Dokonaj prawdziwej przemiany w twoim przywództwie! Świadomy lider to źródło inspiracji dla przyszłych liderów oraz doświadczonych menedżerów, którzy chcą się rozwijać, szukają inspiracji do skuteczniejszego zarządzania albo nie widzą już światełka w tunelu i głębszego sensu pracy. To książka, którą warto uważnie przeczytać, wyciągnąć właściwe wnioski na przyszłość, a potem mieć w zasięgu ręki, aby przypominać sobie, gdzie jest północ na kompasie świadomego lidera. Skorzystaj z doświadczenia Witolda Kowalskiego, jeśli czujesz w sobie potencjał lidera, ale nie wiesz, jak go uwolnić, jeśli chcesz przyśpieszyć rozwój swojej kariery zawodowej i brakuje ci dobrych wzorców. Potrzebę przełomowych zmian odczuwasz najczęściej dopiero wtedy, gdy w twoim życiu pojawia się naprawdę duży problem. Przychodzi nagłe pogorszenie stanu zdrowia, dobrostanu psychicznego, sytuacji rodzinnej czy wyników twoich, zespołu lub firmy. Powiedzenie „lepiej zapobiegać niż leczyć” ma swoje przełożenie na realia biznesowe. Dopóki symptomy problemów w przywództwie wydają się mało znaczące, lekceważysz je i ich konsekwencje dla ciebie oraz otoczenia. Równocześnie zmienność warunków prowadzenia biznesu wymaga od ciebie wprowadzania radykalnych zmian. Nie czekaj aż sytuacja wymusi je na tobie w najmniej spodziewanym momencie, a ty stracisz zdrowie, rodzinę lub pozycję w pracy. Może już najwyższy czas, aby mocniej chwycić ster kontroli nad sobą i twoim biznesem? Bez względu na to, na jakim etapie życia zawodowego jesteś, ta książka: ? pobudzi twoją autorefleksję, która warunkuje radykalną zmianę w przywództwie, ? pomoże ci dokonywać lepszych wyborów w pracy i w życiu, co poprawi zarówno twoje wyniki biznesowe, jak i ogólny dobrostan, ? da ci sprawdzone wskazówki i narzędzia do skutecznego zarządzania sobą, zespołem i firmą, ? radykalnie podniesie twoją pewność siebie w działaniu. „To książka od przedsiębiorcy dla przedsiębiorców. To prezent. Nie podręcznik. Nie daje gotowych rozwiązań, bo ich nie ma. Uczy analizy i podpowiada opcje do wyboru”. ? Brunon Bartkiewicz, CEO ING Bank Śląski Efektywne zarządzanie i budujące morale zespołów przywództwo, jak nigdy dotąd wymagają integracji biznesowej, przytomności i osobistej autentyczności lidera. Ale żeby „być sobą” w tej roli, trzeba „być kimś”. Wewnętrznie spójnym, uczciwym i samoświadomym. Autor wciągająco opisuje, jak do tego dochodził, łącząc wrażliwość i skuteczność, wiarę i realizm, elastyczność i stałość. Rzetelna refleksja nad zarządzaniem i odważna autorefleksja nad własnym doświadczeniem autora pomogą czytelnikowi, niezależnie, czy właśnie zaczyna, czy może utknął gdzieś w drodze, zrewidować kierunek i styl działania, odnowić energię i mocniej wesprzeć ludzi w ich rozwoju. Tę książkę warto będzie najpierw przeczytać, a potem mieć ją w zasięgu ręki, aby wracać po inspiracje, źródło autorefleksji i konkretne rozwiązania. Życzę państwu owocnej lektury. ? Jacek Santorski, Akademia Psychologii Przywództwa Jak w naszych czasach należy patrzeć na przywództwo i co to dla liderów oznacza? Jak w firmie zorganizować środowisko, w którym odpowiednie postawy są wyzwalane z właściwych powodów? W książce Świadomy lider jej autor pokazuje na realnych przykładach, jak wielką odpowiedzialność mają liderzy, jakie oczekiwania są przed nimi stawiane i jak mogą je spełniać. Pisze w prosty, atrakcyjny i charakterystyczny dla niego sposób. Pobudza do refleksji, pokazując równocześnie drogę prowadzącą do stworzenia efektywnego, nowoczesnego i odpowiedzialnego przywództwa. ? Ewa Delaunay, COO Lilou, eksdyrektor operacyjna Smyk Group
Legendarny prezes GE Jack Welch jest źródłem wszelkiego zła w kapitalizmie naszych czasów. Jak naprawić wyrządzone przez niego szkody? W 1981 roku Jack Welch zaczął zarządzać koncernem General Electric. Sprawił, że GE stała się firmą o największej wartości rynkowej na świecie. Osiągnięcia Welcha były jednak konsekwencją nieustannych wysiłków, mających na celu podniesienie ceny akcji GE, często kosztem pracowników, konsumentów i innowacji. Welch zapoczątkował nową, bezwzględną erę amerykańskiego kapitalizmu, która trwa do dziś. W swoich czasach Welch był wielkim orędownikiem fuzji i przejęć w USA – dosłownie połykał konkurentów. W ten sposób zapoczątkował model gospodarczy, który cechuje się większą koncentracją i gorszą dynamiką. Welch był też pionierem mrocznej sztuki finansyzacji: przekształcił GE z podziwianego producenta przemysłowego w udzielny bank. Działalność finansowa szybko przyniosła ogromne zyski i pomogła Welchowi utrzymać rosnącą cenę akcji. Ostatecznie jednak finansyzacja osłabiła zarówno GE, jak i dziesiątki innych firm z listy Fortune 500. Gelles pokazuje, jak słynne taktyki Welcha, w tym zwolnienia, outsourcing, offshoring, przejęcia czy odkup akcji własnych, stały się normą w amerykańskim biznesie. Opisuje, jak takie podejście doprowadziło do największych nierówności społeczno-ekonomicznych od czasów Wielkiego Kryzysu i zaszkodziło wielu firmom, które je wdrożyły – bo akolici Welcha zmienili nie do poznania takie firmy, jak Boeing, Home Depot, Kraft Heinz oraz wiele innych. David Gelles jest kronikarzem zmian zachodzących obecnie w korporacyjnej Ameryce. Wskazuje na konkretne organizacje i liderów, którzy porzucili welczyzm i udowadniają, że nadal można wyróżniać się w świecie biznesu bez odbierania ludziom środków do życia, bez niszczenia społeczności i omijania przepisów. „Jack Welch jest jednym z najważniejszych liderów politycznych i biznesowych we współczesnej historii Ameryki. Jego strategie zniszczyły niegdyś wielką firmę i przyczyniły się do wykończenia amerykańskiej klasy średniej, jak również przyśpieszyły erozję amerykańskiej demokracji. Przez lata prasa biznesowa wychwalała Welcha wizjonera, ale niewielu reporterów kiedykolwiek zastanawiało się nad konsekwencjami jego działań. W swojej książce David Gelles wyjaśnia, czego możemy nauczyć się od człowieka takiego jak Welch i jak odbudować zniszczone społeczeństwo, które po sobie zostawił” ? Matt Stoller, autor książki Goliath: The 100-Year War Between Monopoly Power and Democracy
