Przyroda jest fascynująca o tym każdy wie. Jak sprawić, by zaciekawić nią najmłodszych?Odpowiedź na to pytanie jest zawarta w Wielkiej księdze przyrody. To znakomita publikacja dla dzieci i ich rodziców. W wyjątkowo przyjazny sposób przybliża najmłodszym świat przyrody. Krótkie teksty dostosowane do możliwości percepcyjnych połączono z różnorodnymi zadaniami, które rozwijają spostrzegawczość i uczą logicznego myślenia. Rewelacyjne zdjęcia i ilustracje sprawiają, że dzieci z przyjemnością i przez zabawę poznają zwierzęta i rośliny żyjące w różnych środowiskach oraz ciekawostki i atrakcje przyrodnicze Polski i nie tylko. W książce znajdują się uwielbiane przez najmłodszych labirynty i plątaninki, obrazki do wyszukiwania różnic, kolorowanki, krzyżówki, zagadki i rebusy.Wiersze Małgorzaty Strzałkowskiej, Agnieszki Frączek i Doroty Gellner w wyjątkowo przyjazny dziecku sposób przybliżają tematykę ekologiczną, a opowiadania Anny Onichimowskiej, Anny Mikity, Beaty Szurowskiej i Pawła Beręsewicza uczą wrażliwości na świat przyrody i z pewnością staną się inspiracją do jego poznawania.
Karty do indywidualnej pracy z dzieckiem.Publikacja Wspomaganie rozwoju motoryki małej zawiera ćwiczenia, których celem jest rozwijanie:- sprawności manualnej (płynności, precyzji ruchów mięśni dłoni, palców i nadgarstka),- koordynacji wzrokowo-ruchowej,- funkcji psychomotorycznych, istotnych przy wyrabianiu gotowości szkolnej dziecka.Umiejętności z zakresu motoryki małej są niezbędne do wdrożenia każdego zindywidualizowanego programu nauki.Pomyślny rozwój umiejętności samoobsługi, rysowania, pisania i artykulacji jest zależny od rozwoju motoryki małej dziecka, dlatego też warto dbać o jej wspomaganie już od najwcześniejszych lat życia dziecka.
Karty do indywidualnej pracy z dzieckiem.Publikacja Wspomaganie rozwoju emocji zawiera karty przeznaczone do pracy indywidualnej z ćwiczeniami, których celem jest nauczenie dzieci wyrażania i nazywania emocji towarzyszących im w życiu, a także poznawanie sposobów radzenia sobie z nimi.Dzieciństwo nie jest pozbawione żadnych zmartwień, trosk, obaw i trudności.Dzieci przeżywają wiele lęków, które nie zawsze można wyjaśnić w racjonalny sposób, ale należy je potraktować poważnie.Pomocne są zabawy i ćwiczenia, które dodadzą im odwagi, uświadomią przeżywane uczucia, spowodują, by się one pojawiły oraz zachęcą dzieci, by otwarcie je wyrażały.Dzięki nim dzieci staną się silniejsze emocjonalnie.
Karty pracy zostały przygotowane z myślą o dziecku w wieku przedszkolnym, oddzielnie dla każdej grupy wiekowej. Taka struktura pozwala rozwijać ważne kompetencje zgodnie z możliwościami dzieci i stopniowo doskonalić je w kolejnych latach. Ze względu na specyfikę rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym, zakresy kompetencji w obu obszarach edukacyjnych rozumiane są szeroko, co pozwala na harmonijny rozwój przedszkolaków. Atuty serii: rozwijanie zainteresowań czytelniczych, rozwijanie umiejętności klasyfikowania, wskazywania różnic i podobieństw, rozwijanie percepcji słuchowej i słuchu fonematycznego, rozwijanie myślenia i mowy, rozwijanie sprawności manualnej i orientacji przestrzennej, rozwijanie pamięci wzrokowej i umiejętności organizowania pola spostrzeżeniowego, rozwijanie umiejętności kodowania i dekodowania, Rozwijanie umiejętności liczenia i intuicji geometrycznych.
Karty pracy zostały przygotowane z myślą o dziecku w wieku przedszkolnym, oddzielnie dla każdej grupy wiekowej. Taka struktura pozwala rozwijać ważne kompetencje zgodnie z możliwościami dzieci i stopniowo doskonalić je w kolejnych latach. Ze względu na specyfikę rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym, zakresy kompetencji w obu obszarach edukacyjnych rozumiane są szeroko, co pozwala na harmonijny rozwój przedszkolaków. Atuty serii: rozwijanie zainteresowań czytelniczych, rozwijanie umiejętności klasyfikowania, wskazywania różnic i podobieństw, rozwijanie percepcji słuchowej i słuchu fonematycznego, rozwijanie myślenia i mowy, rozwijanie sprawności manualnej i orientacji przestrzennej, rozwijanie pamięci wzrokowej i umiejętności organizowania pola spostrzeżeniowego, rozwijanie umiejętności kodowania i dekodowania, Rozwijanie umiejętności liczenia i intuicji geometrycznych.
Karty pracy zostały przygotowane z myślą o dziecku w wieku przedszkolnym, oddzielnie dla każdej grupy wiekowej. Taka struktura pozwala rozwijać ważne kompetencje zgodnie z możliwościami dzieci i stopniowo doskonalić je w kolejnych latach. Ze względu na specyfikę rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym, zakresy kompetencji w obu obszarach edukacyjnych rozumiane są szeroko, co pozwala na harmonijny rozwój przedszkolaków. Atuty serii: rozwijanie zainteresowań czytelniczych, rozwijanie umiejętności klasyfikowania, wskazywania różnic i podobieństw, rozwijanie percepcji słuchowej i słuchu fonematycznego, rozwijanie myślenia i mowy, rozwijanie sprawności manualnej i orientacji przestrzennej, rozwijanie pamięci wzrokowej i umiejętności organizowania pola spostrzeżeniowego, rozwijanie umiejętności kodowania i dekodowania, Rozwijanie umiejętności liczenia i intuicji geometrycznych.
Karty do indywidualnej pracy z dzieckiem.Publikacja zawiera ćwiczenia dotyczące wspomagania rozwoju mowy.Publikacja Wspomaganie rozwoju mowy zawiera karty przeznaczone do pracy indywidualnej.Jej celem jest wspomaganie rozwoju mowy poprzez ćwiczenia:- w rozumieniu i wykonywaniu poleceń,- w samodzielnym wypowiadaniu się,- w komunikowaniu się z drugą osobą,- wzbogacające słownictwo,- wyrabiające poprawność gramatyczną, fleksyjną i składniową,- kształcące słuch fonematyczny oraz umiejętności analizy i syntezy słuchowej,- rozwijające słuch fonetyczny,- wzmacniające pamięć słuchową.
Karty pracy zostały przygotowane z myślą o dziecku w wieku przedszkolnym, oddzielnie dla każdej grupy wiekowej. Taka struktura pozwala rozwijać ważne kompetencje zgodnie z możliwościami dzieci i stopniowo doskonalić je w kolejnych latach. Ze względu na specyfikę rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym, zakresy kompetencji w obu obszarach edukacyjnych rozumiane są szeroko, co pozwala na harmonijny rozwój przedszkolaków. Atuty serii: rozwijanie zainteresowań czytelniczych, rozwijanie umiejętności klasyfikowania, wskazywania różnic i podobieństw, rozwijanie percepcji słuchowej i słuchu fonematycznego, rozwijanie myślenia i mowy, rozwijanie sprawności manualnej i orientacji przestrzennej, rozwijanie pamięci wzrokowej i umiejętności organizowania pola spostrzeżeniowego, rozwijanie umiejętności kodowania i dekodowania, Rozwijanie umiejętności liczenia i intuicji geometrycznych.
Karty do indywidualnej pracy z dzieckiem.Publikacja Wspomaganie rozwoju percepcji słuchowej zawiera karty przeznaczone do pracy indywidualnej, których celem jest rozwijanie percepcji słuchowej poprzez:- ćwiczenie słuchu fonematycznego oraz umiejętności analizy i syntezy słuchowej,- ćwiczenie słuchu fonetycznego,- ćwiczenie pamięci słuchowej. Ćwiczenia dotyczące percepcji słuchowej rozwijają sprawności przydatne w nauce czytania i pisania.Obejmują one trzy etapy:- wyodrębnianie zdań z wypowiedzi, rozdzielanie ich na słowa,- określanie liczby słów i ich kolejności w zdaniach,- wyodrębnianie i wybrzmiewanie sylab w słowach, określanie ich liczby i kolejności,- wyodrębnianie głosek w słowach (w nagłosie, wygłosie i śródgłosie), liczenie głosek.
Karty do indywidualnej pracy z dzieckiem.Publikacja Wspomaganie rozwoju percepcji wzrokowej zawiera karty przeznaczone do pracy indywidualnej, których celem jest rozwijanie percepcji wzrokowej poprzez ćwiczenia kształtujące zdolności rozpoznawania i rozróżniania bodźców wzrokowych, a także ich interpretowania.Wykonując ćwiczenia na kolejnych kartach, dziecko:- uczy się dostrzegać coraz więcej cech przedmiotów z bliskiego mu otoczenia;- porównując, odtwarzając i klasyfikując, rozwija umiejętności- analizy i syntezy w procesie spostrzegania.
Karty pracy zostały przygotowane z myślą o dziecku w wieku przedszkolnym, oddzielnie dla każdej grupy wiekowej. Taka struktura pozwala rozwijać ważne kompetencje zgodnie z możliwościami dzieci i stopniowo doskonalić je w kolejnych latach. Ze względu na specyfikę rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym, zakresy kompetencji w obu obszarach edukacyjnych rozumiane są szeroko, co pozwala na harmonijny rozwój przedszkolaków. Atuty serii: rozwijanie zainteresowań czytelniczych, rozwijanie umiejętności klasyfikowania, wskazywania różnic i podobieństw, rozwijanie percepcji słuchowej i słuchu fonematycznego, rozwijanie myślenia i mowy, rozwijanie sprawności manualnej i orientacji przestrzennej, rozwijanie pamięci wzrokowej i umiejętności organizowania pola spostrzeżeniowego, rozwijanie umiejętności kodowania i dekodowania, Rozwijanie umiejętności liczenia i intuicji geometrycznych.
Celem wychowania przedszkolnego jest wspomaganie rozwoju dzieci i przygotowanie ich do następnego etapu edukacji, czyli nauki szkolnej.Publikacja Chcę liczyć to jedna część z serii książeczek pomagających rozwijać kompetencje niezbędne do podjęcia nauki matematyki w szkole.Karty pracy są oczywiście tylko jednym z wielu elementów wykorzystywanych w procesie wspomagania rozwoju dziecka.Proponowane zadania motywują dzieci do działania, pomagają utrwalać poznane treści i rozwijać ważne sprawności.W publikacji zamieszczono ikony oznaczające umiejętności rozwijane dzięki zawartym w niej zadaniom.Czas pracy z kartą należy dostosować do wieku i możliwości dziecka (wprowadzać karty stopniowo i intensyfikować pracę z nimi w grupie najstarszych przedszkolaków).Publikacja zawiera 32 jednostronne karty pracy i atrakcyjne naklejki, które dodatkowo motywują dziecko do wykonywania ćwiczeń.
Karty pracy zostały przygotowane z myślą o dziecku w wieku przedszkolnym, oddzielnie dla każdej grupy wiekowej. Taka struktura pozwala rozwijać ważne kompetencje zgodnie z możliwościami dzieci i stopniowo doskonalić je w kolejnych latach. Ze względu na specyfikę rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym, zakresy kompetencji w obu obszarach edukacyjnych rozumiane są szeroko, co pozwala na harmonijny rozwój przedszkolaków. Atuty serii: rozwijanie zainteresowań czytelniczych, rozwijanie umiejętności klasyfikowania, wskazywania różnic i podobieństw, rozwijanie percepcji słuchowej i słuchu fonematycznego, rozwijanie myślenia i mowy, rozwijanie sprawności manualnej i orientacji przestrzennej, rozwijanie pamięci wzrokowej i umiejętności organizowania pola spostrzeżeniowego, rozwijanie umiejętności kodowania i dekodowania, Rozwijanie umiejętności liczenia i intuicji geometrycznych.
Karty pracy zostały przygotowane z myślą o dziecku w wieku przedszkolnym, oddzielnie dla każdej grupy wiekowej. Taka struktura pozwala rozwijać ważne kompetencje zgodnie z możliwościami dzieci i stopniowo doskonalić je w kolejnych latach. Ze względu na specyfikę rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym, zakresy kompetencji w obu obszarach edukacyjnych rozumiane są szeroko, co pozwala na harmonijny rozwój przedszkolaków. Atuty serii: rozwijanie zainteresowań czytelniczych, rozwijanie umiejętności klasyfikowania, wskazywania różnic i podobieństw, rozwijanie percepcji słuchowej i słuchu fonematycznego, rozwijanie myślenia i mowy, rozwijanie sprawności manualnej i orientacji przestrzennej, rozwijanie pamięci wzrokowej i umiejętności organizowania pola spostrzeżeniowego, rozwijanie umiejętności kodowania i dekodowania, Rozwijanie umiejętności liczenia i intuicji geometrycznych.
Publikacja przeznaczona jest dla rodziców, nauczycieli i logopedów do pracy z dziećmi, u których proces kształtowania się mowy nie został jeszcze zakończony. Poprawna wymowa daje dziecku większą szansę na sukces edukacyjny i pozwala uniknąć stresów. Dlatego ważne jest, aby skorygować zaburzenia artykulacyjne, zanim dziecko pójdzie do szkoły. W publikacji zawarte są ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: s, z, c, dz. Zagadki, krzyżówki i inne ciekawe formy zadań są bardzo pomocne w procesie kształtowania u dzieci prawidłowej wymowy.
Publikacja przeznaczona jest dla dzieci czteroletnich i jest dostosowana do ich możliwości manualnych i percepcyjnych. Ćwiczenia zachęcają do spontanicznej aktywności dziecka, rozwijają jego sprawność manualną poprzez różnorodne ćwiczenia, takie jak: rysowanie po śladzie, kreślenie prostych szlaczków czy kolorowanie według wzoru. Tego rodzaju ćwiczenia usprawniają mięśnie dłoni, uczą koordynacji wzrokowo-ruchowej. Czterolatki są zainteresowane otaczającą je przyrodą, a zawarte w publikacji ćwiczenia pomagają im ją przybliżyć. Dzieci poznają zwierzęta żyjące w lesie, na łące, na wsi. Kolorowe obrazki służą do rozmowy o zawodach, bezpieczeństwie i zdrowiu, uczą dostrzegania związków przyczynowo-skutkowych. Podczas swojej pracy dzieci rozwijają percepcję słuchową i zdolność koncentracji uwagi. Naklejki zawarte w publikacji uatrakcyjniają prace dziecka i sprawiają, że uczy się ono przez zabawę. Jednocześnie może samo ocenić swój wysiłek włożony w wykonanie zadania - przykleja uśmiechnięte buzie na stronach, z których jest szczególnie dumne.
Publikacja przeznaczona jest dla dzieci pięcioletnich i jest dostosowana do ich możliwości manualnych i percepcyjnych. Pięciolatki uwielbiają opowiadać, a zawarte w publikacji ilustracje i zachęcają je do takiej aktywności. Dzieci uczą się logicznego myślenia, dostrzegają związki przyczynowo-skutkowe, opowiadają historyjki obrazowe. Rozwijają sprawność manualną poprzez różnorodne ćwiczenia, takie jak: kreślenie szlaczków, kolorowanie według wzoru i własnego pomysłu. Dzieci uczą się pisać także przez zabawę: przechodzą przez labirynty, uczą się rysować obrazki zgodnie z instrukcja. Jednocześnie ćwiczą słuch fonematyczny, dzielą wyrazy na sylaby i głoski, szukają rymów. Pięciolatki są zainteresowane otaczającą je przyrodą. Dzięki zawartym w publikacji ćwiczeniom poznają zwierzęta żyjące w różnych środowiskach, drzewa i ich owoce, dostrzegają zmienność pór roku. Naklejki zawarte w publikacji sprawiają, że przedszkolak uczy się przez zabawę.
Publikacja przeznaczona jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i jest dostosowana do ich możliwości manualnych i percepcyjnych. Ćwiczenia rozwijają sprawność manualną poprzez kreślenie szlaczków, kolorowanie według wzoru. Pozwalają kształtować umiejętności matematyczne, takie jak: . przeliczanie, umiejętność klasyfikowania, wskazywania różnic i podobieństw. Dodatkowo zawarte kolorowanki rozwijają zdolności plastyczne, ponieważ odwołują się do naturalnej radości tworzenia charakterystycznej dla dzieci w tym wieku. Elementarz rozwija wszystkie ważne kompetencje niezbędne dla przedszkolaka.
Gdy rodzice byli dziećmi to sentymentalna podróż do krainy cudownego dzieciństwa i wspaniałej zabawy. Seria składająca się z 6 książek przeznaczona jest dla dzieci, ich rodziców... i rodziców rodziców! Zawiera wiele ciekawych zadań, gier i zabaw, które nie tylko spodobają się najmłodszym, lecz także sprawią, że rodzice oraz dziadkowie powrócą pamięcią do swojego dzieciństwa. Oprócz różnego typu aktywności w publikacjach została zawarta interesująca treść, która pomoże dzieciom poznać minione czasy i nawiązać bliską relację z rodzicami i dziadkami, którzy będą mieli niezwykłą okazję, by powspominać swoje dziecięce lata. W serii znajdują się 4 publikacje odpowiadające porom roku, a także dwie publikacje prezentujące popularne gry i zabawy. W każdej książce dzieci znajdą naklejki, elementy do wycięcia i złożenia, wiele ciekawostek, quizy i krzyżówki. Całość upiększa bogaty zestaw zdjęć i oryginalnych rysunków.
To niesamowite, ile rzeczy zawdzięczamy Grecji! To tu narodziła się olimpiada, teatr i matematyka. Sprawdzimy, kim byli znani z mitów greccy bogowie i o czym rozmawiali filozofowie. Poznamy grecki alfabet i odkryjemy sekrety wysp. Dowiemy się też, dlaczego gałązka oliwna była cenniejsza niż złoto, kto mieszka w morzu i kogo wabiły swym śpiewem syreny. Ruszaj z nami do Grecji po przygody!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?