Tym razem mała psotnica i Panda – kuzyn Niedźwiedzia – wcielą się w role gwiazd małego ekranu. Poprowadzą wiadomości i transmisję walki bokserskiej, zostaną ekspertami w kąciku porad dla majsterkowiczów oraz kucharzami w programie kulinarnym. Przebiorą się za bohaterów westernu, czy wszystkim doskonale znanego Titanica. Zagrają nawet koncert rockowy… chociaż niekoniecznie w strojach prawdziwych rockandrollowców. Weź do ręki tę małą książeczkę i przekonaj się, co znów nabroili Masza i jej mały przyjaciel Panda.
Wydanie zbiorcze trzeciej i czwartej części cyklu Cyann François Bourgeona, autora uznawanego za mistrza i klasyka komiksu francuskiego. Ze spustoszonej przez purpurową gorączkę planety Olh wyrusza wyprawa kosmiczna pod dowództwem młodej kobiety o imieniu Cyann. W wyniku niezwykłych wydarzeń Cyann zyskuje możliwość błyskawicznego poruszania się po wszechświecie. Tak rozpoczynają się jej przygody na kolejnych planetach. Najpierw, z powodu błędu w obliczeniach, trafia na Aldaal, gdzie większa część ludności zmuszona jest do ciągłej wędrówki, by uchronić się przed długą, mroźną i niosącą śmierć nocą. Bohaterka próbuje dostać się do zamkniętego Miasta, które jest jedynym bezpiecznym miejscem. Później kosmiczna podróżniczka dociera na glob zwany Marcade, gdzie znajduje się siedziba kompanii handlowej wykorzystującej niewolniczą pracę mieszkańców Aldaalu. Czy Cyann uda się wyjaśnić tajemnice odwiedzanych światów, a potem wrócić na rodzinną planetę?
François Bourgeon jest urodzonym w 1945 roku w Paryżu scenarzystą i rysownikiem, którego opowieści historyczno-przygodowe oraz fantastyczne uznaje się za jedno z najważniejszych osiągnięć komiksu frankofońskiego. Polski czytelnik poznał już jego rozgrywającą się w późnym średniowieczu serię Towarzysze zmierzchu oraz umieszczoną w XVIII i XIX wieku sagę Pasażerowie wiatru. Koncepcję serii Cyann Bourgeon stworzył wraz z francuskim autorem Claude’em Lacroix.
Jean Grey została uprowadzona! Imperium Shi’ar zrobi wszystko, by osądzić rudowłosą mutantkę za zbrodnie popełnione niegdyś przez Dark Phoeniksa. Czy połączone siły X-Men i Strażników Galaktyki zdołają ocalić ją przed wyrokiem trybunału? Jaką rolę odegra w tej intrydze tajemniczy sprzymierzeniec z kosmosu i co łączy go z jednym z mutantów? Scenarzystą tej historii, w której łączą się dwie z najbardziej znanych serii Marvela, jest Brian Michael Bendis (Era Ultrona, Ultimate Spider-Man, Uncanny X-Men). Za rysunki odpowiadają Sara Pichelli (Runaways, Ultimate Spider-Man) i Stuart Immonen (Sam strach, Ultimate Spider-Man).
Pierwszy tom serii będącej kontynuacją monumentalnej sagi o wiecznym Batmanie.Choć Bruce Wayne przestał być Batmanem, dzieło jego życia jest podtrzymywane przez dawnych pomocników, partnerów oraz ich sprzymierzeńców. Kiedy zaś pojawia się tajemniczy zabójca i bierze na cel Robinów, ci muszą zjednoczyć siły, by rozwikłać tajemnicę sięgającą początków kariery Mrocznego Rycerza.Przed laty Batman napotkał handlarkę ludźmi zwaną Matką. Ówczesny Robin, Dick Grayson, niewiele wiedział o tym wydarzeniu. Obecnie pozbawiony wsparcia Bruce'a dorosły Grayson i jego sojusznicy mogą liczyć tylko na pomoc milczącej zabójczyni Cassandry Cain. Podejmują trop, chcąc pokrzyżować straszliwe plany Matki. Otoczeni zastępami uśpionych agentów przeciwniczki nie mogą ufać nikomu nawet sobie nawzajem!Pomysłodawcą serii jest Scott Snyder (Amerykański Wampir, Swamp Thing), a głównymi autorami scenariusza są James Tynion IV (Szpon, Detective Comics) i Tim Seeley (Grayson, G. I. Joe).