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AI Większość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące niespełna procent wszystkich dużych przedsiębiorstw, są obecnie liderami wydajności w swoich branżach. Stosują lepsze modele biznesowe, podejmują trafniejsze decyzje, sprawniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi oraz dyktują wyższe ceny. Thomas Davenport oraz Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One. Książka jest pełna ciekawych spostrzeżeń, opisów strategii i najlepszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom informacji potrzebnych do tego, by wprowadzić ich firmę na wyższy poziom wykorzystania AI. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni wykorzystać tę technologię w swojej firmie, to Sztuczna inteligencja w biznesie pokazuje, jak to robią najlepsi, oraz oferuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa. To fascynujące spojrzenie na rewolucyjne firmy zdobywające przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu AI. „Większość organizacji nie docenia możliwości sztucznej inteligencji. Każdy, kto chce się dowiedzieć, jak ją wykorzystać jako transformujący czynnik w biznesie, powinien przeczytać tę książkę”. ?Prof. Marco Iansiti, kierownik Katedry Zarządzania im. Davida Sarnoffa w Harvard Business School „Sztuczna inteligencja jest obecnie technologią o największym dostępnym potencjale transformacyjnym. Największe zyski przyniesie firmom, które postawią na jej agresywną eksploatację. Sztuczna inteligencja w biznesie znakomicie pokazuje, jak wydobyć z AI maksymalną wartość”. ?Piyush Gupta, dyrektor generalny DBS Group Thomas H. Davenport – profesor zwyczajny, kierownik Katedry Informatyki i Zarządzania Babson College, profesor wizytujący Said Business School przy Uniwersytecie Oksfordzkim, pracownik naukowy Inicjatywy dla Gospodarki Cyfrowej MIT, starszy doradca w firmie Deloitte Analytics. Autor dwóch bestsellerów: Inteligencja analityczna w biznesiei Big Data at Work. Nitin Mittal – dyrektor w firmie Deloitte Consulting, w której kieruje działem Rozwoju Strategicznego Sztucznej Inteligencji na Stany Zjednoczone oraz zarządza portfelem Globalnej Strategii Doradczej, Analiz, Fuzji i Przejęć (Global Consulting Strategy, Analytics and M&A). Laureat nagrody „Innowator AI Roku” 2019, wręczanej podczas Szczytu Sztucznej Inteligencji w Nowym Jorku.
Przetrwanie, przewidywalność, dźwiganie oddziaływań, rozliczalność Gdy zrozumieją Państwo te cztery kardynalne pojęcia, pojawi się szansa zrozumieć zachowanie ludzi władzy, w tym decydentów imperiów. Wydarzenia historii, ale też twoja własna przyszłość stanie się otwartą księgą. Energia jest wszystkim Baryłka ropy kosztuje w hurcie około 100 USD. Zawiera energię, która równoważy 7 lat pracy sprawnego mężczyzny. Gdy ta ropa przestanie być łatwo dostępna i tania, my wszyscy, z całym dobrobytem, który nas otacza, staniemy się beznadziejnie bezradni – niczym odchowane w niewoli zwierzę, wypuszczone na skraju bezlitosnej dżungli. Ta książka jest szczególnym podręcznikiem geopolityki i stosunków międzynarodowych. Za pomocą prostych przykładów historycznych oraz współczesnych pokazuje prawidła geopolitycznych rozgrywek, w tym wojen i konfliktów hybrydowych. To wyjątkowy podręcznik geopolityki i historii świata. Za pomocą prostych przykładów historycznych i współczesnych, autor pokazuje prawidła geopolitycznych rozgrywek, zmagań hybrydowych oraz wojen prowadzonych zupełnie jawnie. Zrozumiesz „bezkarność” Arabii Saudyjskiej – wynika z jej zdolności do błyskawicznego uruchamiania i wygaszania produkcji ropy. Nauczysz się samodzielnie dostrzegać takie ukryte konfiguracje wydarzeń koniecznych jak ta, że najważniejsza bitwa inwazji na Tajwan rozegra się 10 tysięcy kilometrów dalej – w rejonie Zatoki Perskiej, kluczowym źródle importowanej przez Chiny ropy. „Ludzkość od chaosu dzieli dziewięć niezjedzonych posiłków”. Tak amerykański dziennikarz A.H. Lewis dawno temu stwierdził. Dziś, kiedy chwieją się łańcuchy dostaw, od których zależy produkcja żywności praktycznie we wszystkich krajach naszej planety, widzimy to prawidło klarownie jak nigdy wcześniej. Ale produkcja żywności to nie jedyne prawidło rządzące zgodnie z którym rosły i upadały dawne imperia. Te prawidła to cały pakiet parametrów i spraw, na które musimy skierować naszą uwagę i zdolności rozumowania. Współautorzy niniejszej pracy zbiorowej wspólnym wysiłkiem prezentują tu te prawideł geopolityki, ekonomii i ludzkiej natury, które według nich pozwalają lepiej zrozumieć otaczający nas świat, wydarzenia w nim zachodzące i często niezrozumiałe, „nielogiczne” decyzje przywódców. Ta książka jest dziełem szczególnym. Autorzy nie analizują bieżących i dawnych wydarzeń. Oni szukają w tych wydarzeniach prawidłowości, które pojawiają się też w innych kontekstach i innych czasach. Kontynuacje bestsellerów 36 forteli oraz Siły psychohistorii • Zawiera teksty m.in. amb. Andrzeja Byrta i innych znanych ekspertów • Zawiera 29 ilustracji oraz aż 43 map, które pokazują logikę konfliktów współczesnych i... nieuniknionych.
