Dwudziesty trzeci tom przygód Thorgala – zakończenie sześcioczęściowego podcyklu, zapoczątkowanego w albumie „Słoneczny miecz”. Thorgal ucieka z wyspy piratów razem z Galathornem, księciem Brek Zarith, i chroni się na jego dworze. Tam zakochuje się w nim siostra Galathorna. Kiedy odrzuca jej konkury i wyrusza na poszukiwanie rodziny, zazdrosna księżniczka wysyła za nim zabójców. Tymczasem Aaricia z dziećmi próbuje z pomocą wikingów zdobyć fortecę Shaigana. Nie udaje jej się to i w końcu wraca na wysepkę, gdzie kiedyś mieszkała z Thorgalem. Tam czeka na nią wielka niespodzianka…
Seria albumów fantasy o przygodach przybysza z gwiazd wychowanego przez wikingów, Thorgala Aegirssona, tworzona jest od 1976 roku przez scenarzystę Jeana Van Hamme'a i rysownika Grzegorza Rosińskiego.
Gdzieś na północy Europy pewien człowiek próbuje żyć po swojemu. Skąd on pochodzi? Kim on jest? Nikt nie wie nic na temat jego osoby. Dlatego Thorgal nosi imię Aegirsson, syn Aagira, boga mórz. Jest on mężem Aaricie i ma syna o imieniu Jolan i mała córeczkę o imieniu Louve. Mieszkają na małej wyspie w państwie Wikingów. Przeżywają tam ciągle nowe przygody.
Następny tom jednej z najpopularniejszych europejskich serii fantasy. Podczas swojej wędrówki Thorgal i Aaricia trafiają do tajemniczego kraju Aran. Mieszkańcy właśnie obchodzą osobliwe święto. Istnieje proroctwo, że ten, kto uwolni legendarny naszyjnik Thjazi z więzów jedną strzałą, zostanie władcą kraju Aran. Aarcia bez większego namysłu podejmuje się próby... i właśnie w tym momencie bohaterowie wpadają w prawdziwie tarapaty...
Seria albumów fantasy o przygodach przybysza z gwiazd wychowanego przez wikingów, Thorgala Aegirssona, tworzona jest od 1976 roku przez scenarzystę Jeana Van Hamme'a i rysownika Grzegorza Rosińskiego.
Wznowienie oryginalnego, siódmego tomu Thorgala, który w trzech historiach wyjaśnia tajemnicę pochodzenia bohatera. W pierwszym epizodzie poznajemy historię odnalezienia przez Wikingów małego Thorgala, oraz nadanie mu imienia. Druga opowieść mówi o spotkaniu małego Thorgala z krasnoludem Tjahzim, poszukującym metalu, który nie istniał. Okazuje się, że talizman z takiego metalu jest w posiadaniu chłopca! W trzeciej historii Thorgal poszukuje kapłana-czarownika, który jest w stanie wyjaśnić jego tajemnicze pochodzenie....
Wymyślony przez Van Hamme, a narysowany przez Rosińskiego fantastyczny, mroczny świat wikingów odniósł wielki sukces. Wciąż są wznawiane starsze tytuły i powstają nowe przygody Thorgala Aegirssona. Komiks wielokrotnie wyróżniany i uznawany za jeden z najpopularniejszych komiksów w Europie.
Pierwsza z cyklu opowieści o przygodach kosmicznej agentki Navis. Jak trafiła - jako jedyna przedstawicielka rodzaju ludzkiego - do konwoju Armady? Gdzie się wychowała? Kim byli jej rodzice i opiekunowie w dzieciństwie? Dlaczego na zawsze pozostała w niej nienawiść do uwielbiającej pustynie rasy Hotów? I wreszcie - jak zyskała swych najwierniejszych przyjaciół: robota Snivela i prolsa Bobo? Tom ""Ogień i popiół"" wprowadza czytelnika w niezwykle zróżnicowany świat kosmicznej Armady, składającej się z miliona statków, gdzie mieszkają setki tysiący ras, różniących się od siebie tak, jak ludzie różnią się od słoni.
Navis, jedyna przedstawicielka rodzaju ludzkiego w Armadzie, powoli przystosowuje się do życia pośród istot zupełnie do niej niepodobnych. Jej odmienność okazuje się bezcennym skarbem dla wszystkich innych ras - co prawda, ani jej nie znają, ani nie rozumieją, ale wiedzą, że posiada ""moc"", której nie posiadły żadne inne rodzaje kosmicznych istot. Dlatego może być albo zagrożeniem, albo wspaniałą tajną bronią... Dziewczyna zyskuje dzięki temu zarówno sojuszników, jak i utajonych wrogów. Obydwie strony starają się wykorzystać ją do swoich celów, aby zdobyć jej przychylność w walce o dominację w Armadzie. Kto zdoła przekonać Navis do swoich racji - i kto tak naprawdę reprezentuje dobro w tym konflikcie? A może w walce politycznej nie ma dobrej strony?
