To jedna z najsławniejszych polskich serii komiksowych. W przezabawny sposób opowiada o przygodach dwóch słowiańskich wojów - mądrego i uczciwego Kajka oraz silnego i samolubnego Kokosza - służących kasztelanowi Mirmiłowi. Dwaj przyjaciele dzielnie bronią Mirmiłowa przed atakami niecnych zbójcerzy, raz po raz wpadając w tarapaty.
Niewymuszony humor opowieści bawi czytelników w różnym wieku, a pełne szalonych przygód albumy czyta się jednym tchem.
Mimo że plotki o śmierci Dartha Krayta zataczają coraz szersze kręgi, jego zwolennicy dalej wykonują polecenia swojego imperatora - prowadzą między innymi eksterminację Kalamarian na ich ojczystej planecie Dac. Tymczasem, wskutek okrucieństwa Sithów, dwaj dawni wrogowie - admirał Gar Stazi z Sojuszu Galaktycznego i obalony imperator Roan Fel - zawarli niepewny sojusz.
To jedna z najsławniejszych polskich serii komiksowych. W przezabawny sposób opowiada o przygodach dwóch słowiańskich wojów - mądrego i uczciwego Kajka oraz silnego i samolubnego Kokosza - służących kasztelanowi Mirmiłowi. Dwaj przyjaciele dzielnie bronią Mirmiłowa przed atakami niecnych zbójcerzy, raz po raz wpadając w tarapaty.
Niewymuszony humor opowieści bawi czytelników w różnym wieku, a pełne szalonych przygód albumy czyta się jednym tchem.
To jedna z najsławniejszych polskich serii komiksowych. W przezabawny sposób opowiada o przygodach dwóch słowiańskich wojów - mądrego i uczciwego Kajka oraz silnego i samolubnego Kokosza - służących kasztelanowi Mirmiłowi. Dwaj przyjaciele dzielnie bronią Mirmiłowa przed atakami niecnych zbójcerzy, raz po raz wpadając w tarapaty.
Niewymuszony humor opowieści bawi czytelników w różnym wieku, a pełne szalonych przygód albumy czyta się jednym tchem.
Album małej córeczki" to przepięknie ilustrowana, kolorowa księga z ukochaną bohaterką dzieci w roli głównej. Album to przemiła okazja na doskonałą dokumentację zdjęciową pierwszego roku życia dziecka, ale także możliwość spisania wrażeń i wspomnień towarzyszących tym ważnym chwilom.
Kroniki Armady to zbiór krótkich opowieści dotyczących nieznanych epizodów z życia Navis - pięknej agentki wywiadu o przygodach której opowiada seria Armada. Historie zostały stworzone przez artystów znanych i cenionych na komiksowym rynku frankofońskim. Przewodnikiem i narratorem w albumie jest Bobo - wieloletni przyjaciel Navis - przedstawiciel sztucznie stworzonej rasy Prolsów. Ponieważ nie został zaprogramowany na starzenie się miał okazję spotkać na swej drodze wiele niezwykłych istot. Jednak jak sam twierdzi największe wrażenie zrobiła na nim Navis o której przygodach krążyły w Armadzie legendy. W jej oficjalnej historii są liczne luki które tylko Bobo może zapełnić... Wyjawi swoje tajemnice by nie zniknęły na zawsze gdyby spotkało go jakieś nieszczęście...
Źli magowie odrażające potwory dzielni rycerze niezwykłe krainy - literatura i kino fantasy zawładnęły wyobraźnią czytelników i widzów. Doświadcz świata fantasy W każdym tomie antologii FANTASY KOMIKS przedstawiamy dwie trzy dłuższe opowieści komiksowe z serii należących do różnych odmian fantasy a do tego humorystyczne stripy i interesujące artykuły
Spokojne życie mieszkańców galijskiej wioski zakłóciło niecodzienne wydarzenie. Panoramiks złamał złoty sierp, którego używał do ścinania jemioły - najważniejszego składnika magicznego wywaru. A bez wywaru Galowie stracą swą nadludzką siłę. Asteriks i Obeliks postanawiają pomóc druidowi i udają się w podróż do odległej Lutecji, w której wyrobem najlepszych złotych sierpów zajmuje się Ameriks - daleki kuzyn Obeliksa. Kiedy wreszcie po długiej wędrówce docierają na miejsce, okazuje się, że Ameriksa porwali barbarzyńcy. Dzielni Galowie muszą go odnaleźć.
