Nazywa się Ząbek, detektyw Ząbek. Ma licencję na rozwiązywanie najtrudniejszych i najbardziej zawiłych spraw w Magicznym Jorku. I nie zawaha się jej użyć! A teraz przytrafiło mu się siedem najdziwniejszych spraw, jakie tylko można sobie wyobrazić... Bo w Magicznym Jorku nie dzieje się dobrze. I w związku z tym burmistrz Antoni Polarny nie ma wyjścia, musi zatrudnić Ząbka. Powierza mu wykonanie siedmiu niezwykle trudnych zadań. Tak trudnych i tak niebezpiecznych, że nie wiadomo, czy Ząbek powróci z tych misji zdrów i cały.Obecnie detektyw Ząbek cierpi. W całym ciele czuje mrowienie, coś strzyka mu w karku. Jednym słowem - nie najlepiej. W tej sytuacji drugie zadanie od burmistrza Magicznego Jorku raczej go nie cieszy - tym razem ma zachęcić lokatorów pobliskiej jaskini do wyjścia na świeże powietrze i zażycia odrobiny ruchu. Wbrew pozorom sprawa nie będzie łatwa. Ząbek nawet nie wie, kto zamieszkuje ową jaskinię.
Kukuryku! Afera w kurniku!KUUU-KU-RY-KU! KUUU-KU-RY-KU!Tu Kurnikowa Rozgłośnia Radiowa!Zaraz wszyscy się dowiecie,co nowego słychać w świecie!Każdego dnia redaktor Kukuryk przekazuje mieszkańcom Zagrodna najnowsze wiadomości. Tyle że jego radiowe koleżanki, kury reporterki zamiast poszukać ciekawych informacji przynoszą same plotki. Ba! One je nawet wymyślają. I przez to wszyscy mieszkańcy Zagrodna są ze sobą skłóceni. Wciąż wysłuchują, że a to, że krasula daje lepsze mleko niż inne krowy, a to, że kacze jajka są za małe, że jaja gęsi mają za mało witamin albo że czarna owca nosi niemodne futro. Każdego dnia jeszcze nim się słońce schowa, nowa plotka jest gotowa. Jak to się skończy dla kur i dla rozgłośni radiowej? Czy warto plotkować?
Każdy może rysować! Wystarczy tylko trochę poćwiczyć, bo przecież ćwiczenie czyni mistrza! Dzięki tej publikacji dowiecie się, jak krok po kroku narysować różne zwierzęta! Nie potrzebujecie nawet bloku ani zeszytu, bo w książce zaplanowano specjalne miejsca na rysunki. Rysowanie to nie tylko świetna zabawa, ale także ćwiczenie cierpliwości i ręki, co ułatwia późniejszą naukę pisania.
Zira wraca do rodzinnego domu, w którym nie była od dwustu lat, i próbuje wieść życie zwyczajnej nastolatki. Nie jest jej jednak łatwo odnaleźć się we współczesnym świecie. Adam, Tara i Tobiasz robią wszystko, by zachować jej tożsamość w tajemnicy, ale dziewczyna nieustannie zwraca na siebie uwagę. Jak Zira odnajdzie się w szkole? Czy nie wpakuje się w kolejne tarapaty? Sprawy zaczynają wymykać się spod kontroli, gdy klasowa gwiazda zakochuje się w Adamie i za wszelką cenę stara się zdobyć jego serce. Zawiera nawet pakt z najciemniejszymi mocami. Czwarty tom bestsellerowej norweskiej serii opartej na motywach mitologii nordyckiej.
Eternity. Wejdź do gry! to ilustrowana powieść, która brawurowo balansuje między realizmem a fantazją. To historia pełna akcji i napięcia. Kiani jego matka wspólnie stworzyli grę komputerową Eternity. Kiedy mama Kiana umiera, chłopiec nie chce już w nią grać. Pewnego dnia na ekranie jego komputera pojawia się tajemnicza wiadomość, rzekomo wysłana przez nieżyjącą matkę, zapraszająca go do świata gry! Kian ma tylko 24 godziny, aby odnaleźć mamę i wydostać się z gry, w przeciwnym razie zostanie w niej uwięziony na zawsze.
WSPÓŁCZESNE FANTASY, KTÓREGO AKCJA JEST OSADZONA W GRZE KOMPUTEROWEJ!
Książka była nominowana do nagrody AvidReader Award.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?