Thorgal i Aaricia postanawiają wrócić do domu. Niestety, nie chce tego Jolan, który uznany za spadkobiercę Tanatloca, został nowym bogiem Xinjinów. Chłopcem manipuluje Uebac, który dla zdobycia całkowitej władzy postanawia wyeliminować jego rodziców.Intrygi Uebaca sprawiają, ze Jolan wierzy, że rodzice go opuścili, oni natomiast oczekują śmierci w skalnej grocie w palących promieniach słońca. Gdy chłopiec przypadkiem odkrywa prawdę, pragnie przede wszystkim ocalić rodziców. Czy pomoże mu Kriss de Valnor?
Pewnego dnia Jolan odkrywa na dryfującej łodzi zwłoki o dziwnym - sinoniebieskim kolorze. Zmarłemu towarzyszą tylko szczury. Jeden z nich boleśnie gryzie Jolana w ramię. Nieco później cała rodzina zostaje zaatakowana przez hordę karłowatych piratów. Z opresji ratuje ich tajemniczy nieznajomy. Arkan, ich wybawca, jest dziedzicem wspaniałego królestwa. Aaricia, oczarowana galanterią Arkana, nie zdaje sobie sprawy, że na jej rodzinę czyha prawdziwe niebezpieczeństwo. Tymczasem rana na ramieniu Jolana zaczyna się zaogniać. Szarmancki do tej pory gospodarz staje się śmiertelnie niebezpiecznym monstrum. Czy Thorgalowi uda się wyrwać rodzinę ze szponów niechybnej śmierci? I czym naprawdę jest Błękitna Zaraza?
Kolejny tom przygód Thorgala, jego rodziny i przyjaciół w Ameryce czasów przedkolumbijskich. Zbrojna ekipa Thorgala dociera do serca mrocznego imperium Ogotaia. Okazuje się, że w wielkim mieście ukrytym w głębokiej dżungli bohaterowie mają sprzymierzeńców, którym nie podobają się rządy tyrana. Kriss odsłania przed Thorgalem kolejny etap misji - okazuje się, że wcale nie mają zabrać Ogotaiowi jego hełmu, ale zrobić zupełnie co innego Thorgal musi się zgodzić, bo wie, że od powodzenia misji zależy życie jego syna i Drewnianej Nogi. Ale stolica państwa Ogotaia to bardzo niebezpieczne miejsce, gdzie bardzo łatwo stracić życie z rąk siepaczy władcy. Zakończenie przygód Thorgala w Ameryce czytelnik znajdzie w kolejnym, 13. tomie serii.
Wznowienie w twardej oprawie kolejnego tomu klasycznej podserii fantasy o Thorgalu, rozgrywającej się w Nowym Świecie we wczesnym średniowieczu. Jolan, syn Thorgala, i Drewniana Noga próbują uciec z miasta Xinjinów, ale nie są w stanie przebrnąć przez pustynię. Z kolei Thorgal, jego żona Aaricia, Tjall i podstępna Kriss przedzierają się przez dżunglę, by dostać się do wielkiego miasta Czaamów, którym rządzi demoniczny król-bóg - Ogotai. Ich zadaniem jest kradzież magicznego hełmu władcy miasta, nie przypuszczają jednak, że zarówno po drodze, jak i w samej stolicy napotkają tak liczne przeszkody Władca Xinjinów z kolei odkrywa, kim tak naprawdę jest Thorgal, i uświadamia sobie, że musi zająć się "magiczną" edukacją jego syna. Kontynuacja znakomitej podserii o Thorgalu, która do dziś jest uważana za jedną z najlepszych komiksowych opowieści fantastycznych.
Thorgal usuwa się w cień. Jego kruczoczarne włosy zaczyna pokrywać biel. Czas jest nieubłagany. Również Aaricia - choć wciąż piękna - nie jest już księżniczką z bajki, a stateczną, dojrzałą matką rodziny.
Na plan pierwszy wysuwa się nastoletni Jolan, który powoli zmierza ku dorosłości. Opuszcza on rodzinną wioskę i wyrusza - jak swego czasu jego ojciec - na spotkanie z przeznaczeniem. Musi wypełnić obietnicę daną tajemniczemu Manthorowi. Po drodze spotka grupę nastoletnich awanturników, którzy mają podobny do niego cel. Wspólne przygody drużyny bohaterów przywołują wspomnienie najlepszych momentów z wyprawy Thorgala, Aarici, Tialla, Drewnianej Nogi i Kriss de Valnor do Krainy Qa.
Sente odkrywa kilka tajemnic z przeszłości i otwiera nowe wątki, które - mam nadzieję, sprawnie poprowadzi w kolejnych odcinkach.
Wymyślony przez Van Hamme, a narysowany przez Rosińskiego fantastyczny, mroczny świat wikingów odniósł wielki sukces. Wciąż są wznawiane starsze tytuły i powstają nowe przygody Thorgala Aegirssona. Komiks wielokrotnie wyróżniany i uznawany za jeden z najpopularniejszych komiksów w Europie.
