Fascynujące informacje, nieznane fakty i zabawne ciekawostki dotyczące wszechświata Gwiezdnych Wojen. Tylko z tego kompendium można się dowiedzieć, kto jest odpowiedzialny za mycie podłóg na Gwieździe Śmierci oraz który z galaktycznych stworów trawi swoje ofiary przez 1000 lat. Znajdziesz tu wszystko: od szczegółów związanych z powstawaniem filmów po osobliwe informacje, których nikt z fanów nie spodziewał się poznać.
W tej opowieści, której akcja rozgrywa się między Nową nadzieją a Imperium kontratakuje, Luke trafia na tajemniczą planetę, gdzie musi użyć Mocy, żeby ocalić młodą dziewczynę i wyjść cało z niebezpiecznego pojedynku z potężnym nieznanym wrogiem. W powieści ukryte są tropy i wskazówki dotyczące wyczekiwanego z niecierpliwością nowego filmu Gwiezdne wojny. Przebudzenie Mocy.
W tej opowieści, której akcja rozgrywa się między Imperium kontratakuje a Powrotem Jedi, księżniczka Leia musi poprowadzić barwną grupę rebeliantów na trudną tajną misję przeciwko złowrogiemu Imperium Galaktycznemu. W powieści ukryte są tropy i wskazówki dotyczące wyczekiwanego z niecierpliwością nowego filmu Gwiezdne wojny. Przebudzenie Mocy.
W tej opowieści, której akcja rozgrywa się między Nową nadzieją a Imperium kontratakuje, Han i Chewie lecą Sokołem Millennium z tajną misją dla Sojuszu Rebeliantów. Zadanie jest tym niebezpieczniejsze, że śladem przemytników podążają łowcy nagród oraz bezlitosna agentka Imperium. W powieści ukryte są tropy i wskazówki dotyczące wyczekiwanego z niecierpliwością nowego filmu Gwiezdne wojny. Przebudzenie Mocy.
Oto obszerny przewodnik po serii Gwiezdne Wojny. Dzięki tej książce znowu spotkasz swoich ulubionych bohaterów oraz poznasz mnóstwo nowych informacji dotyczących Imperium Galaktycznego. Zagraj w gry, rozwiąż zadania i quizy sprawdzające twoją znajomość filmów George’a Lucasa. Wykorzystaj do zabawy kolekcję naklejek.
Niezwykła książka, której piękne, pełne szczegółów ilustracje wprost zapierają dech. Propozycja dla wszystkich którzy cenią sobie dobrą zabawę i chcą sprawdzić, czy mają wystarczająco bystre oko, żeby w gąszczu detali na obrazkach odnaleźć Wookiego. Piękna grafika zachwyca zarówno w przypadku biało-czarnych, jak i wielokolorowych ilustracji.To wyjątkowa książka, której nie może zabraknąć w bibliotece żadnego wielbiciela Gwiezdnych Wojen. Z pewnością podbije serca nie tylko najmłodszych, lecz także wieloletnich fanów galaktycznego uniwersum.
Część porusza się na kołach, inne chodzą na nogach, a niektóre latają! Droidy to niewątpliwie jedne z najważniejszych postaci Gwiezdnych Wojen, a często również najbardziej lubiani bohaterowie. Dzięki tej książce poznasz mnóstwo ciekawostek dotyczących różnych typów skomplikowanych robotów z gwiezdnej epopei Georga Lucasa oraz zbudujesz modele najsłynniejszych z nich. Z pewnością staną się one początkiem wspaniałej kolekcji!
Kto choć raz nie marzył o tym, by być Jedi. Lewitować. Przesuwać za pomoc ą myśli nawet najcięższe przedmioty. Wpływać na umysły innych, na przykład móc sprawić, że zapomną o czymś, o czym nie chcesz, żeby pamiętali. I miecze świetlne. Walka za pomocą takiej broni musi być wspaniałą rzeczą. Wydaje się, że bycie Jedi to czysta przyjemność. I tak jest. Ale nie tylko. Bo ścieżka Jedi to nie wyłącznie efektowne pojedynki i władza, jaką daje Moc... Żeby zostać Jedi, trzeba wielu lat ciężkiej pracy, codziennych treningów, ćwiczeń mentalnych
Imperium pracuje nad stworzeniem drugiej Gwiazdy Śmierci, dzięki której będzie mógł ostatecznie pokonać Sojusz Rebeliantów. Ale Luke Skywalker ma już plan, jak powstrzymać złego Imperatora raz na zawsze! Na jego drodze stoi jednak trudny do pokonania przeciwnik własny ojciec.W tej książce znajdziecie wszystko, co kojarzy się z Gwiezdnymi Wojnami:Jabbę, Bobę, Wicketa, Maxa Rebo, Salacjusza Crumba, Niena Numba, okrzyk To pułapka!, Luke'a wykonującego salto w tył i łapiącego swój miecz świetlny, ścigacze, Yodę, ducha Yody, rancora, Sokoła Millennium, Wedge'a, Landa, Luke'a, Leię, Hana, Chewiego, C-3PO, R2-D2 i oczywiście Gwiazdę Śmierci, paskudny uśmiech Imperatora, a przede wszystkim ostatni pojedynek Luke'a z Darthem Vaderem.Nie wahaj się otwórz tę książkę i przytrzymaj się czegoś.Zaraz skoczysz w nadprzestrzeń!
