół planuje tam pojechać, by móc się potem chwalić przed znajomymi. Czy dotrą na miejsce? Czy odkryją tajemnice Świrowni? Czy przeżyją? O tym zdecydujesz TY, Czytelniku!
Połączenie horroru i gry paragrafowej w wykonaniu uznanego autora grozy Łukasza Radeckiego. Mroczna zabawa nie tylko dla młodzieży. Poprowadź grupkę przyjaciół i odkryj sekrety Świrowni. Kluczowe decyzje, które podejmiesz, zaprowadzą Cię do różnych rozdziałów, w tym do jednego z niemal dwudziestu możliwych zakończeń. Czy się odważysz?
„Jako fan kooperacyjnych planszówek i nałogowy czytelnik literatury grozy jestem »Świrownią« oczarowany. To idealny tytuł, aby rozpocząć przygodę i zapałać miłością do gier paragrafowych. Wciągająca jak diabli! Nieodkładalna! Pełna grozy i doskonale przemyślana gra przygodowa w przebraniu książki, ale i książka podana w formie gry fabularnej, gdzie od każdej, z pozoru nieistotnej i nieprzewidzianej w skutkach decyzji, zależy życie bohaterów.”
Grzegorz Kopiec — autor powieści „Czas pokuty”
Gdy ludzie patrzą na George'a widzą chłopca. Ale George wie, że jest dziewczynką. Boi się, że już zawsze będzie musiała trzymać to w tajemnicy. Gdy jej nauczycielka ogłasza, że wkrótce rozpoczną się próby do przedstawienia Pajęczyna Charlotty, George marzy o tym, by zagrać główną bohaterkę. Ale nauczycielka nie zgadza się, by wzięła udział w przesłuchaniu do tej roli bo jest chłopcem. Wraz z najlepszą przyjaciółką, Kelly, George obmyśla plan. Nie tylko chce zagrać Charlottę. Pragnie również, by wszyscy raz na zawsze dowiedzieli się, kim tak naprawdę jest.
Fuks i Alfa zawarli niepewny rozejm, ale w na nowo zjednoczonej sforze nadal nie zapanował spokój. Po ucieczce od Sfory Psów Bojowych, psy poszukują nowego domu. Odkrywają jednak, że żadne terytorium nie jest w pełni bezpieczne. Spotykają też kolejną sforę, która przetrwała Wielkie Warczenie. Fuks i spółka mają nadzieję, że znaleźli sprzymierzeńców, jednak prawda może okazać się zupełnie inna...
Spika jest lekko zbuntowaną, za to silnie rozczarowaną życiem nastolatką. Podczas nudnej klasówki dostaje dziwnego ataku, w wyniku którego przenosi się do tytułowej Ery Zero. To miejsce w przyszłości Ziemi, gdzie cywilizacja ludzka wyewoluowała w wyższe byty, zniknęły wszelkie konflikty, podziały, panuje pokój i harmonia. Dziewczyna musi przejść kolejne próby by stać się pełnoprawnym obywatelem Ery Zero. Czy jednak rzeczywiście wszystko jest tu tak idealne? Jakie prawdy o tym świecie odkryje Spika? A jakie o sobie? Zwariowana mieszanka powieści fantastycznej, młodzieżowej i psychologicznej, gdzie Ferdydurke spotyka Monty Pythonów w Las Vegas Parano.
Mała Irka to rezolutna dziesięciolatka, mieszkanka Warszawy. Pewnego dnia spotyka na swojej drodze małą czarną kotkę, której nadaje imię Czarka. Kotka jednak zaczyna bardzo szybko rosnąć, i wkrótce okazuje się, że to wcale nie kotka a... czarna pantera, która w dodatku uciekła z cyrku! Dziewczynkę i jej podopieczną czeka wiele przygód, jednak czy uda się ocalić Czarkę przed powrotem tam, skąd uciekła?
Jurek, chłopiec z trudnościami, ma w życiu jednego przyjaciela Pajacyka, starego konika, który powoli staje się dla gospodarstwa ciężarem. Niespodziewanie dla wszystkich, Pajacyk zostaje sprzedany do Włoch, gdzie czeka go tragiczny koniec. Jednak Jurek się nie poddaje. Rusza sam, bez przygotowania na ratunek przyjacielowi. Czy dogoni transport do rzeźni? Czy chłopiec, który nie radzi sobie w życiu, zdoła przemierzyć całą Polskę, by uratować przyjaciela?
Lucia, Frida, Bea i Marta są nierozłączne, zawsze były i zawsze będą. Teraz muszą stawić czoła złym wiadomościom - Marta i jej rodzina przeprowadzają się do Berlina. Wygląda na to, że ich świat się zawali... Ale cztery przyjaciółki decydują się założyć klub, który pozwoli im być razem! Do końca świata!
Jeżeli naprawdę denerwuje Cię niesprawiedliwość społeczna, politycy, którzyzmieniają kraj, myśląc jedynie o swoich pieniądzach i interesie partyjnym czypubliczne naznaczanie kolejnych grup społecznych w imię zaspokojenianajgorszych instynktów ludzi czerpiących energię z nienawiści ta książka jestdla Ciebie! Dzięki niej nauczysz się między innymi jak zaplanować demonstrację,zebrać na nią środki, jak podnosić świadomość na temat najróżniejszychproblemów używając mediów społecznościowych i jak być dobrym sojusznikiemwszystkich uciśnionych. Dziewczyny do boju! pomogą ci zmienić swoją złość na to,co dzieje się ze światem, w siłę do walki, czy też w kreatywność, dzięki którejbędziesz mogła zmienić świat wokół Ciebie.