Asteriks, najsłynniejsze dziecko duetu Goscinny i Uderzo, ma starszego brata. Co prawda czerwonoskórego, jednak jego przygody bawią nie mniej niż przeżycia małego Gala. Komiks przenosi nas do Ameryki Północnej XVII wieku. Ojczyzny Indian, w której Europejczycy jeszcze czują się gośćmi. Do kolonii przybywa francuski szlachcic Hubert de la Puree de Cartofelle. Kawaler o wielkim sercu i nieco mniejszej odwadze nie ma pojęcia, co go czeka w Nowym Świecie i... od razu popada w tarapaty.Na szczęście młodzieniec poznaje Indianina Umpa-pę z plemienia Szpokoszpoko. Razem przeżywają wiele przygód i dokonują niezwykłych czynów. Pierwsze opowieści o Umpa-Pie powstały w 1951 roku, ale nie spotkały się wtedy z entuzjastycznym przyjęciem. Dopiero siedem lat później Gościnny i Uderzo zaproponowali światu nową wersję Umpa-Py - nie był już Indianinem ze współczesnego rezerwatu, ale herosem XVII- wiecznej ,,wolnej"" Ameryki, który w porównaniu z europejskimi kolonizatorami wydaje się prawdziwym Heraklesem Nowego Świata. W sumie powstało pięć historii o Umpa-Pie i jego francuskim przyjacielu Hubercie. Wszystkie zostały zebrane w polskim wydaniu. Uzupełniono je krótkimi wstępami Asteriksa, który wyjaśnia okoliczności narodzin swego starszego brata.Klasyka francuskiego komiksu przygodowego! Opowieść pełna humoru - jak inne komiksy twórców Asteriksa.
Księżniczka Wikingów, przekonana o śmierci swego męża postanawia uciec z wyspy, na której przebywa i wrócić do swego rodzinnego kraju. Niestety podczas ucieczki zostaje schwytana i razem z całą rodziną trafia do kopalni, w której strażniczką jest... Kriss de Valnor! Kriss przekonuje Aaricię, żeby wykorzystać zdolności Jolana i uciec z kopalni. Ale chłopiec nie chce uciekać, ponieważ wciąż wierzy, że Thorgal żyje.
Kolejny tom bestsellerowego komiksu autorstwa Grzegorza Rosińskiego. Aaricia to album, który w kilku krótkich historiach opisuje młodość Thorgala i Aaricii. Dowiadujemy się, jak zaskakująco splatały się ich losy, poznajemy wydarzenia, dzięki którym są dzisiaj razem.
Kajtek i Koko - Śladem białego wilka"" to szósty tom komiksów Janusza Christy ukazujący się w kolekcji Klasyka Polskiego Komiksu. W albumie znajduje się opowieść, która w latach 60. ukazywała się na łamach ""Wieczoru Wybrzeża"", a dwadzieścia lat później została wznowiona w trzech zeszytach. Obecne wydanie zawiera wszystkie części komiksu. W tej opowieści Janusz Christa zrezygnował z elementów fantastycznych, tak często pojawiających się w serii, zastępując je opowieścią detektywistyczno-szpiegowską. Kajtek i Koko zostają wysłani, aby zbadać sprawę tajemniczego białego wilka, który pojawia się na Mazurach. Od razu zostają wplątani w skomplikowaną intrygę związaną z domniemanym skarbem, schowanym w poniemieckich bunkrach. Muszą stawić czoło nie tylko szajce przestępców, ale także milicji, która uważa ich za groźnych przestępców! Oprócz ucieczek i pogoni, strzelanin i podstępów, Christa jak zwykle nasycił swój komiks humorem i delikatną ironią, odnoszącą się do warunków ówczesnej polskiej rzeczywistości. Album udowadnia, że Christa jest nie tylko klasykiem polskiego komiksu fantastycznego, ale również kryminalnego. ""Śladem białego wilka"" to jedna z najlepszych polskich opowieści kryminalnych.
Nowa edycja przygód Thorgala w twardej oprawie. Bezpośrednia kontynuacja losów Thorgala i jego rodziny z tomu 26: "Królestwo pod piaskiem". Autorzy wprowadzają czytelnika w świat średniowiecznego Cesarstwa, ukazanego na wzór bizantyjski. Bohaterowie nadal przebywają w Afryce, tyle że nie są już wolnymi ludźmi - trafili w ręce łowców niewolników. Zostali sprzedani zarządcy prowincji należącej do Cesarstwa. Thorgal zostaje zmuszony do wzięcia udziału w zawodach polegających na polowaniu na ludzi, ale dzięki swojej niepospolitej umiejętności posługiwania się łukiem wychodzi z nich cało. Gubernator dostrzega talent Thorgala i rozkazuje mu reprezentować swoją prowincję w zawodach łuczniczych. Osiągnięcie sukcesu nie będzie jednak wcale łatwe... Przy okazji Thorgal musi uwolnić swoją rodzinę, która jest gwarantem jego wierności wobec gubernatora.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?