Ta historia zaczyna się tak, jak wiele innych: dawno, dawno temu Daleko poza migoczącymi gwiazdami, które widzisz na nocnym niebieZa czasów Starej Republiki setki systemów gwiezdnych współżyły w pokoju, ciesząc się dostatkiem. Na straży tego porządku stał starożytny zakon wojowników Jedi. Nadszedł jednak czas przerażających ciemności, które z niepowstrzymaną siłą ogarnęły całągalaktykę. Większość szlachetnych rycerzy zginęło. Teraz gwiazdami rządzi złe imperium, powoli, lecz systematycznie unicestwiając ostatnie bastiony nadziei.
W swojej pierwszej oficjalnej proklamacji młody król Ben dał czwórce łotrzyków z Wyspy Potępionych prawo, by zamieszkali w Auradonie. Czy to nie był błąd? Mal, Evie, Jay i Carlos nie przybywają do nowego domu z niewinnymi zamiarami… Być może dzięki nim wszyscy złoczyńcy skazani na banicję będą mogli wreszcie odzyskać utraconą wolność i dostęp do magii. Czy potomkowie najpotężniejszych bajkowych czarnych charakterów pójdą w ślady swoich rodziców i zniszczą idylliczny spokój mieszkańców królestwa? Czy może jednak opowiedzą się po stronie dobra? Co tak naprawdę kryje się na dnie serc czwórki nastolatków? I czy to serca tak czarne jak się wszystkim wydaje?
"Dawno, dawno temu pewna niewinna kobieta natknęła się na przerażający artefakt: puszkę w kształcie czaszki. Otworzyła ją… i wypuściła na świat siedem śmiertelnych grzechów. Tysiące lat później Puszka Pandory ponownie pojawiła się na Ziemi. Jej niszczycielskie działanie zaczęło się szerzyć jak zaraza. Nawet Superman nie był na nie odporny... Jedynie najczystsze lub najmroczniejsze serce jest w stanie okiełznać jej niezwykłą moc. Trójca tajemniczych istot przetrząsa świat w poszukiwaniu jej tajemnic. Trzy Ligi, w skład których wchodzą najpotężniejsi bohaterowie świata, ruszą na wojnę. Powstaną nowe sojusze, a uniwersum DC już nigdy nie będzie takie samo… Liga Sprawiedliwości. Trójka łączy wiele wątków z różnych serii, a jej autorów doceniono za znakomite operowanie czasem i dbałość o szczegóły. "
"Komiksy Scotta Snydera oraz Grega Capullo (Trybunał Sów, Śmierć w rodzinie, Rok zerowy) zrewolucjonizowały świat Batmana. Po raz pierwszy prezentujemy opowieści z oryginalnej serii komiksowej zebrane w formie albumowej. Jesteśmy świadkami tego, jak Batman opłakuje swego syna, wyrusza z misją do Azylu Arkham, oraz poszukuje seryjnego mordercy. "
Cztery bestsellerowe poradniki Minecrafta w pięknie wydanym zestawie to gratka dla fanów tej kultowej gry i doskonały pomysł na prezent! Poradnik dla początkujących, Poradnik dla budowniczych, Poradnik dla wojowników oraz Poradnik użytkowników czerwonego kamienia to książki napisane we współpracy z twórcami gry i najbardziej doświadczonymi graczami. Zamieszczone tu rady, wskazówki i ostrzeżenia pozwolą przetrwać w nieprzyjaznym świecie Minecrafta, opanować jego reguły i dzień po dniu umacniać swą pozycję.
Kolejna porywająca powieść o przygodach przyjaciółek z Canterlot High oparta na motywach filmu MLP Equestria Girls: Friendship Games. Tym razem dziewczyny biorą udział w Igrzyskach Przyjaźni, które odbywają się raz na cztery lata. Podczas tej niezwykłej imprezy naprzeciw siebie stają dwie szkoły – Canterlot High, która nigdy jeszcze nie wygrała w zawodach, i mająca na koncie wiele zwycięstw Crystal Prep Academy. Czy Rainbow Dash uda się doprowadzić swą drużynę do zwycięstwa? Czy Magia Przyjaźni wystarczy, by pokonać rywalki? Z jakimi wyzwaniami przyjdzie zmierzyć się przyjaciółkom? Niesamowite zwroty akcji, nowi bohaterowie i zaskakujące zakończenie – to wszystko czeka na ciebie w tej książce!
"Bianka Castafiore, w asyście detektywów Jawniaka i Tajniaka, wyrusza z wizytą do państwa San Theodoros. Jednak wizyta nie zaczyna się pomyślnie, bowiem śpiewaczka zostaje aresztowana i oskarżona o branie udziału w spisku przeciw rządzącemu państwem generałowi Tapioce. Na domiar złego Tintin, kapitan Baryłka, któremu ostatnio dziwnie obrzydł alkohol, i profesor Lakmus zostają posądzeni o bycie geniuszami zbrodni stojącymi za domniemanym planem zamachu i teraz media nie dają im spokoju. Rzecz jasna, bohaterowie postanawiają oczyścić się z zarzutów i uwolnić przyjaciół… wszyscy poza – o dziwo – samym Tintinem, który, domyślając się oczywistej zasadzki, po raz pierwszy w historii odmawia wzięcia udziału w przygodzie! Sprawa gmatwa się coraz bardziej i nic nie wskazuje na to, by miała się szczęśliwie zakończyć... Album Tintin i Picarosi zachwyca genialną kreską, aktualnością polityczną (jak na tamte czasy oczywiście, kiedy dużo i głośno mówiono o państwach Trzeciego Świata i tamtejszych rządach) i misternie skonstruowaną intrygą. Wypełnia go również jak zawsze genialny humor. "
Cole Randolph wcale nie chciał trafić na Obrzeża, ale kiedy w Halloween porwano jego przyjaciół, musiał ich ratować. W podróży towarzyszą mu nowi znajomi: Mira, Drgawa i Jace, a każde z nich ma do zrealizowania własną ważną misję. Ruszają tropem siostry Miry, której może grozić niebezpieczeństwo, aż w końcu spotykają człowieka znanego w całym Elloweer pod mianem Błędnego Rycerza. Czy okaże się on ich śmiertelnym wrogiem, czy sprzymierzeńcem? I czy Cole’owi uda się przechytrzyć najwyższego króla, który nie cofnie się przed niczym, żeby odzyskać to, co stracił?
"Tintin, kapitan Baryłka i profesor Lakmus udają się do Sydney na Międzynarodowy Kongres Astronautów i na zasłużone wakacje – 'żadnych tarapatów... żadnych awantur...' – jak powiedział na początku Baryłka. Gdy jednak spotykają na lotnisku miliardera Laszlo Carreidasa i za jego namową postanawiają dalej podróżować jego prywatnym odrzutowcem, zaczyna się przygoda. Samolot zostaje porwany i podróżnicy trafiają na odległą tajemniczą wyspę. Wyspę pełną niebezpieczeństw, sekretów oraz nieziemskich zjawisk (i to dosłownie!). Czy uda im się wykaraskać z kłopotów i bezpiecznie dotrzeć do Sydney?... Album Lot 714 do Sydney obfituje w niespodziewane zwroty akcji, ciekawe postaci i humor, czyli wszystko to, co jest wizytówką komiksów o przygodach Tintina. Co ciekawe, Hergé początkowo chciał, by historia w całości działa się na lotnisku, jednak zrezygnował z pomysłu. "
"Do Ksieżymłyna przyjeżdża, a właściwie bezczelnie się wprasza, znana włoska śpiewaczka operowa i znajoma Kapitana Baryłki Bianka Castafiore wraz ze swoją świtą i bezcennymi klejnotami. Kapitan podczas próby ucieczki przed Bianką spada ze schodów i doznaje poważnego zwichnięcia nogi, przez co zostaje na dobre uziemiony w zamku i skazany na wysłuchiwanie popisów wokalnych śpiewaczki oraz na towarzystwo wyjątkowo złośliwej papugi, którą otrzymał w podarunku. Nie mija wiele czasu, jak błyskotki śpiewaczki giną. Bianka jest zrozpaczona. Czy złodziejem jest ktoś z cygańskiego taboru, który zatrzymał się nad rzeką nieopodal zamku, czy garderobiana i akompaniator śpiewaczki, a może tajemniczy mężczyzna pałętający się po zamkowych włościach…? Podejrzanych jest wielu, a Tintin znów musi pobawić się w detektywa i rozwiązać zagadkę. Klejnoty Bianki Castafiore to istna perełka wśród albumów o Tintinie, nietypowa przygoda, w której znajdziemy wszystko oprócz… samej przygody. Autor chcąc sprawdzić, jak wielki potencjał mają jego postacie, napisał scenariusz, by zobaczyć, czy uda mu się stworzyć interesującą historię, w której intryga będzie kompletnie złudna. Udało się! Nie ma tu pościgów, podróży, złoczyńców czy wielkiej konspiracji. Komedia nakręca się sama, stanowiąc miłą odmianę od bardziej skomplikowanych historii w serii. "
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?