Ewon, nieco przytłoczony mieszkaniem pod jednym dachem z Mookyulem, postanawia trochę odpocząć od wysokiego standardu życia. Zamiast wykwintnej restauracji odwiedza zwyczajny bar. I wszystko byłoby w najlepszym porządku, gdyby nie to, że Mookyul postanawia mu towarzyszyć. Na domiar złego na miejscu Ewon spotyka kilku swoich przyjaciół. Kiedy już myśli, że nic gorszego nie może się wydarzyć, jeden ze znajomych wyznaje uczucia, jakie do niego żywi.
iho, który przyłapał młodego szefa gangu i Ewona podczas intymnego „sam na sam”, postanawia się zemścić. Wyznaje Mookyulowi, że zaangażował się w związek z nim tylko po to, by odegrać się na niewiernym kochanku. Przytłoczony całą sytuacją Ewon rzuca pracę w biurze mafii i zaszywa się w swoim nędznym mieszkaniu. Jak długo Mookyul zdoła wytrzymać bez pyskatego chłopca na posyłki?
Ewon staje się odpowiedzialny za sprawy finansowe w Towarzystwie Kredytowym Seahan. Jeden z podwładnych Mookyula prosi go o pomoc w pewnej delikatnej sprawie i przy tej okazji Ewon przekonuje się, jak daleko człowiek jest w stanie posunąć się w imię miłości i pieniędzy.
W międzyczasie Mookyul zaczyna sobie uświadamiać podobieństwo między Ewonem a wspomnieniem chłopca z dalekiej przeszłości. Los czasem płata figle, a nawet najmniejsze, pozornie nic nieznaczące decyzje mogą mieć wielki wpływ na nasze późniejsze życie.
Ewon i Mookyul odkrywają, że mają ze sobą dużo więcej wspólnego, niż im się z początku wydawało. Tak naprawdę Mookyul nie stałby się tym, kim jest teraz, gdyby w przeszłości ścieżki jego i Ewona się nie przecięły.
Riko, po zatruciu toksyną obłego nadziewaka, desperacko walczy o życie. Ostatecznie udaje jej się powrócić do zdrowia, jednak zraniona ręka wymaga nieustannej rehabilitacji. Tymczasem Nanachi zgadza się wziąć udział w wyprawie, więc wszyscy troje wyruszają w dalszą podróż, a po przebyciu znajdującego się na piątej warstwie Oceanu Zwłok trafiają do placówki badawczej, gdzie swą siedzibę ma Bondrewd zwany Suwerenem Brzasku.
Oto czwarty tom opowieści o niezwykłej, pełnej cudów przygodzie!
Senne nadmorskie miasteczko, gdzie życie toczy się leniwie… Mieszka w nim Koume Sato. Właśnie przeżyła pierwsze miłosne rozczarowanie. Chłopak, z którym umówiła się na randkę, zażyczył sobie „dowodu” jej uczuć, ona zaś przystała na to z obawy przed odrzuceniem. W jednej chwili marzenia Koume o romantycznej miłości legły w gruzach.
Zdruzgotana dziewczyna próbuje jakoś to sobie poukładać. Proponuje koledze z klasy, Keisuke Isobe, nietypowy układ. Co jednak zrobi, gdy okaże się, że w życiu nic nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać?
Gorzko-słodka opowieść o samotności, potrzebie akceptacji i poszukiwaniu bratniej duszy. O pułapkach dojrzewania i próbach odnalezienia się w dorosłym świecie
Komiks dla dorosłych
„Niebiosa, dajcie mi siłę!”
Sprzeczka na temat dawnych błędów doprowadza do rozłamu pomiędzy Shoyą i jego przyjaciółmi, a obwiniająca się o tę sytuację Shoko próbuje targnąć się na własne życie. Czas zatrzymuje się w miejscu, gdy Shoya podejmuje desperacką próbę uratowania dziewczyny, którą niegdyś pozbawił szczęścia. Jak zachowają się jego przyjaciele? Czy łącząca ich więź przetrwa przeciwności losu?