Co jest najważniejsze w piłce nożnej? Oczywiście GOLE! Nic więc dziwnego, że za najwybitniejszych piłkarzy uważa się tych, którzy strzelają ich najwięcej. To dlatego nazywani są: snajperami, łowcami goli, czasem szaleńcami. Oto oni: Ronaldo, Drogba, Griezmann, Suarez, Lewandowski, czyli pięciu wspaniałych napastników. Ich historie są jak pasjonujące mecze. Co sprawiło, że zostali mistrzami? Jak osiągnęli doskonałość? Sprawdź i wejdź do gry!
W pierwszym z trzech tomów główny bohater Chwat Gnat, wygnany z rodzimego Gnatowa, wyrusza wraz ze swoimi kuzynami cwanym Kantem Gnatem i nieodpowiedzialnym Chichotem Gnatem w świat zamieszkany przez wiele magicznych i fantastycznych istot oraz nietuzinkowych postaci. Wygląda na to, że los przydzielił mu rolę, która przerasta jego najśmielsze wyobrażenia! Smoki naprawdę istnieją, a napotkana dziewczyna nie jest tylko piękną i bystrą wieśniaczką, którą się z początku wydajeGnat (ang. Bone) to licząca w oryginale pięćdziesiąt pięć zeszytów komiksowa saga fantasy, wydawana w latach 19912005. Jej autor, Jeff Smith, czerpał inspirację z wielu źródeł. Dzięki temu powstał ogromny, zachwycający świat, a pełne rozmachu przygody bohaterów zabarwione są ogromną dawką humoru.Komiksy z serii Gnat zdobyły wiele nagród, w tym najważniejsze wyróżnienia w branży: dziesięć Nagród Eisnera i jedenaście Nagród Harveya.
Mroczne Imperium II to kontynuacja jednego z najbardziej znanych komiksów z uniwersum Star Wars. Imperium jest w odwrocie, a Luke Skywalker próbuje odbudować zakon Jedi. Zanim jednak uda mu się odtworzyć tę grupę obrońców galaktyki, musi popracować nad sobą, bo pokusy ciemnej strony mocy wciąż przetrwały w jego podświadomości. Tę niezwykłą, pełną rozmachu, mocno osadzoną w starym kanonie Star Wars opowieść uzupełnia w tym tomie wydane później domknięcie wątków Mrocznego Imperium i Mrocznego Imperium II, czyli Kres Imperium.W kolekcji STAR WARS LEGENDY prezentujemy najciekawsze pozycje z dorobku wydawnictwa Dark Horse Comics, które przez ćwierć wieku publikowało komiksy osadzone w uniwersum Gwiezdnych Wojen.
Finał bestsellerowej sagi grozy sławnego autora Mike’a Mignoli o przygodach Hellboya, pochodzącego z piekła agenta amerykańskich służb specjalnych. Hellboy zginął i znajduje się w piekle – czyli wrócił do domu. Nikt go tam jednak nie powitał z radością, a przybycie bohatera doprowadziło do rozpętania straszliwej wojny. Demony-niewolnicy powstali przeciw swym panom i pozabijali większość diabelskich książąt. Całe piekło pogrążyło się w chaosie, miasta zostały zniszczone, wszelka władza upadła.
Teraz, pośród zgliszczy, Hellboy szuka prawdy o samym sobie: kim tak naprawdę jest i jaki był cel jego ziemskiej egzystencji. W tej opowieści tytułowy bohater pozamyka wiele spraw z całego swego życia, ale czy odnajdzie własne przeznaczenie? Ostatni album serii nie odpowiada na wszystkie pytania, a zakończenie można interpretować na różne sposoby. Czyżby więc istniała możliwość powrotu Hellboya w kolejnych tomach?
Mike Mignola jest urodzonym w 1960 roku amerykańskim scenarzystą i rysownikiem. Światowy rozgłos zdobył docenioną także przez krytyków serią Hellboy, która doczekała się wersji powieściowych i kinowych ekranizacji. Mignola znany jest również z cyklu pobocznego BBPO i kilku komiksów o Batmanie (m.in. Zagłada Gotham, Gotham w świetle lamp gazowych).
Pierwszy tom nowej serii o Smerfach! Teraz już Smerfetka nie będzie musiała się czuć osamotniona w męskim towarzystwie, gdyż w baśniowej krainie zaroi się od jej nowych koleżanek. Cykl Smerfy i Wioska Dziewczyn luźno nawiązuje do fabuły najnowszego filmu kinowego o Smerfach.
Pewnego dnia Smerfy spotykają w lesie całą gromadę dziewczyn! Gdy okazuje się, że mieszkają one we własnej wiosce rządzonej przez mądrą czarodziejkę Wierzbę, chłopcy coraz częściej odwiedzają wesołe sąsiadki. Tak rozpoczynają się zupełnie nowe przygody Smerfów. Zawiąże się wiele przyjaźni, bohaterowie poznają ziejące ogniem smoki, będą walczyć ze straszliwymi wryczołkami i uciekać przed mięsożernymi roślinami. Przede wszystkim jednak chłopcy zrozumieją, że dziewczyny w niczym im nie ustępują – nawet w bohaterskich czynach!
