Gruzja należąca geograficznie do Azji, a mentalnie i kulturowo do Europy, to kraj ludzi niezwykle gościnnych i otwartych - prawdziwy raj dla turystów. Zaprasza ich na czarnomorskie wybrzeże, w doliny, gdzie rosną figi i palmy, uprawiane są kiwi i banany, oraz w dzikie góry, w najwyższym kaukaskim pasmie przekraczające pięć tysięcy metrów, niżej zaś stwarzające niezliczone możliwości emocjonujących wędrówek. Gruzja słynie z żywiołowych tańców, dobrego wina i wybornej kuchni. I mimo swojej coraz większej popularności nadal jest krainą do odkrycia.
Monastery, skalne miasta, twierdze
Kuchnia tysiąca smaków
Prastare tradycje winiarskie
Plaże Morza Czarnego
Atrakcyjne trasy trekkingowe
Wyniosłe szczyty Kaukazu
Travelbook to Twój niezastąpiony towarzysz podróży. Wskaże Ci najważniejsze atrakcje, podpowie, czego szukać poza głównymi szlakami, i wprowadzi w świat miejscowych obyczajów. Znajdziesz w nim opisy najciekawszych regionów i miast, a sprawdzone informacje praktyczne umożliwią staranne zaplanowanie podróży.
Riwiera chorwacka to niemal sześć tysięcy kilometrów skalistych i piaszczystych plaż, klifów, zatok i niezliczonych wysp. Przejrzyste lazurowe wody Adriatyku można godzinami podziwiać z pokładu jachtu, statku wycieczkowego lub... dmuchanego materaca. Niekończące się gaje oliwne, stare portowe miasteczka o bogatej historii i pięknej architekturze, a także bardzo zróżnicowana kuchnia regionalna, która ucieszy podniebienia nie tylko wielbicieli owoców morza - to tylko część powodów, dla których warto spędzić tu wakacje.
Raj dla żeglarzy
Plaże i morskie kąpiele
Zabytki UNESCO
Urzekające parki narodowe
Kuchnia śródziemnomorska
Travelbook to Twój niezastąpiony towarzysz podróży. Wskaże Ci najważniejsze atrakcje, podpowie, czego szukać poza głównymi szlakami, i wprowadzi w świat miejscowych obyczajów. Znajdziesz w nim opisy najciekawszych regionów i miast, a sprawdzone informacje praktyczne umożliwią staranne zaplanowanie podróży.
Irlandia, nazywana Zieloną Wyspą, kojarzy się z tajemniczymi Celtami, św. Patrykiem i Leprechaunami, skrzatami z garncem złota. W każdym zakątku kraju celtycka kultura przeplata się z bogatą historią i spektakularnymi widokami. Każdy znajdzie tu coś dla siebie, poczynając od zabytków i pubów gwarnego Dublina, przez tajemniczy zachód i bezdroża Donegalu, po prehistoryczne, wczesnochrześcijańskie i średniowieczne budowle rozsiane na terenie całego kraju. Mówi się, że kto raz odwiedzi Irlandię, już zawsze będzie tu wracał.
Dublin i jego zabytki
Zamki, klasztory i kościoły
Prehistoryczne budowle
Najpiękniejsze klify w Europie
Tradycyjne irlandzkie puby
Senior w rodzinie. Poradnik komunikacyjny
Rozwój technologii i postęp w niemal wszystkich dziedzinach życia ułatwia nam funkcjonowanie w zglobalizowanym świecie, lecz osłabia więzi międzyludzkie. Młodzi ludzie, tak skuteczni w obcowaniu z nowoczesną techniką, są często samotni i bezradni w relacjach. Inaczej starsi – oni wychowywali się i funkcjonowali w czasach, w których wielką wagę przywiązywało się do pielęgnowania kontaktów z innymi...
Teraz ci starsi – wiekowi rodzice, dziadkowie, czasem pradziadkowie, wymagają opieki tych młodszych – dzieci, wnuków, prawnuków. Tylko jak zapewnić seniorowi pomoc, której potrzebuje? Jak w międzypokoleniowym galimatiasie znaleźć wspólną przestrzeń? W jaki sposób porozumieć się mogą generacje o zupełnie odmiennych wizjach rzeczywistości? Jak przekonać seniora do dobrych zmian? W jaki sposób mu pomóc, nie naruszając przy tym jego autonomii?
Jeśli Ty także stoisz przed wyzwaniem mieszkania z i opieki nad seniorem, z pewnością zadajesz sobie takie i podobne pytania. Ta książka – napisany przez specjalistkę międzypokoleniowy pomost porozumienia - jest właśnie dla Ciebie. Pamiętaj: opieka nad starszym człowiekiem to nie tylko obowiązek. To także niepowtarzalna okazja! Senior ma niewyobrażalny potencjał. Każde przeżycie i emocja, jakich niegdyś doświadczył, dołożyły cegiełkę do gmachu jego wiedzy życiowej. Zbierane przez całe dekady, doświadczenia układają się w zbiór mądrości, stworzony w oparciu o osobiste sukcesy i porażki. Warto po nie sięgnąć, skorzystać z rady starszego członka rodziny. Warto, choćby po to, by uniknąć błędów, które on już dawno temu popełnił i z których wyciągnął cenne dla nas wnioski. Rozmawiajmy ze sobą, póki mamy na to czas. Wbrew technologicznym pozorom, wymiany myśli potrzebujemy do życia jak powietrza.
Jak zacząć? Dowiesz się z tej książki!
Małgorzata Modrak – gerontolog i promotor zdrowia, autorka książek poradnikowych dla osób starszych i ich opiekunów. Prowadzi warsztaty z zakresu promocji zdrowia i aktywizacji psychoruchowej (przede wszystkim wśród osób dorosłych) oraz treningi pamięci dla pacjentów z zaburzeniami demencyjnymi, a także ćwiczenia usprawniające funkcje poznawcze dla pacjentów z problemami neurologicznymi np. po udarach, z chorobą Parkinsona, stwardnieniem rozsianym. Szefuje Centrum Edukacji i Wspomagania Osób Starszych, dzieli się wiedzą i doświadczeniem w gabinecie gerontologiczym (poradnictwo i wspieranie dla pacjentów oraz ich rodzin). Naucza opiekunów osób starszych i opiekunów medycznych w szkole policealnej. Przez kilka lat pracowała w hospicjum. Miłośniczka pięknych książek i sportów zimowych, zwłaszcza morsowania .
Cypr, często kojarzony jako miejsce narodzin bogini miłości Wenus, to prawdziwy kulturowy tygiel. Podbity przez Ryszarda Lwie Serce, przeszedł w ręce templariuszy. Ślady swojej obecności pozostawili tu Grecy, Persowie, Żydzi, Wenecjanie, Turcy, a nawet Anglicy. Niezwykłe stanowiska archeologiczne, pałace, świątynie i twierdze to tylko część zabytków, jakie czekają na spragnionych wrażeń turystów. Cypr to również słońce, plaże i sporty wodne. Warto się przekonać, że wakacje spędzone na wyspie zawsze będą zbyt krótkie.
Kolorowe mozaiki
Meczety i greckie kościółki
Piaszczyste plaże
Smakowity halloumi
Gościnni mieszkańcy
Wietnam, rdzeń dawnych Indochin Francuskich, po dekadach burzliwej historii zajął należne mu miejsce jednego z najbardziej atrakcyjnych dla podróżników krajów Azji Południowo-Wschodniej. Każdy przybysz szybko zatraca się tu bez reszty w dalekowschodniej egzotyce. Fascynujące miasta, w których tysiącletnie zabytki sąsiadują z architekturą kolonialną i budownictwem socjalistycznym, rajskie plaże i dzikie góry, izolowane wsie mniejszości etnicznych... - to tylko niektóre z atrakcji, które oferuje Wietnam spragnionym wrażeń obieżyświatom.
Oszałamiająca metropolia Hanoi
Tajemnicze zabytki pośród dżungli
Zatoka Ha Long i Delta Mekongu
Pływające targi i pola ryżowe
Nieodkryta prowincja interioru
"Legendarne" jedzenie uliczne
Travelbook to Twój niezastąpiony towarzysz podróży. Wskaże Ci najważniejsze atrakcje, podpowie, czego szukać poza głównymi szlakami, i wprowadzi w świat miejscowych obyczajów. Znajdziesz w nim opisy najciekawszych regionów i miast, a sprawdzone informacje praktyczne umożliwią staranne zaplanowanie podróży.
Moskwa, choć ma już ponad 12 mln mieszkańców, jest ciągle rozwijającą się metropolią, dominującą nad resztą kraju. Symbolem stolicy jest sławny Kreml. Moskwa stanowi również najważniejszy ośrodek gospodarczy i finansowy Rosji. Nieustannie powstają tu nowe osiedla, centra handlowe i siedziby wielkich koncernów, które chcąc podkreślić swój prestiż, budują niebotyczne wieżowce. Gwałtowny rozwój budowlany stolicy nie oznacza, że zapomniano o dawnej Moskwie, a część starych dzielnic jest pieczołowicie odnawiana.
Ruszaj w świat z przewodnikiem Michelin!
poręczny format
precyzyjne mapy i plany
dokładne opisy atrakcji turystycznych
propozycje tras zwiedzania
liczne ciekawostki
Michelin zaprasza Cię do wspólnego odkrywania najpiękniejszych zakątków Moskwy. Z tym przewodnikiem zwiedzanie będzie prawdziwą przyjemnością!
Dokładne plany ułatwią swobodne poruszanie się po mieście. Szukasz ciekawych miejsc, zabytków i tras zwiedzania? Nic prostszego! Dzięki gwiazdkom przy nazwach dzielnic i obiektów nie pominiesz żadnej turystycznej atrakcji. Starannie dobrane informacje praktyczne pomogą Ci znaleźć nocleg, restaurację czy kawiarnię, w których spędzisz wyjątkowe chwile.
Gwiazdki - tradycyjny system oceny atrakcji turystycznych:
*** zobacz koniecznie
** warto odwiedzić
* godne uwagi
UX pochodzi od słów user experience. Jest to strategia, dzięki której tworzy się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy. UX wymaga umiejętnego powiązania etapu planowania biznesu z fazą projektowania. Aby zweryfikować decyzje projektowe i potrzeby biznesowe, trzeba przeprowadzić szereg badań. Jest to bardzo ważny element cyklu projektowego, jednak wymaga opanowania określonego zestawu narzędzi i technik. Poza zagadnieniami technicznymi przydaje się wiedza z zakresu psychologii i socjologii. To wszystko sprawia, że badania produktów są uważane za skomplikowane, a zasady ich prowadzenia są osnute aurą tajemniczości.
Dzięki tej niezwykle praktycznej książce przekonasz się, że wprowadzenie strategii UX nie jest magią, a ich poprawne przygotowanie i przeprowadzenie jest kwestią zaznajomienia się z określonym instrumentarium. Nauczysz się stosować narzędzia, dzięki którym skutecznie zrealizujesz program przydatnych badań.
Książkę podzielono na cztery części: krótkie wprowadzenie do tematyki badań UX, planowanie i przygotowania, facylitacja badań oraz prowadzenie analiz i raportowanie. Bardzo szczegółowo opisano, w jaki sposób należy wykonywać badania, wskazano również, czego robić nie wolno. Krótkie ćwiczenia, które znalazły się w każdym rozdziale, z pewnością pomogą w utrwaleniu zdobytej wiedzy.
W tej książce znajdziesz między innymi:
Wprowadzenie do tematyki UX i przegląd zadań przygotowawczych
Zasady koordynacji sesji badawczej i doboru potrzebnych technik
Techniki improwizacyjne podczas prowadzenia badań
Metody współpracy z uczestnikami badań
Analizę zebranego materiału badawczego i formułowanie wniosków
UX: użytkownik pokocha to „coś”!
Autorzy są ekspertami w projektowaniu UX.
Brad Nunnally często wypowiada się o metodach badawczych i technikach projektowania. Prowadzi badania, modeluje, projektuje i testuje aplikacje. Współpracuje z klientami z takich branż jak finanse, medycyna, farmacja i usługi publiczne. Mieszka w St. Louis w stanie Missouri.
David Farkas współpracował z firmami o różnej wielkości. Zajmował się tworzeniem procesów projektowych od podstaw i rozwijał istniejące. Tworzył między innymi systemy usług finansowych i sklepy internetowe. Mieszka w Filadelfii w stanie Pensylwania.
Przedsprzedaż
Realizacja zamówień od 2018-03-09
Stwórz produkt, który pokochają klienci
Na jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż dostępne produkty konkurencji. W praktyce okazuje się jednak, że jeśli nie posłużymy się odpowiednią metodyką, to dopasowanie produktu do potrzeb użytkownika okaże się zadaniem karkołomnym. Rozwiązaniem tego problemu jest metoda Lean Product.
Opisana w tej książce metoda Lean Product jest prostym, iteracyjnym procesem składającym się z sześciu kroków, które pozwalają w prosty sposób sformułować i przetestować kluczowe hipotezy dotyczące dopasowania produktu do rynku. Poza samą metodą Lean Product w książce przedstawiono szereg istotnych zagadnień, takich jak szczegółowe omówienia projektowania UX i metodyki agile. Obszernie przedstawiono również pracę z danymi analitycznymi i ich wykorzystanie do optymalizacji produktu.
Najważniejsze zagadnienia:
- zasady dopasowania produktu do rynku
- kroki procesu Lean Product wraz ze studium przypadku
- MVP — projektowanie i testowanie z udziałem klientów
- kluczowe wskaźniki i pętla optymalizacji wskaźnika
- optymalizacja za pomocą testów A/B
„Przewodnik Dana jest oczekiwaną z wytęsknieniem instrukcją wdrażania zasad metody Lean Startup. Ta wyczerpująca, bezpośrednia książka omawia wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć udany produkt”.
— Sean Ellis, prezes Qualaroo i GrowthHackers.com
„Przewodnik po tworzeniu udanych produktów Dana nadaje metodzie Lean Startup nową jakość! Ta książka jest rzeczywiście skierowana do wszystkich — od projektantów po inżynierów i przedsiębiorców”.
— Kaaren Hanson, dyrektor ds. projektowych Medallia i była dyrektor ds. innowacji projektowych w Intuit
„Dan Olsen jest poważanym w Dolinie Krzemowej znawcą metody Lean Product. Jego książka ukazuje zespołom produkcyjnym prosty i bezpośredni sposób na określenie punktu dopasowania produktu do rynku, przygotowanie MVP i dalsze udoskonalanie go z biegiem czasu”.
— Ken Fine, dyrektor ds. klientów Medallia
Dan Olsen jest przedsiębiorcą, konsultantem i ekspertem metody Lean Product. Wśród jego klientów znalazły się m.in. Facebook, Box, YouSendIt (obecnie Hightail), Microsoft, Epocrates, Financial Engines czy One Medical Group. Kilka lat temu pracował w Intuit, gdzie kierował zespołem produkcyjnym Quicken, zapewniając rekordowe wyniki sprzedaży. Obecnie Olsen pracuje w Dolinie Krzemowej, gdzie prowadzi comiesięczne spotkania Lean Product Meetup. Lubi dzielić się swoimi pomysłami z szerokim gronem odbiorców. Często organizuje prezentacje i warsztaty.
Przedsprzedaż
Realizacja zamówień od 2018-02-09
Pisanka do wyboru, do koloruNie od dziś wiadomo, że Wielkanoc jajkiem się toczy... Ale nie takim zwyczajnym jajeczkiem nieozdobnym, a raczej barwną pisanką, wyklejanką, kroszonką artystyczną. Takie jajkowe cudeńka przy drobnej podpowiedzi wykona każdy. Duży samodzielnie, Mały z pomocą Mamy i Taty, Siostry i Brata, Babci i Dziadka. Podczas przygotowywania kolorowego świątecznego koszyka będziecie doskonale się bawić, poznając przy tym wspólnie staropolskie zwyczaje wielkanocne!By praca szła Wam sprawnie, a piękne kroszonki wnet trafiły na świąteczny stół, sięgnijcie do tej książeczki-pomocnika. Dowiecie się z niej, jak dobrać odpowiednie jajko (pełne czy wydmuszka? kurze, gęsie, a może... strusie?), jak i czym je zabarwić (farbki naturalne czy raczej sztuczne?) i wreszcie: jak krosić, czyli zdobić metodą wydrapywania wzorków na jajku. Na koniec zaś opowiemy Wam o kilku tradycyjnych świątecznych zabawach, w których Wasze kroszonki odegrają główne role...Grajfka daje dzieciom możliwość kreatywnego rozwinięcia różnych, głównie manualnych umiejętności i poznania kultury ludowej.Książka w kolorze
Życie jest zbyt krótkie, abyś tracił czas na zmuszanie się do robienia rzeczy, których nie lubisz robić. Nie lubisz swoich studiów, pracy, znajomych, sposobów spędzania wolnego czasu? Czujesz się zestresowany, zły, zmartwiony? Masz poczucie, że umykają Ci najpiękniejsze chwile? Dojrzewasz do myśli, że czas na zmianę, a pomysł robienia tego, co lubisz, wydaje Ci się szczególnie nęcący? Nawet jeśli tak właśnie się dzieje, to prędko się przekonasz, że robienie tego, co się lubi, wcale nie jest takie łatwe i nie przychodzi od razu!
Filozofia przedstawiona w tej książce opiera się na kategorycznym „Pieprz to!”. To zdanie, choć mało eleganckie, jest zadziwiająco skuteczne — daje impuls, aby sobie odpuścić lub zmobilizować się do działania i pokonać przeszkody. Dzięki tej książce dowiesz się, jak wykorzystać ten impuls, aby zacząć robić więcej rzeczy, które lubisz, i spędzać mniej czasu na nielubianych czynnościach. W tekście sporo miejsca poświęcono zarabianiu na życie przez robienie tego, co się lubi. Znalazło się też tu mnóstwo wskazówek, jak sobie poradzić z przeciwnościami: własnymi lękami, niechętnymi ludźmi, obiekcjami z serii „tak, ale...”. A gdy już zaczniesz robić to, co lubisz, odniesienie dużego sukcesu okaże się całkiem naturalne!
Pieprz to i:
Znajdź odwagę, by robić to, co lubisz
Śmiało zaplanuj własny sukces
Pokonaj niechęć innych ludzi do swoich planów
Zaufaj swojej intuicji
Zarabiaj duże pieniądze na tym, co lubisz robić
Pieprz to i zacznij żyć pełnią życia!
John C. Parkin urodził się w Nottingham. Od wczesnej młodości poszukiwał swojej ścieżki duchowej. Studiował i praktykował systemy filozoficzne Wschodu przez dwadzieścia lat. W rezultacie porzucił dotychczasowe życie i pracę w agencji reklamowej, by wraz z żoną Gaią i synami bliźniakami przeprowadzić się do Włoch, gdzie założył holistyczne centrum odnowy duchowej i napisał kilka świetnie sprzedających się książek. Centrum wprawdzie już nie funkcjonuje, jednak Parkin wciąż krzewi filozofię „Pieprz to” — czy to wykładając, czy to pisząc kolejne książki.
Co czujesz, gdy wybierasz się do pracy? Niechęć? Znudzenie? Lęk?
A może już sama perspektywa kolejnego dnia spędzonego ze współpracownikami sprawia, że dopadają Cię ból głowy i zmęczenie? Biurowe intrygi, plotki, egoizm i brak odpowiedzialności mogą zatruć życie każdemu, niezależnie od tego, czy jest podwładnym czy szefem, a przy tym skutecznie utrudniają osiągnięcie celu.
Jeśli zastanawiasz się, czy możliwe jest przychodzenie do pracy z zapałem, wykonywanie swoich codziennych obowiązków z prawdziwą radością i kończenie dnia z poczuciem satysfakcji, sięgnąłeś po właściwą książkę. Nie zawiera ona rozbudowanej teorii zarządzania ani abstrakcyjnych porad dla dyrektorów i prezesów. Znajdziesz tu coś o wiele lepszego i ciekawszego: garść inspiracji. Jeśli zabierzesz tę książkę w swoją podróż, docenisz pytania, które zadaje, i myśli, które podsuwa.
Zapytaj sam siebie:
czy zostać w miejscu czy iść dalej?c
czy sięgnąć po sukces i zaryzykować porażkę?
czy iść samotnie czy w zespole?
co to znaczy „przywództwo”?
jak zbudować prawdziwy zespół?
Razem można więcej, lepiej, skuteczniej!
Simon Sinek jest ekspertem w dziedzinie zarządzania, przywództwa i technik motywowania oraz twórcą teorii złotego koła ludzkiej motywacji. Był członkiem RAND Corporation, amerykańskiego think tanku i organizacji badawczej. Zyskał ogromną popularność dzięki wystąpieniom na konferencjach TED. Jest też autorem bestsellerów: Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania i Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie. Obecnie mieszka w Nowym Jorku i wykłada na Uniwersytecie Columbia.
Dynamicznie do celu.
Ludzie w grupie działają często zupełnie inaczej niż w pojedynkę. To, że ktoś jest ekstrawertyczny, uśmiechnięty i skory do pomocy w relacji jeden na jeden, nie oznacza jeszcze, że zachowa się tak samo jako członek teamu stojącego wobec wspólnego wyzwania. Każda grupa osób przebywających ze sobą dłużej niż dwa do trzech dni jest poddawana automatycznie procesom rozwojowym, które zbiór indywidualności zmieniają w zespół. Jest to zjawisko naturalne, a rządzące nim mechanizmy powinien poznać każdy szef. Powinien je poznać, zrozumieć i nauczyć się tak je modyfikować, by umieć przekształcić swoich ludzi w dynamiczną drużynę, pracującą razem tak sprawnie jak piłkarze na boisku.
Celem tej książki jest przekazanie Ci wiedzy na temat mechanizmów procesu grupowego, czyli faz rozwoju, przez które przechodzi każdy zespół — i w sporcie, i w biznesie. Autorzy mają dwudziestoletnie doświadczenie w działaniu z różnymi teamami. Przez ten czas wypracowali własne sposoby świadomego ich prowadzenia. Co robić, gdy Twoim ludziom brakuje energii? Jak bronić się przed zbiorowym atakiem ze strony podwładnych? Jak motywować zespół, żeby jego członkowie potrafili się wzajemnie inspirować? I jak rozpoznać moment, w którym dla dobra wszystkich należy rozwiązać zespół i z każdym pracować indywidualnie?
Czyta Marcin Fugiel.
Namiętność aż do utraty tchu.
Niebezpieczna i pełna intryg codzienność.
Rodzina, która rani Cię najbardziej.
Po tajemniczym wypadku November przeprowadza się z Nowego Jorku, ucieka przed despotyczną matką i tajemnicą z przeszłości. U boku ojca pragnie znaleźć bezpieczeństwo i spokój. Nie spodziewa się, że los przygotował dla niej inny scenariusz.
Rozpoczyna pracę jako księgowa w rodzinnym klubie ze striptizem. Tam poznaje niezwykle przystojnego ochroniarza Ashera. Początkowo ten pewny siebie i bezczelny mężczyzna nie robi na November dobrego wrażenia. Ona na nim wręcz przeciwnie...
Niechęć szybko ustępuje fascynacji, a później niepohamowanej namiętności. Jednak w końcu nadchodzi dzień, w którym córka Wielkiego Mike’a musi zmierzyć się z czyhającym na nią od urodzenia niebezpieczeństwem. Czy tym razem miłość Ashera wystarczy, aby ochronić ją przed przeszłością?
Zanurz się w niebezpiecznym świecie November. Zakazane romanse, niedająca o sobie zapomnieć przeszłość i bliscy, którzy ranią najbardziej. Czy już wiesz, komu zaufasz?
Pierwszy tom bestsellerowej serii Aurory Rose Reynolds Until. Bracia Mayson nie pozwolą o sobie zapomnieć!
Po zniknięciu Adama Cassandra względnie uporządkowała swoje życie. Znów zamieszkała w Toronto, a iskierką nadziei jest dla niej synek Tommy. Dziewczyna pragnie zapomnieć o przeszłości, ale nie potrafi. Jej serce, choć roztrzaskane na kawałki, nadal bije dla najbardziej nieodpowiedniego faceta na świecie.Gdy Adam McKey nagle zjawia się w jej rodzinnym domu, Cassandra jest wściekła, choć jednocześnie szczęśliwa. Niestety, razem z ojcem jej dziecka powracają dawne demony. Wokół znów czają się wrogowie, a wśród nich najgroźniejszy Eros. On również nie zapomniał o Cassandrze.Walka trwa. Zemsta jest okrutna i bolesna, a w świecie mafii to sprawa honoru. Toczy się ostateczna rozgrywka o miłość, zaufanie i prawdę. Prawdę, która może uleczyć, ale także zabić.Jaką decyzję podejmie Cassandra? I co wybierze Adam w świecie, w którym nic nie jest tym, czym się wydaje?Śniłam o mężczyźnie, który był dla mnie zgubą. Przeszliśmy razem przez koszmar... A teraz czas na przebudzenie.K.N. Haner to pseudonim polskiej autorki, która w 2015 roku debiutowała powieścią Na szczycie. Kolejne jej książki z serii o Morfeuszu, cieszącej się uznaniem wśród czytelniczek literatury kobiecej, w szybkim czasie uzyskiwały status bestsellera przyznawany przez empik.com. Jeszcze w tym roku szykuje wydanie kolejnej powieści, a w głowie ma już mnóstwo pomysłów na następne i na pewno nie powiedziała ostatniego słowa.Prywatnie K.N. Haner jest osobą bardzo rodzinną, wesołą i otwartą. Uwielbia pisać, czytać i gotować. Kocha polskie morze i Mazury. Marzy jej się nurkowanie na rafie koralowej u wybrzeży Australii.
Typy osobowości MBTI® --czyli jak klonować najlepszych ludzi w firmie
Ustalanie precyzyjnych kryteriów rekrutacji
Nagradzanie i dyscyplinowanie ludzi o różnych typach osobowości
Ankieta: badanie typów osobowości MBTI®
Gdyby tylko pracowało u nas więcej takich osób, jak Dawid...
Gdyby wszyscy ludzie myśleli i działali podobnie, praca kierowników byłaby prostsza. Wystarczyłby jeden uniwersalny system motywacyjny: te same kary i nagrody dla wszystkich. Problem w tym, że różni ludzie różnie reagują na te same bodźce. Racjonalny ekstrawertyk będzie pracować chętniej, gdy nakreślisz mu realną i obiecującą ścieżkę kariery. Lecz gdy masz do czynienia z emocjonalnym introwertykiem, lepiej sięgnij po inne argumenty. To samo dotyczy dyscyplinowania: ostra reprymenda jednych przywołuje do porządku, innym odbiera chęć do pracy.
Poznaj koncepcję MBTI®, a osiągniesz wyższy poziom percepcji. Zaczniesz dostrzegać subtelne różnice między ludźmi, z którymi pracujesz. Wyrobisz w sobie szósty zmysł, który pozwala lepiej przewidywać zachowania współpracowników.
Jak działa MBTI®?
MBTI® to system określania osobowości, stosowany przez kadrowców i menedżerów wielu dużych organizacji, takich jak Ernst & Young czy Whirlpool, zgodnie z którym psychikę ludzką można rozpatrywać w 4 wymiarach:
ekstrawertycy (E) - introwertycy (I)
percepcjoniści (P) - intuicjoniści (N)
myśliciele (T) - uczuciowcy (F)
sędziowie (S) - obserwatorzy (O)
Te wymiary, nałożone na siebie, tworzą 16 typów osobowości. I tak na przykład INTP jest kodem myślenia i zachowania teoretyków, którzy potrafią skutecznie interpretować rzeczywistość i dostrzegać w niej schematy oraz niespójności. Ludzie z tym kodem sprawnie rozwiązują problemy techniczne i pracują na ogólnych modelach. Są dobrymi analitykami i lubią wyjaśniać innym, jak działa świat.
MBTI® w obecnej postaci jest owocem wieloletnich badań psychologów z całego świata. To klucz, którym menedżerowie otwierają umysły współpracowników. Dowiedz się, jak z niego korzystać:
skąd biorą się różnice osobowości,
jak zbudować zrównoważony zespół ludzi,
jak odbierają rzeczywistość i jak pracują ludzie o różnych typach osobowości,
mocne i słabe punkty ludzi o poszczególnych typach osobowości,
cztery rodzaje temperamentów: Dionizosa, Epimeteusza, Prometeusza i Apollina.
Ruszaj w świat z przewodnikiem Michelin!- Poręczny format- Czytelny układ treści- Fascynujący portret miasta- Liczne ciekawostki- Aktualne informacje praktyczneMichelin zaprasza Cię do wspólnego odkrywania najpiękniejszych zakątków Florencji! Z tym przewodnikiem zwiedzanie będzie prawdziwą przyjemnością! Szukasz niezwykłych miejsc i intrygujących zabytków? Nic prostszego! Dzięki gwiazdkom przy nazwach obiektów, dzielnic i miejscowości nie pominiesz żadnej turystycznej atrakcji. Szczegółowe plany i trasy zwiedzania ułatwią poruszanie się po mieście i jego okolicach. Starannie dobrane propozycje miejsc pomogą Ci znaleźć niebanalny nocleg, restaurację czy kawiarnię, w których spędzisz wyjątkowe chwile.Gwiazdki tradycyjny system oceny atrakcji turystycznych:*** zobacz koniecznie** warto odwiedzić* godne uwagi
„Biblia adaptacji i integracji w nowej pracy”.
The Economist”
Przygotuj się na pierwsze 90 dni w nowej roli!