Juliusz Cezar zdecydował się poszerzyć granice swego imperium i postanowił podbić Brytanię. Wykorzystując zwyczaje Brytów i atakując ich podczas weekendowego wypoczynku, udało mu się to bez przeszkód. Jednak pewna wioska w Cantium wciąż stawia opór najeźdźcom... Tam Brytowie pod wodzą Zebigbossa niezłomnie odpierają ataki, ale przychodzi taki dzień, kiedy i oni stwierdzają, że przed Rzymianami nie zdołają już dłużej bronić się sami. A do kogóż mają się zwrócić o pomoc, jak nie do mieszkańców małej galijskiej wioski. Jedynym ratunkiem jest słynny magiczny wywar, który Asteriks i Obeliks, mimo licznych przeciwności losu, próbują przetransportować w beczce do Brytanii...
Jak co roku Panoramiks udaje się na zjazd druidów odbywający się w Puszczy Karnutyjskiej. Jest to spotkanie wszystkich galijskich druidów połączone z konkursem na najlepszego Druida Roku. Łatwo się domyślić, że dzięki wynalezieniu magicznego wywaru Panoramiks wygrywa konkurs i otrzymuje złoty menhir. Na kogoś takiego właśnie czekali zaczajeni w lesie Goci, którzy porywają zwycięzcę, by jego magiczne zdolności wykorzystać do podbicia imperium rzymskiego i Galii. Śladami porywaczy wyruszają Asteriks i Obeliks
Cykl Sandman to mroczna, przepełniona horrorem historia ludzkich kontaktów z Sandmanem, Władcą Snów, nieziemską istotą, która wprawdzie nie jest bogiem, ale posiada władzę, o jakiej inni bogowie mogą tylko marzyć - rządzi ludzkimi snami i pragnieniami... A jest to potężna władza, gdyż sny często kierują naszym życiem... a czasem nawet je zastępują. Liczne nawiązania kulturowe i religioznawcze zawarte w komiksie spowodowały, że Sandman został uznany przez krytykę za dzieło wybitne. Zebrał wiele nagród, m.in. Will Eisner Comic Industry Award, Harrey Award oraz World Fantasy Award, nagrodę zarezerwowaną dla literatury, którą po raz pierwszy w historii otrzymał komiks.
W tym tomie FK kontynuujemy trzy opowieści które zdobyły sympatię czytelników Sloka Lasy Opalu i Wędrówka Alurysa. Władający boskim darem Sloka i najemniczka Svendai wreszcie docierają do krainy Zeide. Wątpliwe jednak aby znaleźli tam spokój ponieważ moc Sloki jest tak potężna że każdy chce wykorzystać ją do własnych celów. W krainie Opal młody Darko i jego drużyna wędrują wciąż dalej na wschód by znaleźć kryjówkę Tytanów Światła. Jednak zły pontyfik Xarchias w końcu dowiaduje się gdzie jest Darko i wyrusza tam z całą swoją armią. W drugiej i ostatniej częśći historii o naukowej wyprawie mędrca Alunysa docieramy wraz z nim na koniec świata gdzie musi odprawić magiczny rytuał. Szalone przygody humor i zaskakujące zakończenie opowieści zadowolą każdego miłośnika fantasy. A jako przerywnik proponujemy stripy o zielonych gamoniach brodatych wojownikach smakoszach pizzy i pewnym grubym smiku
Star Wars: Wektor to opowieść obejmująca wszystkie ery historii uniwersum Star Wars! Seria łączy cztery cykle Star Wars, rozgrywające się w różnych epokach: Rycerze Starej Republiki, Mroczne Czasy, Rebelia i Dziedzictwo. Cykl przeznaczony zarówno dla tych, którzy doskonale znają komiksy Star Wars, jak i dla tych, którzy dopiero chcieliby rozpocząć podróż do świata Gwiezdnych Wojen. Drugi tom składa się z dwóch rozdziałów: pierwszy jest czwartym tomem serii ""Rebelia"", drugi jest szóstym tomem cyklu ""Dziedzictwo"".
Hania Humorek ma humorki na każdą okazję, a teraz udowodni to jej czarodziejski pierścień! Pierścień Hani ma niezwykłą moc, dzięki której Hania może przepowiadać przyszłość, a jej przepowiednie są tak zadziwiające, że wszyscy zaczynają wierzyć, iż Hania jest prawdziwą wróżką. Według słów Madame H. (H jak Humorek) odnajdzie się maskotka Klubu Siusiającej Ropuchy. Hania dostanie upragnioną naklejkę z trójkolorową flagą za dyktando napisane na szóstkę z plusem, a jej nauczyciel sprawi sobie nowe okulary, bo się zakocha. Najnowsze przygody Hani Humorek z pewnością wprawią was w doskonały humorek!
Hania ma humorek w sam raz na sławę!Dobre humorki, złe humorki, humorki, których powodem jest Julka Wróbel - Hania ma humorek na każdą okazję!Tym razem Hania Humorek zazdrości Julce Wróbel zdjęcia na pierwszej stronie gazety. Próbuje więc na różne sposoby także zdobyć sławę. Ale wszystkie jej wysiłki kończą się tym, że staje się jeszcze bardziej ""niesławna"".Najnowsze przygody Hani Humorek na pewno wprawią cię w bardzo Haniowy humorek!
NOWY tom przygód Thorgala – mistrzowskiej serii rysowanej przez Grzegorza Rosińskiego.
Thorgal wyrusza na poszukiwanie swego młodszego syna Aniela, którego po śmierci matki – Kriss de Valnor – wychowuje wspólnie z żoną Aaricią. Chłopiec został porwany przez władających magią obcych i wywieziony do nieznanej krainy na wschodzie. Thorgal początkowo trafia do wioski rybaków i kupców, którzy widzieli porywaczy Aniela i mogą udzielić jego ojcu rad na dalszą drogę… Thorgalowi udaje się odnaleźć statek porywaczy, ale zamiast syna znajduje na nim tylko kupca, który sugeruje, że chłopca mogli porwać Czerwoni Magowie i uprowadzić do dalekiego Bad Dadhu…
Tymczasem przebywający w Międzyświecie Jolan podejmuje kolejne wyzwanie. Na prośbę Manthora, syna bogini Vilnii, pozbawionej przez Odyna atrybutu nieśmiertelności za związek z człowiekiem, syn Thorgala ma odmienić los bogini. W tym celu musi zdobyć jabłko wiecznej młodości z sadu w Asgardzie. Misja jest niebezpieczna, toteż syn Vilnii przekazuje Jolanowi dowództwo nad „żyjącą armią”. Młody bohater wyposażony w tarczę Thora pokonuje potok ognia i lawy i wkracza do krainy bogów. Odnajduje strażniczkę jabłoni – boginię Idunę i próbuje skłonić ją, by dała mu jedno jabłko dla Vilnii. Plan ten jednak niweczy Loki, który zabiera jabłko i chce je wymienić na tarczę Thora. Jolan odrzuca warunek i wkrótce przyjdzie mu zmierzyć się z armią olbrzymów pod wodzą Lokiego… Czy bitwa o jabłko będzie jednocześnie walką o sprawiedliwy, boski Asgard? Jakie będą wyroki sądu Odyna?
Thorgal – Kriss de Valnor to pierwsza z komiksowych opowieści rozgrywających się w świecie znanym z popularnej serii Thorgal. Jej bohaterką jest jedna z najbardziej fascynujących postaci sagi o dzielnym Wikingu – piękna i niebezpieczna Kriss de Valnor. Akcja komiksu zaczyna się wkrótce po dramatycznych wydarzeniach, opisanych w finale albumu Kriss de Valnor. Śmiertelnie ranna w bohaterskiej walce wojowniczka odzyskuje przytomność w pałacu Walkirii, gdzie stanie przed sądem bogini Freyji. W wyniku procesu rozstrzygnie się, czy czeka ją zaszczytna wieczność w Walhalli Odyna, czy wieczne potępienie… Podczas rozprawy Kriss będzie musiała opowiedzieć o swych najwcześniejszych doświadczeniach, które uczyniły ją taką, jaką ją poznaliśmy.
Komiks, fabularnie i graficznie ściśle wpisany w konwencję Thorgala, został stworzony przez Yvesa Sente’a – scenarzystę ostatnich epizodów głównej serii – oraz młodego włoskiego rysownika Giulio de Vitę, któremu udało się zachować wystrój i klimat znany z komiksów rysowanych przez Grzegorza Rosińskiego.
Thorgal wyrusza aby odnaleźć swego młodszego syna Aniela, którego po śmierci matki - Kriss de Valnor - wychowywał wspólnie z Aaricią. Chłopca uprowadzili i wywiezli do nieznanej krainy na wschodzie, władający magią obcy. Thorgal początkowo trafia do wioski rybaków i kupców, którzy widzieli porywaczy Aniela i mogą udzielić mu cennych informacji... Thorgalowi udaje się odnaleźć statek porywaczy, ale zamiast syna znajduje na nim tylko kupca, który twierdzi, że chłopca mogli porwać Czerwoni Magowie i uprowadzić do dalekiego Bad Dadhu...
To jubileuszowy zbiór, ukazujący się w 80. Urodziny twórcy Tytusa, Henryka Jerzego Chmielewskiego. Jest to jednocześnie księga retrospektywna, przedstawiająca różne etapy rozwoju bohaterów Papcia Chmiela - od historii czarno-białych, ukazujących się w latach 60. Na łamach "Świata Młodych", aż po kolorowe, narysowane w latach 90.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?