Komiksowe Smerfy zostały powołane do życia pod koniec lat 50. przez belgijskiego rysownika Pierre’a Culliforda (1928–1992), używającego pseudonimu Peyo. Już kilka lat później stały się tak popularne, że Peyo otworzył własne studio filmowe. Dziś zarówno filmy animowane, jak i kolejne komiksy o niebieskich skrzatach tworzą współpracownicy oraz następcy Peyo.
Kolejny tom przygód Smerfów autorstwa słynnego rysownika i scenarzysty Peyo. Album składa się z pięciu krótkich historii.
Śpioch znany jest z tego, że niespecjalnie garnie się do pracy, za to uwielbia leniuchować, a przede wszystkim spać. Jakież jest jego zdumienie, gdy pewnego ranka po przebudzeniu nie może rozpoznać otoczenia: wioska jest zaniedbana, a domki-grzybki Smerfów popadły w ruinę. Śpioch będzie musiał ciężko pracować – bez odrobiny snu – nim ustali, co się stało. W tym albumie Smerfy przeżyją jeszcze kilka innych przygód, w których będą się bronić przed złośliwym Gargamelem, spotkają zionące ogniem smoki, ruszą w pościg za ślepym kretem niszczycielem, powołają do istnienia wioskową straż pożarną i wymyślą przydatną w pracy maszynę parową!
Kolejny tom przygód Smerfów, uwielbianych przez dzieci niebieskich skrzatów stworzonych przez słynnego rysownika i scenarzystę Peyo.
Podczas magicznego eksperymentu Papa Smerf ulega wypadkowi. Aby uzdrowić Papę, pewien odważny Smerf udaje się po lekarstwo do zaprzyjaźnionego czarodzieja Omnibusa. Przy okazji trafia na jeden dzień do miasta ludzi, gdzie poznaje, czym są pieniądze. Zachwycony tym wynalazkiem, postanawia wprowadzić go w swojej wiosce. Produkuje złote monety i uczy przyjaciół, co należy robić, aby je zarabiać. Z początku niebieskie skrzaty świetnie się bawią, kiedy jednak okazuje się, że nie wszyscy dobrze sobie radzą, sytuacja przestaje być wesoła. Na dodatek chciwy Gargamel dowiaduje się, że w wiosce Smerfów jest złoto...
Komiksowe Smerfy zostały powołane do życia pod koniec lat 50. przez belgijskiego rysownika Pierre’a Culliforda (1928–1992), używającego pseudonimu Peyo. Już kilka lat później stały się tak popularne, że Peyo otworzył własne studio filmowe. Dziś zarówno filmy animowane, jak i kolejne komiksy o niebieskich skrzatach tworzą współpracownicy oraz następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.Kolejny tom przygód Smerfów, uwielbianych przez dzieci niebieskich skrzatów stworzonych przez słynnego rysownika i scenarzystę Peyo.
Podczas magicznego eksperymentu Papa Smerf ulega wypadkowi. Aby uzdrowić Papę, pewien odważny Smerf udaje się po lekarstwo do zaprzyjaźnionego czarodzieja Omnibusa. Przy okazji trafia na jeden dzień do miasta ludzi, gdzie poznaje, czym są pieniądze. Zachwycony tym wynalazkiem, postanawia wprowadzić go w swojej wiosce. Produkuje złote monety i uczy przyjaciół, co należy robić, aby je zarabiać. Z początku niebieskie skrzaty świetnie się bawią, kiedy jednak okazuje się, że nie wszyscy dobrze sobie radzą, sytuacja przestaje być wesoła. Na dodatek chciwy Gargamel dowiaduje się, że w wiosce Smerfów jest złoto...
Komiksowe Smerfy zostały powołane do życia pod koniec lat 50. przez belgijskiego rysownika Pierre’a Culliforda (1928–1992), używającego pseudonimu Peyo. Już kilka lat później stały się tak popularne, że Peyo otworzył własne studio filmowe. Dziś zarówno filmy animowane, jak i kolejne komiksy o niebieskich skrzatach tworzą współpracownicy oraz następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
Czas na imprezkę!
Przyklej sobie trollastyczny tatuaż i zabłyśnij na parkiecie w stylu Gwidona Diamenta! A kiedy już zmęczą cię pląsy i śpiew, zasiądź do rozwiązywania łamigłówek, które ekipa z Trollowic przygotowała specjalnie dla ciebie. Dobrej zabawy!