Shoya Ishida nade wszystko ceni przygody i dobrą zabawę. Jest energiczny i wszędzie go pełno. Kiedy więc w klasie pojawia się nowa koleżanka – niesłysząca Shoko Nishimiya – która już od pierwszych dni działa mu na nerwy nieprzystosowaniem i ślamazarnością, Shoya okazuje jej swoją niechęć. Nie tylko sam zaczyna uprzykrzać Nishimiyi życie, ale też zachęca do tego resztę klasy. Pewnego dnia posuwa się jednak za daleko, w efekcie czego dziewczyna zmienia szkołę, on zaś staje się obiektem przemocy i traci przyjaciół.
Mija sześć lat. W tym czasie Shoya wielokrotnie zastanawiał się nad swoim karygodnym zachowaniem w stosunku do głuchej koleżanki. Czy będzie potrafił spojrzeć jej prosto w oczy, kiedy los ponownie skrzyżuje ich ścieżki?
Wystawa obrazów Yuuseia zostaje bardzo ciepło przyjęta, a młody artysta otrzymuje propozycję wyjazdu do Nowego Jorku. Tymczasem do Kizuny przychodzi list, który dla niej również oznacza opuszczenie hotelu Williams Child Bird. Drogi malarza i jego modelki powoli się rozchodzą. Czy jest choć cień nadziei, że ci dwoje kiedykolwiek spotkają się znowu? A może to w ramionach kogoś innego dziewczyna znajdzie szczęście?
Dziwne wydarzenia w „Klatce dla ptaków” doprowadzają do wypadku, w wyniku którego Yuusei łamie rękę. Kizuna czuje się odpowiedzialna za to, co mu się przytrafiło, i postanawia zaopiekować się rannym malarzem. Przy okazji poznaje historię poprzedniej modelki Asaia i uświadamia sobie, jak wielkie piętno Minako odcisnęła na jego twórczości oraz psychice. W dodatku kuzyn Yuuseia, Yuki, zaczyna interesować się Kizuną, co jeszcze bardziej komplikuje relacje mieszkańców „Klatki dla ptaków”.
Kiedy zegar wybija północ, pojawiają się one. Nikt nie wie, kim są, skąd przychodzą i dlaczego pozostają w tym świecie cały miesiąc. Niektórzy twierdzą, że to duchy, inni, że wytwory chorej wyobraźni. Wzbudzają przerażenie, odrazę i niepokój. Nie wszyscy je widzą, ale ci, których nawiedzają, są skłonni zrobić zaskakujące rzeczy, by stracić je z oczu. Nawet za cenę własnego życia...
Sammie mieszka wraz z wujkiem w maleńkim mieszkaniu na peryferiach Londynu. Życie jej nie rozpieszcza, ale stara się nie poddawać. Od kilku lat w sylwestrową noc, wraz z wybiciem północy, w jej pokoju zjawia się nieproszony gość. Nie sposób się go pozbyć i choć nikomu nie robi krzywdy, jego obecność jest niezwykle uciążliwa. Wędruje za Sammie krok w krok, niespodziewanie znika, by zaraz pojawić się tuż przy jej twarzy. Przebiera wychudłymi palcami, jakby ciągle coś rachował i pozostawia po sobie odór gnijącego mięsa. A kiedy nadchodzi luty, znika, by pojawić się, gdy sylwestrowy zegar znów odmierzy dwanaście uderzeń.
Szaleństwo hrabiego Gilles’a de Rais, zwanego „Świętym Potworem”, doprowadziło do przywołania morskiego demona – monstrum, jakiego świat nie widział. Duchy Bohaterów rozpoczynają dramatyczną walkę, by uchronić miasto Fuyuki przed zagładą. Czy wciąż ranna Szermierz zdoła użyć mocy Excalibura, Miecza Przyrzeczonego Zwycięstwa? Oto czwarty tom historii, która doprowadziła do wydarzeń z „Fate/stay night”!
Szaleństwo hrabiego Gilles’a de Rais, zwanego „Świętym Potworem”, doprowadziło do przywołania morskiego demona – monstrum, jakiego świat nie widział. Duchy Bohaterów rozpoczynają dramatyczną walkę, by uchronić miasto Fuyuki przed zagładą. Czy wciąż ranna Szermierz zdoła użyć mocy Excalibura, Miecza Przyrzeczonego Zwycięstwa? Oto czwarty tom historii, która doprowadziła do wydarzeń z „Fate/stay night”!
