KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo KOMLOGO

Okładka książki Uczuciowe przedszkolaki. Emocje w sytuacjach cz.2

124,90 zł 96,60 zł


Uczuciowe przedszkolaki. Emocje w sytuacjach. Część 2. Spokój, zazdrość, wstyd, zaskoczenie - Martyna Cembrzyńska - Komlogo Emocje w sytuacjach. Część 2 to drugi zestaw pomocy z serii Uczuciowe przedszkolaki, zaprojektowanej do rozwijania kompetencji emocjonalnych, społecznych i poznawczych u dzieci w wieku przedszkolnym oraz w młodszym wieku szkolnym. Zestaw ten może być także użyteczny dla starszych dzieci oraz dzieci z niepełnosprawnościami. Pomoc ta jest wszechstronna i nadaje się zarówno do pracy indywidualnej, jak i grupowej, w ramach zajęć edukacyjnych w przedszkolu, nauczania początkowego, a także jako inspiracja do zabaw w domu. Ma szczególne zastosowanie w terapii psychologicznej i pedagogicznej oraz na Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). Zestaw może być wykorzystywany przez psychologów, pedagogów, terapeutów TUS, nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, a także przez opiekunów i rodziców. Dzięki wykorzystaniu tego materiału można wspierać dzieci w rozwijaniu wielu umiejętności i funkcji.Sfera emocjonalno-społeczna: -rozpoznawanie i nazywanie podstawowych emocji, świadomość występowania różnych emocji w jednym czasie, świadomość różnic w przeżywaniu takich samych lub podobnych sytuacji u różnych osób, empatyczne postrzeganie przeżyć bohaterów, rozmawianie o emocjach, umiejętność oceny natężenia podstawowych emocji, rozmawianie o trudnych wydarzeniach, konstruktywne sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych, empatia, wrażliwość na problemy innych i chęć pomagania, umiejętność przyjmowania prostych ról, naśladownictwo i działania naprzemienne, komunikacja. Sfera poznawcza: myślenie sytuacyjne, przyczynowo-skutkowe, logiczne, wyobraźnia, aktywne słuchanie, rozwijanie słownika biernego i czynnego, rozumienie prostych zdań, pytań i poleceń, umiejętność wypowiadania się, percepcja wzrokowa i słuchowa, orientacja przestrzenna, pamięć, koncentracja uwagi, grafomotoryka. Zawartość zestawu: książeczka z 40 opowiadaniami oraz zadaniami i instrukcją, 40 obrazków związanych z opowiadaniami oraz pytania, 4 dwustronne karty z buźkami symbolizującymi emocje, 4 dwustronne karty z twarzami dzieci przestawiającymi emocje, 40 dwustronnych kółek z twarzami dzieci i kolorami emocji, kolorowanka.
Okładka książki Czytamy z Fretką cz.1 Bolo. Samogłoski

11,53 zł 8,18 zł


Seria 10 książeczek przeznaczonych do nauki i doskonalenia umiejętności czytania metodą sylabową. Oprócz nauki czytania rodzice, nauczyciele i inni specjaliści mogą je wykorzystywać do rozwijania kompetencji językowej i komunikacyjnej dzieci.W pierwszej książeczce ""Bolo"" dzieci uczą się czytać samogłoski ustne: a, e, i, o, u, y (pisane małymi i wielkimi literami). Różne sposoby zapisu samogłosek pozwalają różnie je odczytywać, np. A - to pojedynczy dźwięk, AAA - dźwięk długi, A-A - głoski wymawiane z przerwą. Należy je czytać z odpowiednią intonacją i zabarwieniem emocjonalnym, w zależności od sytuacji przedstawionej na obrazku.Ilustracje z książeczki można wykorzystywać do rozwijania różnych umiejętności dzieci. Książeczka zawiera przykładowe ćwiczenia związane z wybraną ilustracją.
Okładka książki Dziecko afatyczne w szkole i przedszkolu

19,00 zł 14,70 zł


Prezentowana publikacja jest wynikiem pracy zespołu osób od wielu lat zajmujących się problematyką dzieci afatycznych. Specyficzne zaburzenie, dotyczące głównie rozwoju mowy i sprawności językowej, o którym mowa w podręczniku, ma istotny wpływ na proces uczenia się dziecka. W różnym stopniu ujawnia się w toku rozwoju dziecka, towarzysząc mu zwykle przez całe życie. Wiedza o niedokształceniu mowy o typie afazji (specyficznym zaburzeniu języka) jest nie wystarczająco rozpowszechniona wśród rodziców i nauczycieli Ich rolą nie jest diagnozowanie, to pozostawiamy specjalistom. Natomiast to oni zwykle jako pierwsi zauważają trudności dziecka i w głównej mierze wspierają je na co dzień. Prezentowany poradnik jest próbą dialogu specjalistów z nauczycielami i rodzicami. Autorki dążyły do stworzenia przejrzystego i czytelnego obrazu dzieci z niedokształceniem mowy o typie afazji. Bardzo cennym fragmentem poradnika jest materiał przygotowany przez rodziców, którzy założyli i prowadzą Fundację dla Osób z Afazją „Wyrazić siebie”. Ta część poradnika jest niezależna. Głos rodziców jest dowodem ich zaangażowania w działania na rzecz poprawy warunków oraz możliwości diagnozy, terapii i edukacji ich dzieci. Zdajemy sobie sprawę, że niniejsza publikacja nie rozwiąże wszystkich dotkliwych, praktycznych problemów związanych z nauczaniem i wspieraniem uczniów z tym zaburzeniem. Liczymy jednak na to, iż w niewielkim choćby stopniu pozwoli zrozumieć trudności dzieci i nauczyć się dostrzegać ich mocne strony. Wiemy przecież, że chcąc dziecku pomóc, musimy je poznać, zrozumieć i zaakceptować. Anna Paluch Ze Wstępu
Okładka książki Karty Matemagiczne

