Z książki tej : poznasz świat myśli trudnych ludzi, nauczysz się nawiązywać z nimi kontakt, dowiesz się, jak współżyć z innymi, jeśli to ty jesteś tą trudną osobą.
Książka ukazała się w 1998 roku pod tytułem ""Integracja z klientem""!Knowledge Exchange, kalifornijskie wydawnictwo, którego książki rozprowadza Warner Books, rozpoczyna publikację listy bestsellerów w dziedzinie biznesu, na której pierwsze miejsce zajmuje ""Jak zdobyć klienta"" Freda Wiersema (maj 1996, twarda oprawa).Fred Wiersema został wyróżniony przez magazyny Fortunę i Business Week oraz liczne wydawnictwa międzynarodowe. Jego książki sprzedają się na całym świecie w tłumaczeniach na następujące języki: niemiecki, francuski, holenderski, włoski, portugalski, japoński, koreański, szwedzki, chiński, duński, indonezyjski, hebrajski i tajski.W książce ""Jak zdobyć klienta"" Wiersema wyraża przekonanie, że firmy, które poprzestają na zaspokajaniu podstawowych potrzeb klienta, nie robią wszystkiego, co powinny. Następnie podaje wiele przykładów dużych i małych firm, które poznały tajemnicę budowania i podtrzymywania bliskich więzi z klientami. Dowiesz się w jaki sposób Home Depot, MCI, USAA i inne firmy przeobraziły swój sposób myślenia i umocniły najważniejsze relacje z klientami, jednocześnie zwiększając zyski. Ponadto Wiersema podaje szczegółowy plan tworzenia tego typu więzi.""Jak zdobyć klienta"" jest książką, którą powinien przeczytać każdy, kto szuka swojego miejsca w wysoce konkurencyjnym środowisku biznesu.
Książka pokazuje drogę życiową i karierę zawodową Kapuścińskiego , od kresowego Pińska, przez powojenną Warszawę, pierwsze podróże zagraniczne, długie lata spędzone w Afryce i Ameryce, wyjazdy do republik ZSRR, aż po lata spędzone na pracy pisarskiej.
Zbyt długo apele chrzescijaństwa kierowane do mężczyzn ograniczały się, w ostatecznym rozrachunku, do bycia ""porządnym i miłym facetem"". Nic dziwnego, że tak wielu mężczyzn jest zmeczonych Kościołem do łez. Zostali pozbawieni instynktu herosów. Dlatego Eldredge zachęca mężczyzn, aby znowu nabrali życia, odnaleźli swoje życiowe bitwy, przygodę i piękno.
Znany sprawozdawca radiowy, udziela wielu cennych wskazówek, aby pomóc tym, którzy mają problemy w rozmowie z jedną osobą czy przemawianiem na sali pełnej ludzi. Autor przyznaje, że najlepszym sposobem nauczenia się czegoś jest najpierw zrobienie tego źle. Autor prowadzi czytelnika i krok po kroku pokazuje mu swoją perspektywę i dzieli się wnioskami "z prób całego życia i wielu popełnionych błędów".
"Wasza dostojność! Wasze Niełaski! I wy, moje ciernie! Szanowne Diabły! Wznoszę toast na cześć kosmatej Gęby i waszej szacownej uczelni"
Na krotko przed śmiercią C. S. Lewis zebrał kilka esejów wschodzących w skład wcześniej publikowanych prac, tworząc z nich nową książkę. W pierwszych z nich opisuje powrót dobrze nam znanego diabła, który zabiera głos, zwracając się do młodych diabłów, na uroczystym obiedzie w Ośrodku Szkolenia Kusicieli.
...istny fajerwerk, poruszająca i zachęcająca lektura"
Sunday Times
Bez względu na to, czy dopiero zastanawiacie się nad założeniem rodziny, czy niedawno zawarliście związek małżeński, czy też jesteście wiele lat po ślubie - książka ta pomoże uczynić wasz związek silnym i trwałym.
Zadajemy sobie pytanie: jak przekonywać? A odpowiedź brzmi: nie przez namawianie, lecz przez zadawanie pytań.Spora część książki dotyczy właśnie zadawania pytań, z naciskiem na słuchanie odpowiedzi.Tak znana postać jaką jest Chrystus potrafił wspaniale przekonywać.Odpowiadał pytaniem lub przypowieścią.
Drugie ważne przesłanie książki dotyczy wagi uczciwości w karierze handlowca.Dzięki niej człowiek robi dobre rzeczy, nie obciążając się jakimkolwiek poczuciem winy.Ponadto dzięki uczciwości i rzetelności człowiek niczego się nie boi, bo nie ma nic do ukrycia.A bez strachu i poczucia winy osiąga wolność, aby być takim, jakim stworzył go Bóg.