Wojna o Świętego Graala – ostateczny pojedynek pomiędzy Duchami Bohaterów przyzwanymi przez siedmiu magów. Stawką jest moc Graala, który spełni każde życzenie zwycięzcy.
Poznaj całą prawdę o Czwartej Wojnie o Świętego Graala, wspomnianej jedynie zdawkowo w bestsellerowej grze „Fate/stay night”, opartej na scenariuszu Kinoko Nasu. Zanurz się w opowieści, która wyszła spod ostrego jak brzytwa pióra Gena Urobuchiego.
Na drodze Shiki Ryōgi i jej przyjaciela, Mikiyi Kokutō, ponownie staje psychopatyczny morderca. Spotkanie odrażającej istoty pobudza dręczący Shiki „morderczy impuls”. Czy u kresu, do którego zmierzają ona i Mikiya, otworzy się przed nimi „granica” skrywających prawdę wspomnień…?
„Puste granice”, pierwotnie wydane jako legendarna już amatorska publikacja, to powieść, która zapoczątkowała w Japonii ruch nowej fantastyki i zyskała status historycznego arcydzieła.
Dążący do Wiru Źródła taumaturg – oderwany od rzeczywistości Sōren Araya – wznosi barierę Absolutu stanowiącą urzeczywistnienie samej śmierci. Czy Mistyczne Oczy Shiki Ryōgi, zdolne do dostrzeżenia śmierci każdego bytu, zdołają się przez nią przebić?
Puste granice, pierwotnie wydane jako legendarna już amatorska publikacja, to powieść, która zapoczątkowała
w Japonii ruch „nowej fantastyki” i zyskała status historycznego arcydzieła.
Po przebudzeniu się z dwuletniej śpiączki, Shiki Ryōgi traci pamięć, ale w zamian zyskuje Mistyczne Oczy Widzenia Śmierci, które pozwalają jej zobaczyć śmierć wszelkich bytów. Odbijający się w nożu Shiki codzienny, zwykły świat nieustannie miesza się z innym, niezwykłym...
Puste granice, pierwotnie wydane jako legendarna już amatorska publikacja, to powieść, która zapoczątkowała w Japonii ruch "nowej fantastyki" i zyskała status historycznego arcydzieła.
Do niedawna Koko żyła w przekonaniu, że czarodziejami mogą zostać jedynie ci, którzy posiadają ku temu wrodzone predyspozycje. Ale wszystko zmieniło się w dniu, gdy trafiła pod skrzydła sympatycznego czarodzieja Qifreya i zaczęła zgłębiać arkana magii. Pewnego dnia wraz z nim i pozostałymi uczennicami odwiedza miasto czarodziejów Karn, by wybrać odpowiednią dla siebie różdżkę. Jednak w wyniku machinacji tajemniczego czarodzieja w masce dziewczęta trafiają do nieznanego sobie miejsca, którego strzeże przerażający smok...
Czy czarodziejami mogą zostać jedynie wybrani? A może również ci, którzy dążą do tego ciężką pracą?
Koko od najmłodszych lat pragnęła zostać czarodziejką. Niestety z magii mogą korzystać jedynie osoby posiadające w tym kierunku wrodzone predyspozycje, zaś czarodzieje pilnie strzegą swych sekretów. Koko porzuca więc marzenia i wiedzie spokojny żywot u boku matki. Wszystko się zmienia, kiedy do wioski przybywa czarodziej. Dziewczyna podpatruje rytuał rzucania zaklęcia i postanawia go powtórzyć. Jednak nie zdaje sobie sprawy, jak tragiczne skutki może przynieść nieumiejętne korzystanie z magii... Oto niesamowicie klimatyczna i przepięknie narysowana opowieść, która z pewnością zainteresuje wielbicieli fantasy, a w szczególności fanów Harry`ego Pottera! Daj się wciągnąć w cudowny świat pełen magii, tajemnic i przygód!Tydzień książek dla młodzieży >>
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własną wolę…
Tak oto zaczyna się legenda dowodzonej przez Momongę gildii, Ainz Ooal Gown.
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własną wolę…
Tak oto zaczyna się legenda dowodzonej przez Momongę gildii, Ainz Ooal Gown.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?