249,00 zł 176,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zestaw zawiera:36 kart piątkowych przezroczystych28 kart piątkowych nieprzezroczystych4 karty dziesiątkowe nieprzezroczyste6 plansz piątkowych pustych6 plansz dziesiątkowych pustych2 plansze piątkowe z konturami2 plansze dziesiątkowe z konturami30 kart cyfr7 kart dziesiątek16 kart znaków75 żetonów, po 25: czarnych, niebieskich, czerwonychplansza 3 x 3plansza kwadrat liczbowy 1-100 Karty Matemagiczne to oryginalne pomoce do zabawy i do nauki, przeznaczone do rozwijania umiejętności matematycznych u dzieci. Przezroczyste karty umożliwiają konstruowanie układów liczb na bazie piątkowego schematu kropkowego i uczenie strategii liczenia opartych na progu piątkowym. Karty, żetony i plansze wykorzystywane są w zadaniach wizualizacji liczb i operacji matematycznych oraz w pięciu grach. Instrukcja zawiera przykłady ćwiczeń uwagi, spostrzegania wzrokowego, orientacji przestrzennej i pamięci. Propozycje ćwiczeń i gier wspierają procesy motywacyjne, nawet u dzieci z doświadczeniami porażek w uczeniu się matematyki.Karty Matemagiczne mogą być wykorzystywane przez nauczycieli i specjalistów na zajęciach terapeutyczno-edukacyjnych z dziećmi w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (niepowodzenia edukacyjne, zaburzenia mowy, specyficzne trudności w uczeniu się; dysleksja, dyskalkulia). Z pomocy mogą korzystać rodzicie i opiekunowie w czasie zabaw i ćwiczeń z dziećmi w domu lub w świetlicy.
Okładka książki Uczuciowe przedszkolaki. Emocje w sytuacjach cz.1

124,90 zł 88,49 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Zawartość zestawu:- książeczka z 40 opowiadaniami oraz zadaniami i instrukcją,- 40 obrazków związanych z opowiadaniami oraz pytania,- 4 dwustronne karty z buźkami symbolizującymi emocje,- 4 dwustronne karty z twarzami dzieci przestawiającymi emocje,- 40 dwustronnych kółek z twarzami dzieci i kolorami emocji,- kolorowanka. Emocje w sytuacjach. Część 1. to pierwszy zestaw pomocy z serii Uczuciowe przedszkolaki. Seria przeznaczona jest do rozwijania kompetencji emocjonalnych i społecznych oraz umiejętności poznawczych dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Mogą z niej korzystać dzieci starsze oraz dzieci z niepełnosprawnościami.Pomoc może być wykorzystywana w pracy terapeutycznej indywidualnej i grupowej, na zajęciach edukacyjnych w przedszkolu i nauczaniu początkowym, a także jako forma zabawy w domu. Szczególne zastosowanie znajdzie w terapii psychologicznej i pedagogicznej oraz na Treningu Umiejętności Społecznych.Z zestawu mogą korzystać psycholodzy, pedagodzy, terapeuci TUS, nauczyciele wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego, opiekunowie i rodzice. Dzięki pomocy można rozwijać u dzieci różne funkcje i umiejętności. Sfera emocjonalno-społeczna:- rozpoznawanie i nazywanie podstawowych emocji,- świadomość występowania różnych emocji w jednym czasie,- świadomość różnic w przeżywaniu takich samych lub podobnych sytuacji u różnych osób,- empatyczne postrzeganie przeżyć bohaterów,- rozmawianie o emocjach,- umiejętność oceny natężenia podstawowych emocji,- rozmawianie o trudnych wydarzeniach,- konstruktywne sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych,- empatia, wrażliwość na problemy innych i chęć pomagania,- umiejętność przyjmowania prostych ról,- naśladownictwo i działania naprzemienne,- komunikacja.Sfera poznawcza:- myślenie sytuacyjne, przyczynowo-skutkowe, logiczne,- wyobraźnia,- aktywne słuchanie,- rozwijanie słownika biernego i czynnego,- rozumienie prostych zdań, pytań i poleceń,- umiejętność wypowiadania się,- percepcja wzrokowa i słuchowa,- orientacja przestrzenna,- pamięć,- koncentracja uwagi,- grafomotoryka.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj