Tomek i Jacek są zwyczajnymi misiami - chodzą do szkoły, grają w piłkę, spotykają się z przyjaciółmi. Kiedy jednak pojadą z rodzicami na wyspę Lua Lua, trafią do miejsca, gdzie nic nie będzie zwyczajne. Wystarczy, że zanurkują w morzu, a znajdą tajemnicze przejście, które zaprowadzi ich do świata na opak... Komiks nagrodzony w pierwszej edycji konkursu im. Janusza Christy na komiks dla dzieci.
Album małego dziecka to pięknie ilustrowana kronika pierwszych miesięcy życia twojego maleństwa. Możesz zapisać w nim wszystkie ważne wydarzenia towarzyszące dorastaniu twojego szkraba, zanotować zmiany zachodzące w jego wyglądzie, a także dodać bieżące informacje o świecie, które w przyszłości staną się dla niego nie lada ciekawostką. Album zawiera szufladkę, w której możesz przechowywać najdrobniejsze pamiątki: pierwszy smoczek, maleńkie skarpetki, kartki z życzeniami od rodziny. Miejsce na wklejanie zdjęć umożliwi utrwalenie niepowtarzalnych chwil, do których z radością będzie się wracać po latach.
Album małego dziecka to pięknie ilustrowana kronika pierwszych miesięcy życia twojego maleństwa. Możesz zapisać w nim wszystkie ważne wydarzenia towarzyszące dorastaniu twojego szkraba, zanotować zmiany zachodzące w jego wyglądzie, a także dodać bieżące informacje o świecie, które w przyszłości staną się dla niego nie lada ciekawostką. Album zawiera szufladkę, w której możesz przechowywać najdrobniejsze pamiątki: pierwszy smoczek, maleńkie skarpetki, kartki z życzeniami od rodziny. Miejsce na wklejanie zdjęć umożliwi utrwalenie niepowtarzalnych chwil, do których z radością będzie się wracać po latach.
Drugi tom serii Kroniki Czerwonej Pustyni! Saba była pewna, że po tym, jak uratowała brata z rąk porywaczy, jej świat wróci do normy. Że wraz z rodzeństwem będzie prowadzić spokojne życie i że znów spotka ukochanego Jacka. Ale potężny wróg rośnie w siłę. A Jack chyba wcale nie jest tym, za kogo się podaje...
Pierwszy tom nowej serii All Star Western, wydawanej w ramach kolekcji Nowe DC Comics, zaczyna się mocnym akcentem. Trafiamy do Gotham City z końca XIX wieku, w którym grasuje seryjny zabójca. Do miasta przybywa znany łowca nagród Jonah Hex, który ma pomóc psychologowi sądowemu Amadeuszowi Arkhamowi w wykryciu sprawcy zbrodni. Czy doktor Arkham zdoła wykorzystać szczególny rodzaj poczucia sprawiedliwości Hexa i skłonić go do pomocy policji? W krótkim czasie wspólnie odkryją, że zło zakorzeniło się w mieście głębiej, niż sięgają jego fundamenty, a to wszystko za sprawą ludzi związanych z tajemniczą Biblią Zbrodni. Później Arkham i Hex podążą śladem zaginionego dziecka. Trop powiedzie ich pod powierzchnię Gotham, w mroczne tunele budowanego labiryntu miejskiej kanalizacji. Co odkryją w niebezpiecznych czeluściach jaskiń położonych pod posiadłością Wayne'ów? Tom kończy się opowieściami o duchu z Barbary Coast, nawiedzającym przestępczy półświatek San Francisco, oraz historią El Diablo, demona walczącego z hordą zombie.
Trzeci tom serii przygód Jake'a Djonesa i jego przyjaciół należących do Tajnych Służb Straży Historii, stowarzyszenia, którego członkowie podróżują przez stulecia, aby udaremnić poczynania złoczyńców manipulujących przy dziejach świata. Tym razem miejscem trzymającej w napięciu akcji będą XVII-wieczny Londyn i egzotyczny Kanton, a bohaterowie szukają klejnotu zwanego Lazuli Serpent, dającego władzę nad oceanami.
Wspaniała niespodzianka dla miłośników filmów z serii High School Musical. Ten imprezownik pozwoli na zorganizowanie imprezy w stylu High School. Można tu znaleźć naklejki, zabawy, konkursy, fajne nagrody, pożyteczne strony oraz imprezowe pomysły.
Kajko i Kokosz Janusza Christy to jedna z najpopularniejszych polskich serii komiksowych. Kolejne pokolenia czytelników zachwycają się przygodami dwóch dzielnych słowiańskich wojów.
57-stronicowy komiks ze scenariuszem Corteggiani'ego pt. Niesamowita podróż
84-stronicowy komiks ze scenariuszem Corteggiani'ego i rysunkami Cavazzano (parodia Zaginionego świata Doyle'a) pt. Zaginiony świat
30-stronicowy komiks z rysunkami Scarpy pt. Gra w zielone
27-stronicowy komiks ze scenariuszem Cimino i rysunkami Cavazzano pt. Bestia z doliny
Najsłynniejsi słowiańscy wojowie komiksowi powracają! Dzielny i rozważny Kajko oraz samolubny Koko po raz kolejny rozbawią czytelników swymi przygodami. Znów będą bronić Mirmiłowa przed atakami niecnych zbójcerzy, oraz przeżyją całą masę przezabawnych przygód. Komiks autorstwa klasyka polskiego komiksu, Janusza Christy, to arcydzieło, które powinni przeczytać wszyscy - przygody i humor tej serii rozbawią zarówno młodych, jak i dorosłych czytelników.
Cykl o Kajku i Kokoszu powstawał w latach 70. i 80., teraz zaś powraca w PEŁNYM KOLORZE we wszystkich!
Gdzie się ukrył koń? Dokąd zwiała krowa? Czy prosiak schował się za drzewem? Dołącz do zabawy w chowanego! Na stole rozkładane są figurki zwierząt. Wszyscy zamykają oczy oprócz jednej osoby, która chowa lub przemieszcza zwierzaka. Kto odgadnie co się zmieniło na stole zdobywa punkt.1,2,3! Szukam! to wesoła gra rodzinna, w której liczy się dobra pamięć i spostrzegawczość.
Media informują o kolejnych przypadkach wybuchających silników samochodów. Transport w całym kraju jest sparaliżowany. Przyczyną tych niebezpiecznych wypadków jest benzyna z domieszką składnika powodującego eksplozje. Gdy młody reporter Tintin sam staje się świadkiem takiego zdarzenia, postanawia dowiedzieć się więcej o tej tajemniczej sprawie. Wraz z detektywami Tajniakiem i Jawniakiem udają się na pokładzie tankowca do Khemedu (fikcyjne państwo na Bliskim Wschodzie), skąd pochodzi wadliwe paliwo. Na miejscu wszyscy zostają aresztowani, co jest dopiero początkiem ich dalszych perypetii. W toku wydarzeń Tintin spotyka swojego wroga doktora Müllera (tom 7, Czarna Wyspa), którego widzi podczas wysadzania gazociągu. Gdy syn władcy Mohammeda Ben Kalish Andrutha, książę Abdallah, zostaje porwany, Tintin podejrzewa o to właśnie Müllera (który podaje się za archeologa profesora Smitha). Ściga go w nadziei, że uratuje księcia i że Müller ma coś wspólnego z całą benzynową aferą. Fikcyjne państwo Khemed nie było od początku miejscem akcji tej przygody Tintina. W wydaniach z lat 1939-40 i 1948-50 rzecz działa się w Brytyjskim Mandacie Palestyny. W 1972 r. fragmenty komiksu wskazujące na tę lokalizację zostały przerysowane.
Profesor Lakmus otrzymuje od rządu Syldawii tajne zlecenie. Ma zbudować rakietę, która poleci na Księżyc. Tintin i kapitan Baryłka zgadzają się wziąć udział w ryzykownej ekspedycji. Gdy przyjeżdżają do Syldawii, zostają przewiezieni do Instytutu Atomowego Sprodj w Glomb. Eskortuje ich specjalna jednostka, która chroni instytut przed inwigilacją. Okazuje się bowiem, że obcy rząd bardzo interesuje się badaniami przeprowadzanymi w instytucie. Problemy zaczynają się już na etapie testowania prototypu rakiety, kiedy zostaje ona przechwycona przez obcą stację nadawczą. Członkowie ekipy profesora Lakmusa przypuszczają, że wśród nich musi być szpieg, jednak nie są w stanie wskazać podejrzanego. Przygotowania do lotu na Księżyc trwają więc nadal i ekwipunek przechodzi dalsze testy. Jak zwykle nie obywa się bez licznych komplikacji... Opowieść ma swoją kontynuację w tomie 17. Spacer po Księżycu.
Kontynuacja opowieści z tomu Siedem kryształowych kul. Tintin i kapitan Baryłka wyruszyli do Ameryki Południowej w poszukiwaniu profesora Lakmusa i w celu rozwikłania zagadki inkaskiej mumii. Pomaga im młody Indianin Zorrino, którego Tintin uratował przed śmiercią. Ekspedycja pokonuje długą i pełną niebezpieczeństw podróż przez Andy aż do Świątyni Słońca, gdzie więziony jest Lakmus. Gdy docierają na miejsce, spotykają potomków Inków, którzy żyją w dzisiejszych czasach. Reporter i kapitan, podobnie jak Lakmus, zostają skazani na śmierć przez spalenie na stosie. Od teraz ich los zależy już tylko od sprytu młodego Tintina... Świątynia Słońca oraz Siedem kryształowych kul stały się podstawą scenariusza filmu z 1969 r. zatytułowanego Tintin i świątynia Słońca. Na ich podstawie powstały także dwa odcinki serialu animowanego Przygody Tintina.
Celem gry jest doprowadzenie jednego z jeży do jego ulubionej przekąski. Gracze mają do dyspozycji specjalne karty, za pomocą których przemieszczają jeże po trasie wyścigu. Gracze przesuwają wszystkie jeże, jednocześnie decydując, jakie karty pozostawią sobie ,,na ręce"". Wygrywa osoba, która na koniec ma w ręku najwięcej kart w kolorze zwycięskiego jeża. Ponieważ żaden z graczy nie wie, na jaki kolor jeża stawiają w danej rundzie przeciwnicy, emocje trwają aż do rozstrzygnięcia! O zwycięstwie decyduje dobra taktyka i umiejętność blefowania. Gra spodoba się wszystkim miłośnikom ,,Pędzących żółwi"".
Jedno z najbardziej znanych na świecie dzieł komiksowych. Spopularyzowane przez adaptację filmową z 2006 roku. Scenarzysta Alan Moore prezentuje dystopijną alternatywną rzeczywistość lat dziewięćdziesiątych XX wieku. W poprzedniej dekadzie zimna wojna przerodziła się w gorącą, a Anglia, gdzie rozgrywa się akcja komiksu, przetrwała atomową hekatombę, by przerodzić się w państwo totalitarne. Ta przerażająca i jednocześnie przemyślana opowieść o wyrzeczeniu się wolności i własnej świadomości w opresyjnym systemie jest zarazem kroniką wprowadzającą nas w zakamarki świata pełnego desperacji i dręczącej tyranii. Fabuła obfituje w niezwykłe pomysły, dramatyzm, przejmujących zwrotów akcji. V jak Vendetta stanowi pozycję obowiązkową dla miłośnika komiksów.
W Gotham City pojawił się nowy zamaskowany złoczyńca. Szaleniec znany jako Red Hood werbuje armię zastraszanych i szantażowanych mieszkańców miasta. Metropolię zalewa fala przestępstw tak przypadkowych, że mogą być one fragmentem znacznie większego planu. Okazuje się, że kulą, którą Red Hood chcę wystrzelić w serce Gotham, jest firma należąca dawniej do rodziny Wayne'ów - Wayne Enterprises. Aby powstrzymać rządy terroru gangu szaleńca, młody Bruce Wayne będzie musiał nauczyć się, jak samemu siać postrach pośród zwyczajnych ludzi. Pora wyłonić się z mroku i stać się... nietoperzem! Twórcy stojący za takim bestsellerami jak Trybunał Sów czy Śmierć rodziny - Scott Snyder, Greg Capullo, Danny Miki, Rafael Albuquerque oraz James Tynion IV - przedstawiają niesamowitą nową wizję genezy Mrocznego Rycerza oraz jego pierwsze spotkanie z Riddlerem i Red Hoodem!
Trzeci tom serii fantasy o pierwszych przygodach wojownika Bragona i księżniczki Mary. Bragon w poszukiwaniu przygód dołącza do grupki zuchwalców, pragnących dostąpić zaszczytu terminowania w rycerskim rzemiośle u legendarnego Łowcy... Czeka go trudna przeprawa, gdyż wybraniec może być tylko jeden, a szkolenie jest piekielnie niebezpieczne. W dodatku w sprawę włącza się wszechobecny Zakon Znaku, który ma wobec Łowcy własne plany... Znakomity, pełen przygód album z legendarnej serii, stworzonej przez Serge'a Le Tendre'a i Régisa Loisela.
Eric Marshall, świeżo upieczony absolwent college'u przyjeżdża na Wyspę Księcia Edwarda, by w zastępstwie chorego przyjaciela poprowadzić szkółkę w Charlottetown. Poznaje tam piękną i tajemniczą Kilmeny - niemą dziewczynę obdarzoną słuchem absolutnym, która komunikuje się ze światem poprzez grę na skrzypcach. Eric się w niej zakochuje. Musi jednak zawalczyć o swoją miłość. Czy uda mu się zdobyć serce Kilmeny? Dziewczę z sadu to opowiedziana z punktu widzenia młodego mężczyzny historia prawdziwej i głębokiej miłości, która okazuje się mieć uzdrawiającą moc.
Siedmioletnia Sara Crewe wiedzie życie jak z bajki. Na pensji dla dziewcząt w Londynie jest hołubiona przez wszystkich. Ma własny salon, garderobę, kucyka, a nawet pokojówkę! Co więcej, ma odziedziczyć po rodzicach wielką fortunę. Nie jest jednak rozpieszczonym dzieckiem - wrodzoną skromnością i przyjaznym usposobieniem zjednuje sobie ludzi. Jej życie zmienia się, gdy w dniu jedenastych urodzin dowiaduje się o nagłym bankructwie i śmierci ojca. Z dnia na dzień z pupilki staje się służącą, a z pięknego pokoju przenosi się na zimny strych. Schronienie przed okrutną rzeczywistością znajduje w świecie wyobraźni. Co wieczór przekradają się do niej Ermengarda i Lottie, by wysłuchać opowiadanych przez nią niezwykłych historii...
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?