Nauczysz sie sztuki perswazji.
Nie czekaj na awans! Bądź przywódcą już teraz, na stanowisku, jakie masz!
Które z pytań zadawanych Johnowi C. Maxwellowi, ekspertowi w sparawach przywództwa, podczas prowadzonych przez niego konferencji słyszy się najczęściej? "Jak mam zastosować pańskie nauczanie, skoro nie jestem liderem?"
Czy można przewodzić, nie będąc na szczycie hierarchii? Zwłaszcza gdy szef, dla którego pracujesz, jest kiepskim liderem? Odpowiedź brzmi: jak najbardziej!
Witaj w gronie 360-stopniowych liderów. Przed osobami, które chcą przewodzić, pracując na średnich poziomach organizacyjnej, stoją specyficzne wyzwania. Często przed działaniem hamują ich mity, w myśl których nie są w stanie wywierać wpływu na ludzi. Doktor Maxwell, jeden z najlepszych na świecie mentorów, obala te mity i pokazuje, jak podejmować wyzwania. Przedstawia również umiejętności potrzebne, aby zostać wspaniałym i skutecznym liderem.
Jeśli pracując na stanowisku średniego szczebla, próbowałeś przewodzić ludziom, co czyni wielu profesjonalistów, to przydadzą ci się przemyślenia Maxwella. Nadarza się niepowtarzalna szansa nauki wywierania wpływu we wszystkich kierunkach, w górę (szefowie), na boki (koledzy z równorzędnych stanowisk) i w dół (podwładni).
Masz większe wpływy niż sądzisz. Stosuj dyscyplinę 360stopniowego przywództwa, a pojawią się nieograniczone możliwości... w orgranizacji, w karierze zawodowej i w życiu osobistym.
Dałem się zwieść każdej fałszywej odpowiedzi, każdą z nich gruntownie zbadałem, by odkryć zawarty niej fałsz.
C. S. Lewis, fragment przedmowy: Książka "Błądzenie pielgrzyma", napisana w roku nawrócenia pisarza, jest jego autobiografią. C. S. Lewis przemawia w niej ze zwięzłością, dzięki której przekazuje swoją oryginalną myśl, bez potrzeby przeprowadzania pełnego wykładu z dziedziny filozofii religii. Jest to mądra i dogłębna książką; być może najbardziej wojowniczy utwór tego autora poświęcony problematyce chrześcijańskiej.
Słowa i teksty Johna Maxwella zainspirowały miliony osób, łącznie ze mną. W książce 15 niezawodnych praw rozwoju John ponownie dzieli się cennymi przemyśleniami na temat możliwości rozwijania przez nas wszystkich pełni potencjału oraz wywierania pozytywnych wpływów na innych.
Elizabeth Dole
senator, b. doradca prezydenta USA
oraz prezes Amerykańskiego Czerwonego Krzyża
Wyrażam głębokie uznanie dla Johna Maxwella jako światowego pioniera w dziedzinie przywództwa. W swojej najnowszej książce udało mu się klarownie wyodrębnić 15 najważniejszych praw osobistego rozwoju. Lektura tej książki pozwala przyswoić sobie esencję wiedzy Autora, który pomaga czytelnikom w zdobywaniu kolejnych wyższych poziomów życiowego sukcesu.
Stedman Graham
mówca, publicysta i przedsiębiorca
Jako trener i przywódca, szukam zawsze sposobów inspirowania rozwoju moich graczy. Dzięki mojemu przyjacielowi Johnowi Maxwellowi czytelnicy dostają teraz instruktażowy podręcznik progresywnego rozwoju. Zrozumienie opisanych w nim praw umożliwia rozwój indywidualny
oraz wspieranie innych osób w otoczeniu. Ta książka to obowiązkowa lektura dla każdego, kto chce pomagać innym w tym zakresie.
John Calipari
główny trener drużyny koszykówki
Uniwersytetu Kentucky
Droga dzikiego serca mówi o tym, czym jest stawanie się mężczyzną, i o tym - czego pewnie bardziej potrzebujemy - jak można się nim stać. To ryzykowne przedsięwzięcie, pełne niebezpieczeństw, błędów i katastrof. Życie mężczyzny jest czasem prawdziwej próby i każdy mężczyzna, stary czy młody, tę wędrówkę przebywa. Ta książka to także ?raport z frontu? - sprawozdanie z męskiej wędrówki, spisane na podstawie przeżyć wewnętrznych; relacja mężczyzny nieustannie szukającego uzdrowienia, odnowy i dojrzałości; głos ojca starającego się o to, co najlepsze dla jego synów.