Olbrzymi i różnorodny świat Minecrafta może niekiedy onieśmielać ogromem możliwości… w tym perspektywą wcielenia w życie śmiałych planów budowy! "Podręcznik kreatywnego budowania" dostarcza więc całej wiedzy niezbędnej do wznoszenia budowli o jakich nigdy wcześniej czytelnikowi się nie śniło! Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga będą pomocne dla każdego, kto gra w Minecrafta.
„Star Wars. Przebudzenie Mocy. Niesamowite przekroje” to eleganckie wydanie, które zawiera dwanaście barwnych plansz przedstawiających pojazdy i statki z filmu „Star Wars. Przebudzenie Mocy”. Fani gwiezdnej sagi mogą dzięki nim jeszcze raz powrócić do odległej galaktyki. Niezwykle szczegółowe przekroje i wyczerpujące opisy sprawiają, że to obowiązkowa pozycja dla każdego miłośnika „Gwiezdnych wojen”.
Zobacz transportowiec szturmowców przewożący śmiertelnie groźnych żołnierzy, X-winga Poego Damerona w akcji oraz przerażający prom Kylo Rena, a także miażdżącą potęgę Finalizatora! Odkryj, jak działa skuter Rey! Poznaj zaawansowaną technologię myśliwca TIE Najwyższego Porządku, śmiercionośne systemy uzbrojenia myśliwca TIE Sił Specjalnych i olbrzymie silniki quadjumpera. Zbadaj pełne niespodzianek korytarze „Sokoła Millennium”, kontenerowiec Hana Solo, wnętrza prowizorycznego transportowca Ruchu Oporu i zabójczo skuteczne systemy śmigacza śnieżnego Najwyższego Porządku! I wiele, wiele więcej!
Złota różdżka, Heinrich HoffmannJedna z najpopularniejszych i najbardziej kontrowersyjnych książek dla dzieci, jakie kiedykolwiek powstały. Klasyka literatury niemieckiej, wydana w co najmniej 540 różnych wersjach. Koszmar dzieciństwa i jednocześnie sentymentalna lektura z przeszłości.Przekonajcie się, co spotkało Hanię, która wbrew zakazowi mamy bawiła się zapałkami, i Konrada, który obgryzał paznokcieTeksty w nowych, uwspółcześnionych adaptacjach: Anny Bańkowskiej, Karoliny Iwaszkiewicz, Zuzanny Naczyńskiej, Michała Rusinka, Adama Pluszki i Marcina Wróbla.Nowe ilustracje Justyny Sokołowskiej.Szablon do odrysowania.
Ta książeczka to niesamowita zabawa w odkrywanie barw. Potrzebujesz tylko czystej wody i pędzla – gdy zwilżysz zakropkowane pola, na obrazku pojawią się kolory. Czy zgadniesz jakie? Baw się kolorami razem z ulubionymi bohaterami najpopularniejszych bajek!
Premierowy tom głośnej, wielokrotnie nagradzanej (m.in. Nagrodą Eisnera czy Harveya) serii komiksowej, w której przyglądamy się codziennemu życiu najnormalniejszego z Avengers. Clint Barton, czyli tytułowy Hawkeye, nie ma żadnych supermocy – po prostu jest świetnym łucznikiem. Jak więc wygląda jego życie poza misjami supergrupy? Gdzie mieszka, z kim się przyjaźni, jak trenuje? Autorzy komiksu Hawkeye: Moje życie to walka to scenarzysta Matt Fraction (The Immortal Iron Fist, Uncanny X-Men) oraz rysownicy David Aja (Daredevil, The Immortal Iron Fist), Javier Pulido (The Incredible Hulk, The Amazing Spider-Man) i Alan Davis (ClanDestine, Excalibur).
Po wydarzeniach z sagi Nieskończoność i utracie swojej łodzi podwodnej zespół Thunderbolts musi przegrupować się i na nowo ustalić priorytety. Najbardziej palącym problemem jest rozwiązanie sprawy Mercy niebezpiecznej nadprzyrodzonej istoty, która towarzyszy grupie, ale staje się coraz większym zagrożeniem. By się jej pozbyć, Thunderbolts są gotowi udać się (dosłownie) do piekła. A to dopiero początek przetasowań w składzie grupy.Autorzy tego tomu przygód Thunderbolts to scenarzysta Charles Soule (Daredevil, Śmierć Wolverine'a) i rysownicy Carlo Barberi (Amazing Spider-Man, Guardians of Infinity), Kim Jacinto (Venom, Uncanny Inhumans) i Paco Diaz Luque (Scarlet Spiders, Solo).
Pani Marta zabiera grupę Basi do biblioteki na warsztaty artystyczne z autorką książek. Basia skacze z radości. Bo biblioteka to naprawdę fantastyczne miejsce! Przygody Basi pomagają dziecku zrozumieć świat, swym humorem rozśmieszają dzieci i dorosłych.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?