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach. Andrzej Horoch odpowie na najważniejsze pytania: Czym jest metaverse i jak do niego wejść? Co potrafi wirtualna rzeczywistość? Które polskie firmy już inwestują w rozwiązania metaverse i jak to robią? Jak wykorzystać metaverse w biznesie? Jak dobrze przedstawić projekt metaverse przed zarządem? Co można zyskać? Od czego zacząć i czego unikać? To książka dla grona pasjonatek i pasjonatów, którzy mają odwagę stanąć na czele innowacji i zmieniać rzeczywistość wokół nas. Poprzez przykłady dostarczy ci konkretnych inspiracji i argumentów, dlaczego warto inwestować w wirtualne technologie i jak przekonać do nich decydentów w firmie. Dzięki niej zdobędziesz perspektywę potrzebną do obserwacji ewolucji technologii w otaczającej nas rzeczywistości, aby lepiej rozumieć zachodzące zmiany, które wpisane są w cykl życia każdej innowacji. Andrzej Horoch ? na co dzień wdraża innowacje w dużych organizacjach razem ze swoją firmą ConnectedRealities.eu Współpracuje z Meta (dawniej Facebook). Jest przewodniczącym Komitetu ds. Metawersum w ramach Związku Cyfrowa Polska. Laureat polskich i międzynarodowych konkursów technologicznych, dzieli się doświadczeniem praktyka i pasjonata, przekazując rzetelną wiedzę o realizacji projektów od kuchni. Robi to w sposób barwny i nietuzinkowy, o czym bez wątpienia przekonacie się, czytając tę książkę.
Błyskotliwy i wnikliwy przewodnik po mocno niedocenianej umiejętności wycofania się we właściwym czasie Zwycięzcy nigdy nie rezygnują, a ten, kto rezygnuje, nigdy nie wygrywa! Wielu z nas to stwierdzenie tak głęboko zakorzenione w naszej kulturze wzięło za pewnik. I wszyscy za to płacimy. Często zbyt długo trzymamy się złego kursu – nie rezygnujemy ze złej pracy, nie umiemy sprzedać słabych akcji lub zerwać toksycznej relacji. Psychologicznie mamy skłonność do robienia różnych rzeczy za wszelką cenę – szczególnie wtedy, gdy mocno się w to zaangażowaliśmy lub sporo poświęciliśmy. Jednak pozostawanie na niewłaściwym kursie to po prostu strata czasu, energii i pieniędzy, które można spożytkować lepiej. Podjęcie mądrej decyzji o tym, kiedy zrezygnować, jest jedną z podstawowych umiejętności, która odróżnia ludzi odnoszących sukcesy od tych, którym się to nie udaje. To dlatego zwycięzcy często rezygnują. Książka Annie Duke, bestsellerowej autorki i światowej sławy ekspertki w dziedzinie podejmowania decyzji, opiera się na przemyślanych przykładach, naukowych podstawach behawiorystyki oraz wnikliwych analizach wyjaśniających, dlaczego dobrze rozwinięta umiejętność rezygnacji jest integralną częścią sukcesu w każdej dziedzinie życia. Autorka wyjaśnia: ·dlaczego rezygnacja we właściwym czasie często wydaje się przedwczesna; ·dlaczego tak trudno jest zrezygnować, gdy nie wiemy, jak rozwinie się sytuacja; ·jak przekonać się, czy lepiej jest wytrwać, czy zawrócić; ·jak działają strategie proszenia innych o pomoc w rezygnacji. Odpuśc! to poradnik pełen przykładów zaczerpniętych z życia, pokazujący, jak założyciele start-upów, zawodowi sportowcy, wspinacze i artyści mówią (lub nie mówią) „Dość!” wtedy, gdy powinni. Porządkuje i wyjaśnia błędy poznawcze, które powstrzymują nas przed wycofaniem się z przedsięwzięć skazanych na niepowodzenie, oraz oferuje praktyczne strategie zakończenia we właściwym czasie różnych przedsięwzięć – kariery, małżeństwa, inwestycji.
Kompendium wiedzy o zaangażowaniu Zaangażowanie zespołu nie bierze się znikąd, nie pojawia się jak za dotknięciem magicznej różdżki, nie znika też bez przyczyny. Jest efektem pracy w duchu DISC D3 - pracy każdego członka zespołu z liderem na czele.Wysoki poziom zaangażowania, przyjmowanie osobistej odpowiedzialności za cel indywidualny i zespołowy, niski poziom absencji czy nagłych odejść jest efektem umiejętnego wykorzystania wiedzy o różniących ludzi cechach osobowości. Wiedza ta jest nieodzowna w procesie rekrutacji, by zatrudnić właściwą osobę, we wprowadzaniu pracownika do organizacji, by jak najszybciej poczuł się jak w domu oraz w codziennej pracy z zespołem, by każdy chciał dbać owspólny zawodowy dom. Książka jest przewodnikiem po modelu zachowań DISC D3. Pomoże zrozumieć, na czym polega istota różnic osobowości oraz to, w których obszarach funkcjonowania firmy nie opłaca się pomijać tego aspektu pracy z ludźmi. Wspólnie zastanowimy się nad tym, co znaczy: pracować w duchu DISC D3 i kiedy korzystać z tego narzędzia, by stworzyć środowisko pracy, w którym nie musimy walczyć o zaangażowanie, lecz wspieramy obszary decydujące o wysokim zaangażowaniu każdego członka zespołu. W szerszym i problemowym ujęciu – książka ta jest kompendium wiedzy o zaangażowaniu, daje odpowiedź na pytanie, dlaczego w tym samym środowisku pracy jedni są mocno zaangażowani, a drudzy nie, skąd się bierze nagły spadek lub wzrost zaangażowania oraz jakie kroki możesz podjąć, by budować zespół i organizację z osobami, które będą zmierzać z tobą w tym samym kierunku. Podczas omawiania zaangażowania i DISC D3, skupimy się na dzieleniu się dobrymi praktykami, podając przykłady z życia zespołów i firm – uwzględnimy zarówno nasze doświadczenia, jak i doświadczenia klientów, z którymi pracujemy w modelu DISC D3. wartości organizacji * rekrutacja * wdrażanie do pracy * przywództwo *podnoszenie jakości współpracy * rozwój kompetencji Obecnie wiedza na temat różnic osobowości pracowników staje się dla menedżerów koniecznością, a nie dodatkiem do szkoleń merytorycznych czy swego rodzaju ciekawostką. Ponieważ rzeczywistość wokół nas zmienia się bardzo szybko, więc równie szybko powinniśmy za tą zmianą podążać – w kontekście prowadzenia zespołów. Nasze stare sposoby reagowania na zachowania pracowników, stare sposoby interpretowania braku efektywności i zaangażowania przestają się sprawdzać. Magdalena Wachnicka, kierownik ds. personalno-administracyjnych, VINCI Facilities Polska Kiedy wzorzec zachowań DISC przyłożyłem do ludzi, których znałem, to jakby wybuchła bomba. Pomyślałem: Wow, to jest coś. Lubię pozyskaną wiedzę stosować w praktyce, więc w następnym kroku zacząłem ten model zachowania przekładać na biznes. Okazało się, że spójność jest tak duża, że jestem w stanie przewidzieć, jak dana osoba zachowa się w pracy zespołowej, co będzie ją napędzać do działania albo czym mogę ją motywować, jaki styl komunikacji preferuje, jak się zachowa w sytuacjach stresowych itd. Robert Wójcik, dyrektor zarządzający oddziałem Bawaria Motors Sp. z o.o. Anna Sarnacka-Smith ?konsultant HR z wieloletnim doświadczeniem menedżerskim; wspiera szefów w doborze pracowników i takim ułożeniu pracy, aby każdy miał możliwość wykorzystania swoich mocnych stron oraz w kształtowaniu postawy liderskiej. Wprowadziła do Polski badanie kompetencji DISC D3 i 360 Indicator; autorka książek Siła różnic w zespole, Everest lidera oraz podcastu o tym samym tytule.
Kompendium wiedzy o zaangażowaniu Zaangażowanie zespołu nie bierze się znikąd, nie pojawia się jak za dotknięciem magicznej różdżki, nie znika też bez przyczyny. Jest efektem pracy w duchu DISC D3 - pracy każdego członka zespołu z liderem na czele. Wysoki poziom zaangażowania, przyjmowanie osobistej odpowiedzialności za cel indywidualny i zespołowy, niski poziom absencji czy nagłych odejść jest efektem umiejętnego wykorzystania wiedzy o różniących ludzi cechach osobowości. Wiedza ta jest nieodzowna w procesie rekrutacji, by zatrudnić właściwą osobę, we wprowadzaniu pracownika do organizacji, by jak najszybciej poczuł się jak w domu oraz w codziennej pracy z zespołem, by każdy chciał dbać o wspólny zawodowy dom. Książka jest przewodnikiem po modelu zachowań DISC D3. Pomoże zrozumieć, na czym polega istota różnic osobowości oraz to, w których obszarach funkcjonowania firmy nie opłaca się pomijać tego aspektu pracy z ludźmi. Wspólnie zastanowimy się nad tym, co znaczy: pracować w duchu DISC D3 i kiedy korzystać z tego narzędzia, by stworzyć środowisko pracy, w którym nie musimy walczyć o zaangażowanie, lecz wspieramy obszary decydujące o wysokim zaangażowaniu każdego członka zespołu. W szerszym i problemowym ujęciu – książka ta jest kompendium wiedzy o zaangażowaniu, daje odpowiedź na pytanie, dlaczego w tym samym środowisku pracy jedni są mocno zaangażowani, a drudzy nie, skąd się bierze nagły spadek lub wzrost zaangażowania oraz jakie kroki możesz podjąć, by budować zespół i organizację z osobami, które będą zmierzać z tobą w tym samym kierunku. Podczas omawiania zaangażowania i DISC D3, skupimy się na dzieleniu się dobrymi praktykami, podając przykłady z życia zespołów i firm – uwzględnimy zarówno nasze doświadczenia, jak i doświadczenia klientów, z którymi pracujemy w modelu DISC D3. wartości organizacji * rekrutacja * wdrażanie do pracy * przywództwo * podnoszenie jakości współpracy * rozwój kompetencji Książka w wersji ze słownikiem pozwoli Ci zdobyć nie tylko merytoryczną wiedzę, ale podszlifować angielski, przypomnieć sobie i wzbogacić słownictwo. Anna Sarnacka-Smith ? konsultant HR z wieloletnim doświadczeniem menedżerskim; wspiera szefów w doborze pracowników i takim ułożeniu pracy, aby każdy miał możliwość wykorzystania swoich mocnych stron oraz w kształtowaniu postawy liderskiej. Wprowadziła do Polski badanie kompetencji DISC D3 i 360 Indicator; autorka książek Siła różnic w zespole, Everest lidera oraz podcastu o tym samym tytule. Zespół EFFECTIVENESS prowadzi zdalnie, na co dzień mieszka w USA. Dr Bradley Smith – ekspert w opracowywaniu i rozwijaniu behawioralnych narzędzi diagnozy kompetencji. Prezes firmy PeopleKeys®, która od wielu lat z sukcesem dostarcza na globalny rynek skuteczne narzędzia online oparte na modelu DISC i DISC D3 w obszarze rekrutacji, rozwoju pracowników, podnoszeniu efektywności zespołów i ich liderów; dyrektor ds. rozwoju w amerykańskim The Institute for Motivational Living®. Właściciel dwóch patentów w dziedzinie inżynierii i czterech w zakresie technologii wykorzystywanej w diagnozie zachowań i dopasowaniu do środowiska pracy. Tematem jego rozprawy doktorskiej był rozwój organizacji.