Książka ta zatem biegnie dwutorowo - przemawia najpierw do samych mężczyzn, odnosząc się do ich osobistej wędrówki, a następnie zwraca się do tych, którzy wychowują chłopców i formują mężczyzn.
Zamiast pracować w pojedynkę, przyłącz się do zespołu. Oto, co może dać ci zespół:
- Stajesz się lepszy niż jesteś.
- Twoje wartości przenoszą się na innych ludzi.
- Możesz robić to, w czym jesteś najlepszy.
- Możesz pomagać innym robić to, co umieją najlepiej.
- Zyskujesz więcej czasu.
- Zyskujesz towarzystwo.
- Zespół pomaga realizować pragnienia twojego serca.
- Każdy w zespole jest na zwycięskiej pozycji.
Zespół to niesłychana rzecz. Dla niego żadne zadanie nie jest za ciężkie, żaden cel nieosiągalny, żadne marzenie niedoścignione. Dzięki zespołowi spełniają się marzenia!
Przez wieki ludzi dręczyło jedno pytanie ponad wszystkie inne Jeśli Bóg jest dobry i wszechmocny, dlaczego pozwala swoim stworzeniom cierpieć? A co z cierpieniem zwierząt, które ani nie zasługują na ból, ani nie mogą na nim zyskać? Największy chrześcijański myśliciel naszych czasów podejmuje próbę rozwikłania tej zawiłej kwestii. Z charakterystycznym dla siebie współczuciem i wnikliwością, C.S. Lewis oferuje odpowiedzi na te kluczowe pytania i dzieli się swoją nadzieją oraz mądrością, aby pomóc uleczyć świat spragniony prawdziwego zrozumienia ludzkiej natury.
Integralność jest czymś więcej niż zwykłą uczciwością jest kluczem do sukcesu. Osoba cechująca się integralnością jest w stanie korzystać ze wszystkich cech swojego charakteru, aby stawić czoła nawet najtrudniejszym okolicznościom. Opierając się na swoich doświadczeniach zawodowych, dr Henry Cloud psycholog kliniczny, trener przywództwa, konsultant wielu firm i gospodarz audycji radiowych o zasięgu ogólnokrajowym pokazuje, w jaki sposób nasz charakter może nam przeszkodzić w osiągnięciu tego, kim chcemy (lub kim moglibyśmy) być.
Komunikaty zwrotne docierają do nas codziennie: od przyjaciół, rodziny, kolegów, klientów, szefów, nauczycieli, lekarzy i nieznajomych. Oceniają nas, udzielają coachingu i krytykują za wyniki, osobowość i wygląd.Wiemy, że opinie są niezbędne w rozwoju zawodowym i w zdrowych relacjach, a mimo to boimy się ich, a nawet je odrzucamy. Dzieje się tak dlatego, że komunikaty zwrotne tkwią na pograniczu dwóch przeciwnych sobie ludzkich pragnień: chcemy się uczyć i rozwijać, a jednocześnie być akceptowani i szanowani takimi, jakimi jesteśmy obecnie. Dziękuję za informację zwrotną to pierwsza książka, która otwarcie próbuje łagodzić to napięcie. Wyjaśnia, dlaczego komunikaty zwrotne są tak istotne, a jednocześnie tak trudne, i oferuje prosty system i skuteczne narzędzia pomagające nam z wdziękiem radzić sobie z życiowymi wichrami przypadkowych komentarzy, z dorocznymi ewaluacjami i niepożądanymi radami.Świat biznesu przeznacza co roku miliardy złotych i miliony godzin na szkolenia, jak udzielać komunikatów zwrotnych. Douglas Stone i Sheila Heen z Harvard Negotiation Project wyjaśniają, dlaczego wszystkie te pieniądze inwestowane są w szkolenie odbiorców zarówno w pracy, jak w osobistych relacjach. To odbiorcy bowiem interpretują to, co słyszą, i decydują, czy i jak się zmienić.Stone i Heen, współautorzy międzynarodowego bestsellera pt. Difficult Coversations, poświęcili ostatnie piętnaście lat na współpracę z korporacjami, organizacjami non profit, instytucjami rządowymi i rodzinami, aby ustalić, co pomaga nam w nauce, a co nam przeszkadza. Odkryli, że choć przyjmowanie komunikatów zwrotnych może być niełatwe, to jednak można się tego nauczyć.Z książki dowiesz się, jak ROZPOZNAĆ wyzwalacze, które blokują naukę, ZROZUMIEĆ kiepsko przekazany komunikat zwrotny, ODKRYĆ martwe punkty, by zrozumieć ukryty wpływ naszego zachowania na innych, USTALIĆ GRANICE w obliczu bezlitosnej i destrukcyjnej krytyki i ODZYSKAĆ właściwą perspektywę nawet w najtrudniejszych rozmowach.Czy jesteś zaangażowany w organizację, zespół czy relację, Dziękuję za informację zwrotną pomoże ci w skutecznej nauce nie tylko od troskliwego coacha lub ukochanego mentora, lecz od niemal każdego. Autorzy z humorem i klarownością łączą najnowsze odkrycia neochirurgii i psychologii z praktycznymi i trzeźwymi radami. Książka ma zadatki na stanie się klasykiem w świecie przywództwa, organizacyjnych zachowań i edukacji.