Nie jest przesadą stwierdzenie, że wejście w nową rolę w środowisku zawodowym jest największym wyzwaniem dla każdego, szczególnie dla menedżera. Pierwsze miesiące urzędowania bywają naprawdę trudne, a konsekwencje błędów popełnionych w tym okresie mogą być poważne. Da się ich jednak uniknąć, jeśli w porę poznasz sprawdzone strategie ułatwiające radzenie sobie z wyzwaniami etapu przejściowego. Znajdziesz je w książce Michaela D. Watkinsa.
Autor, uznany ekspert w dziedzinie samodoskonalenia, procesów zmian i przywództwa, doradzający menedżerom na wyższych stanowiskach kierowniczych w różnych typach organizacji, nie poprzestaje na samym opisie: przedstawia też rozwiązania problemów wynikających z rosnącej konkurencji na rynku pracy, omawia typowe pułapki na drodze lidera i wskazuje sposoby omijania potencjalnych raf. Każdy rozdział kończy lista pytań, które ułatwiają zapamiętanie najważniejszych elementów lekcji oraz zastosowanie proponowanych rozwiązań w praktyce.
Przygotuj się na zmianę!
Przyspiesz proces zdobywania nowej wiedzy
Dopasuj strategie do okoliczności
Negocjuj sukces
Zapewnij sobie pierwsze sukcesy
Synchronizuj i integruj
Buduj zespół i twórz koalicję
Sam sobie jesteś sterem...
Niech inni też skorzystają!
Zostań bezbłędnym liderem!
Dobra książka to nie tylko treść, lecz także nienaganna forma, na którą wpływ ma mnóstwo elementów: skład tekstu powinien być wykonany w sposób staranny oraz poprawny pod względem zarówno technicznym, jak i językowym, kompozycja graficzna książki powinna łączyć w sobie estetykę i funkcjonalność.Robert Chwałowski przedstawia zbiór zasad, które mogą pomóc wydawcy, redaktorowi technicznemu, grafikowi czy operatorowi DTP w stworzeniu książki dobrej właśnie pod względem formy. Dotychczas trzeba było poszukiwać tych zasad w rozmaitych publikacjach normalizacyjnych, w słownikach i wydawnictwach poprawnościowych, w zdezaktualizowanych podręcznikach z zakresu poligrafii czy redakcji technicznej, a także w poradnikach autorów zagranicznych, często nie uwzględniających rozwiązań specyficznych dla języka polskiego.W tomie ""Typografia typowej książki"" po raz pierwszy zasady te zebrano w całość. Autor dokonał starannej selekcji: oparł swoje recepty zarówno na polskich tradycjach zecerskich i wydawniczych, jak i na najlepszych wzorcach typografii światowej. Uwaga autora skupia się na mikrotypografii, czyli na składaniu tekstu, poprawności językowo-technicznej składu, interpunkcji. Sporo miejsca przeznaczone jest też na tzw. makrotypografię, a więc np. kwestie łamania tekstów czy układu logicznego książki. Książka obfituje w przykłady i dokładnie objaśnia trudne zagadnienia, takie jak tabele, bibliografia czy przypisy.Do stworzenia dobrej książki potrzebne jest doświadczenie i wiedza z zakresu edytorstwa i typografii, której nie da się chyba zawrzeć w jednym podręczniku, choćby bardzo obszernym. Jednak posługując się receptami Roberta Chwałowskiego, unikniemy z pewnością podstawowych błędów i przynajmniej nie stworzymy książki złej.Na taką właśnie książkę o książkach czekałem od lat.Adam Twardoch -- delegat krajowy Polski w międzynarodowym stowarzyszeniu typograficznym ATypI
Na pracę programisty składa się bardzo wiele zadań. Nawet jeżeli 90% czasu spędzamy na klepaniu w klawiaturę, to w trakcie tych działań wykonujemy całą gamę najróżniejszych czynności.Sprawne sterowanie swoją uwagą, planowanie zadań czy umiejętność ich oszacowania to wiedza, której brakuje większości programistów. Często nie zdajemy sobie nawet sprawy z istnienia problemów spowalniających naszą pracę.W niniejszej książce Autor przedstawia bogaty wachlarz wyzwań stojących przed świadomym programistą. Nie poprzestaje na tym: wysuwa propozycje samodoskonalenia. Opisuje sprawdzone recepty pomagające zrozumieć codzienne problemy, rozbija je na czynniki pierwsze i przygotowuje do walki o lepszą organizację czasu.Maciej Aniserowicz, Programista i szkoleniowiec, twórca bloga devstyle.pl oraz podcasta devtalk.pl
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?