W dzisiejszym chaotycznym świecie możesz czasami mieć poczucie, że nie jesteś już sobą i nawet nie wiesz, jak się czujesz… TAK NAPRAWDĘ. Starasz się wszystko zrównoważyć: rodzinę, pracę, życiowe cele, ale twoje emocje są w rozsypce, a ty nie czujesz się tak pewna siebie i szczęśliwa, jak kiedyś pragnę-łaś. Dzięki tej książce dowiesz się, jak przebudować całe swoje życie i odna-leźć w końcu radość i spełnienie w świecie, który narzuca ci, kim masz być. Zrozumiesz, co dzieje się w twojej głowie, i jak powrócić do życia, które jest naprawdę twoje. Jenna Kutcher uczy, co zrobić, by zacząć kontrolować własne życie. Zasługujesz na więcej – i gdzieś głęboko jesteś tego świadoma. Jeżeli jesteś gotowa zdobyć się na prawdziwą szczerość wobec siebie i odkryć, że chcesz czegoś więcej od życia – więcej radości, więcej pasji, więcej spełnienia, więcej spokoju – ta książka jest właśnie dla ciebie. Jenna Kutcher zaczynała od pracy w sieci handlowej Target, a potem zbudo-wała imperium, mieszkając w małym miasteczku w Minnesocie. Dokonała tego wszystkiego, będąc matką. W swojej inspirującej, debiutanckiej książce opisuje, jak sama radziła sobie z problemami związanymi z poszukiwaniem własnej tożsamości i równowagi w czasie, gdy zakładała firmę, prowadziła życie rodzinne, a także tworzyła popularny podcast o nazwie „Goal Digger”. Dołącz do milionów osób, które korzystają z porad Jenny na temat życia i biznesu. Zadaj sobie pytanie, którego unikasz: Jak się naprawdę czujesz? Znajdź własną odpowiedź i zacznij żyć. „Doskonała lektura dla każdego, kto kiedykolwiek czuł się uwięziony pomię-dzy tym, gdzie znajduje się teraz, a gdzie chciałby być. Mówiąc w skrócie, to każda kobieta, którą znam” — Maria Menounos, autorka bestsellerów „New York Timesa” O autorce W swoim najpopularniejszym w Ameryce podcaście w kategorii „marketing”, zatytułowanym „Goal Digger”, Jenna Kutcher co tydzień pomaga milionom słuchaczy podążać za swoimi marzeniami. Jest żoną, matką i przedsiębiorczy-nią, która urodziła się i wychowała w Minnesocie. Wykorzystując swoje wie-loletnie doświadczenie, pomaga kobietom na całym świecie przedefiniować sukces i zacząć żyć własnym życiem. Chcesz się dowiedzieć, jak naprawdę się czujesz i jak wieść życie dające więcej radości i autentyczności? Dołącz do autorki na stronie: jennakutcher.com.
Camryn Heart pierwszy raz spotkała Rileya Reeda w swoim ogrodzie wśród dzikich petunii, gdy miała dwanaście lat. To był też dzień, w którym zostali najlepszymi przyjaciółmi. Razem patrzyli w gwiazdy, a potem malowali je na suficie w pokoju Camryn.Riley był pewien, że Harlow, w którym zamieszkał z rodzicami jako nastolatek, będzie jego domem już na zawsze. Te plany popsuła niespodziewana wyprowadzka. Gdy powraca do Harlow dwa lata później, nic już nie jest takie samo. Nic, poza uczuciami do Camryn, które rozkwitają ze zdwojoną siłą.Camryn i Rileya rozdzieliła tajemnica, która może zniszczyć spokój ich rodzin.Czy popełnione przed laty błędy można naprawić?Czy są warte wybaczenia?
Prawdziwa skarbnica wiedzy, oparta na praktyce i sukcesie autora, którego podcasty przesłuchano już ponad 2,5 mln razy! Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej praktycznych treści książce napisanej bez zbędnych dygresji znajdziesz niezastąpione wskazówki i techniki, które pomogą ci w przygotowaniu i promocji swojego materiału. Odkryj tajniki fascynującego świata podcastów i dowiedz się: ? od czego zacząć, ? jak wybrać odpowiedni temat, ? jakiego sprzętu użyć, ? na co zwracać uwagę ? jak skutecznie dotrzeć do słuchaczy, ? jak monetyzować podcastowe treści. Wojciech Strózik dzieli się sprawdzonymi strategiami promocji, które pozwolą ci dotrzeć do szerokiej publiczności i zdobyć lojalnych słuchaczy. Poznasz sekrety budowania marki osobistej i efektywnego marketingu podcastowego. Znajdziesz tu także inspirujące komentarze innych internetowych twórców. Zapewnią ci one motywację i dodadzą pewności siebie podczas tworzenia własnych nagrań. Czas zrealizować swoje podcastowe marzenia! Nie przegap tej wyjątkowej okazji i sięgnij po książkę Podcast od podstaw już teraz. Na jej stronach znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć swoją podcastową przygodę. Nie czekaj. Zacznij działać już dzisiaj! Wojciech Strózik jest doświadczonym menedżerem, twórcą internetowym oraz trenerem, autorem dwóch popularnych podcastów: „Rozwój Osobisty Dla Każdego” oraz „Bajkowy Podcast”. Jest pomysłodawcą i uczestnikiem projektu Najlepsze Polskie Podcasty, a także współorganizatorem największej w Polsce konferencji poświęconej podcastom PyrCaster. Jego celem jest pomagać i inspirować do działania. Udziela wsparcia w obszarach kompetencji miękkich, marki osobistej, komunikacji, rozwoju zawodowego, kompetencji menedżerskich oraz tworzenia podcastów.
Zmień marzenia w osiągnięcia! Dążenie do upragnionych celów w pracy, relacjach z ludźmi czy sporcie wymaga dużo czasu i wysiłku. W rezultacie jedynie nieliczni mają siłę, odwagę i cierpliwość, by sięgnąć po sukces, szczęście i wpływy. Jak możesz zatem połączyć to, co mówisz i czego pragniesz, z konkretnymi działaniami? Potrzebujesz motywacji zorientowanej na cel ? dzięki niej pokonasz długą i niepewną drogę do wymarzonych życiowych sukcesów. Brian Tracy pokazuje, jak rozwinąć w sobie ten rodzaj motywacji, utrzymać ją nawet w trudnych chwilach i wpisać na stałe w codzienne życie. Krótko mówiąc – jak być nie do zatrzymania! Zadaj sobie pytanie, czego tak naprawdę oczekujesz od życia. Wybierz jeden ważny dla ciebie cel i włóż cały wysiłek w jego realizację, bez względu na to, ile czasu to zajmie. To ty decydujesz o swoim sukcesie. Każdy ma potencjał, by osiągnąć coś nadzwyczajnego, a z tej książki dowiesz się, jak to zrobić. Brian Tracy jest prezesem i dyrektorem zarządzającym Brian Tracy International, firmy specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju ludzi i organizacji. Jego misją jest pomaganie w osiąganiu osobistych i biznesowych celów szybciej i łatwiej, niż można to sobie wyobrazić. Brian doradzał ponad tysiącu firm, a jako szkoleniowiec i mówca publiczny przemawiał do ponad pięciu milionów uczestników ponad pięciu tysięcy seminariów w USA, Kanadzie i 55 innych krajach.