Napięcie wśród kotów przemierzających las osiągnęło niespotykany dotychczas poziom, a wierność klanowi straciła na znaczeniu. Dotychczasowy przyjaciel w okamgnieniu stać się może wrogiem, a niektóre koty skłonne są nawet zabić, by osiągnąć to, czego pragną.
Zwycięstwo wojowników nad krwiożerczymi duchami Mrocznej Puszczy nie zażegnało wszystkich konfliktów, które poróżniły mieszkańców jeziora. Pomiędzy członkami Klanu Wiatru wciąż krążą zdrajcy, którzy w czasie Wielkiej Bitwy opowiedzieli się po stronie Bezgwiezdnej Ziemi. Jednym z nich okazał się syn Wroniego Pióra — Bryzowa Skóra — któremu pobratymcy wciąż nie potrafią wybaczyć. Kiedy Nocna Chmura, była partnerka Wroniego Pióra i matka Bryzowej Skóry, ginie w tajemniczych okolicznościach, kocur nabiera straszliwych podejrzeń. Czyżby w zniknięcie kocicy był zamieszany ich własny syn?
Długo skrywany sekret wywrócił życie rodzeństwa do góry łapami. Sójcze Pióro, Lwi Płomień i Ostrokrzewiasty Liść muszą się zmierzyć z druzgocącą prawdą na temat swojego prawdziwego pochodzenia i przedrzeć się przez sieć kłamstw swoich najbliższych. Tymczasem Klanu Pioruna próbuje odkryć, kto stoi za brutalnym morderstwem dokonanym na granicy z Klanem Wiatru.
Zemsta na drodze ku przeznaczeniu
Klan Nieba został odbudowany i tętni życiem pod czujnym okiem Liściastej Gwiazdy. Jednak niepokojące wizje katastrofy i rosnące konflikty między jej pobratymcami spędzają sen z powiek nowej przywódczyni. Bez mądrości starszyzny, doświadczenia wojowników i pomocy Ognistej Gwiazdy, Liściasta Gwiazda będzie musiała stawić czoło problemom, z którymi nie mierzył się jeszcze żaden z leśnych klanów. Niedługo później w wąwozie pojawia się grupa włóczęgów, skrywająca tajemnicę związaną ze swoim przybyciem, a wojownicy wydają się poróżnieni bardziej niż kiedykolwiek. Czy przeznaczeniem Klanu Nieba jest ponownie odejść w zapomnienie?
Klany są pogrążone w chaosie. Klan Cienia odwrócił się od Klanu Gwiazdy, zawierzając mrocznym przepowiedniom Sola, niezwykłego kota, który przepowiedział zaćmienie słońca. Ale nie wszyscy stracili wiarę w wojowniczych przodków. Szukając odpowiedzi, Sójcza Łapa odkrywa przeszłość klanów, sięgającą dalej niż Klan Gwiazdy, a Ostrokrzewiasty Liść obawia się, że gdy koty przestaną wierzyć, odmówią też życia w zgodzie z kodeksem wojownika. W międzyczasie Lwi Płomień jest torturowany krwawymi wizjami, w których zabija swoją dawną przyjaciółkę. Wkrótce na jaw wychodzi tajemnica, która rzuci mroczne cienie na przyszłość rodzeństwa...
Wysoka Łapa jest lojalnym uczniem Klanu Wiatru, gotowym chronić klan za wszelką cenę. Ale zanim zakończy swoje szkolenie, będzie musiał zmierzyć się ze śmiercią pobratymca, spowodowaną tragicznym wypadkiem. Nawet po otrzymaniu imienia wojownika - Wysoki Ogon - pała żądzą zemsty. Kocur odkłada na bok lojalność wobec klanu i udaje się w daleką podróż, by wyrównać rachunki. Ale jego nowe życie z dala od kodeksu wojownika jest pełne niebezpieczeństw… Wysoki Ogon musi zdecydować, ile gotów jest poświęcić dla zemsty.
Cztery klany kotów od pokoleń żyją w lesie we względnym spokoju. Jednak od pewnego czasu rosną międzyklanowe napięcia, a Klan Pioruna musi potwierdzić swoją siłę, by nie stracić terytorium na rzecz żądnych władzy sąsiadów.W tym pełnym niepokoju czasie rodzi się Błękitka. Przepowiednia mówi, że wyrośnie na silną kocicę, która przejdzie przez las niczym pożar.Z czasem Błękitka zostaje przywódczynią klanu i jako Błękitna Gwiazda zaciekle walczy, by go bronić. Jednak ciąży nad nią widmo sekretów, które mogą zniszczyć Klan Pioruna... i ją samą.
Wojownicy, którzy wiele księżyców temu wyruszyli w podróż, by dowiedzieć się jaka jest przyszłość klanów, powracają z przerażającą wiadomością: albo znajdą nowy dom, albo zginą! Jednak nie łatwo jest przekonać koty do opuszczenia lasu, szczególnie, kiedy nikt nie wie dokąd mają iść. W dodatku Liściasta Łapa, córka Ognistej Gwiazdy, nadal nie wróciła do domu.
Przeznaczenie zawsze chodzi własnymi ścieżkamiKlan Rzeki raduje się narodzinami nowego miotu kociąt. Dumna matka otaczaoba kocurki miłością, jednak kiedy jeden z nich ulega wypadkowi i zostajenieuleczalnie oszpecony, kocica odwraca się od syna. Nadaje mu nowe, okrutneimię, które na zawsze ma przypominać kocięciu o jego kalectwie Krzywek.Młody kot rośnie w siłę, marząc o zostaniu przywódcą klanu. Jednak odrzuconyprzez matkę, staje się łatwym celem dla pewnej tajemniczej kocicy, która mawobec niego wielkie plany. Wkrótce złoży Krzywkowi obietnicę, która rzucizłowrogi cień na przyszłość kociaka.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?