Zagadnienie postępu zmusza nas do zadania sobie pytania, czy potrafimy znaleźć jakikolwiek sposób, by podporządkować się światowemu systemowi paternalistycznej technokracji bez utraty całej osobistej prywatności i niezależności. Czy istnieje możliwość, byb zdobyć cały miód oferowany przez dobroczynne superpaństwo, unikając jednocześnie jego żądła?
Twój umysł nie może być w dwóch miejscach jednocześnie.
Zbyt wielu z nas popadło w uzależnienie od popularnego, kuszącego i niebezpiecznego narkotyku, jakim jest wielozadaniowość. Devora Zack też mu uległa, lecz go przezwyciężyła i stała się bardziej efektywna. Ty też możesz to zrobić.
Zack porządkuje dowody naukowe z zakresu funkcjonowania układu nerwowego, aby dowieść, że naprawdę nie możesz robić kilku rzeczy naraz – jest to po prostu iluzja. Lepiej dać sobie radę z mnóstwem informacji i zakłóceń, które dziś nas bombardują.
Ta książka wyjaśnia dokładnie, jak oczyścić i uspokoić umysł, jak ułożyć swój plan
i uporządkować otoczenie, aby łagodnie, lecz zdecydowanie poradzić sobie z wymaganiami, jakie stawiają nam ludzie, i zrealizować pomyślnie swoje zadania – jedno po drugim, a przez to być o wiele bardziej produktywnym. Jednozadaniowość jest sekretem do osiągnięcia sukcesu i zdrowia psychicznego.
„Nie pozwól, aby zwiódł cię łagodny ton Zack – Jednozadaniowość jest książką opartą na poważnych badaniach naukowych, a pragmatyczne rady w niej zawarte mogą rzeczywiście zmienić twoją pracę i życie”.
David Bach, dziewięciokrotnie umieszczany na liście najpoczytniejszych autorów według „New York Timesa”, autor Automatic Milionaire oraz Smart Women Finish RichTwój umysł nie może być w dwóch miejscach jednocześnie.
Zbyt wielu z nas popadło w uzależnienie od popularnego, kuszącego i niebezpiecznego narkotyku, jakim jest wielozadaniowość. Devora Zack też mu uległa, lecz go przezwyciężyła i stała się bardziej efektywna. Ty też możesz to zrobić.
Zack porządkuje dowody naukowe z zakresu funkcjonowania układu nerwowego, aby dowieść, że naprawdę nie możesz robić kilku rzeczy naraz – jest to po prostu iluzja. Lepiej dać sobie radę z mnóstwem informacji i zakłóceń, które dziś nas bombardują.
Ta książka wyjaśnia dokładnie, jak oczyścić i uspokoić umysł, jak ułożyć swój plan
i uporządkować otoczenie, aby łagodnie, lecz zdecydowanie poradzić sobie z wymaganiami, jakie stawiają nam ludzie, i zrealizować pomyślnie swoje zadania – jedno po drugim, a przez to być o wiele bardziej produktywnym. Jednozadaniowość jest sekretem do osiągnięcia sukcesu i zdrowia psychicznego.
„Nie pozwól, aby zwiódł cię łagodny ton Zack – Jednozadaniowość jest książką opartą na poważnych badaniach naukowych, a pragmatyczne rady w niej zawarte mogą rzeczywiście zmienić twoją pracę i życie”.
David Bach, dziewięciokrotnie umieszczany na liście najpoczytniejszych autorów według „New York Timesa”, autor Automatic Milionaire oraz Smart Women Finish Rich
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?