Nie rodzisz się liderem – liderem się stajesz Ta książka to praktyczny przewodnik dla liderów. Spojrzysz na wyzwania, z którymi się mierzysz, przez pryzmat najnowszych badań dotyczących psychologii, socjologii i neurobiologii. Zawarte w niej ćwiczenia pozwolą ci zrozumieć, jak ty możesz podejść do każdego z tych wyzwań w sposób, który pasuje do ciebie. Nie ma przy tym znaczenia, na jakim etapie drogi zawodowej znajdujesz się jako lider. Zaplanowany na 12 tygodni trening liderski to pełna przygód podróż, która pomoże ci zajrzeć w głąb siebie. Dzięki niej stworzysz własny, niepowtarzalny styl przywództwa, eksperymentując i wykorzystując proces projektowy — taki sam, dzięki któremu powstają najciekawsze rozwiązania biznesowe i nie tylko. Program liderski Agi Szóstek pomoże ci: - zrozumieć, jakim liderem chcesz być - eksperymentować w poszukiwaniu dopasowanego do ciebie sposobu działania - odnaleźć najlepszą wersję siebie - przewodzić z wizją - określić swój rytm - poszerzyć punkt widzenia - zapracować na zaufanie - działać odważnie - budować trwałe relacje - podejmować trafne decyzje - być wpływowym liderem - osiągnąć przywódcze wabi-sabi Dr Aga Szóstek jest strateżką doświadczeń i autorką książki Strategia Umami. Pomaga liderom i firmom w pełnym wykorzystywaniu ich potencjału. Swoim podejściem inspiruje wiele organizacji do tego, by wyróżniać się na rynku dzięki doświadczeniom. Jest współzałożycielką World Experience Organization oraz współprowadzącą podcast „Catching the Next Wave”. Pracowała m.in. z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Samsung, EY, Santander, ING czy Orange. Doktorat obroniła na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego Politechniki w Eindhoven w Holandii, a projektowanie doświadczeń wykłada na całym świecie.
Zaufaj swoim talentom, bądź z nich dumny i zacznij je w pełni wykorzystywać! Marcus Buckingham zapoczątkował nowy sposób patrzenia na swoje silne strony, który szeroką falą rozlał się po świecie – od ?rm prywatnych po organizacje rządowe i edukacyjne. Zrodził się między innymi z sukcesu takich bestsellerów autora jak Po pierwsze: złam wszelkie zasady oraz Teraz odkryj swoje silne strony. Buckingham odpowiada na kluczowe pytanie: jak użyć swoich talentów, aby osiągnąć sukces? Z tej książki dowiesz się: • dlaczego w pracy nie chodzi tylko o to, w czym jesteś dobry, a w czym kiepski, • jak prawidłowo określić swoje mocne strony, • co robić, aby coraz więcej czasu poświęcać na zadania, które cię rozwijają, a coraz mniej na te, które obniżają twoją skuteczność, • jak w rozmowie z szefem i współpracownikami podkreślać swoje talenty i nie sprawiać wrażenia, że się chwalisz. To książka, która otworzy przed tobą i twoją ?rmą nowe i niezbadane jeszcze obszary. Odkryj swoje mocne strony i rozwiń skrzydła. Wykorzystaj swoje silne strony to nadzwyczaj praktyczny poradnik dla każdego menedżera, który chce zbudować zespół osiągający świetne wyniki. Absolutna rewolucja w podejściu do rozwoju pracowników i zespołów. Marcus Buckingham w bardzo precyzyjny sposób pokazuje, jak w sześć tygodni – wykonując sześć prostych kroków – znacząco zwiększyć swoją motywację i podnieść efektywność własnych działań. Daje też dokładne wskazówki, jak ukierunkować swoje otoczenie na mistrzostwo. Tę książkę polecam każdemu, kto chce z bardzo dobrego stać się wybitny. Wojciech Herra, mówca, trener, specjalizuje się w zwiększaniu efektywności sprzedaży MARCUS BUCKINGHAM przez 17 lat pracował w Instytucie Gallupa, w którym zajmował się badaniem tego, co wyróżnia najlepszych liderów i świetnie działające przedsiębiorstwa, przyczynił się też do opracowania Testu Gallupa. Wyniki tych badań zainspirowały go do napisania książek Po pierwsze: złam wszelkie zasady oraz Teraz odkryj swoje silne strony, które stały się bestsellerami. Jego sylwetkę przedstawiano w „New York Timesie” oraz w „Fortune”, „Business Week” i „Fast Company”. Obecnie prowadzi własną ?rmę konsultingowo-szkoleniową pomagającą identyfikować i rozwijać talenty.
Dąż do doskonałości i osiągaj imponujące rezultaty. Niech ta książka będzie twoim przewodnikiem na drodze do sukcesu. Przekonaj się, jak praca nad sobą i stworzenie jasnego obrazu tego, czym chcesz się cieszyć w przyszłości, mogą zmienić twoje życie. To powolny proces. Jeśli jednak będziesz wytrwały i skupisz się na mówieniu i robieniu właściwych rzeczy we właściwy sposób, wkrótce osiągniesz rezultaty znacznie przewyższające włożony wysiłek. Tylko od ciebie zależy, jaki kształt nadasz swojej przyszłości. Przygotuj się na wielką przygodę, jaką będzie reszta twojego życia! Spełnij swoje marzenia! Dowiedz się, jak: - wyznaczać sobie wielkie cele, - postanowić, że będziesz bogaty, - przejąć kontrolę nad swoim życiem, - myśleć jak geniusz, - uwolnić potencjał swojego umysłu, - doładować mocą swoje myślenie, - wykreować swoją przyszłość, - cieszyć się życiem. Niezwykła! Wykorzystaj sprawdzony program „mentalnego oprogramowania” przedstawiony w tej książce, żeby sięgnąć po swoje niezmierzone wewnętrzne zasoby i zamienić w rzeczywistość marzenia o idealnym życiu. ?dr Ken Blanchard, współautor książek Jednominutowy Menadżer® i Wiesz, możesz ?DZIAŁAJ! Brian Tracy jest jednym z czołowych mówców biznesowych i motywacyjnych na świecie. Przemawiał do ponad pięciu milionów ludzi podczas pięciu tysięcy seminariów i warsztatów prowadzonych w siedemdziesięciu pięciu krajach. Jest prezesem Brian Tracy International. Napisał osiemdziesiąt książek na temat zawodowego i osobistego sukcesu, które sprzedały się w milionach egzemplarzy i które przetłumaczono na dwadzieścia cztery języki. Prowadzi szkolenia i seminaria w takich dziedzinach jak: sprzedaż, zarządzanie, przywództwo i osobista produktywność.
Jak AI zmienia biznes i jego otoczenieDowiedz się, jak wygląda obecnie wykorzystanie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym a także adaptacja tych oraz innych pojawiających się technologii przez organizacje biznesowe. Poznaj społeczną percepcję tych procesów. W dziewięciu skondensowanych i przystępnie napisanych rozdziałach znajdziesz znakomite i krytyczne wprowadzenie do zagadnienia wykorzystania AI w biznesie. Nie jest to ani spojrzenie przez różowe okulary, ani ostrzeżenie przed apokalipsą. Podejście autorów dobrze wyraża tytuł jednego z rozdziałów: "AI jest tutaj. Co teraz?". Omawiają potencjalne zyski i ryzyka związane z AI, opisują, jak firmy mogą kreować wartości dzięki AI, szukają możliwych przyszłych zagrożeń wynikających z nieodpowiedniego jej wykorzystywania oraz czekających nas wyzwań, a na końcu zastanawiają się nad możliwymi strategiami AI. Piszą też o tym, jaki udział miała sztuczna inteligencja w zbieraniu materiałów do książki i w jej powstawaniu. To pierwsza, a na pewno jedna z pierwszych książek polskich autorów o tym, jak AI zmienia biznes i jego otoczenie.Spójrz na potencjalną przyszłość sztucznej inteligencji przez pryzmat współpracy, dostępności, otwartości i demokratyzacji.Podsumowanie wygenerowane przez mechanizm "TL;DR' stworzony przez OpenAI:Sztuczna inteligencja z pewnością pozostanie z nami i będzie coraz bardziej powszechna w naszym życiu. Ważne jest, aby być realistą w kwestii jej potencjału i ograniczeń. Jak w przypadku każdej nowej technologii, nadejdzie okres dostosowania, podczas którego będziemy uczyć się, jak skutecznie z niej korzystać.Aleksandra Przegalińska - profesorka Akademii Leona Koźmińskiego, doktor habilitowana nauk społecznych, filozofka, badaczka rozwoju humanoidalnej sztucznej inteligencji, botów i robotów społecznych. Absolwentka The New School for Social Research w Nowym Jorku. Jako post-doc prowadziła badania w MIT w Bostonie, aktualnie związana także z Harvard University jako Senior Research Associate. Publikowała m.in. w: "The Atlantic", "Frankfurter Allgemeine Zeitung", "Harvard Business Review". Regularnie wypowiada się w polskich mediach: w "Newsweek Polska", "Gazecie Wyborczej", "Polityce", a także w telewizji i radiu. Wraz z Pawłem Oksanowiczem opublikowała książkę Sztuczna Inteligencja. Nieludzka, arcyludzka. Współautorka książki Społeczeństwo współpracy (z D. Jemielniakiem). Prorektorka ds. Współpracy z Zagranicą i ESR w Akademii Leona Koźmińskiego, członkini Rady Nadzorczej Banku Hipotecznego Millenium oraz Escola S.A.Dariusz Jemielniak - prof. dr hab.,kierownik katedry MINDS w Akademii Leona Koźmińskiego. Członek korespondent i wiceprezes PAN. Od 2015 r. pracuje jako faculty associate w Berkman-Klein Center for Internet and Society na Uniwersytecie Harvarda. Autor książek The New Knowledge Workers, Common Knowledge? An Ethnography of Wikipedia, Thick Big Data: Doing Digital Social Sciences, Collaborative Society (z A. Przegalińską). Po polsku ukazały się m.in.: Życie wirtualnych dzikich: Netnografia Wikipedii, największego projektu współtworzonego przez ludzi oraz Społeczeństwo współpracy (z A. Przegalińską). Ekspert zarządzania strategicznego w spółkach technologicznych i komunikacji internetowej, współzałożyciel startupów (w tym opartych na AI), członek Rady Nadzorczej Fundacji Wikimedia i Escola S.A.
Pięknie drukowany przewodnik kieszonkowy dla turystów (jak również i mieszkańców), którzy chcą po zabytkowym osiedlu Księży Młyn w Łodzi i poznać kilka sekretów, tak jakby opowiadał im to przewodnik miejski.
Oparty na badaniach praktyczny poradnik pokazujący, jak radzić sobie z trudnymi ludźmi w pracy Amy Gallo identyfikuje osiem znanych typów trudnych współpracowników. Przedstawia strategie, dzięki którym w konstruktywny sposób poradzisz sobie z niepewnym szefem, pasywno-agresywnym współpracownikiem, wszystkowiedzącym czy stronniczym kolegą. Wymienia również zasady, dzięki którym będziesz mógł w konstruktywny sposób przeformułować swoje relacje w pracy – bez względu na to, z kim jesteś skonfliktowany. Postępowanie w zgodzie z zasadami nie zawsze jest łatwe, ale Gallo pozwoli ci docenić znaczenie kluczowych elementów dobrych relacji, takich jak zrozumienie czy wsparcie, dzięki którym wytrwasz w swoim postanowieniu – na własnych warunkach. Relacje między ludźmi w pracy bywają niełatwe. Stres, jaki wywołują codzienne kontakty z trudnymi osobami, osłabia twoją kreatywność i wydajność, pogarsza zdolność do jasnego myślenia i podejmowania racjonalnych decyzji oraz sprawia, że przestajesz się angażować. Może także doprowadzić do tego, że zamiast spać, będziesz się zamartwiać, staniesz się wycofany lub zaczniesz reagować w sposób, którego później będziesz żałować. W książce znajdziesz mnóstwo chwilami żenujących przykładów zachowań zaczerpniętych z biurowej rzeczywistości, a także wyniki najnowszych badań behawioralnych oraz praktyczne wskazówki do wykorzystania od razu. Z tym poradnikiem nauczysz się, jak radzić sobie z najtrudniejszymi relacjami w pracy i jednocześnie budować odporność w interakcjach międzyludzkich. „Ta książka udowadnia, że dobra współpraca jest możliwa – nawet z tym palantem, którego najchętniej widzielibyśmy w innej firmie”. —DANIEL GOLEMAN, autor bestsellerów Inteligencja emocjonalna i Inteligencja społeczna „Wszyscy trafiamy do pracy z bagażem doświadczeń, który wpływa na nasz obraz samych siebie, na nasze zaufanie, komunikację i zarządzanie konfliktami. Książka Amy Gallo to zestaw konkretnych porad, jak poruszać się po mętnych wodach relacji międzyludzkich w życiu zawodowym”. —ESTHER PEREL, psychoterapeutka, autorka bestsellerów „New York Timesa”; prowadzi podcasty pt. „Where Should We Begin?” oraz „How’s Work?” „Przystępna, praktyczna książka o tym, jak radzić sobie z najtrudniejszymi współpracownikami oraz jak zmienić relacje z nimi w jedne z najcenniejszych w firmie”. —ADAM GRANT, autor bestselleru „New York Timesa” pt. Leniwy umysł; prowadzi podcast TED „WorkLife” W tej mądrej i opartej na gruntownych badaniach książce Amy Gallo prezentuje skuteczny i praktyczny model radzenia sobie z trudnymi współpracownikami. Bez względu na to, jaka jest twoja sytuacja, ta książka pomoże ci poprawić relacje w zespole”. —DANIEL H. PINK, autor bestsellerów „New York Timesa” pt. Żałować czy nie żałować?, Kiedy i Drive AMY GALLO jest redaktorką współpracującą z renomowanym czasopismem „Harvard Business Review” oraz autorką książki pt. HBR Guide to Dealing with Conflict i współprowadzącą podcast HBR o nazwie „Women at Work”. Jej artykuły ukazały się w dziesiątkach książek poświęconych inteligencji emocjonalnej, przekazywaniu i otrzymywaniu feedbacku, zarządzaniu czasem i przywództwu. Gallo, jako popularna prelegentka i facylitatorka, pomogła tysiącom liderów skuteczniej radzić sobie z konfliktami i zarządzać złożoną dynamiką miejsca pracy. Ukończyła Uniwersytet Yale, a tytuł magistra uzyskała na Uniwersytecie Browna.
Andrzej Zdanowski (praktyk/trener sprzedaży i zarządzania/autor) przeprowadził warsztaty z praktycznego wykorzystania typologii osobowości dla kilkuset firm m.in. YES Biżuteria, X-KOM, Samsung, Huawei, Agata Meble, Żabka, PGE, Mondolez, Profbud, JYSK, IKEA, Profi, Inter Cars, T-MOBILE, SuperPHARM, Tarczyński SA, AmRest, EXPO XXI, Port Gdańsk i wiele innych. Drogi Czytelniku trzymasz w rękach drugie wydanie książki, po poprawkach oraz z dodatkowymi historiami. Jak podkreślają czytelnicy – PRAKTYKA, ŻYCIOWE PRZYKŁADY, PROSTO I Z HUMOREM. To m.in. zadecydowało o sukcesie czytelniczym książki. W książce jak na jego warsztatach 20% koniecznej teorii i 80% praktycznych przykładów z życia, by w najprostszy sposób zrozumieć a następnie wykorzystać i wdrożyć poznaną wiedzę (w książce gotowe ściągawki) w codziennych sytuacjach. Chcesz wiedzieć jakim typem osobowości jesteś i jak konkretne cechy i zachowania wpływają na Twoje życie? Jesteś dominującym i władczym Lwem, czy poukładanym i perfekcyjnym budowniczym Bobrem? A może cenisz relacje z innymi i jesteś spokojnym, wrażliwym i miłym Spanielem lub może kreatywną, towarzyską i żywiołową Łasicą? Przeczytaj a następnie wykorzystaj, by : •podnieść własną skuteczność i radzić sobie z trudnymi sytuacjami •ułatwić sobie codzienną komunikację oraz relacje z innymi •poprawić skuteczność zarządzania i efektywność zespołu •zwiększyć efektywność sprzedaży, negocjacji. Możesz też podarować książkę osobie, która powinna dzięki niej lepiej ZROZUMIEĆ CIEBIE – TWOJE POTRZEBY I ZACHOWANIA.
Ta książka zmieni nastawienie do negocjacji nawet u najbardziej opornych. Pojęcie „dzielenie tortu” jest powszechne w negocjacjach, jednak większość ludzi dzieli niewłaściwy tort, skupiając się jedynie na własnym interesie. Barry Nalebuff, profesor fundacji Miltona Steinbacha w Yale School of Management, oferuje rozwiązanie – nową, sprawdzoną metodę prowadzenia negocjacji, która: – pomaga określić faktyczną wartość przedmiotu negocjacji, czyli tytułowego tortu, – ukazuje prawdziwą siłę negocjujących graczy i sprawiedliwie uwzględnia ich wkład, – pozwala się skupić na stworzeniu jak największego tortu dzięki współpracy, – gwarantuje, że każda ze stron dostanie równą część negocjowanej wartości. Autor podaje wiele praktycznych przykładów i dokonuje wnikliwej analizy wybranych przypadków. Zobaczysz, jak podejście Nalebuffa pomogło przeformułować negocjacje o wysoką stawkę, gdy koncern Coca-Cola kupował Honest Tea – firmę, którą Barry założył wspólnie z Sethem Goldmanem. Dowiesz się, jak dzięki jego metodzie negocjować umowę najmu albo odkupić nazwę domeny. Nauczysz się lepiej dzielić koszty między partnerów, gdy korzyści są nierówne. Przekonasz się, jak sprytni nowojorscy prawnicy, zajmujący się nieruchomościami, wykorzystują koncepcję tortu, aby odbić sobie niekorzystny domyślny podział oszczędności podatkowych i zyskać w ten sposób dodatkowe kilka tysięcy dolarów dla swoich klientów. Dzielenie tortu to zdroworozsądkowe zobowiązanie do sprawiedliwości i uczciwości, które działa zarówno w biznesie, w polityce, jak i w życiu codziennym. Usuwa niepotrzebne obawy i stres, przez które wielu ludzi nie lubi negocjować. Nareszcie jest sposób na negocjowanie z wyższym celem, coś, z czego korzystam przez wiele lat. Z tą książką ty również możesz nauczyć się tego pomysłowego, nowego sposobu negocjowania.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?